Capitolul 18

64 1 0
                                    

O voce se auzea de undeva nu prea departe. Ascultând-o, părea că vorbește singur. De aceea nu a răspuns nimic.

-La naiba cu Charlie!!

Ah, se pare că nu este singurul care vorbește.

-Stai puțin, i-a spus în grabă Jeff , lui Charlie persoanei de la celălalt capăt al telefonului, înainte de a-și schimba vocea să vorbească cu cineva din dormitor, care l-a strigat ca și cum s-ar fi pierdut în pădure. Așa că a răspuns cu același strigăt amabil,
- Da!

-Vorbitorul nu se aude! Cineva din dormitor a strigat înapoi. Părea puțin enervat.

-Ai activat Bluetooth?

-Asta e! Se pare că nu este conectat.

-Încearca să-l oprești și să îl conectezi din nou!

Jeff, ținând telefonul la ureche, a trebuit să-l tragă puțin mai departe înainte să-i explodeze urechea. De când a primit apelul, Charlie încă nu a avut o conversație serioasă cu el. Și acum încă țipau și vorbeau între ei ca niște copii pe terenul de joacă.

Relația lor l-a făcut pe Jeff și mai convins că nu este potrivit pentru a avea o iubită. Forțându-l să-și trăiască viața legat de cineva tot timpul și făcând totul pentru cealaltă jumătate a sa, cum ar fi Charlie și Babe. Îl dorea deja capul și era obosit doar gândindu-se la asta.

-Ce-ai zis? După ce la ajutat pe Babe să rezolve problema difuzorului, acum a venit momentul ca Charlie să asculte cu atenție povestea lui Jeff:

-Îmi pare rău, Jeff. De obicei, Babe nu este atât de distras.

-Nu este nevoie să cauți scuze. Întotdeauna l-am văzut așa. Jeff a chicotit fără să se gândească la asta. Știa ce fel de persoană era Pit Babe. Chiar dacă arăta dur pe dinafară și nu-i păsa de nimeni, din ceea ce a trăit, combinat cu schimbările evidente la fratele său mai mare, putea spune cu încredere că Babe era de fapt o persoană amabilă.

-Ești ocupat? Vrei să sun din nou mai târziu?

-De fapt, nu contează dacă suni acum sau mai târziu. În cele din urmă, Charlie nu a putut decât să recunoască cu o expresie stânjenită:
-Dacă este cu mine, cu siguranță va fi așa.

-Ca un cuplu căsătorit.

-Într-adevăr?

-O, nu trebuie să te simți jenat așa.

-Având în vedere situația, crezi că Babe se va căsători cu mine? Jeff a râs la cuvintele lui Charlie, care a întrebat pe un ton disperat. De fapt, se întâlnesc oficial doar  de trei zile, dar noul statut dintre Babe și fratele său continuă, nu mult diferită de înainte de a începe să se întâlnească.

-Așa că întreabă-l și pune-l să accepte să se căsătorească cu tine într-o zi, a spus tânărul pe un ton tachinator, înainte de a readuce conversația la punctul care l-a făcut să-l sune pe Charlie de data aceasta, înainte ca ceva să-l distragă din nou.

-Deci, ai exersat azi?

-Plec noaptea. Charlie a răspuns liniștit. De ce? Vei veni să vezi?

-Nu, azi voi citi o carte.

-Ce păcat. P’Alan a spus că, dacă ai veni, ar cumpăra gustări pentru a te trata.

-Atunci nu o voi face

-Oh de ce?

-Acelui unchi îi place să se comporte de parcă aș începe grădinița. E chiar enervant. Charlie se încruntă ușor surprins. El a crezut că Jeff și Alan se vor înțelege bine pentru că de fiecare dată când Jeff mergea să-l vadă pe teren, Alan venea mereu să stea cu Jeff. Dar ascultându-i tonul, lui Jeff nu părea să-i placă foarte mult personalitatea matură și amabilă a lui Alan.

-Ești din nou așa. Îmi este milă de el.

-Dacă vei avea antrenament noaptea, ai putea să treci să mă vezi pentru o clipă? Jeff a ignorat mormăitul lui Charlie și și-a spus în grabă treburile pe un ton normal. Deși în inima lui, era atât de îngrijorat încât nu mai putea aștepta.
-Acum?

-Huh? De ce? Charlie părea confuz. În mod normal, Jeff nu l-ar deranja prea mult. Adesea, aranja să-l întâlnească afară, Charlie îl va căuta atunci când are nevoie de ajutor. Prin urmare, a fost puțin ciudat că Jeff a vrut brusc să-l întâlnească așa.

-E ceva in neregula?

-Vreau sa vorbesc cu tine.

-Despre ce?

-Am fost stresat în ultima vreme. Vreau să discut ceva. Răspunsul l-a făcut pe Charlie să se simtă și mai străin. Din câte își amintea, de câte ori Jeff a avut nevoie de sfaturi de la el se putea număra pe degetele unei mâini. Deși Jeff este mai tânăr decât el, este mai asertiv și avea un punct de vedere mai larg decât el. S-a implicat puțin în deciziile lui Jeff în trecut, așa că atunci când brusc vrea să ceară un astfel de sfat, probabil înseamnă că este o chestiune foarte serioasă.

-Poți sa vii?

-O, bine, trec pe la tine. Charlie a răspuns imediat, gândindu-se că Jeff ar putea fi de fapt distras de ceva.
-Atunci voi veni.

Charlie nu și-a putut termina fraza și s-a oprit când urechile lui au auzit zgomotul a ceva ce lovea podeaua din dormitor. Vocea l-a făcut să-și încrunte sprâncenele și a întors imediat capul să privească în direcția vocii.

-P’Babe! Ce faci?! Silueta înaltă a strigat la persoana din cameră cu o expresie care nu părea prea încrezătoare.

-Nu fac nimic!

-Am auzit ceva căzând!

-Nu! Babe strigă înapoi, certându-se de parcă ar fi fost enervat că a fost prins greșit. Charlie, pe de altă parte, nu părea să creadă nimic din ce spunea Babe.

-Știu că minți!

-Ți-am spus, nu-ți folosi puterea pentru a-mi prinde minciuna!

-Nu am folosit nici o putere, Doar că nu ești bun la minți!

Charlie respiră adânc. Zi de zi avea tot mai multe probleme de rezolvat cu Babe. Indiferent de situație. Într-o singură zi vor fi întotdeauna toate lucrurile care sunt întotdeauna dezbătute până acum, voia să se întrebe dacă lui Babe îi plăcea într-adevăr să se lupte cu el așa

-E în regulă, Jeff la întrerupt înainte ca Charlie să-și poată cere scuze pentru a suta oară. Se gândi că ar putea fi distractiv să-l asculte pe Charlie certându-se cu Babe, pentru că știa că cei doi dintre ei nu se certau pentru că erau enervați unul pe celălalt. Dar limbajul iubirii pe care l-au înțeles amândoi este ușor diferit de limbajul iubirii al altor oameni.

-Când ajungi, sună-mă. Sunt în cameră tot timpul. O să vin să te iau.

-Bine, o să am grijă de P’Babe un pic...

-Bine, să vedem ce mai face acum.

-Da, o voi face. Ne vedem mai târziu.

Charlie a închis cu Jeff. Înainte de a pune telefonul pe masă din sufragerie, s-a ridicat și s-a îndreptat direct spre dormitor pentru că a crezut că de data aceasta trebuie să fie cineva care stă acolo, încruntat.
Asta nu mai putea continua!

