Alan s-a gândit mereu că cel mai bun mod de a te relaxa în vacanță, după ce ai fost ocupat cu echipa sau cu stadionul, era să stai acasă, să-l scoți pe Bubu la plimbare și să se joace, apoi să bei ceaiul de după-amiază în timp ce citești o carte bună.Doar făcând asta, se simte ca în rai. Dar asta a fost înainte să vadă adevăratul rai.
Un bătrân de treizeci și opt de ani acum are un băiat cu un zâmbet mare care stătea pe un scaun de plajă lângă o piscină cu un amestec de sucuri de fructe colorate. L-a privit entuziasmat pe băiat legănându-și picioarele și brațele în piscină, fără să știe de ce era atât de fericit. Da, copilul s-a distrat așa jucându-se și înotând.— Despre ce zâmbești, unchiule?
Jeff a venit la marginea piscinei și l-a întrebat pe bătrân cu o voce calmă. La această oră, tânărul purta pe corp doar un costum de baie. Dar nu era timid, desi si-a aratat trupul in fata lui.
-Ești un bun înotător, a răspuns Alan zâmbind, în timp ce Jeff doar își strânse buzele, puțin enervat de expresia exagerată de fericită a bătrânului.
Alan a fost surprins de ce zâmbea așa. Fie că era din cauza cât de recunoscător era că Jeff a venit să viziteze casa sau nu, pentru că nu era prima dată când copilul venea și se juca aici. Dar cert este că Alan pare mereu fericit când vine Jeff.Era ca și cum ar fi venit în vizită o nepoată. A trăi singur cu un câine care se simte singur în această casă mare.
-Mi-e sete, a fost tot ce a spus Jeff în mai puțin de cinci secunde.
Persoana care stătea de obicei întinsă pe scaunul de plajă a alergat imediat la marginea piscinei pentru a lua suc rece.
-Ți-ar plăcea un desert?
-Nu, asta m-ar face să mă sufoc , a răspuns tânărul, înainte de a suge lejer sucul.
Cât despre Alan, el s-a așezat încet lângă piscină și s-a relaxat. Își coborî picioarele în apă și se uită la Jeff a cărui piele acum părea puțin mai palidă decât înainte. Părul lui negru era ud și dezordonat, dar îl făcea să arate foarte atrăgător.
— Unchiule, n-ai de gând să cobori și să înoți?
— Vrei să cobor şi eu?
— Nu, tocmai am întrebat.
Alan se încruntă văzând atitudinea mereu rece a lui Jeff. La început a crezut că tânărul îi este rece pentru că nu erau încă aproape dar după ce s-au cunoscut și au petrecut destul de mult timp împreună îi cunoaște toate obiceiurile lui Jeff și Jeff știa despre Alan.Dar până acum, acea expresie și ton inexpresiv nu se schimbaseră deloc.
-Ai terminat? a întrebat cel mai în vârstă în timp ce își mișca banda pentru a netezi părul ud al lui Jeff.
-Nu ,Jeff a răspuns imediat:
-Unchiule, te-ai plictisit? Mai întâi poți face altceva. Pot să înot singur.
-E în regulă. Am timp liber azi.
— Doar stai și privești la mine. Nu te-ai plictisit?
-Nu, a fost distractiv ,a râs Alan încet.
— Îți place atât de mult apa?
-Da
-De ce?
-Vreau să fac mișcare. Dar nu-mi place să transpir.
— Nu-ți place să transpiri?
— Da, asta m-ar face lipicios. A răspuns Jeff liniştit.
Jeff se apropie de Alan și își lăsă capul să se sprijine pe piciorul bătrânului, închizând ochii de parcă ar fi vrut să se odihnească o vreme.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...