⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️
Era extrasezon, prin urmare concurenții nu aveau program de competiție. Au fost doar câteva competiții mici, dar le-a lăsat suficient timp pentru a lăsa copiii să iasă și să se joace, așa că Jeff și Charlie și restul echipei X au avut mai mult timp liber decât au avut în sezon.Pur și simplu au venit să se antreneze după bunul plac, iar persoana care părea să se antreneze cel mai sârguincios a fost nimeni altul decât locul unu, Charlie.
— Te rog, odihnește-te pentru mâine.
Spuse Babe cu voce joasă. Și-a aruncat geaca de piele peste spătarul canapelei înainte de a se întinde pe pat, epuizat.Babe a fost târât la antrenament dimineața de Charlie și a continuat până după-amiaza. Babe a trebuit să stea pe margine observându-l pe Charlie în căldura înăbușitoare, nici măcar să stea la umbră nu putea . Deci, a fost foarte obositor. Nu credea că va putea face asta din nou mâine.
— Bine, îmi iau o zi liberă.
Răspunse Charlie cu zâmbetul lui prietenos obișnuit. În inima lui, încă se simțea puțin vinovat că Babe era atât de obosit de la antrenament tot timpul, dar probabil că ar fi nevoie de mai mult decât efortul propriu pentru a se dezvolta pe deplin. În afară de asta, regele însuși a spus că va ajuta să se antreneze din greu pentru a-l face mai bun și a fi pregătit pentru sezonul următor. Prin urmare, a considerat aceasta o responsabilitate comună.
-Pot să pornesc AC pentru tine?
-Așa ar fi mai bine , a răspuns Babe, încă întins pe canapea, cu ochii închiși.
Văzând asta, Charlie a intrat imediat în bucătărie, a deschis frigiderul și a găsit o cutie de băutură răcoritoare și s-a întors în sufragerie. Sunetul deschiderii unei cutii de sifon l-a facut sa deschida ochii, iar primul lucru pe care l-a vazut a fost o cutie de sifon tinuta de un baiat cu o fata draguta.
Da, acesta este iubitul lui.De aceea era atât de drăguț.
Babe cu o voce dulce și și-a mișcat capul să se sprijine pe pieptul siluetei înalte care stătea în fața lui. Capul tremurând al lui Babe l-a făcut pe Charlie să chicotească, apoi să-i frece din nou o parte din cap. Acum arătau ca un câine și o pisica tachinandu-se una pe altul.
-Ce este?
- Nu-i nimic.
Babe răspunse calm apoi se ridică și îl sărută repede pe obraz, apoi acceptă sifonul în timp ce se așeza. Babe a înghițit o gură și a continuat.
-Sunt recunoscător că am un soț tânăr ca tine.
— Credeam că ești supărat pe mine.
-De ce aș fi supărat?
- Pentru că te scot afară și trebuie să stai în soare toată ziua , a răspuns Charlie, odihnindu-si bărbia în poala iubitului său. A vrut să-și exprime regretul.
-Da, era foarte cald, dar nu sunt supărat.
-Esti asa dragut...
-Desigur , a clătinat din cap proprietarul corpului subțire cu o expresie foarte mândră.
— Nu vei putea găsi pe nimeni mai bun să îți facă pe plac decât mine.
— Și dacă l-aș găsi?
— Atunci du-te cu el!
— O, cine se duce? Charlie a râs.
Și-a ridicat brațele pentru a îmbrățișa talia subțire a lui Babe și și-a întors capul, sarcastic.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...