Indiferent de poveste este ratat, dar atunci când se confruntă cu Babe, el nu ratează niciodată. De îndată ce ușa s-a deschis și a intrat în dormitor, l-a văzut pe Babe purtând un halat de baie în timp ce își ținea propriul telefon mobil într-o mână, iar în cealaltă mână era un difuzor negru Bluetooth pe care îl folosea adesea pentru a reda muzică în cameră, dar părea că se comporte recent pentru că atunci când Babe voia să-l folosească, avea probleme tot timpul, iar proprietarul trebuia să stea acolo comportându-se ca un copil a cărui jucărie a fost ruptă așa.

-Calmează-te... a oftat Charlie încet înainte de a merge lângă el și a lua telefonul și boxa din mâinile lui Babe și s-a așezat pe marginea patului, pentru a rezolva problema persoanei nerăbdătoare ca de obicei.

-Ți-am spus, dacă nu poți, lasă-l mai întâi. O să vin să o fac pentru tine.

-Înainte, nu era atât de greu, continuă Babe divagante. O siluetă subțire stătea în picioare și se uita la el, în timp ce sprâncenele lui frumoase se încruntau de enervare.

-O să-mi cumpăr una nouă. Asta e nasol.

-Este încă în garanție. Îl poți revendica, a spus încet bărbatul înalt în timp ce își lăsa capul în jos și a conectat semnalul Bluetooth al telefonului mobil al lui Babe la difuzorul portabil.

-Este scump dacă îți cumperi altul.

-Hm, nu știu, nu cred că o voi revendica. Doar cumpăr unul nou. Nu voi mai cumpăra această marcă. Se strică ușor!

-Conectat

După ce persoana nerăbdătoare a terminat de plâns, în mai puțin de două secunde a venit un semnal de conectare reușit de la difuzorul care era pe cale să fie aruncat, parcă intenționând să-și facă de rușine proprietarul.

-Ți-am spus, calmează-te, spuse Charlie cu voce joasă înainte de a pune difuzorul și telefonul pe noptieră, reușind să rezolve problema lui Babe.

-Îsi bate joc de mine!!! Vrea să arăt prost, Babe și-a încrucișat brațele în fața pieptului, mormăind frustrat pentru că încercase să se conecteze de atâta timp, dar nu reuși. Între timp, lui Charlie nu i-a luat nici măcar un minut să o facă și a fost cucerit. Acest lucru a fost în mod clar menit ca o tachinare, nu-i așa?

-Gata ,a spus silueta înaltă cu o voce calm, ridicându-se și apucând să îmbrățișeze persoana enervată din spate cu intenția de a ajuta la ameliorarea nervilor, ce am spus?

-Trebuie apăsat butoanele potrivite.

-Într-adevăr

-Nu poți să te comporți ca și cum aș fi bătrân? Babe s-a întors cu fața la Charlie. Babe și-a încruntat sprâncenele, puțin nemulțumit de felul în care cealaltă parte se comporta ca și cum ar fi un bătrân care nu știa să folosească dispozitivele electronice. Chiar dacă a folosit-o în tot acest timp.

-N-am spus nimic despre îmbătrânirea ta.

-Dar chipul tău o spune! A strigat bătrânul înainte de a ridica mâna să-l ciupească pe obraji pe tânăr în dorința poftitoare de a-l pedepsi.

- Crezi că sunt bătrân și nu știu prea multe despre nimic?


-Tu ești cel care gândește așa. Ai doar 31 de ani, ce e așa de bătrân?

-Te rog, nu trebuie să spui asta.

-Vreau doar să te mulțumesc. Încă nu ești prea bătrân, a spus Charlie cu o voce blândă, în timp ce își ridică palma pentru a mângâia blând capul bătrânului cu afecțiune.
- Trei capete sunt drăguțe.

-Ce este bun la asta?

-Tot. Răspunse zâmbind bărbatul înalt.  Cu cât îmbătrânești, cu atât mai bine...

-Stai puțin, Babe ridică pumnul și lovi ușor băiatul în piept, de parcă s-ar fi supărat că i se spunea bătrân. Dar nu s-a putut abține să nu zâmbească când Charlie a spus că este delicios.
-Deci, mergem sa mâncăm? Voi alege hainele potrivite.

-Uh, tocmai voiam să-ți spun...

-Ce?

-Mă duc să-l văd puțin pe Jeff. Pot să comand ceva de mâncare acum? Hai să mâncăm în oraș diseară.

-Te întâlnesti cu Jeff? Babe și-a înclinat capul și a întrebat curios:
-De ce? Este ceva în neregulă?

-Nici eu nu sunt sigur. Dar părea incomod. Așa că mă duc să-l văd. Răspunse Charlie, în timp ce Babe doar dădu ușor din cap, fără a arăta nicio nemulțumire că nu putea să meargă la prânz cu el. Pentru că, oricât de răsfățat era, Babe era totuși considerat un adult sensibil.

-Atunci  du-te să-l vezi pe fratele tău. Putem merge în seara asta.

-Imi pare rău. Mă duc acum.

Babe și-a strâns buzele și a făcut o față cinică. Charlie a văzut asta și s-a prefăcut că își strânge buzele. Acum amândoi își strângeau buzele unul spre celălalt, înainte de a începe să-și schimbe expresiile faciale. Au continuat să-și facă chipuri încăpățânate până când au râs în cele din urmă împreună.

-Ai o față atât de încăpățânată, a spus Charlie încet înainte de a-și apleca fața în jos și de a apăsa un sărut moale pe buze, incapabil să se oprească. Chiar dacă lui Babe îi place să facă mutre și deseori se îmbufnează la el, chiar dacă acestei gurițe îi place să țipe când este nemulțumit și îi place să spună lucruri care adesea contrazice propriile sentimente, asta nu face ca aceste buze frumoase să fie mai puțin sărutabile dimpotrivă, mai voia să-l sărute ori de câte ori avea ocazia, ca ceea ce făcea e bine.

-Trebuie să pleci acum? A întrebat Babe după ce și-au rupt sărutul. Dar nimeni nu se gândise încă să renunțe la îmbrățișare.
-Sau vrei să te joci cu iubitul tău P’Babe?

-Nu acum, Phi... Charlie a râs încet în gât înainte de a-l săruta pe obraz ca scuze pentru că a trebuit să-l lase să mănânce singur. În plus, încă nu se putea juca cu el așa cum și-a dorit.
- Să ne jucăm împreună mult timp. Dar trebuie să-mi văd mai întâi fratele.

-Bine, P’Babe va juca singur.

-Ai răbdare P’Babe...

-Bine, P’Babe va avea răbdare.

Băiețelul a râs și s-a bucurat de propozițiile și pronumele amuzante ale lui Babe de când au devenit iubiți. Uneori, Babe se referă la el însuși ca P’Babe, care este un pronume care are o varietate de funcții. Uneori îl folosea când voia să-l implore. Uneori era folosit pentru a-l distra, iar alteori era folosit doar pentru a-l enerva.

-Mă întorc să mă joc cu tine, a spus Charlie, frecând ușor vârful nasului lui Babe cu degetul.
- Îmi pare rău că trebuie să te las o clipă în pace.

-Bine, te voi aștepta.

-Când nu sunt aici, nu mai trânti lucrurile.

-Nu l-am aruncat. Mi-a scăpat din mână.

-O, n-ai spus că nu a căzut nimic?

Persoana care a fost înșelată a deschis gura și nu s-a putut certa pentru că a mărturisit. Chiar credea că Charlie știa deja că tocmai trântise difuzorul pe podea. Și cu siguranță nu este prima dată. În caz contrar, difuzoarele nou achiziționate nu vor fi deteriorate rapid. Dar pentru că a refuzat mereu să recunoască, Charlie s-a prefăcut că nu știe și a mers cu curentul, probabil pentru că îi era prea lene să se certe cu el.

-Grăbește-te și pleacă, Jeff așteaptă! Până la urmă, nu a putut respinge. Babe s-a corectat apoi lăsându-și îmbrățișarea și împingându-l pe Charlie din spate ca să iasă în grabă din cameră. Pentru că părea că, dacă ar mai rămâne, cu siguranță va fi prins în mai multe cazuri.

-Condu cu grijă. Și întoarce-te repede. P’Babe te va aștepta, bine?

-Bine! Charlie chicoti, se aplecă să mai sărute o data fruntea lui Babe, apoi apucă cheile și portofelul care se aflau pe raftul de lângă ușa dormitorului pentru a se pregăti de plecare.

-Te rog să comanzi mâncare pentru orice eventualitate. Mă întorc imediat să mănânc.

-Nu ai de gând să mănânci cu Jeff?

-Nu, mai bine mă întorc și mănânc aici.

-Sunt îngrijorat că Jeff se va simți rănit pentru că Phi al lui mă iubește mai mult decât pe el. Babe s-a prefăcut că face o față tristă, care i-a părut foarte deranjant pentru Charlie. Pentru că știa mai bine decât oricine cât de mândru era să fie numărul unu deasupra tuturor celorlalți în viața lui.

-Nu-ți fie frică. Pentru că te iubesc mai mult .

-La naiba, Charlie!

-Eu plec. Grăbește-te și comandă mâncare sa mănânci!

Își uimește gura Babe spunând că, băiatul a luat în grabă telefonul care era pe masa din sufragerie și a ieșit imediat din cameră, lăsându-l pe Babe în același loc în timp ce își freca din dinți, ușor fericit de victoria lui asupra lui Jeff.

-Mă simt bine să fiu în continuare numărul unu,


Perdelele de la fiecare fereastră și ușă au fost închise de proprietarul camerei, făcând camera aproape neagră, înainte ca luminile să fie aprinse. Comportamentul ciudat al lui Jeff l-a făcut pe Charlie să se uite confuz pentru că de când a ajuns aici Jeff se comportase ca un criminal în fugă fără oprire.

-Ce este? a întrebat Charlie când Jeff a putut în sfârșit să stea pe scaunul  de lângă el.
-De ce trebuie să închizi draperiile?

-Știți că cineva te urmărește?

Întrebarea simplă l-a făcut pe Charlie fără cuvinte. Deși nu era ciudat că Jeff știa o mulțime de lucruri pe care alți oameni nu le cunoșteau, nu putea să nu fie surprins de fiecare dată când altcineva vorbea brusc ca și cum ar fi un ghicitor sau așa ceva.

-Știu, a răspuns leneș Charlie Nu e ciudat? Asta se întâmplă tot timpul.

-Dar nu mai e ca înainte.

-Despre asta ai vrut să vorbești?

-Da, răspunse Jeff cu o expresie serioasă.  Mă întreb dacă te-ai gândit la următoarea ta mișcare?

-Mă gândesc la asta, dar încă nu sunt sigur. În acest timp, am fost ocupat să exersez în fiecare zi.

-Nu, P’Charlie. Acest lucru nu poate fi permis, trebuie să ai un plan acum.

Charlie se uită la Jeff în gol, simțind că fratele lui mai mic părea foarte supărat astăzi. Deși Jeff era de obicei calm și nu părea entuziasmat de nimic, astăzi arăta foarte instabil. Și părea că acum începe să-și dea seama că se comportă ciudat, așa că Jeff se lăsă pe spate în scaun și răsuflă încet, de parcă ar fi încercat să-și recapete calmul.

-Ce ai vazut? a întrebat direct bărbatul în vârstă, Din moment ce Jeff putea avea o expresie ca aceasta, probabil că însemna că a văzut ceva ce se va întâmpla în viitor. Și dacă ar fi trebuit să ghicească, nu credea că ar fi un lucru bun. Pentru că altfel Jeff nu ar părea atât de supărat.
Dar răspunsul care a apărut a fost doar tăcerea. Jeff își întoarse privirea, refuzând să-i întâlnească privirea, de parcă ar fi intenționat în mod clar să nu răspundă, ceea ce îl făcu și pe Charlie îngrijorat.

-E ceva în neregulă cu P’Babe?

-Este momentul să întrebi despre alți oameni, Phi?!

-Babe e bine?

Jeff se uită la fața fratelui său cu niște ochi care păreau puțin furios. A înțeles că Charlie era acum mai îngrijorat de Babe decât de orice. Dar ca frate mai mic, nu se simțea fericit, ca prima întrebare din gura lui era despre Babe, în loc să întrebe ce s-ar întâmpla cu el însuși.

-Jef, te implor. Charlie îi aruncă lui Jeff o privire rugătoare, în timp ce bărbatul mai tânăr stătea acolo în tăcere înainte de a răspunde la orice.
-Te rog spune-mi dacă P’Babe va fi bine sau nu. Chiar trebuie să știu.

-Babe este bine. În cele din urmă, Jeff nu a putut face altceva decât să răspundă. Răspunsul l-a făcut pe Charlie să respire adânc. Cealaltă persoană a ridicat o palmă și și-a frecat ușor fața cu o expresie uşurată. Și asta l-a făcut pe Jeff să realizeze cât de îngrijorat era Charlie acum.
Atât voia să știe.

-Doar pentru că Babe e bine, asta înseamnă că totul este în regulă, Charlie?

-Deci despre ce vrei să vorbim? Odată ce s-a simțit ușurat de Babe, Charlie a observat în cele din urmă ce voia Jeff să spună cu adevărat.

-Ce e în neregulă cu tine? Mă întrebam cum ai de gând să te descurci cu asta, a răspuns Jeff cu o privire îngrijorată pe chip. Charlie, în schimb, părea calm, de parcă nu era deloc îngrijorat de ceea ce avea să se confrunte.

-Ai știut de la început că, dacă ai putea să-i iei abilitățile lui Babe, în cele din urmă, tu însuți vei fi ținta.

-Știu, de aceea am făcut-o

-După ce o iei, ce faci în continuare?

-Spune-mi ce crezi.

-Nu e timp să te calmezi. Charlie. Indiferent cât de mult a încercat să rămână calm, Jeff nu s-a putut convinge să tacă când vorbea despre aceste lucruri. Și tot mai mult Charlie continua să se comporte de parcă nu s-ar fi gândit la nimic. Acest lucru l-a făcut pe Jeff și mai supărat. Dacă lui Charlie ar putea să-i pese de el însuși jumătate din cât îi pasă lui de Babe, ar fi grozav. Chiar dacă știa că este imposibil.

-Oricum, te duc acasă. Acum ai tot ce ți-ai dorit. Nu te va lăsa mult în pace.

-Știu, dar să mă ocup de el nu este ușor, Jeff. Dacă ar fi fost, aș fi terminat cu el de mult.

-Ştii la ce mă gândesc? Vocea lui Jeff era joasă, privindu-l pe Charlie în ochi cu o expresie serioasă, înainte de a continua
-În acest moment sunt multe posibilități. Și sunt sigur că va încerca totul până când va obține ceea ce își dorește.

-Dar dacă nu înțelege, tata nu poate face nimic în privința asta.

-Dacă tata vrea să te târască acasă, asta te depășește, Charlie.

-Important este, cum îl împiedici să obțină ceea ce își dorește?

-Copilul!

Charlie a mormăit pe sub răsuflare și Jeff a dat încet din cap, confirmând că era corect răspunsul. Ceea ce își dorea bărbatul era un copil cu abilitați speciale si un corp puternic care putea să-și folosească întregul potențial, a crezut că cineva că Charlie care se comporta că un as era țintă cea mai potrivită .

Pentru că numai dacă Charlie are un copil, copilul născut va avea exact aceleași abilități ca și Charlie, ca o copie a lui. Și ceea ce este important este că abilitatea nu poate fi retrasă. Acest lucru este diferit de Charlie, care încă are ocazia să-și piardă această abilitate în orice moment. De aceea, tată îl vrea pe copilul lui Charlie mai mult decât pe Charlie însuși.

-Charlie, ascultă... Jeff întinse mâna și îl ținu strâns de mână pe Charlie. E supărat acum. Era îngrijorat de ceea ce s-a întâmplat. Prin urmare, nu putea pur și simplu să ignore și să-l lase pe Charlie să se ocupe singur.

-Prima posibilitate este că dorește cu adevărat să ai acasă un copil cu una dintre Enigme.

-Am de gând să vomit! Fața lui Charlie s-a întors de îndată ce a auzit asta, pentru că dacă vorbea despre Enigma adoptată de Tata, unul dintre ei trebuia să fie și Way. Acesta este punctul cel mai înfricoșător.
- Mai bine mor, dacă vrea să am copii cu nenorocitul ăla.

-Știu, dar în opinia mea, tata va alege această cale ca ultima sa alegere. Pentru că acolo, probabil că nici Way nu vrea să o facă.

-Asta e bine. Am pielea de găină.

-Dacă nu este așa, a doua cale posibilă este ca el să găsească un omega pentru tine.

-Dar tata nu vrea un copil omega. Charlie și-a încruntat sprâncenele surprins, pentru că Jeff părea să fi uitat punctul în care tata dorea ca copilul să fie alfa, sau să fie o Enigma, ceea ce era mai bine. De aceea, bărbatul a încercat să-si facă copilul Enigma să urmărească un Alpha cu alte abilități speciale.

-Tata nu m-a lăsat să am un copil cu omega.

-Da, dar dacă omega are o caracteristică specială pe care și-o dorește, este posibil și asta.

Charlie a fost uimit când a auzit asta. Cuvintele lui Jeff păreau foarte rezonabile, deoarece probabilitatea ca un copil să se nască ca omega este jumătate. Dar acel copil cu siguranță se va naște cu o mulțime de abilități speciale. Și există încă 50 la sută șanse de a deveni alfa. Prin urmare, poate că ar fi dispus să-și asume riscuri în acest fel.

În cazul studiului actual, este clar că copiii născuți din tați Enigma și mame Alpha modificate cu Omega au o șansă mai mare de a se naște mortii decât copiii născuți din mame Omega Native , aproape 10%.
Totuși, dacă vorbim despre Omega care are caracteristici speciale...

Charlie s-a uitat la fața lui Jeff înainte de a-și acoperi gura cu mâna de parcă i-ar fi făcut greață când și-a dat seama ce voia Jeff să-i spună.

-Imposibil. Cu siguranță nu ar face-o. Silueta înaltă clătină din cap cu o expresie care părea că greața nu i se potolise încă. Era un sentiment de greață pe care voia să o vomite și nu pentru că îl ura  pe Jeff. Dar asta pentru că l-a iubit cu adevărat. L-a iubit pe Jeff ca pe un frate mai mic, chiar dacă nu are nicio picătură din același sânge. Încă de la început, Charlie îl văzuse pe Jeff ca pe fratele său mai mic biologic, prin urmare a simțit că ar fi imoral să aibă copii cu cineva pe care îl considerase întotdeauna din familie.

-Doar să mă gândesc la asta îmi face rău, Jeff și-a întors privirea, nevrând să-și imagineze asta. Aceasta înseamnă că ei au același gând că cu siguranță nu vor naște copii pentru ca ar fi foarte păcătos.

-De aceea, trebuie sa fiu rapid. Sa găsesc o modalitate de a face ceva. Și o modalitate de a-l împiedica pe Babe să intre în necazuri.

-Fă-ți griji pentru tine , Charlie.

-Nu. Sunt îngrijorat pentru P’Babe, a răspuns imediat Charlie, făcându-l pe Jeff să ofteze epuizat. Chiar dacă se enervează, se va enerva doar până când va fi obosit. La urma urmei, Charlie nu s-ar gândi niciodată la nimic fără Babe. Fiind un factor important.

-Oricum. Trebuie să aleg cea mai sigură metodă pentru P’Babe.

-Tu ce mai faci? întrebă Jeff încet, strângând puțin mai strâns mâna lui Charlie. Poti tu?

-Dacă Babe este în siguranță, indiferent de ce, voi fi bine.

Nu știa dacă ar trebui să fie fericit sau trist pentru că Charlie a răspuns imediat la această întrebare fără să piardă timpul să se gândească la el.

-Scopul principal este ca Babe să fie bine. Acesta este cel mai important lucru.


Convoiul care participă la cursa de astăzi a înconjurat pista chiar înainte de prima cursă la început. Una dintre ele este deschiderea stadionului pentru a crea entuziasm pentru mulți spectatori și sponsori. Și cealaltă parte se încălzește, în funcție de cine vrea să se alăture sau nu. Nu a fost forțat și nu a afectat în niciun fel scorul cursei, deoarece Babe de la boxă a ales să nu conducă în turul de deschidere și, în schimb, a stat îmbufnat în echipă.

După ce a auzit anunțul că runda de antrenament s-a încheiat, Babe s-a ridicat de pe scaun și a ieșit din groapă pentru a-l prinde în capcană pe puștiul prost, ca să nu fugă din nou.

Competiția de azi nu părea a fi foarte distractivă, pentru că el și Charlie se luptaseră încă de dimineață. În plus, de data aceasta copilul încă se comporta serios. N-ar ceda deloc, chiar dacă lucrurile despre care se certau de obicei erau doar chestiuni banale. De ce a trebuit să facă o afacere atât de mare din asta, nu știa.

Povestea este că, în această dimineață, când tocmai ajunseseră pe stadion, deodată un bărbat a venit să-i întâmpine. El la recunoscut, și-a amintit pentru scurt timp de persoana respectivă, dar nu și-a putut aminti cine era. Dar când i-a auzit accentul, a exclamat apoi că bărbatul care a venit să-l întâmpine este Luke, un tânăr de rasă mixtă pe care l-a întâlnit la club cu o lună înainte.
Dar problema nu este aici. Ceva l-a încordat pe Charlie pentru că Luke s-a apropiat și l-a sărutat pe obraz și a vorbit și despre acea noapte. Desigur, Luke nu s-a gândit la nimic. Dar cel care s-a gândit cel mai mult a fost Charlie, pentru că de îndată ce puștiul a auzit că Babe și Luke obișnuiau să bea împreună când erau certati, Charlie s-a îndepărtat imediat de el atât de mult încât a țipat până aproape că i s-a spart gâtul și a refuzat să se întoarcă. .

Și până acum, băiatul gelos încă nu-i vorbise.


-Charlie....Babe s-a repezit și l-a prins de braț pe Charlie de îndată ce silueta înaltă a coborât din mașină. Echipa de service s-a grăbit să verifice din nou starea mașinii. Între timp, mâna pilotului este târâtă până la colțul gropii de celebrul Racing King, care acum pare să aibă alte misiuni, mai importante, de îndeplinit în afară de curse.

-Ești încă supărat? spuse Babe pe un ton ușor enervat când văzu că Charlie încă părea nefericit și refuza să vorbească cu el ca înainte. Nu fi așa Te rog, vorbește cu P Babe.

-Nu crezi că pot face față singur mâniei, n-ai  ce face?

Când vorbea, era plin de emoții. Dacă te uiți în jur, această meserie nu este chiar ușoară

-Nu, spuse Babe încet, încercând să întindă mâna și să strângă mâna lui Charlie. Dar tânărul l-a prins de mână și a refuzat să-l lase să ajungă la ea,

-Charlie, nu te purta așa.

-Ca ce? Cum ai lăsat pe altcineva să te sărute pe obraz?

-Nu doar saluta? La urma urmei, este un străin. Sărutul pe obraz nu pare deloc ciudat.

-Să sărut pe obraz nu este ciudat? Ești obișnuit să săruți mai mult decât atât?

-Charlie, l-a certat Babe când Charlie a început să spună lucruri inutile.

-Nu fac asta acum! Nu ne întâlneam pe atunci.

-Oh, pentru că încă nu ne întâlneam, poți săruta pe oricine?

-Nu fi sarcastic.

-Nu sunt sarcastic. Vreau doar să știu dacă aș săruta pe altcineva, crezi că este normal? n-ai fi deloc supărat dacă aș face-o, nici eu nu m-aș supăra.

Babe oftă din greu, neștiind ce să facă. Știa că era frustrant să audă așa ceva. Dar nu a făcut nimic rău. În plus, nu a făcut nimic cu sărutul pe obraz în acea dimineață. Nici măcar nu știa că Luke îl va saluta așa. El însuși era și el șocat. Și de ce ar trebui să fie Charlie supărat pe el?

-Bine, îmi pare rău, spuse blând bătrânul. Îmi pare rău, nu știam că se va întâmpla. Și îmi pare rău că l-am sărutat în ziua aceea. Este în regulă?

-Este în regulă? Charlie ridică din sprâncene de parcă nu era foarte mulțumit de scuzele lui Babe. Dacă nu ești dispus, nu trebuie să-ți ceri scuze.

-Oh, ai spus că am greșit. Îmi cer scuze acum. Ce mai vrei?

-Atunci de ce ești enervat pe mine? N-am făcut nimic rău.

-Nu am spus că am greșit și îmi pare rău. Babe strigă cu voce tare. Chiar nu-i plăcea când Charlie era așa, când părea enervat și îi vorbea cu acest gen de voce. De fiecare dată l-a întâlnit așa, s-a simțit enervat.
-Ce fel de scuze trebuie să-ți fac să le accepți?

-Nu despre asta ai vrut să vorbești, nu?

-Te implor, Charlie.

-Ce este asta? Asta numiți reconciliere? Am crezut că mă cerți. Te rog, Charlie

-Acum întreb cine mai e răsfățat ca tine. Vocea lui Babe a început să devină din ce în ce mai tare, până când oamenii care treceau pe acolo au început să se întoarcă să se uite. Cu toate acestea, se părea că pe celebrul cuplu nu îl deranjează nici cea mai mică atenție din partea oamenilor cărora le pasă la ei.

-Am avut vreodată o aventură cu altcineva? Nu!! Așa că sunt enervat pe tine. Am acceptat totul, dar tu devii din ce în ce mai moale pe zi ce trece

-Oh, deci mă avânt acum?

-Mă asculți? Dacă faci tam-tam, vom face tam-tam. Ți-am spus, nu a fost nimic. Nu știam că o să mă sărute pe obraz. Și în acea zi nu poți înceta să fii supărat la mine? Pe vremea aceea. Nu eram cu adevărat un cuplu.

-Deci nu pot fi gelos?

-Poți fi gelos, dar lasă-mă să explic și apoi asculta. Nu fi supărat așa.

-Vezi cât de geloasă sunt!

-Oh, știu că ești gelos. Nu-ți spun să nu fii gelos. Dar vreau să mă asculți și pe mine.

-Vrei să mai sărut pe altcineva? Spuse Charlie încet. Ochii celeilalte persoane erau plini cu furie si ura. Babe știe că nu este greșit să te simți așa. Dar de ce Charlie trebuie să spun asta de fiecare dată când devine gelos?

-Dacă as încerca, nu te-ai supăra și ai merge departe cum am făcut-o eu. Unde ai fost?

-Atunci de ce trebuie să vorbești de parcă ai căuta pe altcineva, Charlie?

Vocea lui Babe suna mult mai blând decât înainte. Între timp, furia din ochii lui s-a diminuat, dar a devenit în schimb un sentiment de dezamăgire. Charlie a văzut asta și a fost șocat pentru că tocmai își dăduse seama că de fapt spunea adesea astfel de lucruri, chiar dacă au fost spuse accidental.

-Nu o voi face. Dar spune-mi cum să ascult.

-Dar tu spui mereu asta. Dacă fac tam-tam, vei căuta pe altcineva. Când ai spus asta înainte, eram supărat doar pentru că eram gelos pe tine. Dar acum sunt iubitul tău. De ce spui asta. Din nou?

-P’Babe..

-Charlie, ai fost convocat. În aşteptare.

Înainte ca Charlie să poată spune altceva, North a venit și l-a întrerupt exact la momentul potrivit, așa cum se aștepta. Charlie se întoarse să se uite la North, care îl urmărea, înainte de a încuviința ușor din cap, înainte de a se întoarce să se uite la fața lui Babe, care acum părea că nu vrea să-l mai vadă.

-Trebuie să plec. Vom vorbi de îndată ce competiția se va termina. Vocea lui Charlie se domoli pentru că îi părea rău văzându-l pe Babe așa.
În comparație cu când era suficient de supărat încât să facă tam-tam mare, așa părea mai ușor de gestionat pentru că acum, cealaltă parte a refuzat să-i răspundă. Nici măcar nu i-a văzut fața.

-P’Babe... îl strigă Charlie pe Babe din nou. Între timp, în apropiere erau membri ai personalului care îl îndemnau.

-Voi veni.

Charte sa întors din nou. Între timp, în apropiere erau membri de la taraba care îndemnau să concurez.

Babe a continuat să privească în altă parte, de parcă nu ar fi vrut să știe ce face Charlie.

-A vorbit cu mine...

Charlie vorbi încet, de parcă l-ar fi implorat pe Babe să rostească acele cuvinte. El știa, Babe știa exact ce voia să audă pentru că nu a existat niciodată un moment în care Babe să nu spună „Luptă!” înainte de a concura.

Dar astăzi Babe a refuzat să spună asta.

-Charlie! Hai să mergem! strigă North din groapă din nou. Și acesta era un semn că trebuia să plece, nu era timp să aștepte cuvintele lui Babe.

-Eu merg. Charlie renunță în cele din urmă să-i ceară lui Babe să vorbească. Spuse el încet înainte de a întinde mâna și de a atinge ușor obrazul lui Babe, deși a văzut persoana îndepărtându-se puțin. Dar era suficient să-i atingă obrajii moi.

Charlie a atins obrazul lui Babe, apoi și-a adus mâna înapoi la propria sa gură, ca și cum l-ar fi sărut indirect.
Atât și-a dorit.

-Încurajați-l pentru mine.

Aceasta a fost propoziția pe care Charlie a spus-o înainte de a alerga la mașina lui și de a merge pe teren. Până la urmă, Babe nu a spus nimic.
-Eu merg.

Această competiție este o rundă de calificare pentru a trece în finală. El finalizase deja trei runde ale turneului, așa că emoția nu a fost la fel de intensă ca înainte, dar desigur că presiunea încă nu a dispărut. Mai mult, în ultimele 3 runde de competiție nu a câștigat niciodată primul loc. Astăzi era hotărât să fie numărul unu, cel puțin asta ar putea fi suficient pentru a-l face pe Babe fericit și pentru a-i ușura sentimentele. Odată ce competiția se încheie, vor putea vorbi mai ușor.

Charlie trase adânc aer în piept când semnalul de numărătoare inversă a început să sune. A închis ochii și a meditat o clipă, înainte de a deschide ochii și a privi înainte cu hotărâre. Și în ultimele clipe înainte de a suna semnalul de start, noul pilot a sărutat spatele mănușilor pe care le purta pentru a ridica moralul.

Bang!

Și mașina a pornit din start imediat ce a sunat semnalul de start.

Astăzi Charlie a fost pe locul 2 la start pentru că în ultimul tur de calificare a fost puțin distras. Dar asta nu este o mare problemă, pentru că numărul 2 este încă considerat liderul de linie care este ușor de depășit. Avea un singur obstacol în fața lui.

Între timp, Babe, care s-a comportat de parcă nu i-ar păsa, de fapt, nu este atât de nebun pe cât crede Charlie. Babe se forța să se ridice și să privească meciul în cortul de lângă câmp, ca de obicei. Pentru că în afară de dorința de a urmări meciul, a trebuit să fie atent și la mișcările lui Charlie în fiecare tură. Charlie s-a descurcat bine și unde a greșit? Așa că i-ar putea spune copilului să-l îmbunătățească la următoarea competiție.

-Mișcările elevului tău sunt frumoase, a spus Alan, care stătea lângă el, vorbi încet, privind concurența de pe teren cu o expresie mulțumită. Tehnica de conducere a lui Charlie s-a îmbunătățit de fiecare dată când a concurat pentru că băiatul s-a antrenat din greu. Plus că învață destul de repede, făcând să se vorbească din ce în ce mai mult despre Charlie în ceea ce privește salturile și limitele sale în îndemânare

-Unghiurile sunt mult mai ascuțite, Dacă exersezi acest lucru, s-ar putea să o obții, mă întreb dacă va ajunge pe primul loc de data aceasta.

-Babe așteaptă și vedem. Spuse Babe liniştit, cu ochii încă fără a părăsi Königsegg-ul cenuşiu închis

Acum Charlie a egalat cu prima mașină. Cele două mașini erau foarte aproape, conducând pe rând și urmând pe rând. Nu există mai mult de o lungime a mașinii de suprapunere între ele. Spectatorii de pe stadion s-au simțit inconfortabil stând din cauza competiției intense. Și a devenit și mai emoționant când mașina lui Charlie a depășit în sfârșit și a luat conducerea după ce a ieșit frumos dintr-o curbă periculoasa.

-Ațâț de drăguț

De data aceasta, Charlie abia a ratat o bătaie.

Când a depășit și a preluat conducerea, Charlie avea acum viteză maximă până când mulțimea a aplaudat. Stilul și viteza hypercarului de lux sunt vizibile pentru toată lumea. Și se spune că a fi numărul unu nu înseamnă doar a avea o mașină puternică, cu specificații înalte. Cu aceeași mașină. Charlie nu a trecut niciodată primul linia de sosire. Acum, copilul a arătat tuturor cum arată o creștere de calitate.

Acum mai e doar o jumătate de viraj la stânga. Prima mașină a convoiului va trece acum linia de sosire. Spectatorii din jurul terenului, inclusiv concurenții, au fost atât de entuziasmați încât s-au înclinat. Ei nu știu ce se va mai întâmpla la sfârșitul cursei. Dar, în timp ce toată lumea se bucura de cursa palpitantă, dimpotrivă, era o persoană care se încruntă de parcă s-ar afla într-o lume diferită de toți ceilalți.

-Mașina lui Charlie este ciudată. Babe nu a avut timp să spună nimic imediat. Alan a fost cel care a vorbit primul. Poate pentru că alți oameni au vrut mereu să vadă mașina lui Charlie, plus că a avut o experiență îndelungată cu mașini. Alan a fost unul dintre primii oameni care a văzut ce era în neregulă.

-De ce nu este colțul ca primul tur?

-Nu știu, a răspuns Babe cu o expresie îngrijorată în timp ce încerca să se concentreze asupra a ceea ce se întâmpla. Cu toate acestea, cu cât circulau mai multe mașini, cu atât anormalitatea devenea mai vizibilă până când spectatorii din jurul stadionului au început să o observe.

-Acel fel de tremurat nu este normal .

Imediat ce a terminat, Babe a alergat imediat spre Marshall, care stătea cel mai aproape. Celebrul pilot i-a șoptit repede lui Marshall despre anormalitate. O clipă mai târziu, problema a fost imediat coordonată. Marshall, care stătea în punctul de unde urma să treacă convoiul, a început să fluture un steag galben, dând semnal să reducă viteza și să nu depășească în acel moment pentru că ar putea fi periculos.

Dar între timp cealaltă mașină accelera și mașina lui Charlie din față a început să accelereze din ce în ce mai repede, atât de repede încât mașina a început să tremure violent. Văzând asta, Babe nu s-a putut ridica până când a fost tras de mâna lui Alan pentru a-l ține liniștit, deși știa cât de îngrijorat era Babe.

-Calmează-te, spuse Alan încet.

-Acesta este exact ca ceea ce am experimentat data trecută, a spus Babe, părând nerăbdător.

-Acesta cu siguranță nu este o coincidență. Simptomele sunt exact aceleași.

-Babe.

-Și Charlie nu a mai experimentat niciodată așa ceva înainte. Acest lucru este în mod clar scăpat de sub control.


În timp ce se certau, dintr-o dată s-a auzit un zgomot puternic al unei mașini lovind marginea pliului, mașina lui Charlie, care se deplasa cu viteză mare, a derapat peste o grămadă de anvelope și s-a ristogolit. Acest lucru a făcut ca toți Marshall din teren să fluture steagul galben cu ambele mâini pentru a semnala celorlalte mașini că a avut loc un accident pe pistă, urmat de ridicarea steagul roșu care a indicat că cursa a fost oprită și celelalte mașini au părăsit imediat terenul. .

Babe a fost atât de șocat încât i-au înghețat picioarele când a văzut scena, pentru că mașina lui Charlie s-a stricat și s-a oprit imediat. Din cauza vitezei foarte mari și a posibilului sistem de control faäure, capul mașinii a sărit de marginea pistei și s-a răsturnat. Și a devenit și mai rău când a doua mașină care a urmat în spate nu a frânat la timp și și-a pierdut controlul și a lovit mașina lui Charlie.

În timp ce Charlie era încă în mașină.

-Charlie!!

Babe a început să alerge pe câmp, fără să acorde atenție mașinilor care umpleau pista. Dar Alan a fost mai rapid. Silueta înaltă l-a prins în grabă pe Babe și l-a îmbrățișat strâns, fără al lăsa pe Babe să alerge pe pista care era în haos și putea fi periculoasă în orice moment.

-Lasa-ma sa plec!! Babe s-a zvârcolit până a plutit. Cu toate acestea, Alan a încercat în continuare să-și îmbrățișeze strâns interlocutorul, deși el însuși a fost șocat de ceea ce se întâmplase.

-Dă-mi drumul

-Babe! Calmează-te!

-Dă-mi drumul! Lasă-mă!

-Va coborî și...

BOOM!!!

Dintr-o dată s-a auzit o explozie puternică pe câmp, urmată de țipătul lui Babe, care a fost la fel de puternic ca o explozie.

-CHARLIEEEE!!

Întregul corp este amorțit. Aceasta este singura propoziție care poate descrie starea actuală a lui Babe.

Babe stătea pe scaunul din față al camerei de urgență fără să scoată un cuvânt. S-a așezat și s-a uitat la podea. Și-a sprijinit coatele pe genunchi, în timp ce mâinile îi erau lipite împreună în speranța de a ajuta la reducerea tremurului.

În acest moment, era ca o persoană care își pierduse auzul pentru o clipă. Îi auzea pe North și pe Sonic vorbind tot timpul, dar nu știa ce spuneau. Părea că cei doi vorbeau într-o altă limbă pe care el nu o înțelegea. Sau el este cel care nu mai înțelege nimic. De fapt, coridorul din fața camerei de urgență părea alb și simțea că lumina era foarte strălucitoare, dar nu știa de ce simțea că se scufundă mai adânc într-o gaură neagră.

-Puteți vorbi în altă parte?
Spuse Babe cu o voce calmă. Acest lucru ia redus imediat la tăcere pe North și Sonic care se certau. Dar din cauza vocilor acelor doi oameni, care îl făceau nervos, a trebuit să le ceară să se oprească acum. Altfel, sigur ar înnebuni

Alan, care stătea lângă el, oil apucă ușor de umărul lui Babe.

-Nu contează. În acel moment, și tu ai putut în continuare să supraviețuiești.

-Dar nu eram prins în mașină la acel moment.

-Vezi, am ieșit la timp, Alan. Mașina mea nu a explodat așa și nu eram înăuntru ca Charlie.

-Babe

-Deci, cum poate fi la fel?

Alan nu știa ce cuvinte l-ar putea ajuta pe Babe să se simtă mai bine acum. Pentru că nici el însuși nu știa dacă iubitul său este în viață sau nu. Cum poate să stea încă aici?

-Toți au văzut cât de grav a fost accidentul lui Charlie. Toate meciurile au fost imediat anulate și meciul a fost considerat invalid deoarece nu s-a putut confirma că a fost un accident. In acest caz, toți membrii echipei au fost de acord că acesta nu a fost cu siguranță un accident.

-Dar sunt sigur că o să fie bine. Alan a mângâiat cu blândețe capul iubitului său student cu simpatie. Știa cât de speriat și chinuit era Babe de ceea ce se întâmplase, pentru că simțea la fel acum, Charlie era un copil pe care-l plăcea de la prima dată când s-au întâlnit. L-a acceptat pe Charlie în echipă pentru că știa că cu siguranță copilul va merge departe. Dar nu și-a imaginat niciodată acest incident

Babe nu a răspuns deloc. Babe doar stătea cu mâna urla, de parcă ar fi încercat să-și mențină conștiința cât mai mult posibil. Deși și-a pierdut cunoștința o dată pe pistă, acum a stat aici și s-a forțat să nu-și piardă din nou cunoștința.

Fiecare secundă se simțea atât de lentă. Babe abia știa când Jeff a ajuns în fața camerei de urgență pentru că nu era atent la nimic altceva decât să aștepte ca ușa să se deschidă și doctorul să-i spună că Charlie este în siguranță. Acesta era singurul lucru pe care voia să-l audă acum. Cât despre alte lucruri, ar aștepta să audă asta de la Charlie însuși. Și, bineînțeles, spunea tot ce voiau alții să audă.

Chiar dacă a făcut tot posibilul să scape de gândurile care îi distrag atenția, nu le-a putut depăși. A lăsat să ocupe spațiu în creierul lui. Și chiar acum, se tot gândi că, dacă ar fi știut să gândească mai calm, nu l-ar fi luat niciodată pe Charlie într-o ceartă. Nu ar fi trebuit să spună acele cuvinte. Nu ar fi trebuit să se comporte de parcă nu ar fi greșit cu nimic și ar fi trebuit să-și ceară scuze serios lui Charlie, nu să vorbească ca o persoană iresponsabilă. Nici măcar nu ar trebui să fie supărat pe Charlie pentru că spunea cuvinte pe care nu voia să le audă, când el însuși spunea constant cuvinte pe care nici Charlie nu voia să le audă.

Ar fi trebuit să spună măcar: „Luptă!” înainte ca Charlie să urce în mașină. Nu ar fi trebuit să se comporte ca un prost.

Și părea că gândurile din capul lui erau prea puternice. Acum simțea că stă printre mulți oameni care își fac propriile lucruri. A auzit mulți pași, atât înceți cât și repezi, grei și ușoare. Auzea oamenii vorbind cu voce tare de parcă ar fi vorbit la urechea lui, chiar dacă niciunul dintre cei care stăteau aici nu scotea un cuvânt.

Zgomotul roților patului de spital fiind târât pe podea, sunetul ciocnirii oțelului inoxidabil, sunetul trăgării sunetul de ticăituri care ieșea cu un ritm necunoscut el a spus că era condus de gândurile din capul lui care erau atât de puternice. Acum se simțea de parcă îi înțeapă pe oameni care își fac propriile lucruri.

-Ce este? A întrebat Alan îngrijorat când Babe părea să se comportă ciudat. Babe și-a ridicat capul și s-a uitat în jur de parcă ar fi căutat ceva. Frumosele lui sprâncene s-au încruntat înainte să ridice mâna și să se lovească ușor în cap. Nu arată normal în ochii lui Alan.

-Vrei să te odihnești mai întâi?

-Nu. Babe a răspuns simplu, încă arătând ciudat. Se uită în jur, uitându-se în depărtare în fața camerei de urgență. Și, în același timp, își umfla constant nasul.

-Esti sigur?

-Taci, Alan.

Alan și-a acoperit gura când a auzit asta. Chiar dacă nu înțelegea ce este în neregulă cu Babe, nu era mai puțin îngrijorat de Charlie în camera de urgență.

Între timp, împrejurimile lui Babe erau complet tăcute. Dar capul lui era plin de haos. Mâinile îi tremurau din ce în ce mai violent pe măsură ce era copleșit de aceste gânduri și simptome nebunești. A încercat să-l scuture, dar cu cât încerca mai mult, cu atât sentimentul devenea mai real până aproape că a înnebunit

-Babe...

-NU

-NU

Babe s-a aplecat și a ridicat ambele mâini pentru a-și acoperi urechile de parcă sunetul ar fi fost aproape insuportabil. Toți cei care au văzut asta au început să intre în panică văzând starea anormală a lui Babe, inclusiv Alan care era acum în stare de șoc și nu se putea comporta corect.

-Babe, ce e în neregulă? întrebă Alan îngrijorat. Dar nu am primit niciun răspuns de la Babe. Pe de altă parte, cealaltă parte părea să sufere din ce în ce mai mult până la punctul de a nu putea să tacă. Alan crede că Babe are nevoie și de îngrijirea unui medic.

Cu toate acestea, înainte ca Alan să se poată ridica și să meargă să sune doctorul, Jeff, care observa în secret situația, a venit și l-a prins de încheietura mâinii pe bărbatul înalt și a clătinat ușor din cap în timp ce i-a spus:

-Nu pleca, iar asta l-a făcut pe Alan și mai mult. Confuz.

Și în mijlocul confuziei tuturor, Babe era și mai confuz în acest moment, credea că este cu adevărat nebun pentru că dintr-o dată a simțit că simțurile îi erau ciudate. Sunetele din jurul lui sunau extraordinar și clar, de parcă ar fi fost în apropiere, putea chiar auzi sunetul palmei lui Alan și al palmei lui Jeff mișcându-se una împotriva celeilalte. Putea chiar să vadă scrieri brodate pe cămașa tinerei asistente care stătea la capătul coridorului. În plus, peste tot erau mirosuri ciudate, inclusiv mirosul de alcool, mirosul de dezinfectant, mirosul unor substanțe chimice pe care nu le recunoștea sau chiar mirosul de sânge.
Conștientizarea acelei sensibilități a făcut să tremure tot corpul lui Babe, înainte de a auzi un țipăt puternic în ureche, a trebuit să stea pe pământ și să-și acopere urechile cu mâinile de durere, tot trupul lui Babe tremură.

Toți s-au repezit spre Babe, șocați de comportamentul celuilalt în felul ăsta. Dar Jeff l-a împiedicat să se apropie de el.

Babe acum nu mai poate înțelege ce ar trebui să știe. Simțea durere peste tot în cap și zgomotul țipetelor în urechi devenea din ce în ce mai puternic. A încercat să plângă, dar nu se auzea pe el însuși. În schimb, a auzit sunete de foșnet precum sunetul de a pune lucrurile jos și de a le ridica tot timpul. Auzea oameni rostind cuvinte pe care nu le înțelegea și un sunet ritmic, asemănător cu sunetul unui monitor de semne vitale.
Vocile veneau din camera de urgență.

Babe și-a acoperit urechile până când mâinile i-au tremurat pentru că nu voia să audă sunetul, dar nu a ajutat pentru că încă mai putea auzi dacă era clar. Era atât de clar de parcă stătea lângă patul pacientului, lângă medici și asistente. S-ar putea să nu fie un lucru atât de rău dacă nu ar auzi monitorul acela de puls tot timpul. Iar sunetul de ticăituri era foarte lent și continua să încetinească.

În acea secundă, imaginea lui Charlie i-a fulgerat brusc în cap, de la prima dată când s-au întâlnit. Secvența evenimentelor s-a desfășurat secvențial, chiar și atunci când încă nu simțea nimic pentru copil. Când își dorea doar sex de la el, când începea să se simtă ciudat imaginându-și că într-o zi Charlie va aparține altcuiva, când era dependent de a fi în preajma lui și îi era mereu dor de el când Charlie nu era prin preajmă, când începea să simtă că el nu mai putea trăi fără acest copil, când a început să recunoască în sinea lui că ceea ce s-a întâmplat a fost dragoste sau chiar când au avut o mare ceartă, dar până la urmă s-au întors împreună.

Fiecare cuvânt al lui Charlie, fiecare expresie și gest a fost înregistrat clar în mintea lui. A auzit râsul strălucitor, a văzut expresia confuză, a putut chiar să vadă lacrimi curgând din acei ochi înalți. Fiecare imagine și senzație s-a revărsat, însoțită de sunetul pe care la auzit, trebuie să fi fost  semnele vitale. Și chiar dacă nu era sunetul  epuizat al bătăilir inimii lui Charlie.

-Dar de ce este atât de lent?

Când eram împreună. Inima lui Charlie nu a bătut niciodată atât de încet

-P’Babe...

-Voi concura

-Vorbi....

Aceasta este o nebunie. Este chiar ridicol că acum se tot gândește să se întoarcă în trecut, cel puțin dacă ar putea să se întoarcă și să spună cuvintele pe care Charlie ar fi vrut să le audă, dacă nu și-a înclinat obrazul când ar fi vrut să-l atingă, poate că lucrurile ar fi mai bine.

„Încurajați-l pentru mine”.

Se gândea că atunci când era pe teren, Charlie nici măcar nu știa că îl aplauda. Probabil că Charlie s-a gândit că Babe va fi atât de supărat încât nu va ieși să-l vadă concurând pentru că a refuzat să răspundă că va aștepta cu siguranță acolo pentru a-l încuraja.

Pe obraji îi curgeau lacrimi clare, însoțite de suspine pe care nu le mai putea reține cu urechile acoperite și plângea pe jos în fața camerei de urgență in confuzia tuturor, dar asta nu mai contează.

Se putea ruga doar în inima lui, chiar dacă nu avea nicio religie sau credință. Dar s-a rugat singur, persoana în care avea cea mai mare încredere. A cerut siguranța copilului și speră că acea inimă va bate din nou ca atunci când era cu el. Nu mai voia să audă acele semnale vitale slabe.

-Ajutor

Doctorii și asistentele din cameră sau oricine... vă rog să-l ajutați pe Charlie.

Dar nu știa de ce, rugăciunile lui nu aveau deloc efect pentru că cu cât cerșea și cerșea mai mult, sunetul semnelor vitale devenea din ce în ce mai lent, până deveni un fluier lung, ascuțit, care nu mai avea ritm.

-CHARLIIIEEE!!

Babe a țipat tare înainte de a sări și a alerga spre ușa camerei de urgență ca și cum ar fi fost inconștient, dar Alan sa mișcat și l-a prins din nou de talie l-a îmbrățișat strâns pe Babe și a lăsat lacrimile să curgă din sentimentele lui dureroase. Nu știa ce s-a întâmplat. Dar, potrivit lui, persoana care știe cel mai bine este Babe.

-Charlie!!

Dar acum Babe nu mai știe nimic.

Babe gemu cu lacrimi curgându-i pe obraji. Babe încearcă să intre în cameră, știind că este imposibil. Și din această cauză, Babe nu putea decât să cadă la pământ și să plângă de parcă urma să moară.

-A plecat... Vocea lui Babe era tremurândă și aproape de neînțeles, dar era o propoziție pe care toată lumea o înțelegea imediat. 
-A plecat, Alan

-Babe, calmează-te și așteaptă doctorul, a spus Alan în timp ce plângea. Între timp, North și Sonic l-au tras rapid pe Jeff într-o îmbrățișare strânsă. 

-Așteaptă până când doctorul iese primul.

-Te rog ajută-mă. Nu-l lăsa să plece.

-Babe...

+Spune-i că îmi pare rău... a plâns Babe până s-a împiedicat, dar tot nu-și putea lua ochii de la ușa camerei de urgență. —

-Charlie... P’Babe îi pare rău.

Durerea acestui moment este adevărul din spatele ușii pe care numai Babe îl știe. De la sunetul semnelor vitale care deveneau din ce în ce mai încet până când s-au oprit, inclusiv vocea unui bărbat care îi răsună în cap câteva minute mai târziu.

-Ora morții 16.42

Babe a țipat de parcă urma să moară când a auzit acele cuvinte. O voce blândă pe care nimeni în afară de el nu o putea auzi. Nici măcar Charlie, care zăcea acolo, nu putea auzi.

Indiferent ce cuvinte ar fi vrut să spună, acum era prea târziu. Indiferent cât de tare vorbește sau de câte ori o repetă copil nu s-a mai auzit niciodată. Prin urmare, era foarte speriat. S-a tot gândit iar și iar dacă spusese cât de fericit era să-l cunoască pe Charlie.

Dacă ar fi știut că se va sfârși așa, ar fi spus fără ezitare fiecare cuvânt pe care Charlie a vrut să-l audă.

Îi spunea lui Charlie că îl iubește în fiecare zi și îi mulțumește înainte de culcare în fiecare seară, pentru a-i spune copilului că cel puțin o persoană trăiește din cauza acelui zâmbet prost ca de cățeluș.
Va ști Charlie cât de mult își dorește să se trezească și să vadă acel zâmbet?

Acesta sunt eu care mă rog
Aceasta a fost chiar prima pagină
Nu unde se termină povestea

Gândurile mele vor fi ecou cu numele tău, până te voi vedea din nou.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum