Capitolul 12

70 3 0
                                    



Din cauza statutului schimbat Ii face pe baiatul înalt și mai harnic decât înainte, Charlie, care obisnuia sa fie doar un mic concurent fără club. Acum a devenit un pilot cu drepturi depline în Team X.  Dar se poate spune că nu va trece prea mult timp până când fanii vor face cunoștință cu cel mai nou pilot al echipei numărul unu după ce nu au prezentat un nou membru de mult timp.

De la ziua testului și până astăzi nu a existat nicio zi în care Charlie să nu fi venit să se antreneze pe pistă. Noul concurent plin de energie izbucnește de entuziasm de la începutul zilei de a veni să se antreneze în fiecare zi cat mai mult posibil fără a întreba despre dorința antrenorului personal de a fi sârguincios de fapt, pe Babe nu l-ar deranja niciodată să conducă. Era viața lui. Conducerea era singura activitate. (în afară de sex) pe care îl poate face fără să se plictisească, dar a trebuit să se ridice și să conducă i se pare prea dificil pentru un concurent ca el care este pe teren de mulți ani.

Când îl lăsa pe puștiul muncitor să vină să exerseze singur, îi era teamă că va mai fi o problemă de reconciliere (desigur, o persoană ca Babe nu se va împăca niciodată). După cum am spus, în ultima vreme Charlie a început să aibă natura lui răsfățată și iritabilă , devine din ce în ce mai iritant pe zi ce trece. Nu știu dacă sa blocat. De la cineva? Ceea ce pare a fi un avantaj este că, chiar dacă nu este ceea ce îți dorești, nu se vei plânge, dar îi plăcea să stai sa fie deprimat, fie se comporta de parcă i-ar fi căzut urechile.
De fapt, credea că era genul ăsta de atitudine e mai greu de calmat decât cineva ale cărei emoti țipi cu voce tare pentru că acum Babe trebuie să stea cu o umbrelă pe margine, cu perechea sa de ochelari de soare preferată. Un tricou alb simplu care se potrivește perfect cu pantalonii să arate mai mult ca o celebritate decât cu un pilot de curse, iar cizmele înalte, cu vârf ascuțit, fac ca Alfa subțire să arate și mai neobișnuit. Nu ar trebui să stea în soarele fierbinte pe marginea unui astfel de circuit de curse.

-Cine preda?

Way, care tocmai intrase înăuntru, îl întrebă pe Babe, care stătea îmbufnat pe marginea arenei. Din cauza   următorului concurs care este foarte aproape.
Astăzi, așadar, nu există doar Charlie care a venit să exerseze șofatul pe teren, dar au venit și alți oameni până când aproape întreaga echipă a fost completă, inclusiv Alan, care nu s-a prezentat des, dar tot și-a luat copii să adune tururi frumoase din momentul în care a intrat.

-North, răspunse Babe cu o voce calmă. Încă se uită la Koenigsegg gri. Conduce pe câmp cu o expresie ca și cum chiar nu vrea să fie aici, dar nu poate merge nicăieri.

-N-ai de gând să-l înveţi singur?

-Eu i-am predat, dar ne-am luptat între noi, așa că l-am pus pe North să predea. Răspunsul a venit cu o expresiec calma a lui Babe l-a făcut pe Way să scoată un hohot de râs.
Această poveste l-a învățat că, oricât de mult ar fi plăcut, temperamentul prost al lui Babe nu a făcut excepție. Părea că puștiul Charlie nu putea conduce. Îți place domnul rege? De aceea am fost certat si nu am putut continua sa predau asa:

-Doar ia-o ușor si critica. Cum pot sa conducă așa cum vreai de prima data?

-Ideea este că nu este prima dată. Întotdeauna in același loc, i-am spus sa nu fie nerăbdător când intra într-o curbă sa nu ii fie teamă să fie depășit. Nu asculta. De fiecare dată când intră într-o curbă, se conectează la putere maxima, ce se întâmplă când iese din curbă? Viteza scade mult și tot este cu o față încăpățânată. Acest lucru este cauzat de un răspuns la forță  roților din față și are mai puțină direcție decât are un pilot, deoarece roțile din față au mai puțină tracțiune decât cele din spate.

-De ce te plângi din nou?, chicoti Way la plângerea lungă a lui Babe. Auzind asta, a știut că trebuie să fi fost foarte enervat chiar acum.

-Ei bine, i-am spus să intre mai întâi frumos in curba. Nu trebuie să se grăbeasca sa poată controlat mașina foarte calmă pentru a nu fi nevoit să piardă timpul și să-și piardă ritmul în curbă ii e foarte frică să nu fie depășit in curbă. Acum s-a dovedit a fi depășit direct. Mai prost decât înainte.

-Ei bine, hai lasă-l sa învețe puțin câte puțin. Abia a început să conducă. Way a îmbrățișat gâtul celui mai bun prieten și i-a legănat ușor corpul înainte și înapoi, sperând să il ajute pe Babe să se relaxeze. O oarecare tensiune s-a domolit.
El știe suficient despre curse. Babe a fost întotdeauna serios, dar deocamdată, poate că nu doar cursele îi țin companie prietenului său. Cât de grav este asta? Probabil pentru că persoana aflată la volan era Charlie.

-Daca ai fi în locul meu, ai fi la fel. L-ai privit conducând.

-Dar în timpul testului, a condus bine. Alan la laudat.

-Frumoasă călătorie, dar încă sunt aici, oftă Babe, uitându-se la mașina lui Charlie. Când mașina s-a apropiat de partea câmpului unde stătea.
Copilul acela părea că încetineasca intenționat. În această zonă, probabil că ducea mașina înapoi la Parc Ferme, după ce a condus-o câteva ture.

Nota: Parc Ferm este o zona restricționată unde mașina este parcata după terminarea cursei.


-Pentru că, de fapt, când am alergat cu el data trecută,  Viteza nu era la fel de rapida ca de obicei. , dar încă nu m-a prins din urmă.

-Hm, îmi dau seama Way încuviință ușor din cap.

-Ma doare? Foarte enervant.

-Vrei să vezi un medic?

-Voi pleca în curând. Charlie a spus că îl va duce acolo vinerea asta. A răspuns Babe cu voce joasă. Îi făcu semn lui Charlie care trecea cu mașina. Chiar dacă expresia arată un pic ca o persoană beată de soare.


Dar tot a încercat să răspundă imediat când a văzut că Charlie a deschis fereastra și i-a zâmbit. Dar nu știu dacă Babe a observat sau nu că ochii lui Charlie se uitau la Way și nu pare foarte prietenos. Se părea că îmbrățișarea gâtului era încă prea mult pentru un copil gelos și, în același timp, Way se simțea inconfortabil. Am fost foarte întristat să aud acea propoziție din gura lui Babe.

-Oh, ce bine. Cu toate acestea, Way încă a zâmbit degajat, ridicând mâna pentru a freca capul celui mai bun prieten al său.
- Orice ar spune doctorul, te rog să-mi spui.

-Da, daca am probleme te voi informa imediat. El și-a șters fața și a dat degetul mare în sus. Împinge în sus ochelarii de soare Parcă se arată atât de mult în fața unei vedete celebre, încât bărbatul înalt nu se poate abține să nu se simtă enervat.

-Foarte bine, spuse Way, zâmbind în timp ce se uita la o parte a feței lui Babe. Pentru o clipă, părea să se gândească la ceva înainte de a întreba:
-Vrei să vii să concurezi sâmbăta asta? Nu am mai concurat de mult.

-Nu sâmbăta asta. Chipul lui zâmbitor s-a transformat într-o încruntătură adâncă. Când Babe a refuzat invitația lui imediat, fără să piardă măcar timpul să se gândească la asta.
-Charlie se califică după-amiaza. Ar trebui să fiu ocupat cu asta toată ziua.

Charlie Charlie Charlie
Un cuvânt este Charlie, două cuvinte sunt Charlie.

-Asta înseamnă că Charlie este fiul tău?

-Probabil, a chicotit Babe și a tras brațul care îi era înfășurat în jurul gâtului.
-Dacă ai timp liber, te rog să treci și să arunci o privire.

-Trebuie să vin și eu să-l văd?

-Dacă nu vrei să-l vezi, atunci vino la mine, a spus barbatul subțire cu o voce mică. Înainte de a face o mutra, a ridicat mâna și i-a scărpinat bărbia lui Way de parcă s-ar juca cu un cățeluș.
- Sau poți veni și cocheta cu Marshall pe aici.

-De ce trebuie să flirtez cu Marshall?

Calificarea este în timpul zilei cu o zi inainte de competiție. Vor fi calificari. Sau selecția celui mai rapid tur de la 1:00 p.m. – 2:00 p.m. Persoana cu cel mai bun timp de calificare va obține poziția de start în fruntea rândului.

Marshall este un ofițer de semnalizare. Informeaza concurenții despre situația de pe circuit. Inclusiv îndeplinirea sarcinilor de serviciu sau ajută piliti să iasă din mașinile avariate în timpul curselor.

-L-am auzit pe Jay spunând că noul Marshall este un Omega drăguț”

-Si cr?

-Doar în cazul în care ești interesat, la urma urmei, esti singur de mult timp. Babe făcu o mutră batjocoritoare. Între timp, Way a clătinat din cap doar cu o expresie dezgustată.

-Nu te deranja.

-Chiar nu-ți pasă? Chiar dacă nu este la fel de drăguț ca mine. Dar am auzit vești că este foarte drăguță.

Va ști Babe că astfel de cuvinte îl fac să vrea să facă mai mult? Cât de mult depășește propriile tale limite?

-Nu vreau să flirtez, în felul asta. Doar să flirtezi în fiecare zi este obositor.

-Oh, într-adevăr. Babe dădu din cap în semn de acord. Înainte de a se întoarce spre partea din spate a câmpului părea că ar fi căutat pe cineva. Și chiar dacă cealaltă persoană nu spunea nimic, Way își putea spune singur cine era persoana pe care o căuta Beb.
-Atunci lasă-mă să mă duc să-l verifici pe Charlie mai întâi. Când am trecut cu mașina, nu știu ce a spus. Nu l-am putut auzi.

Nici măcar n-am așteptat să răspundă Way. Babe a ridicat mâna și a bătut ușor umărul celui mai bun prieten al său înalt, apoi s-a întors imediat și a mers către Parc Ferme, fără ca Way să știe că există ceva suficient de importante pentru a-l ține la distanță pe Babe.

Un Alfa subțire sub o umbrelă neagră a mers repede de pe câmp la Parc Ferme. Care este o zonă larg deschisă în spatele câmpului dacă era o zi de concurs, ar trebui să se uite. Privi în stânga, privi în dreapta  până isi vă întindeți gâtul suficient pentru a găsi mașina țintă. Dar pentru că astăzi nu sunt mulți oameni care vin să folosească terenul. Babe a putut să-l vadă pe Koenigsegg. Te poți obișnui cu el doar cu o privire.

Mașina lui Charlie era parcată în cortul de inspecție. Cât despre șofer În următorul cort gol se afla antrenorul, North.

North este singurul Omega din echipă primul care se alătură echipei.

Cu un căpitan ca Alan . Tipul acela era un tânăr drăguț, ca un personaj de desene animate din Japonia are un corp subțire ca un Omega. Înălțimea lui nu ar trebui să fie de 175 de centimetri  Prin urmare, trebuind să stea alături de un copil uriaș care avea 190 cm. înălțime.
Așa că a trebuit să ridice privirea și să vorbească până aproape că îl doare gâtul plus ca pare foarte mic.

Dar nu mărimea lui l-a făcut să se oprească aici. Va merge spre Charlie așa cum a fost intenționat. Un alfa subțire stătea în picioare și privea cum cei doi se tachinau. Au rămas în cort cu expresii nu prea fericite. Strângu-si limba și isi împinge obrazul. Cât despre picioarele lui, a început să bată ușor pe podeaua de beton, de parcă nu ar putea sta nemișcat pentru că tipul ăla prost se enerva prea mult.

Babe nu știa despre ce vorbeau cei doi. Dar, după cum arată, părea că North făcea un truc stupid pentru a păcăli un copil prost ca Charlie, pentru că stătea la câtiva pasi de mașină . Putea de asemenea să vadă că North a tăiat în secret hârtia. Pune un șervețel în șanțul degetului tău în timp ce....

- Urcste și arată picioarele lui Charlie. Dar băiatul acela încă deschise ochii. Era lat ca un ou de gâscă când North și-a strâns mâna și a ieșit o bucată de șervețel. Indiferent de cum arăta, era în mod clar un truc pentru copii. Și, desigur, a funcționat mai mult decât se aștepta pentru un băiat prost pe nume Charlie,  stătea în picioare și bătu din palme cu o expresie mulțumits pe fata.

-Și cum va fi?
Zâmbind lent, cel care au făcut ceva a râs. Eşti nebun?

Nu știu ce poveste spune North din acea magie. Să-l facă pe Charlie să râdă în hohote, până la lacrimi. A trebuit să-mi ridic ochelarii pentru a șterge lacrimile mai întâi, clătinând din cap înainte și înapoi, în timp ce părul care începuse să crească îmi cădea pe față, părând enervant.

Un ochii lui Babe credea că capul lui Charlie tremura așa în fața lui. Alți oameni sunt foarte enervanti. Dar era de necrezut că încă mai existau lucruri care îl enervau. Cu atât mai mult, când North a scos dintr-o dată banda de păr roșu pe care o purta la încheietura mâinii, micul Omega și-a fluturat ușor mâna într-un gest spunându-i lui Charlie să se aplece,iar copilul prost și-a legat cu o bandă drăguță de păr colorată.

E prea mult.
A stat aici cu capul sus de mult timp și nici măcar nu s-a gândit să se întoarcă și să privească, nu Charlie? Când sunt cu el, se plânge puțin și se comporta de parcă ar fi încruntat. Când rste cu alți oameni, zâmbești.

În mod normal, un astfel de zâmbet de cățel este ceva ce doar el poate vedea, nu? Deci de ce azi poți zâmbi așa de strălucitor?

Foarte curajos.

-La naiba cu Charlie
Nu știu ce vor face alții. Dar pentru Pit Babe sunetul circulă mai repede. Un alt gând un strigăt puternic i-a făcut pe cei doi să pară într-o alta lume, Eu însumi am fost surprins. Desigur, persoana care a fost mai uimit a fost Charlie. Și când prostul ăla s-a întors, Babe, care iradia o anume aură, nu era departe. Tânărul s-a îndepărtat repede de North. Înainte de a te grăbi direct să-l găsească pe Babe imediat.

-P’Babe! Esti Singur! Îi strigă Charlie către Babe, care acum se întoarse și își îndepărtase picioarele pre el. Tânărul s-a întors și i-a făcut cu mâna.
North a zâmbit slab, apoi a alergat în grabă după Babe. Cu o față uluit, North care a văzut asta nu putea decât să zâmbească cu un sentiment de amuzament pe care nu-l putea spune.

-Oh, are dimensiunea asta, Pit Babe. Mai îndrăznești să spui că nu ești iubit?

-P’Babe!
Chiar dacă Babe nici măcar nu a făcut niciun efort să fugă. Dar Charlie gâfâia destul de mult. Va alerga după cealaltă persoană. Babe a ieşit afară până când a ajuns aproape în zona de parcare pentru publicul larg. Era o zonă deschisă cu doar câteva maşini parcate astăzi. Pe margine era o grădină mică pentru ca privitorii să stea şi să se relaxeze. Aşteptând să urmăreasca meciul, cu un zid înalt care desparte zona exterioară de intrarea în stadion, acum nu sunt mulți oameni.

-Nu vreau, P’Babe, spuse Charlie calm. În timp ce apăsa, el a continuat să se întoarcă, când o siluetă înaltă a încercat să-l prindă.
-Babe

-Nu trebuie să spui asta, ticălosule.

-Pepene verde? Băiatul ridică din sprâncene, neînțelegând de ce i-ar fi spus Babe așa, dar în clipa următoare a trebuit să strige în inima lui. Când a văzut privirea celeilalte persoane a venit, extrem de nerecunoscător.

Era o formă mică de pepene verde atârnând de banda de păr tricotată, așa că Babe l-a numit „Watermelon Boy”.

-Încruntat din nou, spuse Charlie încet. Cât despre el a încercat să întindă mâna și să ul țină de mână, Babe nu s-a lăsat, dar persoana încruntă a continuat să-și smulgă mâna. Nu suntem deloc de acord.
-Încă o poveste veche? Nu este prea târziu.

-Atunci a fost o zi fara a crearea altuia probleme!

-Calmează-te

„Ce dracu e frig? Nu e frig.”

-P’Babe

În cele din urmă, Charlie a reușit să-l captureze pe bărbatul furios. Mâini mari strânseră ambele brațe ale lui Babe pentru a nu ieși din nou în evidență. Și credea în adâncul lui că atunci când se atingeau îi va face oarecum mai bună starea de spirit plictisitoare.

-Nu trebuie să pari slab! Sau nu?

-Îmi pare rău.

În loc să ne certăm imi cer scuze, întoarce-te. În schimb, Charlie a ales să-și spună scuze mai întâi. Între timp, mâna lui a îndepărtat încet banda de păr pepene verde din propriul păr și a frecat-o ușor, fără să-i pese de cât de ciufulit era.

-Îmi pare rău pentru asta?

-Îmi pare rău că m-am jucat mult cu tine North. Nu-ți place, nu?

-Mai trebuie să întrebi? a întrebat Babe cu asprime. Expresia feței este clară. Că e încă supărat.
-Știu ce este. De ce trebuie să vorbești de atâtea ori?

-Da, îmi pare rău, nu am fost atent. A fost amuzant cum a simțit Babe Căldura din inima lui s-a înmuiat doar pentru că îi auzi vocea și expresia dulce. Vinovăția lui Charlie far, în același timp, îl enerva și mai mult cu fiecare secundă în care se uita la acel chip celebru, pentru că tocmai a aflat astăzi că zâmbetul prost al lui Charlie nu se vede doar în fața lui:
-Nu sunt supărat. Nu o voi mai face

-Crezi că doar punând o față de câine mă voi vindeca?

-Sunt aici să-mi cer scuze. Trebuie să te fac să nu mai fii supărat.

-P’Babe, Charlie a ținut mâna lui Babe și a fluturat-o înainte și înapoi în timp ce scotea un sunet rugător. El a recunoscut că pentru o clipă, Babe a crezut că este drăguț. Dar nu este ca și cum ar putea trece peste frustrarea lui doar din cauza unui comportament copilăresc ca acesta:
-Îmi pare rău, scuze, scuze, scuze

-Ei bine, dacă o spui și o reciți de o sută de ori, nu te va face să pleci.

-Deci ce să fac ca să scap de el?

-Nu știu, așa că m-am dus să-l întreb pe Northi.

-Oh, nu. Tânărul și-a strâns buzele și s-a comportat ca și cum ar fi vrut să-l strângă pe Babe într-o îmbrățișare, dar a rezistat pe deplin ridicând mâna pentru a-i împinge pieptul și primind încă câteva lovituri ușoare.

-Oprește-te, nu e nevoie să mă îmbrățișezi, ieși afară, pepene stricat, ieși

-Unchiule, îmbrățișează-mă.

-Nu, miroase a omega. Babe se împinge fără să renunțe.

-Ce miroase iar? Nu am primit încă mirosul.

-Mirosi urât. Nu trebuie să mă atingi. Babe s-a îndepărtat. După Charlie a renunțat să încerc să il îmbrățișez pe frumosul Alfa. Se pare că trebuie să il faca sa se calmeze. Altfel, cu siguranță nu l-ar lăsa să se apropie de el.

-A plecat din nou, spuse Charlie încet, cu o expresie vinovat pe chip. Dar nu poate să nu fiu amabil cu o persoană geloasă.

-Ești gelos în fiecare zi. Ce naiba ești gelos? Babe ridică vocea către el. Aceasta este o reacție neobișnuită pentru cineva ca Babe. Dacă ar recunoaște-o direct, ar fi extrem de ciudat.
Sunt enervat. După ce ai exersat, în loc să mergi la mine a trebuia să mă faci să merg eu până la tine. Era cald și fierbinte. Și când am ajuns, stăteai jucându-te. Încă un lucru Dacă nu te urmam, Pleacai?

-Credeam că o să mă ajuți să mă uit la mașină, așa că am stat și am așteptat aici, a explicat Charlie cu calm în timp ce se apropie încet de cealaltă persoană.  Babe se concentra să se plângă definitiv lui.
-Înainte de a ieși, ți-am spus să ne întâlnim acolo sus.

-Când mi-ai spus? Nu am văzut și nu am auzit nimic.

-Când am trecut cu mașina? Când P’Way era acolo.

-Nu am idee despre ce vorbești. Am crezut că este propria mea plimbare.

-Oh, am văzut gestul mâinii, mi s-a părut că l-ai auzit.

-Fluturam mâna pentru că ti-am văzut zâmbetul, bivolule.
După cearta in cele din urmă, s-a încheiat cu Charlie Îmbrățișându-l cu succes pe Babe, iar de data aceasta bărbatul în vârstă nu a rezistat. Chiar dacă nu s-au îmbrățișat pe spate și totuși aveau fața năucită, dar nu și-au ridicat pumnii să il lovească din nou, ceea ce este considerat foarte bun.

-Atunci ce dracu este în neregulă? Poți veni și stai. Gura îi mormăi, dar stătea nemișcat. Un băiat tânăr care a văzut Îmbrățișarea s-a liniștit și am fost mulțumit. A inhalat parfumul lui alfa apoi a zâmbit mai întâi cu satisfacție. Când mirosul care este perceput este unul dintre mirosurile  care ii place cel mai mult.
Miros de gelozie , putea să simtă mirosul ăsta foarte clar acum.

-Știai că emoțiile au un miros? a spus Charlie cu o voce joasă și concisă imbrățișându-l puțin mai tare.

-Știu. Înainte, simțeam mirosul tot timpul.

-Și acum nu mai simți mirosul?

-Oh, mi-e rupt nasul, a răspuns Babe scurt. Cealaltă parte părea că începe să se obișnuiască puțin cu propria lui percepție nu este la fel de sensibilă ca înainte Dar Charlie s-a gândit că s-ar putea simți încă puțin blocat când a venit să vorbească despre asta.
-Nu este ca nasul meu se îmbunătățește pe zi ce trece.

-Pentru că esti un câine.

-O știi și tu?

-Știu, te sun în fiecare zi, a răspuns Charlie zâmbind.
-Și știu și asta se numește miros.

-Încetează, nu trebuie să te prefaci că știi atât de multe.” Vocea bătrânului era aspră. Dar ceea ce și-a dat seama tânărul nu a fost atât de dur pe cât și-a dorit să știe. Charlie a văzut doar frustrare, puțin rănit, si gelozie și era bucuros sa vada, Cât de greu încerci să te împaci?
-În acest moment, devine mai mare, Mamo Mayoung. E așa. Oh. Nu mi-ai spus să nu profit unul de celălalt? Acum sunt aici, dar mă ocup de toate. Deci ce drept ai să zâmbești prosteste altor oameni?

Babe se plânse îndelung. Dar misterioasa siluetă nu putea înțelege semnificația. Ochii lui se uitau doar la buzele plinuțe ale persoanei care nu se putea opri din mișcare. Sunetul care trece este încă enervat, dar mirosul dulce al corpului sau  este ca și cum ar încerca încet să rămână pe corpul lui. Și după aceasta, indiferent unde ar fi mers Charlie, nimeni nu ar îndrăzni să întrebe din nou dacă este un cățel cu stăpân sau nu.

-Charlie Babe și-a ridicat pumnul și l-a lovit ușor în pieptul lui Charlie,
-Ascultă?

-Te ascult.

-Ce am spus acum?

Nu poate răspunde la întrebare Câinele mic îmi tot arunca un zâmbet tachinator. Văzând că Charlie nu intenționa să asculte cu atenție ce spunea, nu s-a putut abține să nu-l pedepsească ii ciupi urechile încă o dată. Care a stârnit destul de multe gemete.

-Îmi pare rău, spuse Charlie, mângâindu-si urechea.

-Îti pare rău toată ziua. Babe și-a aruncat ochii, părând foarte nemulțumit, dar nu părea serios.
-Vorbesc deja despre unde ti-a rătăcit mintea. De ce te plângi? Nu mă uit. Uită-te la fața ta și spune asta.

-într-adevăr?

-Da, cine spune asta trebuie să se uite la față. Charlie a continuat să găsească scuze pentru a supraviețui, deși pentru Babe nu avea deloc sens. Putea să vadă clar asta Charlie a continuat să se uite la gura lui până când i s-a părut că era mai interesant decât ceea ce spunea.

-Nenorocitule, Te caut? Babe a păstrat o față sinceră. Dar în timp ce vorbea, și-a ridicat capul de parcă ar fi vrut să ca Charlie sa se uitat la gura lui clar și deliberat:
-Hee? Când te uiți la față, este adevărat?

Băiatul a zâmbit când a văzut reacția lui Babe. Privirea lui Charlie a continuat să fie blocata în aceleași buze frumoase. În timp ce a încercat inconștient să-și aplece fața spre cealaltă persoană, chiar și-a apropiat buzele. Cu cât voia să le atingă mai mult cu atat o persoană tachinatoare S-a întors să il ispitească  nevrând să il sărute așa.

-P’Babe..... Charlie scoase un sunet nedumerit pentru că fratele lui mai mare îl tachina 

-Ce ai de gând să faci?

-Nu mă tachina, doar sărută-mă. Ce e în neregulă? Vii brusc să mă săruți, ești nebun? În timp ce spuneam asta, a trebuit să-sii întoarca capul. Pentru că băiatul ăla prost nu voia decât să vină să-l sărute ca  un cățeluș care vrea să-i lingă buzele.

-Se plânge mult și are mulți dinți. Poți să mă săruți, te rog?

Babe și-a înăbușit un zâmbet până când obrajii aproape că i-au izbucnit la mărturisirea sinceră a lui Charlie. Și în acest moment, un corp a deschis accidental o gaură pentru ca cățelușul să facă ce își dorea. Băiatul a apăsat un sărut pe buzele pline care s-au mișcat să se plângă atât de bine încet să îndepărtat o clipă. Pentru a verifica starea celeilalte părți Când a văzut că nu a spus nimic. A început imediat să acționeze cu voință.

Charlie lipi un sărut blând pe buzele lui pline. Nu insistent in timpul în care s-au sărutat în timpul sexului a fost doar un sărut care sa întâmplat pentru a calma durerea. Era un sentiment care îi deborda în inimă și nu știa cum să-l exprime, așa că a ales să-l împărtășească cu persoana care era principalul și singurul motiv pentru el.
E o nebunie așa.

-Ce încăpăţânat. Mă doare capul cu tine de o sută de ori pe zi. Babe gemu încet după ce Charlie l-a sărutat după bunul suflet. Acum doar stătea acolo și lăsă cățelul cel mare să-l mângâie și să-i adulmece gâtul. Pentru că știa pentru o vreme nu a fost doar ceva care miroase a Charlie. Dar în ultima vreme Charlie a devenit și foarte dependent de mirosul lui. Cealaltă parte îi place să vină și să-l urmărească des și chiar vrea să-l ia. Frecându-l și îmbrățișându-l de parcă ar vrea ca parfumul lui să se lipească de corpul său așa.

-Miroase bine, a spus tânărul alfa, sărutându-l pe obraz până când obrajii i-au fost striviți și și-au pierdut forma. -Poți să iei acest parfum cu tine peste tot?

-Nu îndrăzni, Charlie .

-Serios, vreau să miroși ca mine. Nu a spus nimic, dar Charlie tot l-a îmbrățișat. Strângandu-si și mișcandu-si brațele pentru a se freca de el. Părea că vrea să-i poarte parfumul asupra lui.

-Hei, nu e săpun, sa îl freci așa, se plânse Babe, zbătându-se , dar fără să reziste serios pentru că în timp ce Charlie simțea mirosul dulce de păr al persoanei din brațele lui ,Babe și-a îngropat nasul în pieptul lat al lui Charlie. Miroase acest parfum și se simte atât de confortabil aproape că uitase cât de supărat era acum.

-Atât de drăguț, Charlie îi pune palma pe obrazul lui Babe. În timp ce vorbea cu o expresie dulce putea vedea cât de mult il tachinează pe cealaltă persoană.
-Dacă n-am fi fost afară.

-Ce? Chiar dacă nu știu ce să fac?

-Întoarce-te în camera si cu siguranță vei fi lovit.

-Oh, sunt lovit în fiecare zi. Nu mi-e frică.
Cuvintele lui Babe l-au făcut ușor și surprinzător să râdă pe Charlie.

Adică de fiecare dată când cealaltă parte izbucnește în râs. Babe s-a simțit întotdeauna de parcă este o persoană fericită. Întotdeauna mai bun decât acest băiat mare.
Acest sentiment este chiar bun.

-Atunci mă voi duce o clipă să-l văd pe Alan. Când terminăm, să ne grăbim înapoi în camera noastră.

-Grăbeste-te. Când vine vorba de astfel de lucruri, grăbește-te.

-Mi-e teamă că ești fierbinte. Uite, punctul tău sensibil este atât de roșu încât obrajii tăi sunt roșii.

-Da, esti îngrijorat că sunt ars de soare, a spus cu sarcasme celebrul pilot înainte de a râde din cauza nasului scurt și a timidității copilului uriaș. Babe se uită la fața lui Charlie cu un zâmbet. O mână zveltă se ridică pentru a zdrobi palma groasă care îi sprijinea obrazul. Apoi și-a luat fața și a apăsat un sărut blând pe palma băiatului său preferat: Serios?

-Nu știu, bănuiesc.
Proprietarul figurii a răspuns simplu. Înainte de a apăsa încă trei săruturi pe palma lui Charlie, și de trei ori Charlie a știut că a fost intenționat. Parcă ar fi căutat ceva cu el

Cum poate fi o propoziție cu trei cuvinte? Și propoziția care vine cu ochi dulci așa Va fi o sentință. Asta a crezut el în inima lui?

Când Charlie a mers să vorbească despre calificările de sâmbătă, Babe a profitat de timp pentru a face ordine în vestiar, și-a dat seama că lăsase o sticlă de parfum acolo. Era sticla lui preferată. Când a venit pe teren, plănuia să o ia înapoi cu el. Un alt lucru este să iei costumul vechi de curse care a rămas sa il spele chiar dacă nu a avut ocazia să-l poarte în acest sezon.

Zgomotul deschiderii ușii nu l-a tresărit prea mult pe Babe. Proprietarul siluetei subțiri se ridică și se întoarse la dulapul lui, apoi s-a întors să se uite la ușă dezinvolt, zâmbind ușor când a văzut că noul venit era cel pe care îl avea în minte.

-Ai lămurit lucurile? a întrebat Way.

-Oh, am lăsat o mulțime de lucruri aici, a răspuns Babe, punandu-și lucrurile personale în ordine în dulap iar ce trebui luat înapoi, le lua și le pune într-o pungă de hârtie,. Chiar dacă îl vede ca pe acest gen de persoană, nu este o persoană dezorganizată.
- Ai terminat afară?

-Am terminat. Mă duc să mănânc. Vrei să mergem împreună?

-Mai bine pentru o altă zi. Am o ușoara durere de cap. Azi e foarte cald. Vreau să mă întorc la culcare.

-Ei bine, o putem lăsa pentru o altă zi.
Wei a răspuns doar și apoi a tăcut. Urmat de o îmbrățișare liberă din spate. Babe, care era preocupat de propriile lui lucruri, nu a fost surprinsă de acest comportament al unui prieten apropiat El și Way au fost așa de atunci:

-Hei, Charlie se va supăra din nou pe mine, râse Babe în timp ce îl apuca de mână. Următorul lucru fără să mă gândesc la nimic.
-Vechiul meu cearta încă nu este rezolvata. Nu vrei să-mi găsești o cearta nou.

-Ce? Charlie?

-Oh, răspunse Way încet, sprijinindu-și bărbia pe umăr.
-De ce trebuie să-ți fie frică că este supărat. Înainte, nu-ți păsa deloc.

-Pentru că mi-e prea lene să mă cert cu el. Știi, când e atât de morocănos, e foarte greu să il mulțumesc.

-Deci trebuie să-i faci pe plac și tu? Întrebarea și tonul lin al vocii lui Way îl făcură pe Babe să se oprească, începu să simtă că expresia celeilalte persoane era ciudată. O persoană care se comportă în mod obișnuit, ca și cum ar vedea totul ca pe o glumă tot timpul,  acum este serioas și posomorâtă până la punctul de a fi atinsă.

-Este ceva în neregulă? Babe a încetat să se mai agite cu lucrurile din fața lui și și-a a întrebat prietenul apropiat cu voce lină

-Pur și simplu simt ai fost puțin ciudat în ultima vreme.

-Când?

-De când a venit Charlie, răspunse Way, strângându-l în îmbrățișare.
-Știai că acum tot ce se întâmplă în capul tau e doar Charlie?

-Nu este ciudat sa trăiești cu el in fiecare zi. Nu au mai fost niciodată așa.

Babe a tăcut când a auzit tonul nemulțumit al lui Way. Indiferent cât de bun este cu alți oameni, cu Way e diferit. Way a fost cel mai apropiat prieten al lui și au început împreună. Prin urmare, îi păsa mai mult de sentimentele lui Way decât de oricine altcineva. Când îl face pe celălalt să fie inconfortabil? Babe se simte mereu prost cu el însăși.

-Atunci ce vrei să fac? a întrebat proprietarul figurii cu o voce calmă.
-Vrei să renunț la fel ca  înainte la oameni?

-Deci poți să renunți?

La urma urmei, răspunsul trebuie să fie așa. Dar Babe încă se simțea tulburat. Desigur, aceasta nu era prima dată când Way îi ceruse să nu mai fie implicat cu alți oameni este Adevărat, nu a petrecut niciodată atât de mult timp cu alți oameni în trecut cum a făcut cu Charlie, au construit o relație. Dar sunt momente când există cineva care ne place ne oferă ocazia să ne întâlnim des, oricât de inimos ar fi, în cele din urmă Babe va simți că nu vrea să continue relația el însuși pentru că el știe ca asta îl va face pe Way să se simtă la fel de rău ca și acum.

Babe știe că, oricât de aproape ar fi, Prietenii nu au dreptul să intre și să dicteze viața lui dar este așa. Dar ceea ce a făcut Way nu a fost ca să manipuleze, a fost mai degrabă ca să-l facă să simtă că nu ar trebui să fie într-o relație cu o altă persoană, ceea ce trebuie să recunoască că în trecut i-a afectat deciziile tot timpul.
Dar de data aceasta ar proceda altfel?

-Tu și Charlie nu prea vă înțelegeți. Chiar crezi că poți rămâne cu el pentru totdeauna.?
Iată din nou, această propoziție pentru Way, nu a existat niciodată cineva potrivit pentru el. Acea persoană nu este bună, Way îi spusese asta, nu știu de câte ori. Până când uneori îl făcea să simt că nu sunt potrivit pentru nimeni pe lumea asta.

-Dacă îți place cu adevărat și trebuie să te despărți mai târziu, nu vei regreta?

Cuvintele lui Way erau ca un pas gata făcut. De obicei, Way începe spunând că el și acea persoană nu erau compatibili. Apoi l-a făcut să-și imagineze ziua în care va regreta dacă vorbește serios cu persoana respectivă

-Știai? Cu cât mă gândesc mai mult, ca daca ar trebuit să-l pierd, m-a durut și mai mult.
De ce trebuie să fie mereu așa?

De ce atunci când încep să devin serios cu cineva? De ce Way a trebuit să-l facă să ezite, să se teamă și să se simtă vinovat astfel? Nu este ceva pentru care ar trebui să se simtă vinovat? El vrea doar fericire Și Charlie era acea persoană. Nu se simțise niciodată atât de bine în viața lui. Și de ce nu a putut fi fericit? Dacă va fi trist E doar trist. După ce am stat și am fost certat cu lucruri care sunt în capul lui de ceva vreme în cele din urmă, Babe a ales să vorbească.

-Dar dacă știi, că vei regreta. N-ar fi mai bine dacă ai fugi de la început?

-Și dacă mă lași să trăiesc o viață de care îmi este frică, o să regret pentru totdeauna. Când îl voi avea? Pot să am fericire? Trebuie să fi fost prima dată când Babe a încercat să reziste convingerii lui Way.
-A venit oportunitatea. De când m-am născut, nimeni nu m-a făcut atât de fericit până acum, iar acum am găsit-o în sfârșit. Nu pot să mă bucur de ea? Babe și-a întins brațele în jurul său. Înainte de a se întoarce cu fața spre cel mai bun prieten al său. Expresia feței nu arată prea bine.
-Nu am de gând să te las nicăieri. Vreau doar să am mai multa fericire cu el în viața mea, Pot să cer doar asta?

-Și să mă ai nu este suficient?

-Nu este la fel. Tu esti prietenul meu dar Charlie este....

-Babe, Nu pot fi doar eu?

Cuvintele pe care voia să le spună i-au fost înghițite în gât când Way a spus deodată ceva ciudat. Babe nu putea decât să stea nemișcată în timp ce se uita la chipul celui mai bun prieten al lui, care privea înapoi cu niște ochi cu care se simțea complet nefamiliarizat.

-Ce vrei să spui?

-Știam că există

-Ce știi? Nu știu. Babe încă a negat. Chiar dacă în inima lui se simți inconfortabil și vrea sa fuga de aici cu toată puterea ta.
-Poți înceta să faci asta.

-Ai spus că ticălosul ăla te face fericit. Și nu pot să o fac deloc? Wei a început să pară aspru. Chiar dacă cealaltă parte nu a mai folosit niciodată o voce ca aceasta cu el înainte,
-Eu, care sunt cu tine din ziua în care nu ai avut nimic până astăzi, când ai totul.

-Nu te-am făcut niciodată fericit?

-Way...

-De ce ai alege pe cineva care a venit când ai avut totul? În loc să fie o persoană care a stat cu tine în ziua în care nu ai avut nimic, Babe.?

Fiecare cuvânt din cuvintele lui Way i-a străpuns inima până la punctul în care Babe a crezut că tocmai a comis un păcat grav. Se simțea ca un prost pentru că a ales să ia alte lucruri în viața lui și apoi a renunțat la lucrurile bune pe care le avea. Văzând valoarea, profund în inima lui simţea că nu ar trebui sa fie astfel de gânduri. Dar din cauza cuvintelor și a ochilor lui Way, nu se putea opri să se învinovățească nici măcar o secundă.

-Chiar numești asta fericire? Ochii lui Way erau roșii și încleștați. Are dureri severe în timp ce el însuși a fost la fel de rănit.
-Oameni care te abordează doar pentru că vrea o mașină?

-Hai, e de ajuns.

-Chiar crezi că te iubește?

- Nu știu! Poți să nu mai întrebi! În cele din urmă, Babe a făcut ceea ce nu și-a dorit cel mai mult. Strigă în fața lui Way. Nu stiu ce sa fac. Nu era deloc supărat pe ceea ce a spus cealaltă parte dar pentru că se simțea atât de inconfortabil cu greu poate să respire, a vrut să-i spună lui Way să nu mai vorbească si sa nu-i mai spună ce ar trebui să facă pentru că aceasta este viața lui.

-Babe, chiar îți spun...

-Nu trebuie sa mai spui nimic. Nu știu nimic. Babe nu i-a dat nicio șansă. Să mai spună  ceva Way pentru că oricât de mult îi pasă de acest prieten, el însuși trebuie să-și protejeze și propria inimă. Acesta era singurul lucru la care se putea gândi acum:
-Nu știu dacă mă iubește sau nu. Sau de ce se întâmplă? Îmi pasă doar că acum sunt cu el și am fericire. Asta e tot. Îmi pasă doar de asta.

-Nu poți să mă critici așa. Te rog , sunt îngrijorat de propriile sentimente.

-Asa este pentru că sunt îngrijorat pentru mine. De aceea trebuie să-l am. Proprietarul siluetei subțiri își încruntă, sprâncenele. Întotdeauna crezuse că Way era persoana care îl înțelegea cel mai mult dar astăzi simte că acest prieten nu-l cunoaște deloc.
-Vreau să-l am pe Charlie pentru că vreau să fiu fericit. Hei, ecuația este la fel de simplă ca asta. Nu trebuie să te gândești la nimic dificil.
-Și înțeleg ce ai spus că într-o zi voi regreta. Da, într-o zi m-ar putea întrista. Dar nu crezi că s-ar putea să nu fie ceea ce crezi tu?

-Trăiesti cu el în fiecare zi, o știu bine. Dar ceea ce îi place cu adevărat este că nu ai știut niciodată, nu?

Babe nu putea decât să tacă. Avea deja răspunsul în inimă. Dar nu a avut curajul să răspundă. Se pare  că Babe nu seamănă cu persoana pe care o cunoaște toată lumea, cu Babe care nu se teme niciodată și nu-i pasă de ce crede cineva. Este doar o imagine creată.
Adevăratul Babe nu era atât de puternic.

-Sau chiar știi, dar te prefaci că nu-ți pasă?

-Way

-Chiar dacă nu sunt atât de prost, știu asta.

-Dar  probabil oameni simt ca a trecut mult timp, nu?

Babe nu a negat direct, dar întrebarea pe care a pus-o a fost alta.

-Ce e cu acel refuz? Ai simțit vreodată ceva în trecut?

Ideea este probabil ceva de genul asta. „Să nu fim așa.” A atins ușor umărul celui mai bun prieten al său, cu fața tulburată.

-Motivul pentru care suntem împreună de atât de mult timp este pentru că există aceasta stare.
-Dacă nu am fi prieteni. Poate că nu am fost împreună până acum.

Aceasta respingerea era atât de clar și direct încât o altă persoană a ieșit din cameră. Way nu se poate misca.

-Îmi pare rău. A spune că Charlie își cere scuze de o sută de ori pe zi este complet adevărat și cred că din ceea ce am auzit astăzi este suficient. Dar băiatul uriaș a găsit încă ceva de spus.
-Sunt atât de supărat încât sunt obosit, Charlie, a spus Babr cu o voce calmă și pur și simplu a rămas acolo, oferindu-i puștiului prost o îmbrățișare fără să se gândească să protesteze sau să-l îmbrățișeze înapoi. Pentru că Charlie este cu adevărat enervant.

-Unde este? Oamenii se certau între ei. Dintr-o dată, acest băiat cu chip de câine... a răspuns la telefon. A rostit câteva cuvinte și apoi sa întors și am spus că trebuie să se grăbească și să plece cu afaceri urgente, deși tocmai îl prinsese gol până când era aproape complet gol. Ar fi fost mai bine dacă nu s-ar fi întors.

-Îmi pare rău, dar este cu adevărat urgent, a spus el simțindu-se vinovat. Sărutându-i ușor partea din spate a corpului,
-Voi lămuri repede lucrurile și mă voi grăbi înapoi. Mă întoarc și continuam mai târziu.

-Când te vei întoarce, voi avea deja un nou soț”

-Oh, deci asta înseamnă că sunt fostul tău soț?

-Taci din gură

-Bine, tânărul a rupt îmbrățișarea și a zâmbit tachinător. Înainte de a merge să încalțe adidași în fața ușii.

-Vei să te întorci și să luam cina împreună?

-Ma intirc. Cum sa te las să mănânci singur?

-Pot să mănânc orez.

-Dar să mănânci cu mine este mai delicios. Charlie, care tocmai terminase de legat șireturile adudasilor, se ridică și zâmbi strălucitor. Până când pare enervant Babe nu s-a putut abține să nu ciupească obrazul băiețelului și a zâmbit o dată:

-Stai puțin.

-O, haide, grăbește-te și întoarce-te.

-Bine, încuviință cu forță tânărul  înalt. Înainte de a trage persoana înăuntru, el l-a sărutat ușor pe buze o dată și apoi s-a îndepărtat:
-Am plecat, mă întorc într-o clipă.

-Tinere, ce mai faci? Babe părea sarcastic. Apoi ușa s-a închis, lăsându-l doar pe el să îndure să rămână singur o vreme până când mega-băiatul rezolva propria lui afacere si se întoarce .

Babe se întoarse în camera de zi cu o expresie persistentă. S-a gândit să fie singur. Chiar acum, m-am simțit puțin deprimant. Poate pentru că s-a obișnuit să fie cu Charlie și când a trebuit să stea singur așa, a devenit plictisitor. În timp ce se lasă jos să se așeze Ochii lui Babe căzură pe portofel lui Charlie care era pe masă De îndată ce l-am văzut pe Babe, am simțit că îi iese fum din urechi pentru că băiatul neîndemânatic a uitat din nou lucrurile. Și dacă este întrebat dacă va deveni conștient în curând, din experiență poate spune că nu există nicio cale. Va trebui să aștepte să ia un taxi pentru a ajunge. Oricât ar vrea să il certe, Dar în cele din urmă, Babe a apucat portofelul și s-a grăbit să-l prindă din urmă, a fugit din cameră, a apăsat în grabă butonul liftului și l-a urmat pe tânăr.

Imediat ce am iesit din lift Babe se întoarse la stânga și la dreapta să-l găsească pe copilul uituc și apăsă pe apel, dar Charlie nu răspunse deloc la telefon. Așa că a fugit în fața apartamentului. În cazul în care întâlnești acel copil care stă acolo și strigă un taxi. Și când am fugit, chiar l-am găsit.

Dar nu pare a fi un taxi.

Babe a rămas nemișcat în loc să alerge spre Charlie. Simțind că ceea ce a văzut este ciudat, Charlie nu a chemat un taxi așa cum îi spusese. Copilul acela se urca într-un sedan negru, care are bărbați strălucitori unul a venit să deschidă ușa. Expresia tânărului era mai solemnă. De care și-a amintit vreodată

Iar ceea ce i-a făcut să bată inima lui Bebe a fost acul de pe cravata persoanei care a venit să-l ia pe Charlie

Șofran auriu

De fapt, Babe a vrut să fie doar o coincidență. Dar indiferent cum s-ar fi uitat la el, nu s-a gândit la asta. Că ar putea fi o asemenea coincidență Inclusiv mașini scumpe, bărbați în costume negre și simbolul triunghiului de aur. Nu se putea gândi la altcineva decât la persoana care l-a crescut în trecut. Dar cum a putut Charlie să meargă cu oamenii tatalui?

Sau omul acela îl urmărește încă în secret? Pentru că prima dată când a plecat din casă, tatal trimitea mereu oameni să-l urmărească în secret. A încercat să-l convingă să se întoarcă acasă, dar a refuzat. Până în cele din urmă, acel bătrân pur și simplu a renunțat.

Dar dacă te uiți la ce se întâmplă acum Babe s-a gândit că tatal s-ar putea să nu fi renunțat așa cum credea. Omul trebuie să se fi gândit să facă ceva. Și cu cât a aflat că acum îl are pe Charlie, o persoană atât de vicleană care s-a gândit să folosească această chestiune pentru a negocia cu el.
Înțelege cum joaca. Când nu poate face nimic, se încurcă cu lucrurile lui, dar parcă Tata va uita cum l-a crescut.

Obiceiul lui de a fi posesiv și de a scăpa de oricine interferează cu lucrurile lui, totul a venit de la el.



-Spune-i fratelui tău să vină acasă.
Se auzi vocea formidabilă a bărbatului de vârstă mijlocie. În timp ce țineți un pix scump, strălucitor, Înfruntând fața rece cu o atitudine calmă

-Nu e al meu. Se certa Charlie liniştit. Chipul tânărului s-a întins. Și așa este de fiecare dată. A fost pus într-un costum și a stat în fața tatălui său.

-Este un fiu al Tatalui. Cum să nu fie fratele tău?

-Dacă este un copil al lui Tata, atunci de ce tata nu îl găsește singur?

-Nu te certa cu adulții, Charlie. Este ridicol că acest bărbat încă mai îndrăznește să învețe maniere sociale pentru ceilalți chiar dacă el însuși făcuse ceva și mai rău decât a vorbit prostii.
-Va vedeti tot timpul, nu? Spune-i să vină acasă, ce-i așa de greu?

- Aceasta este datoria mea.

-Ce comandă tata? Este datoria ta. Vocea lui calmă îi făcea încă pe oameni să asculte. Senzație de frisoane până la oase ca niciodată. Bărbatul nu ridicase încă capul. Chiar şi din documentele de pe masă

-Cred că locul care permite oamenilor să iasă și să se joace zilele acestea l-ai ales singur?

-Nu, tata a fost cel care mi-a permis să plec.

-Dar dacă ieși și nu știi să joci, tata va trebuie sa te  pedepseasca.

-Chiar dacă este persoana ta preferată, nu o poți ignora. Vei pierde oameni.

Cu asta, tatăl și-a ridicat capul pentru a întâlni ochii fiului său preferat. Mâinile lui ridate care reflectau timpul petrecut în această lume au închis încet dosarul și l-a împins în lateral Apoi Kenta, care stătea ca un stâlp în apropiere, il ridică și il ținu ca și  un robot căruia i s-au dat comenzi încă de la naștere

-Dacă ai de gând să suni și să spui asta, de ce nu suni, bine? De ce m-ai sunat? Charlie a ales imediat să treacă direct la subiect. Pentru că nu a vrut să mai piardă timpul aici.

-Charlie

-Sau sunt singurul pe care tata îl poate controla?

-Nu mai aduceți comportamentul acelui copil în această casă.

Toată camera era tăcută. Când se auzi vocea iritată a Maestrului, care nu se auzea des. Chiar și Charlie, care devenise mai curajos, a ales să nu se certe  pentru că știa exact unde îi erau limitele.

-Acesta este... rezultatul  care nu vreau să ieși. Tatăl se așeză din nou pe scaunul de lucru cu spătar înalt și se uită la Charlie cu niște ochi greu de citit.
-Când pleci, îți iei obiceiurile proaste.

-Dacă tata m-a sunat să mă antrenez în maniere. Atunci mă voi scuza.

-...Cât de încăpățânat vei fi? După ce ta-am crescut astfel, ar trebui să treci de vârsta rezistenței.

-Nu am făcut-o pentru că am vrut să mă opun tatalui. O fac pentru că vreau, nu are legătură cu nimeni.

-Ce ai mai făcut în afară de ceea ce a ordonat tata? Adică sa rezist. Dacă tata ar interpreta așa cuvântul rezistă, Deci nu am de ce să mă cert. Dar mă voi gândi la asta.

-Charlie...

-Stai, tu!

Cearta tatălui și fiului a fost întreruptă de deschiderea bruscă a ușii camerei.

Usa pe care nimeni nu ar fi trebuit să îndrăznească s-o deschidă a fost brusc împinsă atât de tare încât a scos un zgomot puternic.

Zeci de subalterni s-au repezit înăuntru, părând surprinși. Înainte de a sta înghețat când realizezi că, chiar dacă faci ceva acum, probabil că nu va fi la timp.

-Oh, uite cine e aici.

În mod neașteptat, stăpânul nu a fost șocat sau supărat că subalternii săi lăsaseră intrușii să ajungă la propriul birou. Dar bărbatul de vârstă mijlocie a zâmbit cu satisfacție. I-a salutat pe nou-veniți într-o manieră obișnuită, în timp ce Charlie se întoarse spre voce și avea o expresie complet opusa
Băiatul deschise larg ochii buzele lui voiau să se miște pentru a spune ceva, dar nu putea. Charlie nu putea decât să se uite la persoana despre care credea că ar trebui să doarmă în cameră, fără să își creadă ochilor nu se aștepta să-l vadă pe Babe aici. Nu contează acum Babe nu este aici. Și nu ar trebuit să-l vada acum.

Babe nu scoase un cuvânt și se uita la el. Cealaltă persoană ținea portofelul cu o mână tremurândă. Ochii injectați de sânge îl priveau de parcă ar fi vrut un răspuns. Din cate vad acum dar nu se putea convinge să spună niciun cuvânt.
Ascultă mai întâi...

Charlie se îndreptă spre Babe cu o expresie nerăbdătoare, dar nu ajunse la timp la cealaltă parte. Babe a ieșit imediat din cameră,

-Phi Babe!

-Nu trebuie să  îi urmărești
Stăpânul le ordonă subordonaților săi să nu mai alerge după Babe și Charlie.
Bătrânul si-a urmărit cei doi fii ai săi cât puteau să vadă ochii cu o expresie ca un învingător  fără a fi nevoie să depună niciun efort.

-P’Babe! !
Charlie îl urmă pe Babe în curtea din față. Habar n-avea că era afară.

Plouă atât de tare. Dar lui Babe nu părea să-i pese deloc. Alfa subțire ieși în ploaie fără teamă de a te uda. Și în acest moment, Charlie însuși nu m-am mai gândit la acel punct.

-P’Babe! Ascultă-mă mai întâi!

-Pleaca! Nu mă urma!

Babe a țipat tare când Charlie la apucat de mână. Își strânse repede mâna. Apoi a împins pieptul tânărului cu toată puterea până când picioarele lui Charlie s-au clătinat. Înainte de a încerca din nou să fugă Dar Charlie tot nu l-a lăsat să plece.

-Calmează-te, ascultă-mă. Charlie a încercat să il țină pe Babe dar Babe a rezistat cât a putut. Cealaltă parte nu a vrut să-i atingă nici măcar vârful degetelor, ceea ce l-a înnebunit aproape.
-Știu la ce te gândești. Dar nu este așa. Pot să explic.

-Nu trebuie să explici blestematule! Nu ascult!

Babe a lovit cu putere umărul lui Charlie pentru că, cu cât băiatul îl ținea mai mult pe spate, Cu cât vedea mai multe lucruri pe care nu voia să le vadă din casa asta. Nu vreau să văd oamenii de aici, nu vreau să văd omul pe care-l urăște. Dar ceea ce nu voiam să văd era că Charlie purta aceleași haine ca acei oameni și avea broșa aceea stupidă lipită de cravată așa cum a văzut-o chiar acum.

-Prin urmare! Tu esti persoana lui! Cum ai putut să-mi faci asta?! Seniorul subțire a bătut cu pumnul. În mod repetat pe pieptul lui Charlie, și nu a fost un pumn ușor, așa cum îi place celuilalt să facă când se joacă cu el, dar a fost forță care a venit cu furie și dezamăgire care nu putea fi comparată cu nimic.
-Știi totul. Dar m-ai păcălit în tot acest timp! Vezi cât de prost sunt, nu?!

-Nu este așa! Charlie începu să țipe înapoi când a văzut că Babe nu l-ar fi ascultat deloc, plus că ploaia care a căzut era mai rea decât cerul care se scurgea. Acest lucru l-a făcut pe tânărul alfa să țipe, deși nu se gândise niciodată să-i spună așa ceva lui Babe.
-Îl cunosc, dar nu lucrez pentru el. Te rog, ascultă-mă, te implor.

-Ce sa ascult? Ascult povestea pe care ai inventat-o și m-ai mințit din nou?! Babe a strigat cu voce tare până când fața i s-a înroșit înainte de a-și aduna ultima parte de putere pentru a-i împinge picioarele lui Charlie. Făcând corpul mai înalt sa nu poate ține pasul A fost atent și s-a clătinat înapoi până aproape că a căzut.
-Despre ce altceva ai de gând să mă minți? Faci lucrări de editare? Nu ai bani? Sau mai este ceva despre care nu ai terminat de mințit?

-Recunosc că au fost multe lucruri despre care am mințit. Dar nu am vrut să te înșel, Babe, eu...

-Minciuna este doar minciuna! Pentru ce naiba încerci să găsești scuze?! Babe s-a repezit înainte și i-a smuls cu furie gulerul cămășii. Erau uzi peste tot, dar răceala ploii zgomotoase nu a făcut nimic să potolească chinul din inimile lor.
-Ce este adevărat în ceea ce ai spus? Acum nici nu îndrăznesc să-ți spun pe numele tău. Pentru că nu știu daca este numele tău adevarat sau te-am chemat asa în tot acest timp?!

-O să-ți spun totul! Lucruri pe care nu le-am spus nimănui, îți voi spune!

-Am plâns în fața ta pentru că cred că ești persoana care este cea mai sinceră cu mine!

Înșelătoria și dezamăgirea reflectate în ochii lui Babe l-au făcut să nu poată vorbi. Orice, du-te înapoi. Tânărul se tot gândea că era într-adevăr la fel de prost precum spunea Babe, deși știa că într-o zi va fi așa. Dar tot a făcut asta nu se numește prost, nu știu cum să-i mai spun.

-Mi-ai spus vreodată adevărul, Charlie?

Babe a strâns din dinți și a vorbit până când i-a tremurat gura. Mâna zveltă care îi ținea gulerul cămășii tremura la fel de mult. Frumoasa pereche de ochi la care se uita erau acum roșii. Dar nu ar fi putut să știe că Babe era puternic, Din cauza ploii care a căzut, el nu a putut vedea deloc lacrimile celuilalt. Dar știa că Babe era cu siguranță supărată.

-În acest moment, doar privind fața ta, nu văd decât minciuni, a spus proprietarul figurii, cu vocea tremurândă.
-Indiferent pentru ce faci asta. Dar îți spun chiar acum că a fost o mișcare foarte proastă și nu te voi ierta niciodată.

-P’Beb... După ce a auzit această propoziție, Charlie a strigat brusc, curgându-i lacrimile dar au fost spălate de ploaie până când nu a fost distins. Dar cel care țipa și  care gâtul îl strângea a fost probabil cea mai bună dovadă a durerii în care suferea.
-Îmi pare rău, știu că mă înșel, dar poți, te rog, să nu faci asta? Te rog eu...

-Vreau să mă învinuiesc pentru că sunt prost. Întotdeauna am dormit în același pat, dar nu te-am cunoscut niciodată până acum. A spus Babe cu o voce aspră. Apoi l-a apăsat pe Charlie Jos pe iarba, care era îmbibată cu apă și noroi.

-Dar nu cred că mă pot învinovăți din cauza cuiva la fel de prost ca tine.

-Esti o persoana rea. De ce trebuie să mă simt vinovat? Nu este deloc vina mea.

-Tu ești cel care greșește! La naiba cu Charlie!

Pop!

Babe pufni până i s-a răsucit gâtul. Înainte de a da cu pumnul in persoana care era apăsată de iarbă atât de tare încât ochelarii i-au zburat de pe față. Din colțul gurii lui Charlie sângele îi curgea din forța loviturii. Dar persoana care a fost nedreptățită nu s-a gândit deloc să riposteze. Charlie a fost de acord să stea nemișcat, gândindu-se că dacă a fost lovit cu pumnul l-ar face pe Babe să-l ierte, a consimțit.

Babe, care și-a evacuat mânia cu un singur pumn, a tremurat până când nu putea să se controleze. Faptul că l-a lovit pe Charlie în față nu l-a făcut să se simtă mai bine, ci, în schimb, totul l-a durut, de parcă el ar fi fost cel care a fost lovit. Ceea ce nu este deloc corect. Persoana care ar trebui să fie rănită este Charlie, nu el.

Chiar dacă această persoană i-a provocat atât de multă durere. Dar de ce îi mai este frică de cealaltă parte? O să doară și chiar dacă această persoană nu i-a fost niciodată frică că va fi rănită, de ce?

Babe s-a ridicat și a lăsat ochii în jos pentru a se uita la persoana care încă plângea. Cu cât vedeam mai mult chipul tânărului cu cât devenea mai supărat. Și cu cât vedeam mai mult ochelarii căzuți pe pământ, cu atât simțea mai mult ca el e prost.

-Oricine a venit să mă avertizeze, nu l-am ascultat. Pentru că credeam că nu mă vei înșela. Babe își coborî vocea se uită la Charlie cu niște ochi care îi făceau pe oameni aproape să moară când erau priviți.
-Cred totul! Pentru că cred că, deși nu sunt ca toți ceilalți!

Proprietarul figurii a scos un zgomot chinuit înainte de a călca  pe ochelari lui Charlie până când nu mai rămâne nimic. Lentilele clare s-au spart în bucăți, iar rama ochelarilor s-au rupt în timp ce proprietarul zăcea plângând pe pământ, fără să știe ce ar trebui să fac cu ceea ce se întâmplă acum?

-Charlie pe care îl cunosc nu a existat niciodată! Ochelarii aceia nu sunt reali!

Babe tremura atât de mult, Charlie a crezut că cealaltă persoană nu mai suportă. Tânărul s-a ridicat încet și a încercat să se apropie. Dar Babe s-a retras și a fugit, în timp ce el însuși plângea până când a vomitat.

-Cred că îți place cursele. Vocea lui Babe era tremurândă și blândă Dar acele cuvinte s-au scufundat în sentimentele lui:
-Dar e mai rău decât atât, Charlie.

...Cred că cineva mă iubește.

Ultima propoziție a fost ca o mie de cuțite care i-au fost înfipte în corp. Era un luptător bun și puternic. Acum era ud și tremura. Cealaltă parte părea înfricoșător de slabă. Dar ce e mai rău... el este cel care l-a făcut pe Babe sa devina asa

Adevărul în această chestiune era atât de dureros, încât picioarele lui Charlie erau înghețate. Știe că nu are drepturi. Chiar voi plânge pentru tine. Dar pentru că plânsul de data aceasta nu era pentru el a crezut că nu va conta și nu va compensa toate lacrimile pe care Babe le pierduse din cauza lui.
- Dacă aș ști asta, nu te-aș iubi deloc, Charlie.

Babe s-a întors și a plecat după ce și-a terminat fraza. Charlie pare să fie inconștient. Așa că a încercat să alerge după el. Dar până la urmă nu a fost la timp se urcă în mașină și pleacă. Fără a oferi unui învins ca el șansa de a ajunge din urmă.

-Domnule Charlie.
Kenta cu o umbrelă mare se opri lângă Charlie care stătea în ploaie

-Du-te să iei mașina.

Spuse Charli încet, uitându-se încă în jos la propriile sale palme care erau acoperite de noroi.

-Nu cred că ar trebui să il urmărești chiar acum. Așteaptă ca el să...

-Am spus, Adu mașina.

Nu se întâmplă des ca micul avocat al casei să-și piardă mințile așa. De fapt nu se întâmplă niciodată.

-Da

Dacă nu ar fi acea persoană Probabil că nu îl voi vedea niciodată pe Khun Charlie să arate atât de uman .

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum