Capitolul 16🔥🔞⚠️

121 2 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️

Evenimente neașteptate și adevăruri de neconceput l-au făcut pe Babe să stea în tăcere aproape o oră. A rătăcit de parcă ar fi înțeles ce spunea Charlie, deși nu știa unele lucruri. Și de fiecare dată când ochii lui se uitau din greșeală la cel mai bun prieten al său, care zăcea inconștient pe jos din cauza lovituri lui Charlie, devenise surd brusc. Nu știa cum se poate întâmpla asta. Pentru o clipă, se gândi brusc că acesta ar putea fi doar coșmarul lui. Dar lucrul trist a fost că, oricât s-ar fi străduit, nu se putea trezi niciodată din visul său.

-Ești sigur că ești pregătit?
Întrebă Charlie din nou cu o expresie îngrijorată, în timp ce Babe se gândea la asta. Chiar dacă ar stătea acolo până dimineață, nu ar fi niciodată cu adevărat pregătit pentru asta, așa că orice s-ar fi întâmplat acum, într-o oră sau chiar în câteva zile, dacă ar putea alege, nu ar vrea să se confrunte cu această problemă. Dar, din păcate, oameni ca el nu aveau o astfel de alegere.

-Hm... Babe dădu ușor din cap, Charlie care a primit semnalul s-a uitat o clipă la fața lui Babe, care părea să aibă nevoie de timp să se pregătească. Înainte ca băiatul înalt să se ridice de pe canapea, Charlie a mers spre locul în care Way era inconștient, cu o expresie clar tulburată. Dar el nu a putut face altceva decât să se ghemuiască lângă persoana inconștientă și să întindă mâna pentru a atinge ușor fruntea lui Way.

Parcă folosea magia, pentru că la doar câteva secunde după ce Charlie și-a pus mâna pe fruntea lui Way, persoana care zăcea inconștientă și-a deschis încet ochii cu o expresie confuză.

-Charlie, Prima persoană pe care Way a văzut-o a fost Charlie. Silueta înaltă a strigat numele băiatului cu o expresie surprinsă. Desigur, Way nu se aștepta să-l întâlnească pe Charlie aici. Mai ales în momente ca acestea, se simte și mai ciudat.

-Babe..

Următorul nume care a ieșit din gura lui Way a fost numele celui mai bun prieten al său. Între timp, proprietarul acelui nume stătea doar pe canapea și se uita la el cu ochi reci, ceea ce l-a făcut pe Way să se sperie când a văzut acei ochii, pentru că în tot timpul în care se cunoșteau, Babe nu se uitase niciodată la el asa înainte. Atitudinea acelei persoane l-a făcut să se gândească la ceea ce s-a întâmplat înainte.

Ultima imagine pe care și-a amintit-o era el îngropându-și fața în pieptul lui Babe. Între timp, mâinile lui încercau să scoată pantalonii prietenului său.

Fața lui păli când își aminti ce-l adusese în această situație ciudată și ochii lui Babe se umplură de durere. Tânărul înalt a înghițit în sec, s-a ridicat încet și s-a uitat la Babe de parcă ar fi vrut să spună ceva. Mâinile îi tremurau pentru că știa ce-l așteaptă, dar cel puțin deocamdată se putea apropia de Babe și-l ține strâns de mână, poate asta l-ar calma puțin.

Pf!

Dar câți pași poate face? Charlie, care stătuse liniștit lângă Babe, se poziționă imediat în fața lui. Tânărul se uită la el cu o expresie pe care nu era sigur că o mai văzuse vreodată, dar cu siguranță nu era normal pentru un copil ca Charlie. Nu este ciudat ca alți oameni să experimenteze acest tip de reacție. Dar în ochii lui, era prea enervant pentru acest copil să se comporte ca și cum ar avea drepturi față de Babe așa.

-Da-te, șopti Way încet, cu fața lipsită de expresie.

-Tu ești cel care da înapoi, șopti Charlie înapoi pe un ton calm. Dar ochii celuilalt care se uitau la el erau la fel de ascuțiți ca și cum ar fi făcut o jumătate de pas mai aproape de Babe, acest copil fie i-ar rupe brațele și picioarele în jumătate, fie ar putea face ceva mai drastic fără să simtă cel mai mic regret.
- Dacă îndrăznești să mai faci un pas. De data asta, nu vei dormi profund ca înainte. A spus Charlie

Way acum voia să râdă și voia să plesnească fața copilului a cărui gură încă mai mirosea a lapte pentru a-i alina iritația. O astfel de atitudine arogantă nu este diferită de un copil prost care se ocupă de treburile adulților, deși el însuși nu poate sta ferm. El ura cu adevărat genul acesta de atitudine.

-Nu te porți ca un aparator! Way strânse din dinți nerăbdător

-Vrei să încerci?

-Opriți-vă amândoi.
În cele din urmă, Babe a fost cel care i-a oprit pe cei doi câini să nu se muște. Și, bineînțeles, cuvintele lui Babe i-au liniștit pe cele două siluete înalte care se certau între ele, ca și cum ar apăsa un buton. Babe a respirat adânc înainte de a se ridica și de a merge spre Way cu o expresie calmă că, dacă nu ar ști ce s-a întâmplat înainte, nu ai putea ghici ce simțea Babe.

-Babe, te rog, ascultă-mă

Lovitura!

Un pumn puternic a fost aruncat și a lovit pomeții lui Way atât de tare încât silueta înaltă se întoarse înainte ca acesta să-și poată termina fraza. Charlie, care a văzut asta, nu s-a putut abține să nu fie puțin surprins, pentru că nu credea că Babe va îndrăzni să-l lovească pe Way în față. Dacă ar fi fost el, nu ar fi prea surprins pentru că era adesea lovit de Babe. Dar nu Way. Dacă Babe o face, atunci este ceva foarte grav, deoarece Way este cineva în care Babe are încredere și a fost prezent în viața lui Babe  înaintea lui.

-Ce-ai spune? Babe a ridicat din sprâncene și a întrebat cu voce joasă.

Lovitura!

Al doilea pumn a zburat înapoi fără ezitare. Way nu avea de gând să răspundă. Între timp, Babe pare să se fi gândit la ce ar trebui să accepte alți oameni pentru un act atât de umil ca el. Dar în spatele acelei hotărâri încăpățânate, Charlie, care stătea în spatele lui, a văzut bucățile din încrederea lui Babe zdrobindu-se și căzând de fiecare dată când arunca un pumn în Way El simțea că persoana care a fost rănită chiar acum nu era persoana care a fost lovită. În schimb, era cineva care stătea acolo cu pumnii strânși. Era Babe

-Ai de gând să faci o scuză? Spuse Babe încet, uitându-se la Way cu o expresie aspră.
- Știai că, cu cât faci mai multe scuze, cu atât vei arăta mai rău?

-Babe

Lovitura!!

E greu de crezut că Way a primit mai multe lovituri decât Charlie. Desigur, acțiunile lui meritau mai multă pedeapsă decât un pumn în față ca acesta. Mai multe lovituri înseamnă mai mult decât o penalizare plătită de oameni vinovați precum Way. De fapt, era povara dezamăgirii și regretul care a cântărit foarte mult pe inima lui Babe și a fost pedeapsa sa cea mai aspră.

-Nu mă face să mă simt mai dezgustat de tine. Babe strânse din dinți furios. Mâinile lui zvelte au lovit până au fost acoperite de sânge și le-a strâns atât de tare încât întregul lui trupul tremura.

-Crezi că va exista o scuză rezonabilă pentru lucrurile murdare pe care le faci?

-Îmi cer scuze...

-Îti pare rău pentru ce?

-Ca ti-am făcut asta, a spus Way cu profundă vinovăție. Mâna mare a încercat să-i prindă mâna lui Babe, dar Babe a tras-o neglijent.

-Știu că ceea ce am făcut a fost de neiertat.

-Tocmai ți-ai dat seama de asta? Ești așa pentru că ti-ai dat seama exact la timp? Vocea lui Babe a sunat în timp ce furia i-a izbucnit în inima , oricât de mult ar fi încercat să o înăbușe, nu a putut să o înăbușe.
-Dacă nu eram conștient, ai presupus că e în regulă să o fac, nu?

-Nu am vrut deloc să fac asta.

-Nu-mi pasă dacă ai vrut sau nu! Babe strigă tare.

-Ideea este că nu am vrut! Și nu aveam dreptul să-ti fac asta!

-Da, asta e ideea.

Asta e ceva ce toată lumea știe. Dar ceea ce este dezamăgitor este că Way însuși știe asta, dar se preface că nu-i pasă.

-Am crezut în tine! Niciodată nu m-am îndoit de tine! Babe a strigat în timp ce și-a trântit pumnul în pieptul celui mai bun prieten al său, de furie, făcându-l să tremure. Fiecare cuvânt pe care l-a rostit era plin de dezamăgire și durere. Asa ceva nu ar trebui sa se întâmple nimănui. Și ce este mai rău că acte depravate ca acesta vin adesea de la cei mai apropiați de noi în care avem mai multă încredere decât în străini.

-Întotdeauna am avut încredere în tine... și cum ai putut să-mi faci asta?! Cum ai putut?!

-Pentru că dacă n-aș fi făcut asta, nu ai fi fost niciodată al meu!

Țipătul puternic al lui Way l-a făcut pe Babe să tacă, înainte de asta silueta și-a ridicat ambele mâini pentru a-și ține capul și și-a prins propriul păr de parcă s-ar simți atât de inconfortabil și de dureros încât nu știa ce să facă. Charlie vede asta și vrea să-l îmbrățișeze și să-l scoată pe Babe din această situație. Dar trebuie să aibă răbdare pentru că asta a ales Babe. Alesese că vrea să audă totul de la cel mai apropiat prieten al său, oricât de mult l-ar durea.

-Te-am așteptat in tot acest timp, Babe. Am avut răbdare in tot acest timp pentru ca speram ca într-o zi ai fi văzut cum mă simt. Spuse Way cu o voce tremurândă. Lacrimile care îi curgeau pe obraji l-au făcut pe Babe să realizeze că Way vorbea cu sentimente sincere, dar nu știa cât de inutilă era acea sinceritate, după ce a făcut un lucru atât de crud.
-Vreau doar să mă iubești. Vreau să rămâi cu mine. În loc să te îndrăgostești de un copil pe care nu-l cunoști, pe care l-ai cunoscut acum câteva luni.

-Nu vezi, Babe, a vrut să te păcălească de la început. Nu ți-am spus că ai fi trist pentru asta?!

-Atunci care este diferența dintre ceea ce ai făcut? a răspuns Babe, fără să creadă că până acum Way încă nu înțelegea ce a greșit.

-Nu mai ataca pe ceilalți și uită-te la propriile tale acțiuni.

-Știu de ce te comporți așa.

Way simți că fusese lovit din nou, deși de data aceasta Babe nici măcar nu ridică mâna. Întregul corp al lui Way a fulgerat la cuvintele lui Babe, înainte ca el să-și întoarcă privirea către Charlie care stătea în spatele lui Babe și furia lui a crescut de câteva ori mai mult decât înainte. Nu avea nevoie să spună multe, știa deja că Babe a spus asta.

-Nu asta credeam, Way clătină încet din cap în timp ce lacrimile continuau să curgă. Acum nu era doar vinovăție și regret, ci frica îi mânca încet tot corpul până când nu a îndrăznit să mă îndepărteze. Îi era frică, îi era teamă că Babe nu l-ar mai ierta dacă altcineva știa totul despre el.

Chiar dacă știa foarte bine că s-ar putea să nu fie la timp, tot spera că cei zece ani de prietenie ai lor il vor ajuta pe Babe să înțeleagă.

-Încă ai de gând să faci scuze? Spuse Babe încet. Dezamăgirea din ochii celuilalt creștea cu fiecare cuvânt spus de Way, de parcă nu și-ar fi dat seama cât de grave erau propriile sale acțiuni.

-Babe, ascultă-mă, spuse Way cu o voce tremurată. Silueta înaltă făcu ochii mari de parcă i-ar fi fost frică. Vorbea frenetic, de parcă i-ar fi fost teamă că Babe va fugi înainte să termine de vorbit.

-Tata chiar m-a trimis aici. Inițial, te-am abordat pentru că îi urmam ordinele.

-Tu...

-Dar acesta este doar începutul. Asta nu este tot. Bărbatul înalt la întrerupt în grabă. Way acum părea nervos, aproape inconștient, dar încă a încercat să explice, știind că oricare ar fi motivul, nu putea șterge greșeala pe care o făcuse.

-La început am vrut doar să te las însărcinat. Orice aș face, speram doar... să pot avea un copil cu tine...

-Dar când te-am cunoscut cu adevărat, am aflat ce fel de persoană ești și nu am mai vrut să fac asta.

Nu știa de ce Babe simțea că ceea ce spunea Way nu îmbunătățește lucrurile. Dimpotrivă, încă mai avea chef să vomite ori de câte ori ceilalți spuneau acele cuvinte dezgustătoare

-Cu cât ajung să te cunosc mai mult, cu atât mă simt mai bine cu tine. Îmi place de tine din ce în ce mai mult în fiecare zi până în punctul în care nu vreau să te forțez așa cum mi-a ordonat tata. Way se uită serios în ochii lui Babe. Pentru Way, aceasta ar putea fi ca o scenă de mărturisire de dragoste dar pentru Babe, nu era diferit de recunoașterea crimelor sale.

-Vreau să fiu aproape de tine, vreau să te fac să mă placi atât de mult încât tu însuți să ai chef să ai copii cu mine. De aceea am așteptat în tot acest timp, Babe. Te-am așteptat. Am fost alături de tine mai bine de zece ani pentru că am așteptat să mă vezi și să mă iubești cu adevărat.

-Deci ce urmeaza? întrebă Babe cu o voce calmă.  Ar trebui să-ți mulțumesc?

-Ce...

-Am întrebat dacă ar trebui să-ți mulțumesc pentru că nu m-ai violat?

Lacrimile curgeau din nou când au fost rostite acele cuvinte. Chiar și Charlie, care stătea tăcut în spate, a trebuit să se uite în sus spre tavan, încercând să-și rețină lacrimile. L-a durut să audă acele cuvinte ieșind din gura lui Babe. Și știe că oamenii care suferă mai mult decât el sunt oameni care sunt mereu victime, precum Babe.

-Ar trebui să-ți mulțumesc că nu m-ai obligat să-ți nasc copilul?

-Babe...

-Chiar și pentru viața mea, pentru trupul meu și pentru tot ce este despre mine. Mai trebuie să aștept mila ta?

Poate că acum Way își dă seama că, încercând să vorbească pentru a-și apăra depravarea, face ca murdăria care a fost ascunsă să fie dezvăluită încet, fără ca el să știe. Și asta face ca relația dintre el și Babe, care a durat mai mult de un deceniu să fie construită, să fie distrusă în doar câteva secunde. Legătura pe care o credea mai puternică și mai stabilă decât orice altceva, astăzi și-a dat seama că de fapt era foarte fragilă. Și nu pentru că nu a făcut-o suficient de bine, ci pentru că a uitat să adauge ceva umanitate relației care până la urmă a fost ușor distrus așa.

-Nu, Babe, nu e așa, s-a repezit Way și l-a prins de mână pe Babe când a observat că persoana se îndepărtă mai mult de el.

-Spun doar că am greșit. Într-adevăr, am greșit de la început când am intenționat să-ți fac asta. Și știu de multă vreme că e greșit. Pot să încerc să o repar?

-Manipulându-mi capul și a nu mă lăsa niciodată să mă întâlnesc cu nimeni, a spus Babe cu o voce rece. Dar ascultătorul poate simți în continuare cât de dureros este.

-Pentru tine, nu a existat niciodată cineva potrivit pentru mine. Când sunt cu cineva, vei continua să mă  manipulezi pentru a mă face să mă simt vinovat. Îmi vei spune că până la urmă voi regreta decizia mea și mă voi întrista.

-Știai că de fiecare dată când spui asta, mă făcea să simt că nu merit dragostea nimănui?

-Și parcă singura dragoste pe care am putut-o primi ar fi cea de la tine... Suspinele lui erau atât de puternice, încât vocea lui Babe s-a stins. Dar Babe a încercat totuși să respire adânc pentru a continua să vorbească.
-Dar nu m-ai întrebat niciodată ce mi-am dorit cel mai mult.

-Ți-a păsat doar de propriile tale dorințe. Ai vrut să mă ai. Ai vrut să ai copii. Ai încercat să mă faci să te iubesc și apoi sa am copii cu tine. Chiar dacă ai știut mereu că nu mi-am dorit niciodată să am copii.

-Știu că nu vrei să ai copii. Și știu de ce.  Way a răspuns cu o privire care părea să înțeleagă. Dar Babe știa că cealaltă parte nu înțelegea nimic,.

- Dar pentru că știu. De aceea vreau să încerc să te fac să te răzgândesti.

-Nu e treaba ta să mă schimbi.

-Esti prea încăpățânat, Babe. Din atitudinea lui înțelegătoare, silueta înaltă părea acum iritată de gândurile lui Babe, deși nici măcar nu era în măsură să critice gândurile altora.

-Știu cum este familia ta. Ai trecut prin multe probleme și familia mea la fel. De ce nu înțelegi?

-Știu, dar mai vrei să am copii cu tine?

-Doar pentru că părinții noștri au făcut greșeli nu înseamnă că nu putem fi părinți buni, Babe.

-Pentru ce vorbești despre părinți buni? Ideea este că nu vreau să fiu niciodată părintele nimănui!

Strigă Babe cu o voce foarte aspră. Începea să se plictisească să vorbească cu oameni care nu-i puteau înțelege niciodată sentimentele. Obișnuia să creadă că Way era persoana care îl înțelegea cel mai mult. Dar astăzi a aflat adevărul că această persoană nu a înțeles niciodată pe nimeni decât pe sine. Nu a considerat niciodată nevoile și viețile altora ca fiind importante și respectate.

Această persoană se poate vedea pe sine fără să se uite în oglindă.

-Dacă vrei să ai copii din cauza tatălui tău, sau să-ți împlinești viața de familie, asta e treaba ta. Dar trebuie să găsești pe cineva care să-și dorească asta la fel de mult ca tine.

-Dar te vreau, Babe, continuă Way să-și forțeze gândurile, deși l-a văzut pe Babe plângând amar din cauza propriului său egoism.
-Vreau ca familia mea să te aibă în ea.

-Chiar dacă știi că nu te voi iubi niciodată pe tine sau pe copilul tău?
Cuvintele lui Babe i-au străpuns inima. Babe a știut întotdeauna ce fel de cuvinte i-ar face pe alții să se rănească atât de tare încât nu au putut să spună nimic înapoi. El este suficient de inteligent pentru a ști ce arme poate folosi pentru a ataca pe alții. L-a văzut deseori pe Babe folosind această tehnică, dar nu s-a gândit niciodată că Babe va folosi într-o zi această tehnică asupra lui.
Chiar dureros. Îl durea, dar nu se putea îndepărta.

-Deci, să spunem că într-o zi îmi doresc foarte mult să am copii cu tine, ce s-ar întâmpla în continuare? continuă Babe într-un mod serios. Cu cât Way încerca să găsească mai multe scuze, cicatricile care fuseseră zgâriate în secret de alții apăreau încet.

-Când voi da naștere unui copil, îi vei da copilul meu ticălosului?

-Babe...

-Ești om?

De la început, Way a încercat să-i ceară lui Babe statutul de iubit. Și acum se ajunge la punctul în care Babe trebuie să ceară umanitate de la prietenul său iubit.

-Babe, îmi pare rău, am făcut o greșeală, a strigat Way cu o voce tremurândă înainte de a încerca să il îmbrățișeze pe Babe. Între timp, Babe încearcă să riposteze și să-și împingă adversarul. Se simțea atât de inconfortabil încât simțea că nu poate respira când Way încerca să-l atingă. Tot ce era în capul lui era o întrebare despre momentul în care Way l-a hipnotizat. Ce i-a făcut acea persoană? Și cu cât se trezi că nu are nicio amintire despre eveniment, cu atât se simțea și mai rău că a fost atins de această persoană.
-Îmi poți da o șansă?

-Ia-ti mâinile! Nu mă atinge!

Way încearcă să il îmbrățișeze pe Babe, dar Babe se simte și mai rău până când plânge de parcă s-ar fi rupt un baraj. Și această priveliște l-a făcut pe Charlie, care încercase să stea nemișcat, să nu mai poată sta nemișcat.

-Hei! Lasă-l...

Lovitura!

Charlie, care era pe cale să se apropie și să il apuce pe Babe, a trebuit să stea nemișcat în aer când nu a avut timp să ajungă la ei doi. Babe, care a plâns, a blocat strâns brațul lui Way înainte de a-l apuca și de a-l arunca la pământ cu toată forța, făcându-l pe bărbatul mai mare să se aplece și Charlie nu a putut decât să privească scena; uluit.

A uitat că prima dată când s-au întâlnit, Babe l-a aruncat și el așa. Dar nu se aștepta ca Babe să-l poată ridica și trânti pe Way, când plângea atât de tare.

-Ți-am spus, nu mă atinge!


Poate că Charlie a fost prea protector cu el, încât a uitat cât de grozav era Pit Babe.
-Sting luminile?

Babe, care stătea contemplând pe marginea patului, a fost puțin surprins când a auzit vocea lui Charlie venind de la ușa dormitorului. Nu știa de cât timp stătea așa. Nu știa că Charlie era încă acasă. Nici măcar nu știa de ce purta încă halat de baie și nu pijamale așa cum trebuia.

-Oh. Babe se uită înapoi la Charlie pentru o clipă, înainte de a-și privi mâinile de parcă nu știa unde să-și pună ochii.
-Credeam că ai plecat acasă

-Nu încă. Stau afară.

-Atunci poți să mergi acasă. Mă duc la culcare.

-Nu, voi dormi aici în seara asta, a răspuns Charlie pe un ton lejer, în timp ce proprietarul camerei a trebuit să se întoarcă și să se uite din nou la tânăr, surprins să audă asta.

-De ce dormi aici?

-Ne-am despărțit o dată și nu a fost deloc bine.
Spuse Charlie într-un mod foarte normal. De parcă n-ar fi fost despărțiți de multă vreme era ciudat dacă ar dormi împreună în noaptea asta.

-Tu doar dormi. Eu voi dormi afară. Charlie nu a așteptat ca Babe să-i dea permisiunea. Charlie ia propriile decizii. Bărbatul înalt îi zâmbi ușor înainte de a opri întrerupătorul luminii de lângă uşă.

A rămas doar lumina de la veioza de pe noptieră, apoi a închis ușa dormitorului cu blândețe. Dar înainte de a o închide complet, Charlie încă nu s-a putut abține să spună puțin mai mult în încheiere.

-Poartă haine confortabile. Nu dormi așa
-Noapte bună

După aceea, ușa dormitorului a fost închisă. Babe se întoarse și se ridică, oftând încet pentru sine. Astăzi erau multe lucruri la care trebuia să se gândească. Nu numai situația lui și a lui Charhe a fost suficientă pentru a-l ține jos pentru tot restul nopții. Dar cine ar fi crezut că atunci când ziua se va termina aproape, vor mai fi lucruri care l-ar fi obosit din nou.

Această problemă este cu adevărat dificilă. În subconștient, se gândi că asta ar putea fi mai dificil decât problema lui Charlie. Era adevărat că acești doi oameni erau din acea casă și aveau aceeași relație cu Pa. Amândoi i-au ascuns tot dar scopul abordării lor este cu totul altul.

Charlie a venit să-l împiedice să fie schimbat și alți sa profite de el . Diferit de Way, care o spune într-un mod narcisist. Crede că nici asta nu este ușor pentru el, pentru că oricine se va apropia de el se va îndrăgosti de el. Dar dacă te uiți realist, poate dacă vrea să iubească și are multe probleme de genul acesta, nu are nevoie să iubească pe cineva atât de mult. Trebuia doar să fie complet singur că până acum, nu avea aproape nimic în cap. Nu știa cu care să se înfrunte primul pentru că totul era în haos.

După ce l-a bătut pe Way și s-a întors, Babe a crezut că problema dintre el și Way nu se putea rezolva mai departe Prietenia lor de mai bine de zece ani s-a încheiat într-o singură noapte pentru că nu credea că va mai putea să-l privească vreodată pe Way în același mod. Ce va face Way în continuare? Sau ce pregătiri făcuse omul pentru a-l obține? Aceste lucruri despre care nu știa nimic și acum nu se mai putea gândi la nimic.

Dar în afară de asta, o altă poveste care îi trecea mereu prin minte a fost povestea lui Charlie. În acest moment, nici măcar nu era sigur dacă era încă supărat pe copil. Chiar dacă se afla în dufragerie, a declarat cu încredere că tot nu vrea să-l ierte. Dar trebuia să recunoască, când s-a trezit prima dată din hipnoza lui Way și a văzut fața lui Charlie, a simțit că nu ar fi fost niciodată supărat pe acest copil înainte. Spre surprinderea lui, Charlie a plâns în timp ce încerca să găsească și să prindă nasturii de la cămașă cu mâinile tremurânde. Se simțea mângâiat de faptul că altcineva îi verifica întregul corp, de parcă i-ar fi frică să nu i se rănească vreo parte în lipsa lui. Și în mod ciudat, s-a simțit în siguranță când a fost îmbrățișat și sărutat în mod repetat pe față, cu o voce tremurândă, numindu-l Babe... (Iubirea mea...)

Acel moment a fost probabil momentul de care Charlie se temea cel mai mult. Între timp, Babe se simțea ușurat pentru că persoana din fața lui era Charlie. Copilul pe care a spus odată că îl urăște atât de mult încât nu și-a dorit să-l mai vadă niciodată.

Charlie se apropie inventând o poveste pentru a-l păcăli. Chiar dacă intenția lui era să-l protejeze, era totuși enervant dacă totul începea cu o minciună pentru că ceea ce a primit nu a fost doar durere de inimă pentru că a fost trădat, ci o frică atât de mare încât l-a înnebunit. Îi era teamă că nimic din trecut nu era corect. Îi era teamă că atunci când Charlie spunea că îl iubește, era doar un act, în timp ce îi dăduse toată inima fără să știe nimic.

A recunoscut că acțiunile lui Charlie l-au rănit cu adevărat dar nu îndrăznea să spună cât de mare era, în afară de faptul că trebuiau să se despartă. El știe că lui Charlie încă îi pasă de el, deoarece încă sună o dată pe zi în la aceeși ira, chiar știind că probabil nu va răspunde, dar tot încearcă să-și ceară scuze și să-și ceară iertare de fiecare dată când are ocazia. Și recent, a apărut o altă persoană care l-a ajutat să intre în camera lui când Way era pe cale să-i facă ceva murdar.

Poate că era o persoană credulă și dorea să-i ierte pe oameni ca Charlie care îl răniseră. Dar, în comparație cu ceea ce a crezut Way și a încercat să-i facă, a simțit că ceea ce a făcut Charlie întotdeauna a fost să-l protejeze de acești oameni. Desigur, această metodă ar fi foarte enervantă pentru că Charlie îl păcălise și îi luase abilitățile fără să-i spună. Dar vorbind sincer, nu exista altă modalitate de a-l elibera de tatăl său decât aceea. Credea că Charlie îl cunoștea bine pe bătrân. Se gândea că singura modalitate de a-l elibera era să nu mai fie special așa că copilul îi ia acea abilitate și nu mai este special. Dar Charlie se face o nouă țintă pentru tatăl său.

Dacă Charlie a spus că a urmat întotdeauna ordinele bărbatului, însemna că acum nu erau doar abilitățile lui speciale în el, ci erau și abilități speciale de la alți oameni pe care le-a învățat și el. Cu siguranță are capacitatea de a-i face pe oameni să doarmă sau să se trezească, așa cum a făcut cu Way mai devreme si era sigur că Charlie nu putea să facă asta. Prin urmare, fiind fiul preferat al tatălui, Charlie probabil că nu l-a câștigat doar din ascultarea lui. Dar, pentru că Charlie avea multe din ceea ce avea nevoie bărbatul în el. Nu era controlat la fel de tare ca unii oameni, dar credea că acel bătrân obscen îl va lua cu siguranță pe Charlie înapoi.

De la stingerea luminilor și la culcare până la somn, Babe nu a putut opri gândurile să-i curgă în cap, deși azi era foarte obosit. Voia să doarmă și să facă totul să dispară, dar cu cât închidea ochii mai mult, cu atât fiecare imagine devenea mai clară. Au apărut multe gânduri și posibilități. Trecutul dureros continuă să-l bântuie, în timp ce viitorul teribil îl lovește atât de tare încât nu vrea ca noaptea să dispară. Îi era teamă că mâine va trebui să se trezească și să se confrunte cu ceva mai rău. Și dacă ar fi așa, ar mai putea lupta? Nu era deloc sigur de asta.
Nu putea dormi deloc indiferent în ce poziție statea, nu avea cum să adoarmă. Corpul îi era complet epuizat, dar creierul îi rămânea alert de parcă ar fi înghițit un medicament puternic.

-Charlie doarme încă?

Dintr-o dată o astfel de întrebare a apărut în capul lui. Copilul a ales politicos un pat în sufragerie în loc să doarmă în același pat ca de obicei. Nu știa dacă acesta era un gest bun pentru a-l determina să cedeze, dar dacă era, era foarte eficient.

În cele din urmă, insomniacul a decis să se așeze. A renunțat să se forțeze să doarmă și, în schimb, a ales să se ridice din pat, încă obosit. Babe s-a plimbat o vreme prin dormitor pentru că nu știa de ce s-a trezit. Dar nu se putea lăsa să doarmă. Acum inima lui voia să iasă, dar nu știa cum sa acționeze dacă s-ar dovedi că Charlie nu dormea.

Dar e în regulă să te uiți la asta în secret, nu? Spune-i doar că am ieșit sa iei un pahar cu apa!

Luând această decizie, Babe deschise ușor ușa dormitorului. De îndată ce a deschis ușa, a văzut că luminile de pe ecranul televizorului din sufragerie erau încă aprinse și era cineva care stătea pe canapea, de parcă nu știa cât e ceasul.

-Nu poți dormi?

Înainte ca Babe să iasă din cameră. Charlie, despre care credea că este interesat de filmul de pe ecranul televizorului, s-a întors spre el și l-a întrebat cu o expresie care nu era deloc surprinsă să-l vadă stând aici.

-Știai că ies? a întrebat Babe încet, cu o expresie neutră, în timp ce mergea încet cu picioarele în camera de zi.

-Am auzit pașii tăi, a răspuns Charlie cu un zâmbet ironic. Desigur, acest răspuns l-a făcut pe Babe să-și încrețeasca din nou gura de enervare. Pentru că știa,ca dacă nu i-ar fi fost furată abilitatea lui. Charlie n-ar fi putut niciodată să audă sunetul unor pași atât de ușori ca acesta, Asta înseamnă că acest copil la auzit de la început când se plimba prin cameră.

-Foarte enervant!!!

-Urechi frumoase, spuse Babe sarcastic înainte de a se așeza pe canapea puțin departe de Charlie.
-Te uitați la un film la volum redus?

-Mi-am făcut griji că sunetul va fi puternic și te va deranja.

-Nu-ți fie teamă că va fi asurzitor. Auzul meu nu este atât de bun. Charlie nu s-a putut abține să nu zâmbească la cuvintele oarecum disprețuitoare ale lui Babe. De asemenea, nu vrea să le arate altora cât de mult s-au îmbunătățit simțurile sale, deoarece nu este fericit că trebuie să le ia de la proprietarul lor original, Babe.

După aceea, totul a devenit liniștit. La televizor se auzea doar sunetul moale al unui film pe fundal. Charlie stătea și se uita la film în tăcere, în timp ce Babe făcea la fel. Dacă ei au vizionat un film ca acesta în trecut, probabil s-ar fi îmbrățișat ca și cum ar fi inseparabili. Dar acum stau la câțiva oasi unul de celălalt. Părea că acesta era ceva cu care nu era obișnuit.

-Phi... esti bine?
-Phi... esti bine?

Întrebă Charlie încet. Vocea celeilalte persoane suna nesigur dacă să pună această întrebare sau nu. Dar știa că Charlie era probabil prea îngrijorat pentru el încât nu putea dormi. Altfel, probabil că nu s-ar trezi și nu s-ar așeza și s-ar uita la un film ca acesta la 3 dimineața.

-Nu-i nimic, a răspuns Babe cu voce joasă, cu ochii încă pe ecranul televizorului.
-Dar nu pot face nimic. Deci tot ce pot face este să mă simt inconfortabil.

-Îmi pare rău și-a cerut din nou scuze Charlie pentru ceva care nu a fost vina lui. Și asta la făcut pe Babe să ofteze obosită la un copil ca Charlie căruia îi plăcea foarte mult să-și ceară scuze.

-Dacă aș fi venit mai devreme...

-Nu e vina ta că ai întârziat, a spus Babe, cu voce ceva mai tare. Poate pentru că era enervat ca Charlie și-a tot cerut scuze.

-Persoana care a greșit este cea care a făcut asta. Ce e în neregulă cu oamenii care vin să ajute?

-M-am gândit doar că dacă aș fi venit mai devreme, poate că nu s-ar fi întâmplat asta, a spus tânărul cu un strop de vinovăție evident în voce.

-Chiar dacă am simțit că este ciudat de la început, tot l-am lăsat să fie până acum.

-Dacă gândești așa, n-aș fi și mai prost? Babe se întoarse spre băiatul înalt și spuse pe un ton serios.

-Sunt prietenul lui, sunt mai aproape de el decât tine, dar tot am fost păcălit.

-Nu, cum ai putut fi prost? Tu ai fost victima.

-Atunci de ce te învinuiești pe tine? Nu ai greșit deloc. Te văd doar încercând să mă ajuți.

Charlie a tăcut, silueta înaltă se uită în ochii lui Babe de parcă ar fi înțeles ce a spus Babe. Dar după ce a privit, cealaltă parte încă nu s-a putut opri să se învinuiască. Și nu știa cum să il spună celuilalt că nu se poate proteja pe sine nu era vina celeilalte persoane. În plus, Charlie a fost întotdeauna capabil să-l protejeze în trecut, chiar și atunci când Babe era în pericol.

-Doar că mă simt rău, a spus tânărul cu o expresie  rănită de ceea ce tocmai se întâmplase. Și Babe nu a știut în viața lui că cineva ar putea fi la fel de rănit de asta ca Charlie.

-M-am simțit foarte rău când l-am văzut făcându-ți asta. Nu am putut dormi deloc. Când mă culc, mă gândesc la tine tot timpul.

-Si eu mă simt rău. Babe a făcut contact vizual cu Charlie. Vocea celeilalte persoane era blândă. Ochii lui păreau obosiți, de parcă ar fi fost gata să leșine în orice moment. Babe arăta acum atât de slab încât Charlie voia să il îmbrățișeze strâns pe cealaltă persoană, dar nu îndrăznea să facă asta.

Una era că a crezut că Babe ar putea să nu vrea să se comporte la fel de aproape ca înainte. Și în al doilea rând, nu era sigur dacă Babe era gata să-l lase să-i atingă corpul. După ce a trecut prin așa ceva, Jeff i-a spus să fie foarte atent pentru că Babe tinde să se teamă de atingerea altor oameni după ce a fost abuzat . Așa că nu a îndrăznit să il atingă pe Babe. Indiferent cât de mult ar vrea inima lui să o facă.

-Poți să mă îmbrățișezi?

Nu trebuie să aștepte să repete sau să explice mai multe, Charlie l-a îmbrățișat imediat pe Babe până când corpul i s-a lăsat moale de îndată ce a auzit acele cuvinte. Acțiunile celeilalte persoane au făcut ca persoana care se simțea rău să nu se poată abține să nu râdă ușor. Charile este într-adevăr ca un câine mic. Persoanei părea că i s-a spus să aștepte mult și a așteptat cu nerăbdare, Chiar dacă ar fi vrut, tot va alerga spre proprietarul său chiar dacă avea inima zdrobită, nu voia să se încăpățâneze și să nu asculte ordinele. Și de îndată ce a dat ordinul. Charlie alergă imediat spre el cu urechile înclinate.

Cățeii sunt îmblânziți și sunt cei mai buni copii din lume.

-Nu voi mai lăsa pe nimeni să-ți mai facă asta, a spus Charlie cu putere, îmbrățișându-l strâns de parcă i-ar fi fost teamă că va dispărea în momentul în care a părăsit îmbrățișarea.
-Nu voi mai fi departe de tine. Chiar dacă mă alungi. Nu voi pleca.

-Este adevarat?

-Da, e bine dacă nu dorm în același pat. E suficient doar să te privesc de aproape. Babe a zâmbit . Știa că lui Charlie îi pasă cu adevărat de el, iar alți oameni nu au venit la el chiar așa. Acest puști îl plăcuse întotdeauna mai mult decât oricine altcineva, dacă nu pentru înșelăciune în primul rând. Ar fi putut spune că Charlie chiar îl pune pe primul loc.

Dar chiar dacă era așa ceva, în acest moment, încă se simțea de parcă era numărul unu al lui Charlie

-Chiar mă iubești atât de mult? Întrebă Babe, mângâind ușor pe spatele băiatului

-Da, răspunse Charlie imediat fără ezitare. S-ar putea să nu crezi. Dar eu chiar așa simt.

-Nu știu ce simți cu adevărat, spuse Babe încet. Și-a îngropat nasul în umerii largi ai băiatului din obișnuință, pentru că parfumul lui Charlie îl făcea mereu să se simtă cald și în siguranță.
-Dar faptul că ai făcut asta, tot ce mi-ai făcut...

-Dacă vine cu adevărat din inima ta.... eu o numesc iubire.

Adesea, definiția iubirii de către fiecare este diferită. Unii oameni ar putea crede că dragostea înseamnă a se avea uni pe alții. Unii oameni pot crede că dragostea este grijă și îngrijorare sau unii oameni ar putea crede că a privi pe cineva crescând pe calea pe care și-a ales-o pentru ei înșiși, doar asta este considerată iubire.

Și potrivit lui Babe, dragostea este atunci când cineva vine în viața lui pentru a fi cel mai sigur loc pentru el.

Și acel spațiu l-a făcut să se simtă în siguranță și suficient de curajos pentru a depăși multe dintre limitările vieții într-un mod fără precedent niciodată înainte până l-a întâlnit pe Charlie.

Atingerea palmei calde îi făcu încă ușor să bată inima lui Babe, în timp ce Charlie ridică mâna spre obraz și și-a mișcat fața pentru a pune un sărut ușor pe buze, a simțit ca și cum durerea din interiorul lui era încet, fiind vindecat miraculos. Moale și calmant și nu irită inima. El nu stii cum a putut Charlie să facă asta.

Babe a fost îndrumat cu blândețe să se întindă pe canapea, în timp ce silueta înaltă continua să-i dea pupici dulci. Mâna mare i-a mângâiat delicat capul lui Babe, parcă pentru a-l ușura cu toate lucrurile rele care se întâmplaseră și ca și pentru a-și promite că nu va mai lăsa să se întâmple.

-Esti speriat? șopti Charlie încet, simțind nervozitatea siluetei subțiri care nu era deloc tipică pentru cineva la fel de încrezător ca Babe. Pot să fac mai mult?

-De ce întrebi asta? Babe părea surprins că Charlie va pune o astfel de întrebare, chiar dacă vedea cum Babe se înmuiase.

-Tremuri Răspunsul lui Charlie l-a făcut pe Babe să realizeze că era încordat ca niciodată, chiar dacă el și Charlie făcuseră așa ceva cine știe de câte ori, Era ceva care îl făcea mereu fericit. Până când cineva încearcă să o facă împotriva voinței lui.

-Probabil că nu ești pregătit, ar fi mai bine...

-Nu!

Babe și-a ridicat imediat brațele și le-a înfășurat în jurul gâtului lui Charlie, în timp ce silueta înaltă care călărea pe el a început să se ridice de pe el.

Charlle, pe de altă parte, a fost destul de surprins că Babe mai voia să continue, chiar dacă bărbatul încă nu părea să-și învingă frica din cauza a ceea ce avea să facă Way.

-Nu ar trebui să te forţezi. Spuse Charlie încă pe un ton prietenos. Silueta înaltă l-a îmbrățișat pe spate și i-a frecat ușor capul lui Babe, sperând să ajute la eliminarea unora dintre grijile din inimile altora.
-Poți să o faci când ești gata

-Nu mă forțesc. Mă simt ciudat, a răspuns Babe încet Am încetat să mă mai gândesc la asta pentru că Way nu a putut să o facă.

-Am înțeles. Charlie l-a îmbrățișat mai strâns pe bărbatul în vârstă când și-a dat seama că în scurt timp Way aproape că făcuse asta, deși Babe era inconștientă în acel moment și nici măcar nu-și amintea nimic. Dar este o amintire proastă care încă rămâne în memoria lui.

-Dar, acum e în regulă. Nimeni nu-mi mai face nimic.

-Nu-ți fie frică.

Babe este probabil atât de puternic încât poate ridica oameni mai mari și îi poate arunca la pământ. Dar crede-mă, nimeni nu este suficient de puternic mental pentru a nu fi rănit de asemenea lucruri murdare.

Și, în același timp, Babe nu s-a putut abține să nu se întrebe cum va trece peste noapte asta fără acest copil lângă el.

-Charlie, îi strigă încet Babe către silueta înaltă.

-Da...

-Ajută-mă să-mi înving frica, Cu cât il auzea mai mult, cu atât Charlie avea mai multe chef să-l protejeze. Nu voia ca nimeni sau nimic să facă pe cineva la fel de puternic ca Babe să piardă și mai mult puterea de a lupta.

-Vreau să mă întorc să mă bucur de sex ca înainte. La fel cum făceam împreună.
Mă poți ajuta să uit acest sentiment?

Charlie nu a mai ezitat când a auzit cererea lui Babe, și-a îndeplinit acea dorință cu sărutul pasional după care au tânjit amândoi. Și-au pus limba împreună și s-au împletit unul cu celălalt alternând și sugând buzele în așa fel încât să nu se mai teamă unul de celălalt.

Babe icni când silueta înaltă a început să-i atingă gâtul. Charlie și-a târât buzele peste tot, alternând cu mișcarea limbii și lingurile lente. Atingerea altei persoane i-a dat pielea de găină. Și, în același timp, i-a oferit o mângâiere ciudată când și-a dat seama că era o atingere familiară de la cineva care nu l-a forțat sau abuzat niciodată.

-Umh... Un geamăt dulce a scăpat când băiatul i-a ridicat tricoul peste piept, înainte de a-și închide rapid gura pe pieptul lui Babe, de parcă nu l-ar mai putea ține.

-Mi-e atât de foame pot să mănânc. A trecut mult timp, nu-i așa?

-Da. Silueta înaltă și-a ridicat ochii pentru a-l privi în timp ce încă își scotea limba fierbinte pentru a-i freca pieptul fără oprire.

-Ugh- Ash...! Babe scoase un țipăt ascuțit în timp ce Charlie îi mușca ușor marginea sânului, făcându-l să tresare, dar nu i-a provocat nicio durere. Acest lucru va fi și mai palpitant.

-Mi-e foarte dor de laptele tau de cal sălbatic... După ce a spus asta, silueta înaltă s-a aplecat imediat să-și spună părerea. Charlie a supt și a lins pe rând cu limba pe ambele părți ale pieptului lui Babe până când a fost cu adevărat ud. Babe știa că acesta era unul dintre locurile preferate ale lui Charlie de pe corpul lui. Și, desigur, este și locul lui preferat.
După ce i-a atins sânii roz cât a putut, băiatul a început să-și extindă teritoriul mai jos. O limbă fierbinte i-a tras de la piept până la burta lui plat. A înfipt limba in orificiul buricului, astfel încât Babe să-și poată îndoi stomacul, pentru că adevăratul lucru ar fi și mai incitant și cu siguranță reacția nu ar fi doar contracții ale stomacului.

-Umh... Gemetele deveneau mai puternice din când în când pentru că Charlie avea mult loc să-și facă plăcere. Acum a încetat să mai tachineze partea de sus și s-a concentrat pe partea de jos. Pantalonii scurți de pijama i-au fost scoși și aruncați în lateralul canapelei înainte ca picioarele lui zvelte să fie ridicate și ușor despărțite, doar cât să fie suficient pentru ca băiatul să-și ascundă cu ușurință fața.

-Ah... Dady...

Talia subțire a lui Babe s-a ridicat automat când atingerea fierbinte și umedă i-a atins pasajul din spate. Silueta înaltă și-a mișcat cu calm limba tachinând pentru a-l pregăti pe Babe, înainte de a-și strecura limba înăuntru în timp ce își folosea degetele pentru a apăsa și a rostogoli intrarea. O senzație de furnicături s-a răspândit în tot corpul său până când Babe nu a putut să stea nemișcat. Corpul i se întorcea ușor înainte și înapoi, alternând cu șoldurile ridicându-se din când în când, de parcă ar fi vrut să-i hrănească cu ceva delicios în gură.

-Ești atât de bun la lins..ah, e atât de bun...

-Hm...Nu știa dacă era un răspuns sau un sunet de satisfacție pentru că Babe nu era singurul care se bucura de atingere. Charlie însuși părea la fel de mulțumit. Și-a târât limba și a lins fără oprire și și-a aruncat limba înăuntru și afară, în timp ce o mână strângea penisul lui Babe. Și încă nu uitase felul în care Charlie îl privea din când în când. Pentru Charlie, probabil a fost doar pentru a vedea cât de mult îi plăcea lui Babe atingerea. Dar pentru Babe, l-a încântat. Cu cât Charlie se uita mai mult la fața lui în timp ce încă îl întreține sub el, Babe simțea că în sfârșit se terminase .

- Mă gândesc mereu la limba ta, știi, Dady? Babe a întins mâna și a frecat-o pe capul băiatului până când părul i-a fost dezordonat. Dar cu cât părul își pierdea mai mult forma, cu atât arăta mai sexy Charlie.

-Când ma gândeam, doar ca Dady l-a lins pentru mine, aș putea termina

-Știu, a chicotit Charlie înainte de a pleca de pe holul umed. Silueta înaltă s-a ridicat drept, apoi și-a dat jos tricoul și l-a lăsat pe o parte a canapelei, dezvăluind o imagine perfect proporționată. Doar privind-o i-a făcut gura apă luu Babe.

-Ridică-ți șoldurile ca să pot intra și să-ți ofer mai multă satisfacție.

- Nu-ți place? A spus silueta în timp ce își așeza vârfurile picioarelor pe stomacul frumos și curbat al tânărului, seducător.
-Lingurile tale mă pot prinde ușor.

-Îmi place, dar pot să-l ling mai târziu? A spus bărbatul înalt în timp ce își scotea bărbăția perfect erectă din pantalonii săi de pijama, care erau ușor umezi din cauza nivelului ridicat de excitare pe care abia îl putea suporta.

-Dady, poate să intre acum? Nu mai suport.

-De ce? Babe se uită la partea încăpățânată a băiatului cu ochi strălucitori. Pula fierbinte era atât de dura ca se vedeau vene mici care ieșeau în afară. Mai mult decât atât, capul lui era  atât de ud încât părea că Charlie chiar era pe cale să-l scoată.
- Nu l-ai scos?

-Absolut nu

-De ce?

-Ei bine, calul meu sălbatic nu este aici. Nu o fac niciodată.

-Dacă calul tău pleacă, este posibil să se trezească?

-Oh, trebuie doar să aştept ca calul meu sălbatic să se întoarcă să-l călăresc. Spuse bărbatul înalt în timp ce plângea și își ținea propriul penis în mâini în timp ce își freca cu pasiune capul de gaura frumoasei alfa.
- Nu am mai călărit de multă vreme.

- Oh, aştept asta, Dady... Fute-mă! Bărbatul frumos și-a mușcat buza emoționat. Când Charlie a continuat să-l apese, nu s-a oprit. Capul i-a fost introdus puțin, apoi l-a tras și l-a frecat de intrarea lui, alternând cu trântirea în jos până când șoldurile i-au convulsionat.

-Ah, asta e palpitant. Pune-o repede, Dady

-Îl vrei acum? Spuse Charlie în timp ce întindea mâna să deschidă sertarul de lângă canapea și scote gelul lubrifiant. L-a aplicat pe propria sa pula și, de asemenea, pe gaura din spate a lui Babe pentru a face lucrurile să se potrivească mai bine fără ca el să fie nevoit să-l rănească pe Babe.

-Da...

- Vrei să o bag?

-Da... sunt. Te rog...

-Ești sigur? Silueta înaltă și-a frecat pula de gaura udă. Și-a atins talia deși nu pătrunsese, dar nu arăta cu nimic diferit de cineva care făcea sex. 

-Ce vrei să fac cu calul ăla sălbatic?

-Bago naiba... răspunse frumoasa alfa clar și fără rușine.  Bago dady, mi-e dor de el.

- Cu siguranță vei muri în seara asta.

-Ah... ah...

Rezistența s-a făcut fără grabă, dar nu se putea numi calm pentru că Charlie nu a dat corpul lui are timp să respire. Silueta înaltă se strecură dintr-o dată fără să lovească, dar apăsă așa adânc încât câteva dintre degetele de la picioare ale lui Babe s-au curbat. Picioarele lui subțiri s-au deschis mai larg când simțea că ce era pus înăuntrul lui era prea mare. El a crezut că este încă de aceeași dimensiune, dar nu știa de ce se simțea așa

-Strâns acolo jos. Babe, nu te încorda. Era prima dată când Charlie trebuia să-i spună lui Babe să nu se încordeze. Deși frica și nervozitatea s-au redus mult, ele rămân în continuare si se reflectă în fizic.
Reacții de care nici chiar Babe însuși nu este conștient .

-Doare?

-Nu, a clătinat Babe din cap, se simte strâns.

-Nu fi încordat. Te rog respira încet.

-De ce simt că e prima dată când fac asta?

-Ei bine, calul meu sălbatic este încă virgin, a răspuns Charlie, făcându-l pe Babe să râdă. Și din cauza asta corpul lui Babe și-a relaxat subconștient tensiunea.

-Este adevărat?

-Da, este prima ta oară, a răspuns sec Charlie. Între timp, Babe râdea și mai mult. Ca, era atât de departe de a fi virgin. Dintr-o dată, când joacă rolul unui copil fără experiență, pare foarte drăguț.

-Daby îți va lua virginitatea. Te doare?

-Chiar doare. Fă-o cu blândețe. Dady... Persoana care a spus asta, a zâmbit lent în timp ce i-a tras mâna lui Charlie într-o parte și a început să suga degetul lung delicios.

-Ah, ești uimitor, puștiule...

-Uh...ți-am spus să fii blând. De ce atât de aspru?

-Știu ca îți place

Babe a zâmbit puțin și a zâmbit cu satisfacție. Nu știu de ce i se spune fiu, deși au aproape zece ani distanță. Dacă acestea ar fi vremuri normale, probabil că i-ar fi răsucit urechea acestui băiețel. Dar în momente ca acestea, era foarte entuziasmat de pronumele acesta:

-Chiar vrei să o fac cu blândețe?

-Nu știu, dar dacă o faci cu blândețe, simt că o să adorm.

-Asa de...?

-Deci, nu fi prea blând, a chicotit corpul subțire înainte de a fi urmat de un geamăt ritmic, în timp ce bărbatul înalt a început să-și accelereze ritmul și să-și crească puterea împingerilor până când corpul subțire a alunecat pe canapea.

Oh, ah...Dady

- Da... Îți place?

- Tu.…ah..., se pare că devii mai mare.

-Este la fel ca înainte. Doar că nu mai ești obișnuit cu asta. Charlie icni, băgându-și șoldurile repede.
Cu atât mai mult pentru că trupul lui Babe tremura din cauza împingerilor lui. El devenea din ce în ce mai moţionat. Ce zici de expresia fericită de pe chipul celuilalt făcea să pară că nu-l va opri? De ce Babe nu are milă? Acest lucru l-a înfuriat atât de mult încât inima lui era pe cale să moară.

-L-am uitat pe Dady? Nu-ti amintești cum am fost acolo? Atunci cred că va trebui să o repeți des, cu siguranță nu o voi uita din nou.

-Hah, ai spus-o singur!

- O să facă Dad o singură dată? Babe și-a ridicat sprâncenele și a întrebat înainte de a se uita în jos la corpurile lor conectate și a respira încet și entuziasmat.

-De câte zile nu am făcut-o? Va fi plin într-o singură rundă?

-Vorbești prea mult!

Dacă erau vremuri normale, probabil că Charlie ar fi fost complet certat. Cu toate acestea, în acest moment, stomacul lui Babe simțea furnicături și emoții pentru că era certat de un bărbat care purta ochelari cu sprâncene încrețite așa.

- Vei fi plin în seara asta. Nu-ți face griji...

Acest lucru este foarte palpitant.

-Oh, Dady, vreau să termin... gemu Babe. Cât despre Charlie, care a auzit, s-a aplecat și l-a mai sărut pasional. Una dintre mâinile lui s-a împletit cu a lui Babe. Între timp, șoldurile lui s-au accelerat atât de repede încât Babe a clătinat din cap.

- Ah, mai mult.

-Dady, dă-i drumul înăuntru... ah!

-La dracu...

-Hai Dady, mai puternic nu mai suport.

-La naiba... a înjurat Charlie încet. Silueta înaltă își trânti șoldurile până când tot corpul lui Babe tremura. Sunetul picioarelor canapelei care se mișcau pe podea a devenit mai puternic până când a sunat jenant. Dar cei doi nu au putut nega că a fost foarte emoționant.

-La naiba, asta este uimitor.

-Ah! Ah!

-O să termin... ah, doar un pic...

-Uh...Day, asta este uimitor.

Când entuziasmul atinge apogeul. Toate dorințele care fuseseră ascunse atât de mult timp au fost în sfârșit eliberate.

-La naiba, Ahh....!

Și a fost prima dată în câteva săptămâni când Babe a avut un orgasm de care s-a simțit cu adevărat fericit.
Charlie se ridică și se sprijini de spătarul canapelei, gâfâind. Sexul de acum a fost uimitor. Când a terminat, capul i s-a limpezit complet. Acum pare că s-a scurs multă energie.
Dar nu înainte de a putea să se ridice și să-și tragă răsuflarea, Babe, pe care la crezut epuizat, s-a ridicat și s-a târât încet să stea lipit de el. Babe și-a sprijinit capul pe pieptul lat al lui Charlie. Între timp, brațele îi erau înfășurate lejer în jurul taliei siluetei înalte, de parcă nu ar fi vrut să fie despărțit de el nici măcar o secundă.

-Ești obosit? Charlie și-a îmbrățișat umerii și a tras persoana în brațe, înainte de a ridica mâna să mângâie ușor capul rotund sprijinit pe piept.

-Puțin, Babe a răspuns încet, Doar fac o pauză și va dispărea.

-Ce vrei să spui?

-Chiar nu va fi o a doua rundă?

Charlie a râs când se enerva pe el pentru că nu știa ce vrea. De fapt, el doar se prefăcea. Cum ar putea Charlie să nu știe ce vrea Babe? În alte privințe, s-ar putea să nu fie foarte inteligent. Dar când vine vorba de Babe, nu pierde nici un ritm.

-Indiferent de câte ori, o pot face. Răspunse bărbatul înalt înainte de a apăsa un sărut blând pe capul bătrânului în timp ce Babe se juca cu mâinile de parcă ar fi fost ceva interesant.

Babe și-a luat mâna mare în a lui și și-a lipit-o de propriul obraz, mângâindu-și ușor fața cu o atingere aspră înainte de a apăsa trei săruturi lente pe palmă.

Acesta este limbajul iubirii lui Babe.

-Ce poți face acum? Întrebă Babe pe un ton lejer. Ce abilități speciale ai?

-Hm... o mulțime de lucruri, se opri Charlie de parcă s-ar fi gândit la ce ar putea face.

-Am abilitățile tale, hipnotizează așa cum a făcut-o P’Way.....

-Atunci ce iar?

-Bănuială. Acesta poate fi folosit uneori. Dar dacă poate fi folosit, poate fi foarte precis. Spuse bărbatul înalt în timp ce încă se juca cu capul lui Babe.
-De asemenea, pot detecta minciunile, pot imita abilitățile altor oameni, dar nu pot fi folosit decât pentru cel mult 5 minute.

-Nemernicule, ai de gând să conduci lumea?

-Dar de obicei nu-l folosesc deloc, a răspuns Charlie încet.
-Pot interpreta numere și simboluri. Și apoi îmi pot activa și dezactiva propriile simțuri.

-Ca senzorii pornit și oprit? Babe și-a încruntat sprâncenele surprins de abilitățile lui Charlie.

-Da, ca să mă simți foarte slab pentru că știu că nu-ți place. Așa că l-am ținut închis.

-Oh, deci te-ai jucat cu mine la toate?

-Nu vreau să mă urăști.

-Nu trebuie să pari trist. Babe a ciupit pieptul prostului copil de enervare. În acest moment, nu se mai simțea supărat. Cu toate acestea, problema resentimentelor nu poate fi prevenită. Și nici nu este vina lui.

-Deci de asta ai putut să intri în cameră și Way nu a observat?


-Da, Charlie dădu ușor din cap, Știi că oamenii pot simți că cineva te urmărește, sau urmăreșți prbcubeva.

-Da, deseori mă simt așa.

-Vom simți și vom ști că există o altă ființă umană lângă noi. Dar dacă opresc acest sentiment nu o poți vedea și nu vei simți că sunt lângă tine.

-Uau, înfricoșător. Arăți ca o fantomă.

-Vorbești ca Jeff, a chicotit Charlie, în timp ce Babe devenea a doua persoană care îl numea fantomă. La început a crezut că este doar o apariție ciudată, dar acum începea să o găsească înfricoșătoare.

-De unde ai știut că Way era aici cu mine? Babe s-a uitat la fața lui Charlie când și-a dat seama că nici acum nu știa cum să-i vină în ajutor.

-Sunt multe lucruri. La început am avut o bănuială. Simteam că ți se va întâmpla ceva rău. Așa că l-am rugat pe Jeff să mă ajute să mă uit la asta.

-Și Jeff a văzut-o?

-Da ,Charlie dădu ușor din cap. S-a simțit puțin inconfortabil în timp ce se uita în secret la viitorul altor oameni. Dar dacă nu i-ar fi cerut lui Jeff să arunce o privire, lucrul de care se temea cel mai mult în viața lui s-ar întâmpla cu siguranță.

-Îmi pare rău că am aruncat o privire.

-Nu contează, știu că ai făcut-o pentru că a trebuit, a răspuns Babe fără să se gândească. Se gândea la ceva, dar dacă nu era prea mult îi dădea drumul. Viața este deja destul de obositoare. Atâta timp cât Charlie ar fi făcut-o cu intenții bune, va face și el niște concesii.

-Mulțumesc ca ati venit.

-Cu plăcere, și mulțumesc.

-De ce?

-Că ești în siguranță, a răspuns Charlie înainte de a săruta din nou capul bărbatului subțire.  Îți mulțumesc că ești bine.

Babe și-a înclinat obrazul pentru a se sprijini de pieptul puternic al lui Charlie înainte de a-i oferi în liniște un sărut blând, simțindu-se recunoscător că altcineva l-a iubit atât de mult. Și sa bucurat de puțină nostalgie pe care a avut-o pentru Charlie în timpul petrecut în afară.

-De fapt, mai poți face ceva, spuse Babe încet.  Ai spus odată că poți ascunde părerile altora. Și ai luat-o de la mama ta, nu?

-Oh, acum nu pot face asta.

-De ce?

-Mama a murit, spuse Charlie pe un ton lejer, de parcă nu ar fi fost mare lucru. Dar Babe a încetat brusc să se gândească că nu ar trebui să aducă în discuție chestiunea asta deloc, pentru că nu știa dacă Charlie ar fi de acord cu asta sau nu, pentru că cealaltă parte nu a vorbit niciodată prea mult despre propriii săi părinți biologici.

-Îmi pare rău, nu știam.

-Este în regulă. A trecut mult timp. Sunt bine... Tânărul a chicotit când la văzut pe Babe care era îngrijorat. Știa că Babe se simțea vinovat că a adus în discuție chestiunea, dar de fapt nu fusese trist pentru asta de multă vreme.

-De fapt, din cauza morții mamei mele, am aflat în sfârșit că singurul mod în care abilitățile pe care le-am furat ar dispărea era dacă proprietarul inițial ar muri.

-După aceea, am venit cu o teorie.

-Ce teorie?

-Cred că talentul este ceva care se naște din proprietarul său. Dacă proprietarul moare, și abilitatea va dispărea.

-Faptul că am luat abilitățile altor oameni, este ca și cum aș fura. Pot să-l folosesc, dar adevăratul proprietar nu sunt eu. Spuse Charlie zâmbind de parcă ar fi mândru de teoria pe care a prezentat-o. Între timp, Babe încă nu înțelegea ce au vrut să spună alții.

-Când proprietarul este încă aici, pot folosi capacitatea. Dar când proprietarul moare. Trebuie să i-o returnez.

-Așa că m-am gândit că, dacă mor într-o zi, această abilitate ar putea fi returnată proprietarului inițial.

Babe a tăcut după ce a auzit asta. Nu era sigur cum să răspundă. Chiar dacă s-a simțit foarte trist când Charlie i-a spus despre moartea sa. Cu toate acestea, teoria la care s-a gândit reflecta că Charlie însuși încerca mereu să se gândească la o modalitate de a returna această abilitate proprietarului său prin urmare, ceea ce Babe a ales să facă ca răspuns a fost să se întindă și să apese un sărut blând pe obrazul lui Charlie înainte de a se întinde din nou pe pieptul lui.

-Pentru oricine altcineva, nu știu... spuse Babe încet, cu o mână întinzându-se și împletindu-se strâns cu palma lui Charlie,

-Dar pentru mine, ceea ce iei tu, nu voi lua înapoi.

Cuvintele spuse de Babe nu suna dulce. Nici măcar cuvântul dragoste nu există în acea propoziție. Dar, Charlie a simțit iubirea, sacrificiul și iertarea era în centrul sentinței si așa, i-a întors favoarea plantând trei sărutări blânde pe palma lui Babe pentru a reprezenta toate sentimentele pe care le avea pentru a lui și care erau atât de puternice încât niciun cuvânt nu le putea înlocui.

-Putem face un al doilea tur acum?

-A doua rundă, apoi dormi.

-Nu glumi!!! Trebuie să compensați numărul de zile în care ma-ai lăsat.

-Oh, dar tu ai fost cel care m-a dat afară.

-Ei bine, sunt supărat pe tine!

-Așa de răutăcios!!

-Față proastă!

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum