Capitolul 21

69 2 0
                                    

Ferrari-ul alb care străbate străzile este la fel de uluitor ca supermodelele care merg pe podium. Din moment ce era atât de extraordinar, toți ochii l-au urmărit cât de departe vedea ochiul. Cu toate acestea, în prezent, mașina de lux nu iese pentru afișare astăzi, are o muncă mai importantă.

-Pe cine vrei să întâlniți, domnul?

Chiar dacă ochelarii de soare stilați purtați de proprietarul mașinii de lux însemnau că cel care întrebă nu-i putea vedea ochii, a putut ghici că persoana își dădea ochii peste cap de enervare.

-A cui este această casă? Babe a pus mâna pe geamul mașinii și i-a spus paznicului care stătea în interiorul postului de securitate. Cel mai probabil, această persoană este însărcinată cu verificarea și ieșirea oamenilor, precum și cu deschiderea și închiderea gardului automat la fel de înalt ca gardul închisorii.

-Cine deține această casă, a venit să-l întâlnesca.

-Dacă nu răspunzi pe cine cauți sau ce afacere ai, s-ar putea să nu te pot lăsa să intri, deoarece aceasta este o reședință privată.

-Ești nou aici? Babe își lăsă ochelarii în jos și se uită drept la paznic, ca și cum ar fi să vadă clar cine îndrăznea să-i pună o astfel de întrebare.
- Nu știi cine sunt?

-Nu? Paznicul a început să aibă o expresie confuză pe față. La acea vreme, proprietarul mașinii de lux părea destul de enervat. Mai mult, părea foarte încrezător că are dreptul să intre și să iasă din această casă așa cum dorea, fără a fi nevoie să facă o programare sau să spună ceva în detaliu.

-E prima ta zi la serviciu?

-Nu.

-Care e numele tău? a întrebat Babe simplu, scoțându-și telefonul mobil și făcând clic de parcă ar fi fost pe cale să sune pe cineva.
- Cum te cheamă? Spune-mi cum te cheamă

-Ar trebui să-ți spun numele meu?

-Trebuie sa îmi spui! Oaspetele s-a întors să-l privească din nou în timp ce ținea telefonul la ureche. Înainte de a continua
-Dacă nu-ți știu numele, cum să-i spun tatăi?

Când am auzit cuvântul „Pa” din gura acelei persoane, urechile tânărului agent de securitate s-au încântat imediat. De fapt, lucrase aici de mult timp, dar nu știa prea multe despre șef. Dar cel puțin știa că persoana care-și numea stăpânul „Pa” nu era cu siguranță doar un oaspete obișnuit.

-Băiat bun! a lăudat Babe, cu o expresie mulțumită pe față, în timp ce privea poarta deschizându-se încet. A coborât telefonul mobil care i-a fost atașat de ureche și l-a aruncat pe scaunul de lângă șofer, înainte de a calca pedala de accelerație și de a-și conduce imediat copilul iubit prin poarta. După ce a trecut printr-o alee care părea menită să scoată în evidență grădini inutile, mașina de lux s-a oprit în cele din urmă în fața unei case mari, Babe a oprit motorul și a deschis ușa. Apoi a coborât din mașină fără să se gândească să o parcheze în parcare, pentru că nu era momentul să-i pese prea mult de eticheta de a vizita casa acestui tip.

Babe a urcat repede scările care aveau doar 5-6 trepte înainte de a intra în casă, care bineînțeles că nu u-a făcut bine, de nicăieri au apărut vreo 5 bărbați în costum și l-au înconjurat ca un sistem automat de securitate.

-Nu poți intra. Unul dintre paznici și-a întins mâna pentru a-l împiedica să intre, în timp ce alții se înghesuiau să se alăture celorlalți. Dar, desigur, doar asta nu il poate opri pe cineva ca Pit Babe.

-Tony!!!

Gardienii s-au uitat unul la altul șocați în timp ce oaspetele nepoftit țipa prin hol. Babe ridică privirea la etajul doi și strigă același nume iar și iar fără nicio teamă.

-Tony!!!

Și numele pe care l-a numit acest nebun era numele marelui stăpân al acestei case. Prenumele pe care nimeni nu are voie să-l numească, sau pentru că nimeni nu îndrăznește să-i spună așa. Cu toate acestea, această persoană a țipat la fel de tare ca un copil care țipa la prietenul său din fața casei.

-Taci din gură, au spus cu fermitate paznicii cu chip fioros, în timp ce dădeau din cap unul către celălalt, făcându-i semn să-l tragă pe intrus înainte să-i vadă marele șeful.

-Ce faci cu capul în jos?! Tony, ieși afară!!

-Hei! Spune-i să tacă! Paznicul spuse iritat, înainte de a se întoarce să-i ordone gardianului de lângă el: „Taci din gură”.

-Toni!! Al naibii de câine bătrân!!!

-La dracu!! Unul dintre gardieni a înjurat furios, înainte de a folosi forța pentru a ridica persoana în sus și a aruncat-o afară cât de repede a putut pentru că din gura lui, nu era greu de ghicit că avea de gând să arunce din nou ceva nebunesc.

-Ce faci?

Înainte ca Babe să poată fi dat afară, il întrebă deodată o voce pe un ton calm. Sunetul a făcut totul să se oprească. Toți paznicii care îl blocau pe intrus s-au oprit, între timp, Babe a încetat să se mai zbată și să riposteze. Babe se uită pe coridorul de la etajul doi, în urma sunetului pe care l-au auzit, înainte ca ochii să cadă asupra unui bătrân într-un costum gri îngrijit care stătea în picioare și se uita la el. Ochii aceia încă arătau la fel de calmi pe cât își amintea. Și, desigur, dacă ar putea alege, nu și-ar dori să fie amintit.

-Lasă-l sa treacă. Deși vorbea încet, vocea bărbatului a răsunat în hol, ca și cum ar indica cine era adevăratul proprietar al casei. El este fiul acestei case.

Stăpânul a spus asta înainte de a se întoarce și de a merge spre biroul lui. Între timp, câinele de pază a lăsat imediat mâna lui Babe de parcă ar primi o comandă. Babe și-a fluturat mâinile supărat. Și-a atins ușor mâna de hainele sale într-un mod condescendent, înainte de a se întoarce și a scoate limba la câinele de serviciu.
Babe ieși din cerc cu o expresie triumfătoare.

-Nu știi cu cine ai de-a face!

-De ce nu mi-ai spus înainte de a veni în vizită?Întrebă Tony degajat cu un trabuc în gură. Între timp, Kenta, câinele lui iubit, aprindea vârful trabucului gros cu o expresie goală ca un robot.

-Trebuie  să fac o programare? Babe stătea cu picioarele încrucișate pe un scaun tapițat vizavi de omul pe care l-a numit cândva Pa. Dar acum, l-a numit Tony sau bătrânul câine.

-Dacă aș fi știut mai devreme, l-aș fi pus pe servitor să-ți pregătească mâncare.

-O, atunci e bine. Babe a ridicat ușor din umeri, ridicându-și picioarele  cu cizmele scumpe pe masa joasă din fața lui, fără nicio considerație.
-Nu-mi place mâncarea de aici. Nu pot mânca suficient.

-De ce? Tony nu părea deranjat de comportamentul lui nepoliticos și de cuvintele enervante. A rămas calm și a zâmbit vag de parcă nu ar fi găsit deloc enervante acțiunile lui Babe.

-Credeam că îți place mâncarea de aici. Ai mai mâncat-o înainte.

-Sigur că l-am mâncat. Altfel, voi muri de foame. Dar asta nu înseamnă că îmi place , nici măcar un pic.

-Asta înseamnă că acum ești dependent de mâncarea în oraș?

-Sunt dependent de mult timp.

-Dacă ești atât de dependent, de ce te-ai întors în casa asta?

Sprâncenele lui Babe s-au încruntat ușor la întrebare. Cu siguranță nu s-a simțit disprețuit de cuvintele bărbatului, a fost doar puțin enervant la aura egoistă pe care o iradia bătrânul câine când a rostit acele cuvinte. Dacă se gândea bine, Tony a petrecut zece ani încercând să-l prindă și să-l lase însărcinat. Dar acum, când se gândea că Babe nu mai are nimic deosebit, acest câine batran nici măcar nu s-a mai obosit să-i dea atenție, de parcă cei zece ani in care la deranjat nu mai existau.
Cum poate cineva să trăiască așa?

-O să te duc la închisoare.
Imediat ce Babe a terminat de vorbit, bătrânul a izbucnit în râs. Fum alb a ieșit din gură și din nas atât de mult încât a știut că tipul ăsta chiar râdea, ceea ce l-a înfuriat și mai mult pe Babe. Chiar dacă nu arăta nimic pe dinafară, în inima lui, Babe tânjea să-și ridice laba pentru a saluta acea față încrețită.

-Mă târăști la închisoare? Întrebă Tony din nou, râzând în continuare în hohote.  Cu ce acuzații, fiule?

-Crimă premeditată?

-La cine te referi?

-Câți oameni ai ucis?

-Mulți, de aceea am întrebat pe cine? Bătrânul în costum râse cu o privire care nu-i părea deloc rău pentru fapta lui murdară. Între timp, Babe și-a strâns maxilarul de furie și dezgust. Cât de rău trebuie să fie o persoană pentru a putea să stea și să râdă de moartea altei persoane cu o expresie profundă de „Spune-i numele, voi încerca să-l amintesc”.

-Charlie, răspunse Babe încet, uitându-se la fața ucigașului.  Ți-a trecut prin minte acest nume?

-Oh. Îmi amintesc. Tony s-a prefăcut că își amintește foarte fals.  Copilul meu drăguț.

-Copilul meu talentat. Cum aș putea să uit?

O mână în poală îi era strânsă strâns. Babe a încercat să-și stăpânească furia. De obicei, nu o făcea bine, dar din moment ce nu era momentul să facă furie, trebuia să încerce în continuare să-și spună asta. Când va fi timpul, se va înfuria cât de mult vrea.

-Favorit? a spus Babe cu o voce cochetă. De ce a trebuit să-l omori?

-Huh? Ce ai spus? Tony a lăsat încet fumul să iasă din gură, ridicând sprâncenele spre el. Cum aș putea să-i fac asta propriului meu copil?

-Ai făcut lucruri mai rele înainte!

-Dar cu siguranță nu pentru copilul meu. Bătrânul purta o față nevinovată, de parcă nu ar fi știut deloc ce s-a întâmplat. De fapt, toți știu asta. Dacă îl ucid pe Charlie, ce voi obține? Dacă ești suficient de inteligent, vei ști că nu mi-am dorit niciodată ca Charlie să moară.

-Dar vrei să fie dezactivat pentru a-l duce acasă.

-Dezactivat înseamnă că nu este mort. Ce e în neregulă cu asta? întrebă Tony, înclinându-și capul înainte de a-și duce trabucul la buze și de a inspira fumul, umplându-și plămânii cu el și lăsându-l încet, fără să pară deloc supărat de ceea ce făcuse.

-Îmi pare rău și pentru că s-a terminat așa. Gândește-te la câți bani ar fi costat să-l crești la această dimensiune? În plus, acel copil a urmat o educație superioară nai mult decât oricine altcineva. Știi cât costă fiecare facultate?

-Când a fost suficient de mare pentru a le putea folosi, a început să aibă aripi și picioare puternice. Dacă crezi că se pricepe la asta, n-aș îndrăzni să fac nimic.

-Dacă o pierd, pierd multe. Dar, gândesc pozitiv și cred că Charlie ar trebui să știe care sunt consecințele de a fi un băiat rău.

-Ce? Gândești pozitiv? Omorând o persoană?

-Știu că vrea să fie liber, a spus Tony înainte de a râde din nou, parcă mulțumit de propria lui glumă murdară. Deci, este suficient libertatea asta?

Glume despre uibitul lui ucisă ca un animal.

-Nimeni nu mai poate ține pasul cu el. Sau vrei să-l urmărești? Te mai urmează! Pentru ca nu vreau

Bang!

Cuvintele care au ieșit din gura acelui nenorocit s-au terminat în mai puțin de o secundă, când piciorul lung care acoperea masa sa coborât brusc și a lovit-o atât de tare, încât masa s-a răsturnat asupra bătrânului care saliva. Dar, din păcate, câinele de pază a fost mai rapid ca de obicei. Kenta s-a deplasat într-o parte și l-a împiedicat pe Tony să lovească masa grea de lemn, care i-ar fi putut rupe genunchiul.

-Încă ești la fel de nerăbdător ca întotdeauna.

Și, desigur, de îndată ce Babe a provocat vreo problemă, zgomotul puternic a provocat zeci de paznici care stăteau în fața camerei, să împingă ușa și să se grăbească înăuntru cu fiecare purtând un pistolul în mâinile lor și armele erau îndreptate spre el. Între timp, bătrânul stătea încă în aceeași poziție în timp ce ridică mâna pentru a-și scoate jacheta lejer.

-Nu pot avea răbdare cu tine. Spuse Babe printre dinți scrâșniți. Nu prea am răbdare pentru că îl folosesc prea des pe tine, Tony.

-Şi ce dacă? Tony a râs. Dacă nu mai suporți, ce ai de gând să faci acum, Babe?

- să te duc la închisoare.

-O, copilul mea, la ce te gândești ca un copil.

Acest om nu părea deloc sa ii fie frică. De fapt, nu era îngrijorat sau nervos din cauza amenințărilor lui, deoarece Tony avea încredere în forțele lui și știa că cineva ca el nu ar putea niciodată să facă nimic singur.

-Dacă ai crezut că va fi atât de ușor, de ce nu ai făcut-o acum zece ani? spuse bătrânul cu un rânjet. De ce a trebuit să aștepți până când Charlie a murit înainte să vrei să mă bagi la închisoare. Babe?

-Tu!!!

Zece arme au fost îndreptate spre Babe. Toți paznicii s-au apropiat de o asemenea distanță. Dacă ar apăsa pe trăgaci acum, cu siguranță nu și-ar rata ținta.

-Ce faci?!

S-a auzit o voce din prag înainte ca Babe să se repezi și să-i dea un pumn în fața bătrânului obraznic, dar Kenta s-a repezit să-l blocheze și i-a blocat brațele la timp. Și acum, toată lumea s-a întors să se uite la proprietarul acelei voci

-Oh, tocmai la timp, îl salută Tony pe noul venit cu un zâmbet. Vorbesc cu Babe. Haide, hai să stăm împreună.

Babe era supărat a tras adânc aer în piept înainte de a-şi îndrepta privirea către noul venit, care nu păreau deloc încântați să-l întâlnească. Între timp, Way părea confuz la scena din fața lui. Babe a venit aici singur, o masă răsturnată era acolo și mai mult de o duzină de paznici si-au îndreptat pistoalele către Babe

-Pleacă de-aici! ordonă Way cu o voce fermă. Acest lucru i-a făcut pe gardieni să-și coboare armele și să iasă din cameră cu expresii confuze.

-Credeam că nu ești acasă. Dacă aș fi știut, te-am fi chemat să stăm împreună Tony.

Babe a continuat să fie enervant ca de obicei. Bătrânul încă zâmbea și juca rolul unui bun tată. Deși cei doi copii stăteau uitându-se unul la altul de parcă ar fi vrut să mănânce carne și sânge, nu a fost așa.

-Nu ne-am mai așezat niciodată împreună. Este ca o reuniune de familie.

-Numai tu ești familie!! Babe strânse din dinți. Pentru că vă voi întemnița pe amândoi.

-Babe

-Ascultă Way... îl întrerupse omul cel mare înainte ca Way să poată spune ceva. Nu ne-am mai văzut de mult. Când a venit, a spus că mă va întemnița. Nu înțeleg ce înseamnă. Nici nu am greșit cu nimic.

-Asta ai făcut! Tu ai spus-o!

Babe s-a repezit din nou spre tatăl său adoptiv, dar Way s-a repezit să blocheze și a prins mana subțire. Între timp, Kenta, care stătea lângă el, si-a protejat imediat pe a lui Maestru.

-Babe...! Nu! Way a spus în timp ce încerca să-l țină pe Babe jos, ceea ce a avut nevoie de multă putere pentru că se lupta constant împotriva lui: -Destul! Destul! Ce cauți aici?!

-Taci!” strigă Babe în timp ce încerca să scape din strânsoarea lui Way pentru că voia să-l lovească pe bătrânul ticălos în față odată pentru totdeauna.

- Îl voi întemnița!

-Cine crezi că l-ar putea duce pe Pa la închisoare?

-Dacă nu poate merge la închisoare, atunci îl voi omorî eu însumi! Vă ucid pe toți! Inclusiv pe voi!

Babe s-a zvârcolit și a țipat ca un nebun. Way încearcă din răsputeri să il țină în timp ce se uită la Kenta, cerându-i părerea despre ce să facă cu Babe. Kenta a răspuns apoi cu un mic semn din cap și a spus: Poți să-l iei.

-Vino aici! strigă Way în timp ce il târă pe Babe afară din biroul lui Tony,  zeci de gardieni care privesc confuzi.

-Te voi omorî!! Așteaptă-mă. Tony!!

-Ajunge, Babe!

Way și-a folosit toată puterea pentru a-l trage pe Babe de la etajul doi. Babe înnebunea și nu dădea niciun semn de cooperare, în timp ce continua să se lupte ca și cum ar fi vrut să-l omoare pe Tony Văzând asta, Way a decis să folosească cea mai rapidă metodă. Adică să-l ridice pe Babe pe umeri și să-l ducă afară din casă cu o expresie enervată.

Poc!

Babe a fost aruncată la podea imediat ce au ieșit din sala conacului. De îndată ce Babe a fost liber, s-a pregătit din nou să se repeada în casă. Gardienii care stăteau în fața lui l-au blocat imediat ca o barieră. Între timp, Way l-a prins pe Babe și i-a aruncat corpul din nou la pământ, înainte de a țipa tare.

-Nu mai fi nebun și întoarce-te, înainte să sun la poliție!

Babe se ridică și se uită la fața lui Way cu o expresie plată. Se uită la zecile de gardieni aliniați, așteptând să-l înfrunte cu câte o armă în mână, înainte de a râde jalnic.

-Hah, ai grijă de el, spuse intrusul zâmbind. Când va muri, vei muri cu el.

-Nu va dura mult acum.

După ce a spus asta, Babe a deschis ușa mașinii și a plecat imediat. Nu a mai rămas decât confuzia subordonaților, care s-au uitat unul la altul și și-au șoptit întrebări.

-Este fiul lui Khun Tony?

Între timp, Way doar stătea în picioare și privea mașina mergând din ce în ce mai departe, cât putea vedea înainte de a respira adânc.

******

-Hai ginere, păstrează-te concentrat, vrei! Haide ginere, păstrează-te concentrat, vrei!

Charlie fusese certat pentru a treia oară de când a început procesul de întrerupere. Bătrânul îl privi pe tânărul obosit cu o expresie îngrijorată. Chiar dacă a spus că vrea să termine repede, acest copil nu s-a putut concentra deloc.

-Îmi pare rău, unchiule, spuse tânărul cu o expresie vinovat. Știa că problema constă acum în lipsa de concentrare pentru a-și folosi abilitățile interioare. El însuși a făcut tot posibilul să se concentreze. Dar, în cele din urmă, a scăpat și s-a gândit la altceva.  Pot să încerc din nou?

-Vrei să te odihnești mai întâi? Se oferă Reval, părând îngrijorat.  Dacă nu ai concentrare, parcă te-ai forța să mori.

-Dar asta ar fi doar o pierdere de timp.

-Este o pierdere de timp pentru că stai acolo toată noaptea și refuzi să dormi.

Charlie oftă încet, nu știa ce să argumenteze pentru că din noaptea în care l-a sunat pe Babe, abia reușise să doarmă. De fiecare dată când Charlie închidea ochii, se tot gândea la acea persoană. S-a gândit, ce face Babe acum? Ar mai plânge pentru că îi era dor de ea? Se învinovățește el însuși că este cauza tuturor? Sau se va pune el însuși în pericol și se va transforma în John Wick și va lua măsuri nesăbuite de unul singur?

Chiar și acum, capul lui era atât de plin de Babe încât nu se putea concentra pe abilitățile de care avea nevoie pentru a le elimina

-Vrei  să spui că nu te vei întoarce la el? Unchiul se uita la el ca la un adult care se uită la un copil care nici măcar nu știa ce face.  Chiar se poate face asta?

-Ar putea fi puțin dificil în acest moment. Dar atunci lucrurile se vor îmbunătăți.

-Când?

-Când ai spus că se va îmbunătăți? Reval dădu ușor din cap, Cât timp?

Charlie nu putea să răspundă pentru că nu știa cât avea să treacă până nu își mai face griji pentru Babe. Nu știa cât va dura. Se tot întreba din nou și din nou dacă a avea pe Babe în viața lui ar face lucrurile să fie mai bune sau mai rele. Și chiar dacă a fost egoist să decidă singur, a trebuit să accepte asta, pentru că a fost egoist de la început. Dacă nu ar fi fost egoismul lui, nu ar fi putut să se apropie de Babe. Probabil că nu și-ar permite să aibă sentimente pentru bărbatul în vârstă, știind că lucrurile se vor încurca și că Babe va fi rănit din cauza sentimentelor lui pentru el.
Pentru că știe că este întotdeauna egoist. S-a gândit că ar trebui să dispară din viața lui Babe. Nu putea să se întoarcă și să-i ceară iertare sau chiar să-l facă pe Babe să se simtă din nou confuz, pentru că Charlie știa că, dacă se întoarce, Babe va fi fericit și rănit în același timp. Babe trebuie să lupte cu propriile sentimente, fie că le apără sau nu. Dacă ar alege să nu ierte, desigur că Babe ar fi rănit la fel de mult ca și el. Dar dacă alege să-l păstreze, cum rămâne cu încrederea pierdută? Va fi adus înapoi? Sau se vor întoarce unul la celălalt doar pentru a se despărți până la urmă? Deci, care este o alegere bună?

Știa că se gândește prea mult. Dar, din moment ce era vorba despre sentimentele lui Babe, el nu putea să gândească dezinvolt și nu putea ignora lucrurile mărunte care l-ar putea face pe Babe nefericită. Totul pentru că nu voia să fie cel care să strice viața lui Babe.

Dar îl iubește cu adevărat pe Babe. Și-a imaginat încă ziua în care vor putea fi împreună fericiți când tot acest haos se va termina.
Încă mai speră că poate fi în continuare fericirea lui Babe. De fapt, știa că acțiunile lui nu pot fi iertate

-Nu știu. Charlie a clătinat ușor din cap după ce a stat nemișcat mult timp. Chiar acum. Încă îl iubesc foarte mult. Nu știu când voi putea să accept.

-Dacă încă îl iubești foarte mult, întoarce-te la el. De ce stai aici și refuzi?

-După cum am spus. Va fi rănit dacă mă întorc. Tânărul coborî privirea spre pământ și oftă încet.

-Simt că ar fi la fel de egoist dacă aș alege să dispar. Este ca și cum aș fi luat din nou decizia pentru el. Dar dacă aleg să mă întorc la el, el va îndura din nou toate astea. Mă voi simți vinovat pentru el. Din nou. Făcusem aceeași greșeală iar și iar, apoi m-am întors și i-am cerut scuze. Par o persoană care nu are deloc rușine.

-Dacă spui să te întorci și să-l lași să decidă, nu știu dacă aceasta va fi o oportunitate sau o povară. Parcă m-am întors și i-am spus, Am făcut o greșeală, depinde de tine să decizi ce să faci. .

În acest fel, persoana care a făcut greșeala arată bine. Dar cei care devin victime vor simți din nou durerea. Nu știu, asta am crezut eu.

-Mă gândesc prea mult, nu?

Charlie râse încet în gât după ce se uită la fața unchiului și descoperi că cealaltă persoană îl asculta în liniște, dar expresia lui era ca și cum s-ar fi gândit la ceva.

-Putin, dădu ușor din cap Reval, dar nu cred că e greşit. Oamenii care gândesc multe pot fi duri cu ei înșiși. Dar gânduri ca ale tale dovedesc cât de mult îţi pasă de fiul meu.

-Și nu ești supărat pentru că ți-am întristat copilul?

-Nu, ar trebui să-ți mulțumesc.

-Mulțumesc?

-Da, răspunse bătrânul cu un zâmbet slab în gât. Am fost tatăl lui biologic, dar nu am fost acolo să am grijă de el. Nu i-am acordat niciodată dragoste și atenție.

-M-am gândit că va fi o problemă atât de mare în inima lui încât Babe nu ar mai vrea să iubească pe nimeni.

-Dar ai făcut totul pentru el. Poți face mai bine decât atât.

-Te vreau înapoi. Pentru că acum, e prea târziu pentru mine. L-am părăsit demult, așa că nu are nevoie de mine.

Ochii unchiului Reval erau plini de vinovăție. Dar, în același timp, există rezoluție și înțelegere a lumii din interior.

-Peste câțiva ani, voi muri. Nu pot face mare lucru Bătrânul a răsuflat încet. Cuvintele pe care le-a spus nu păreau atât de dureroase, ceea ce la făcut-o pe Ravel să-și dea seama că. Pentru mine, moartea nu este înspăimântător deloc, dar trăind tot timpul cu vinovăție și regret, este ceva de care să ne fie frică. Dar dacă mă întorc și îi spun că acest bătrân nu a murit, ce crezi că a mai rămas legătura tată-fiu? A trecut prea mult timp de când el și cu mine ne-am mai putut conecta.

-Acum, Babe nu trebuie să stea și să fie trist pentru că tatăl lui a murit. A acceptat și s-a împăcat cu mult timp în urmă. Așa că nu am niciun motiv să mă întorc și să-i fac viața și mai dificilă.

Unchiul Reval spuse pe un ton liniștitor, uitându-se în ochii lui de parcă ar fi vrut să spună: Te rog, mai gândește-te la asta.

-Chiar dacă nu mă are, Babe încă poate trăi dar dacă nu te-ar avea, cred că fiul meu probabil s-ar întinde și ar plânge mult timp.

Nu știa dacă ceea ce a spus unchiul Ravel era adevărat sau nu. Cu toate acestea, inima lui s-a simțit mult mai liniștit când a auzit-o, ceea ce i-a amintit și mai mult cum viața lui se învârtea de fapt doar în jurul unei persoane pe nume Babe. Starea lui aproape s-a schimbat în funcție de sentimentele lui Babe. Știa că nu era bine pentru el să se lege de altcineva așa.

Cu toate acestea, în acest moment încă nu și-a putut controla sentimentele, așa cum alți oameni l-au numit autocontrolul pe care îl au de obicei adulții, dar el este încă un copil incă mai plânge în fiecare zi.

-Cred că sunt mai bine acum. Charlie a tras aer în piept înainte de a zâmbi ușor: Să continuăm. În plus, azi trebuie să-l tai.

Unchiul Reval a zâmbit văzând că sentimentele lui Charlie deveneau mai stabile după ce a lăsat afară unele dintre lucrurile care se învârteau în inima lui. Chiar dacă nu a dispărut complet, Charlie pare acum mai concentrat pe cel mai mare obiectiv al său.

Cei doi bărbați de vârste diferite care stăteau pe scaune au închis încet ochii din nou. S-au așezat unul față în față și s-au închis într-o cameră goală, cu toate ușile și ferestrele închise. Pe tavan era o singură lumină galbenă care se lumina deasupra.

Scopul lor astăzi este să întrerupă ciclul capabilităților de detectare a minciunilor. Deci ce are de făcut Charlie acum, sa se gândeadca la amintirile sau sentimentele pe care le-a simțit când a folosit acea abilitate și sa se țina de ele pe cât posibil. Reval își va folosi abilitatea pentru a separa partea dintre abilitatea lui Charlie și el însuși și întrerupe circuitul care le leagă.

Întregul proces, dacă este văzut din perspectiva unui străin, ar fi ca doi oameni care stau alături ochii li s-au închis, unul cu faţa la celălalt. Cu toate acestea, ceea ce au văzut Charlie și Reval au fost mai multe imagini născut din amintirile și sentimentele lui Charlie. Imaginea este neclară, dar detaliile sunt clare. Acolo întregul proces, dacă este văzut din perspectiva unui străin, ar fi ca doi oameni stau fata in fata, Era o ceață ușoară plutind în jur, schimbând culoarea luminii în funcție de starea de spirit a lui Charlie în timp ce folosea abilitatea. Galbenul deschis descrie plăcerea și sentimentele plăcute, roșul descrie mânia, albastrul închis reprezintă tristețea și depresia, în timp ce albul descrie amintiri goale.

Și ceea ce este interesant este că Reval nici măcar nu il vede pe Babe în amintirile lui Charlie. Aceasta înseamnă că Charlie nu a folosit niciodată această abilitate pe Babe, pentru a afla minciunile persoanei în trecut. Este un băiat foarte bun.

Procesul de întrerupere a circuitului de calificare a durat mai mult de 3 ore. Nici tânărul, nici bătrânul nu au deschis ochii și nici nu s-au mișcat deloc. Amândoi se concentrează pe imaginea din mintea lor și încearcă să o manipuleze. Până în cele din urmă, în acea zi, capacitatea lui de a detecta minciunile a dispărut complet din conștiința lui Charlie.


Babe a mers repede spre casa sigură. Gardienii care se plimbau prin casă și stăteau în diferite locuri și-au plecat capul în fața lui și nu au avut nicio intenție să se amestece, deoarece tuturor li s-a cerut să-l trateze pe Babe în același mod în care și-ar trata propriul șef. Din această cauză, Babe se simte adesea ca un tânăr șef al mafiei și asta e puțin ciudat.

Babe a intrat direct în casă. S-a întors la dreapta prin uşă în holul mic unde stătea gazda lui şi-l aștepta. Și așa cum spuseseră paznicii din față, de îndată ce a intrat pe ușă, Babe a găsit persoana pe care o căuta stând pe canapea mâncând gustări și suc, arătând foarte confortabil.

-Way m-a ținut jos și m-a aruncat la pământ de două ori.

Bărbatul care sta in picioare s-a plâns de îndată ce a sosit, făcându-l pe proprietar să se ridice și să clipească, incapabil să țină pasul cu situația

-Este adevărat?

-Se pare că doare.

-Bine, în seara asta voi chema o maseuza pentru tine. E în regulă?

-Pete! Proprietarul vocii are o față severă, în timp ce Pete pare neștiutor. Tânăra Enigma a ridicat un pahar cu suc de fructe amestecat și l-a baut ușor. Dădu din cap și îi spuse lui Babe să vină și să se așeze, în loc să stea drept cu mâinile pe șolduri, de parcă ar fi vrut să-l mustre.

-Dacă nu joci greu, lucrurile nu vor merge bine. Spuse Pete, zâmbind și mutând farfuria cu desert în fața lui Babe.

-Dar a spus că o va face cu blândețe, mormăi Babe supărat, dar mâna lui încă se mișcă să ia o prăjitură mare, mușcând-o și mestecând-o de parcă nu ar fi enervat.

-M-a prins și m-a pus pe umărul lui, apoi m-a aruncat la pământ până aproape că mi s-a rupt coccisul.

-Bine, îl voi certa.

-Cearta-l aspru!!!

-Deci, ai primit-o? Întrebă Pete cu o privire plină de speranță pe chip. Între timp, Babe, care mânca gustări, lejer se lăsă pe spate pe canapea și își băgă mâinile în buzunarele pantalonilor, înainte de a scoate un mic obiect și de a-l arunca dezinvolt către Pete.

-Bun. Enigma a acceptat-o cu un zâmbet mulțumit, văzându-și cei doi frați mai mici care și-au îndeplinit bine sarcina, deși a fost nevoie de multă luptă înainte ca munca să înceapă. Ești sigur că nu a văzut-o nimeni?

-Nu cred că a văzut-o. Trebuie să fi crezut că Babe era nebun.

-Deloc ciudat.

- Am spus că ești grozav! Pete a zâmbit timid înainte de a lua laptopul și de a-l așeza în poală, apoi de a-l conecta la camera mică pe care el și Way o ajutaseră să pună cap la cap.

-Bineînțeles că nu, este ușor să-l obții.

În trecut, Way îi făcuse oferta lui Babe, dar a acceptat-o fără nicio încredere. Dar a doua zi, l-a dus să-l întâlnească pe Pete, așa cum sa convenit. Babe recunoaște că la început nu a crezut deloc. Fie că era Way sau Pete, mai ales când a ajuns aici și a găsit paznici pretutindeni, nu avea nicio diferență pentru casă. Chiar a simțit că aici era mai periculos că a ezitat și aproape că s-a răzgândit dacă nu ar fi fost dispus să se deschidă și să vorbească mai întâi cu Pete.

Pete arăta foarte diferit decât credea. La început, a crezut că tipul va arăta înfricoșător, ca mafia italiană sau așa ceva. Dar, în realitate, prima dată când l-a văzut pe Pete a fost când făcea un curs de aranjare florală în parc cu un Shih Tzu. (A aflat mai târziu că îl cheamă Banzai) iar înfățișarea bărbatului era curată și amabilă, precum medicii din spital. Și de îndată ce l-a văzut, Pete s-a repezit să-l întâmpine prietenește pe Babe, care nu semăna deloc cu Mafia din capul lui.

Way a spus că Pete nu putea suporta nimic din ce ar putea face tatăl său. Fie că este vorba despre afaceri sau despre creșterea copiilor care au abilități speciale și să profite de ele. Prin urmare, a încercat să găsească o cale de a scăpa, ceea ce desigur nu a fost ușor. Chiar dacă ar putea scăpa, tata ar putea să-l urmeze și să-l tragă înapoi. Prin urmare, Pete a trebuit să caute un nou copac mare, care să fie puternic și suficient de puternic pentru a fi folosit ca o casă nouă, cu aceleași vederi ca și cele la care a aderat. Și cel mai important, trebuia să fie o casă care să-l poată proteja de tatăl său.

Kreuz este un grup de afaceri de comercianți care comercializează în acest domeniu. Organizația s-a născut din dorința de a crea o rețea comercială și a extinde zonele de influență, pur din motive de afaceri, dar, de fapt, organizația a fost deja implicată în cercurile underground înainte. Dar după Victor, noul președinte al Kreuz, sau șeful agenției Pete, a preluat funcția de la vechiul președinte. Kreuz a fost complet reformat până când a devenit o alianță de afaceri legitimă și nu a mai fost imoral. În perioada de tranziție și formare, au fost multe probleme și obstacole. Chiar atunci, Pete sosește și cere să lucreze cu Victor, fostul șef german al lui Pete. Și cu aceeași hotărâre, combinată cu abilitățile lui Pete, a luat parte și la reforma organizațională. Acest lucru l-a făcut pe Victor să aibă atât de multă încredere în el, încât l-a angajat pe Pete drept mâna sa dreaptă, care să-l ajute cu toată conducerea.

Așa că, când micuța pasăre a căzut și a aterizat pe un nou copac mare, răul primit de la copacul bătrân nu i-a mai putut face nimic. Și acum, Pete avea mai multă putere decât o avusese vreodată bărbatul.

În acea zi, Babe a stat și a vorbit cu Pete cea mai mare parte a zilei pentru a găsi puncte care să susțină ideea. Nu ar fi trebuit să aibă încredere în acest om, dar cu cât vorbeau mai mult, cu atât avea mai multă încredere în el. Babe simte că Pete este foarte diferit de Tony. El era cel care stătea de cealaltă parte. Aceasta înseamnă că Pete are în mod clar mai mult adevăr și conștiință decât bătrânul câine. Bineînțeles, tot nu plănuia să-i facă confidențe lui Pete, doar pentru că au vorbit o zi. Dar ceea ce i-a spus acea persoană, l-a făcut să se simtă mai curajos. Și din această cauză, a decis să lucreze oficial cu Pete din acea zi Pete are dovezile în mâini. Dar, pentru a-l doborî cu adevărat pe Tony, au nevoie de mai mult decât atât. Prin urmare, oamenii responsabili pentru a intra și a-l recupera au fost el și Way. Planul lui Pete era mult mai simplu decât credea. El îl folosește pe Way, care poate intra și ieși din orice cameră din casă, pentru a acționa ca un hoț pentru a pătrunde și a fura informațiile de afaceri ale lui Tony. Toate documentele importante au fost păstrate într-o cameră secretă de la ultimul etaj al casei, pe care numai Tony o putea accesa de obicei. Pete știind că a pus deja piciorul în ea, i-a permis să știe exact câte articole importante erau acolo. Dar problema era că în zilele în care lucrurile erau normale. Abordarea camerei a fost foarte dificilă pentru că în jur ar fi întotdeauna paznici care să păzeasc. Deci, dacă vrei să te apropii de acea cameră fără să fii descoperit, trebuie să existe o struație anormală în casă. Și asta e treaba lui Babe.

Rolul lui Babe este de nebun care vrea să se confrunte cu bătrânul câine și să-l târască în rețea, fără un plan și fără o singură armă. A-l lăsa pe Babe să intre în biroul lui a fost foarte riscant, pentru că dacă Tony ar fi vrut să scape de Babe, ar putea să o facă imediat. Dar, din fericire, bătrânul era prea neglijent. Tony a crezut probabil că Babe nu poate face nimic de unul singur. Așa că l-a lăsat pe Babe să se dezvolte după bunul plac.

Cu toate acestea, desigur, încă nu era neglijent până la punctul de a rămâne singur în cameră cu el. Subordonații lui de încredere, cum ar fi Kenta, trebuiau să rămână alături de Tony, cu nimic diferit de o umbră. Cât despre ceilalți subordonați de acasă, aceștia au fost special chemați să stea de pază în biroul lui Tony. Pentru că, oricât de importante ar fi acele documente, cel mai important lucru din casă este Tony. Și Pete știe bine asta. Apoi folosește această lacună ca un precursor al planurilor clasice, cum ar fi transformarea  lui Way într-un agent secret și pe Babe ca momeală.

Treaba lui Babe este să distragă atenția tuturor și să provoace haos până când Way colectează toate dovezile. După aceea, Way venea la biroul tatălui său pentru a-și confirma identitatea și pentru a arăta în mod clar de ce parte era, asumându-și responsabilitatea de a-l scoate pe Babe afară. Și în cele din urmă, îl dă pe Babe afară din casă, de parcă el ar fi fost cel care l-a dat afară. Cu toate acestea, adevărul este că l-a ajutat pe Babe să scape definitiv.
Așa s-a întâmplat totul.

Plan simplu, risc mare, dar rezultatele au fost mai reușite decât se aștepta.

-Deci ce facem după asta? Babe a ridicat din sprâncene și l-a întrebat pe Pete.  Unde vom trimite aceste dovezi?

-Sa trimit? Nu o voi trimite nicăieri.

-Oh? De pe scaunul lui, sprijinit confortabil de canapea, Babe a sărit de îndată ce a auzit răspunsul lui Pete. Dacă nu l-ai trimis, de ce vrei să-l iau? Știi cât de riscant este?

-Stiu, dar ascultă mai întâi. Explică Pete calm. Dacă trimiți în secret probele, există șansa ca tot ce am făcut în secret să se piardă.

-Ce înseamnă ?

-Adică, cu cât știu mai mulți oameni, cu atât este mai periculos. Sau, dacă îl trimitem, există o șansă ca tata îl va găsi și îl va distruge mai întâi. Și se va termina acolo, a spus silueta înaltă cu o voce calmă, cu ochii concentrati pe ecranul laptopului, în timp ce degetele lui lungi continuau să apese tastatura de parcă ar fi urmărit ceva.
-Și trimiterea probelor la poliție este cea mai stupidă alegere. Pentru că munca de poliție nu este la fel de importantă ca banii.

-Deci ce vom face? întrebă Babe, neînțelegând cu adevărat la ce se gândea Pete.

Știu că acum că cealaltă persoană pare foarte relaxată, de parcă nu ar fi îngrijorat de acest lucru deloc.

-Fă o prezentare live

-Ha?

-Așa, Pete și-a așezat laptopul pe masa joasă din fața lui înainte de a întoarce ecranul către față lui Babe. Apoi apăsați butonul de derulare în jos pentru a vedea toate documentele pe care Way le-a luat, care sunt destul de multe.

-Dacă trimiteți întregul fișier, acesta poate fi pierdut în orice moment.

-Dar dacă îl scoatem și facem un stream live, mulți oameni îl vor vedea și va fi foarte greu să scape.

-Mass-media și internauții au mai multă influență decât poliția, știai?

Babe s-a uitat la fața lui Pete și a clipit de parcă ar fi înțeles ce spunea persoana în capul lui și din procesarea grea de către creierul lui, a început să înțeleagă unde avea să se încheie planul lor.

-În acest moment... să ne relaxăm, să facem o prezentare bună și să așteptăm ziua prezentării. Spuse Pete cu un zâmbet cald și prietenos. Chiar dacă ceea ce era în capul altora era extrem de viclean. Până atunci, îl vom arăta cât mai bine.

-Și sunt sigur că grupul nostru va obține cu siguranță note maxime. Nu va trece mult până se va termina totul.

Tăcerea actuală se simțea puțin neobișnuită. Babe, care tocmai închisese cu Alan, a ieșit din dormitor și s-a încruntat ușor, privind la biroul computerului și nevăzându-l pe proprietar stând acolo. De fapt, înainte să plece să discute despre afacerea lui, copilul încă stătea și lucra acolo.

Dar această îndoială nu a durat mult. Sprâncenele ușor încruntate ale lui Babe s-au relaxat încet când a privit în sufragerie și a văzut picioarele cuiva ieșind de pe marginea canapelei. Atât de sus, încât picioarele i-ar atârna dacă ar dormi.

Ar trebui să cumpere o canapea nouă?

Babe a chicotit și s-a dus spre canapea. S-a oprit la picioarele băiatului înalt și a zâmbit când l-a văzut pe băiatul prost dormind cu gura căscată. În timp ce brațele lui strângeau lejer o pernă în formă de iepure. Se părea că acest copil l-a așteptat până a adormit.

Babe se ridică și se uită la Charlie, care zăcea acolo, respirând uniform câteva clipe. Era aproape 6 seara acum, ora cinei lor. Și, mai important, nu trebuie să lase acest copil să doarmă la această oră, deoarece acesta îl va face să nu mai poată dormi noaptea. Și atunci va deveni mai letargic decât de obicei. Prin urmare, ar fi trebuit să trezească copilul.

Dar el este atât de adorabil. Dacă l-ar trezi acum, s-ar trezi supărat?

Babe se gândi în sine și zâmbi. S-a ghemuit și s-a așezat pe marginea canapelei, înainte de a apăsa un sărut blând pe spatele picioarelor lui care se extindea dincolo de canapea. A apăsat sărutări pe ambele părți de două sau trei ori pe fiecare parte, fără a fi dezgustat, Dimpotrivă, zâmbetul i s-a lărgit când a văzut reacția amuzantă a lui Charlie. Băiatul a tras și și-a îndoit picioarele cu ochii încă închiși. Sprâncenele întunecate se împletesc ușor de enervat că sunt deranjat în timp ce dorm și acesta este genul de atitudine care îmi place cel mai mult Babe.

-Hm... nu ma sărut.

Copilul adormit gemu încet înainte de a deschide ochii încet, Charlie știa că Babe îi săruta picioarele, chiar înainte să deschidă ochii, pentru că în ultima vreme îi plăcea mereu să facă asta.

-Ridică-te... a spus Babe în timp ce se ridică și mergea în fața canapelei, înainte de a se ghemui înăuntru. În fața unei poziții care se potrivea chipului lui Charlie,

-Mănâncă întâi.

-Ce să mâncăm? Charlie se întoarse într-o parte ca să il vadă pe Babe mai ușor și il întrebă răgușit.

-Nu ştiu. Poţi alege.

-Tu alegi. Nu știu ce să mănânc.

-Nu știu.

-Deci, vrei să mă mănânci?

-Bine, de îndată ce a terminat de vorbit, Babe s-a repezit imediat înainte și l-a sărutat pe tânăr pe obraz. Bătrânul clătină din cap, apăsând cu înverșunare sărutări de pe obraz pe gât. Cât despre băiețelul care s-a oferit la cina lui Babe, acesta a adormit râzând de bucurie

+Destul. Gâdilă... încercă Charlie să il împingă pe Babe. Dar Babe s-a forțat să sărute toată fața și gâtul tânărului fără să renunțe. Babe, îmi săruți picioarele și apoi mă săruți pe față!

-Da, simte gura sărutându-ti picioarele!

-Stop...

+De ce? Te-ai săturat de propriile tale picioare? Babe s-a îndepărtat, făcând o față seducătoare.  Nici măcar nu mă deranjează deloc.

-Ei bine, pentru că mă iubești.

-Hah!!

Charlie a zâmbit ușor înainte să întindă mâna și să atingă ceafa lui Babe, apoi a aplicat o presiune ușoară pentru al face pe cealaltă persoană să se apropie. Cu care Babe funcționează foarte bine. Silueta și-a apropiat fața de tânărul întins pe canapea, înainte de a-i săruta ușor buzele. Au ținut atingerea pentru o clipă, apoi au început încet să se miște și să-și strângă buzele una de cealaltă. Palma lui Babe s-a sprijinit pe obrazul lui Charlie și i-a cuprins ușor ceafa lui Babe. Amândoi s-au sărutat și și-au pus limba în gură intim. Cu toate acestea, acea familiaritate încă le făcea inimile să bată la fel de repede ca primul lor sărut.

De pe scaunul lui din partea de jos a canapelei, Babe se ridică încet să se așeze deasupra lui Charlie. S-a sărutat și l-a îmbrățișat mai tare pe tânăr până s-a întins deasupra lui. Palma lui Charlie s-a mișcat și a atins corpul persoanei de deasupra lui într-un mod familiar. Îi mângâie talia subțire înainte de a-și strecura mâinile în cămașa celuilalt, atingând pielea netedă și moale așa cum îi plăcea lui și atingerea la făcut pe Babe să se simtă la fel de bine.

-Gurile noastre sunt o mizerie, a spus Babe încet după ce a rupt sărutul. Degetul subțire se mișc pentru a freca colțul gurii lui Charlie, care era ușor pătat de salivă de la sărutul lor. Între timp, fețele lor erau doar la puțină distanță.

-Câte sărutări ai făcut? De ce este încă o mizerie?

-Pentru că nu mă pricep la sărut ca tine.

-Deci te voi învăța.

-Mă întreb dacă ești încă slab la antrenament.

-Mai mult decât atât și gura ta va putrezi, chicoti Charlie la plângerea supărată a lui Babe. A simțit că, din moment ce au fost de acord să devină iubiți, Babe părea mult mai drăguț. Îi plăcea să vorbească încet și dulce cu el, dar bineînțeles că asta era doar atunci când cei doi erau împreună și voiau să flirteze. De cele mai multe ori, el este în continuare același.

-Babe

-Hah?

Babe scoate un sunet dulce.

-Ce? Babe își miji ochii spre el de parcă ar fi găsit de vină în el.
-De ce trebuie să par drăguț?

-Vreau să ascult.

-Ce.?

-Vrei să....? Charlie și-a trecut ușor degetele pe obrajii moi din obișnuință. Înainte de a continua. Poți să spui „Dady” și să scoți sunete dulci ca aseară?

-Dady... Babe rosti cuvintele pe care le dorea Charlie. Cu toate acestea, nu cu vocea lui dulce ca el. Cuvântul „Dady” de data aceasta vine cu o voce mare care sună mai mult ca un bărbat înalt, cu mușchi mari.

-Babe... Charlie râse, incapabil să se abțină să râdă de vocea mare a lui Babe. Nu seamănă deloc cu chipul lui obișnuit. Și asta e cel mai amuzant lucru.

-La naiba!

-Dulce, nu? Babe încă se prefăcea că scoate o voce tare. Dady?

-Este foarte dulce, omul înalt și-a ciupit ușor obrazul cu colții. Înainte de a ridica capul și de a săruta repede încă o dată buzele celeilalte persoane.

-Mă iubești, spuse Babe, privind în altă parte. Orice fac este drăguț, nu?”

-Stiai asta?

-Este ceva ce nu știu despre sentimentele tale pentru mine? Oh, știu.

Charlie nu voia să se certe cu el pentru că ceea ce spunea Babe era complet adevărat despre el că il iubește. Il iubește atât de mult încât orice ar face, Babe arată întotdeauna drăguț în ochii lui și din această cauză, ar putea spune că e nebun după Babe, chiar dacă se întâlnesc oficial.

-Ochelari, a mormăit Babe încet în timp ce își mișca degetul arătător pentru a se juca cu fața lui, de parcă ar examina fiecare trăsătură a feței. Pornind de la ambele sprâncene, persoana mișcă încet vârfurile degetelor de-a lungul sprâncenelor, în jos de-a lungul podului înalt al nasului.

-De ce ești așa frumos ?

-Hah? Charlie a scos un sunet în gât înainte de a râde încet, surprins de întrebarea celeilalte persoane: Sunt frumos?

-Da

-N-ai spus că am o față prostească?

-Dar acum ești frumos.

-Sunt la fel ca înainte.

-Este rău! Babe se încruntă, folosind vârful degetului mic pentru a-i mângâia gura ușor

-Ce-i rău?

-Sunt orbit de dragoste

Charlie a râs la răspunsul ăsta, lui Babe îi place să spună lucruri ciudate cu o expresie ascuțită, dar îl face mereu să râdă. Cealaltă persoană a continuat să-și frece vârful degetelor pe față în timp ce se gândea. E ca și cum ar încerca să demonstreze dacă este cu adevărat orbit de iubire sau nu.

-Când te-ai îndrăgostit, am devenit mai frumos?

-Oh, așa cum a spus North, a răspuns Babe încet  Oricât de frumoși sunt alții. Dar iubitul lui este cel mai frumos.

-Ți-a spus North?

-Da, în sfârșit am înțeles. Expresia lui Babe și răspunsul serios i-au făcut inima să bată de nedescris. În trecut, nu i-a păsat niciodată de părerile altor oameni despre aspectul lui, deoarece știa că este foarte mediocru și, din această cauză, nu a știut niciodată că auzind astfel de laude din gura lui Babe se putea simți atât de bine.

-Oh cred că este probabil din cauza personalității mele și pentru că mă iubești

-Deci simt că devii din ce în ce mai frumos pe zi ce trece?

-Asta înseamnă că nu mi-ai putut vedea aspectul frumos la început? Charlie chicoti, ridicând mâna pentru a netezi părul din față care acoperea fruntea lui Babe. Și oricât l-a aranjat, a tot revenit la locul inițial. Dar, a tot repetat-o fără motiv

-Pentru mine, nu există așa ceva care să fie frumos sau nu, Babe a răspuns liniştit în timp ce se uita în ochii mari ai băiatului. Există doar plăcerea sau antipatia.

-Dacă îmi place de cineva, acea persoană va fi frumoasă în ochii mei. Dar dacă nu-mi place de el, va fi doar obișnuit, nu va fi diferit de nimeni altcineva.

-Asta înseamnă că mă placi pentru că sunt frumos?

-După părerea mea, nu te plac pentru că ești chipeș, dar îmi pari atât de frumos pentru că îmi place de tine. Înțelegi? spuse Babe cu o voce calmă, nu mai părând dulce, ci timid. Cu toate acestea, acea voce simplă l-a făcut să realizeze că Babe chiar a spus ceea ce a spus. Mulți oamenii spun că sunt foarte frumoși. Dar când m-am văzut, m-am simțit normal.

-Oare pentru că nu e genul tău?

-E greu să mă faci, Charlie, Babe a ridicat mâna pentru a-l mângâia ușor pe cap și a spus într-un ritm lent. Doar să mă uit la fața lui nu mă face să vreau să mă ridic și să merg să-l văd.

-Deci nu ai experimentat niciodată dragostea la prima vedere?

-Nu.

-Nici eu nu am simțit-o niciodată. Spuse Charlie zâmbind. Dar dacă mă uit mult timp, s-ar putea întâmpla.

-Iti place să te uiți la mine?

-Te-am urmărit în secret de departe. Ce iti place să faci și cum te comporți când sunt alți oameni?

-Vorbești despre mine?

-Da, recunoscu fără ezitare silueta înaltă. Răspunsul acela la făcut pe Babe să zâmbească necontrolat M-am dus să mă uit la mașini de curse în fiecare zi, știi?

-De ce mă privești? Ești îngrijorat?

-Îmi fac griji și îmi fac foarte multe griji în fiecare zi. Cum poți să nu mă lași să te plac?

Babe a încercat să-și rețină un zâmbet la acel răspuns. Dar de îndată ce a făcut contact vizual cu acei ochi mici, și-a pierdut controlul și nu a putut să nu-și îngroape capul în umărul celeilalte persoane. Nu știa de ce părea atât de lipsit de experiență. Chiar dacă s-a considerat întotdeauna diplomatic, dar de ce a fost atât de învins de acea pedeapsă nevinovată?

-Nu poți să mă iubești atât de mult? Vocea lui Babe a fost înăbușită în timp ce cealaltă persoană a continuat să-și îngroape fața în umărul său lat. A refuzat să-și ridice capul și s-a privit bine.

-Oh, cum aș putea să nu te iubesc atât de mult?

-Destul. Mă iubești foarte mult. Și eu te voi iubi foarte mult

-Și nu e grozav? Întrebă Charlie cu o expresie ușor confuză.  Vreau să mă iubești foarte mult.

-Nu am iubit niciodată pe cineva atât de mult înainte. Vocea lui Babe era blândă, de parcă cealaltă persoană nu ar fi vrut să accepte realitatea. Dar nu se putea abține să nu împărtășească acele sentimente cu el.

-Mi-e teamă că dacă te iubesc prea mult, te va face inconfortabil.

-Mi-e teamă că nu te pot iubi la fel de bine cum mă iubești tu pe mine.

Charlie tăcu o clipă. Tăcerea l-a făcut pe Babe să înceapă să se îngrijoreze că ceea ce a spus îl va face pe Charlie să se simtă rău. Dar nu l-a făcut să se îngrijoreze mult, pentru că în secunda următoare. Charlie a răspuns la această mărturisire cu o propoziție care i-a făcut inima caldă.

-Nu știu cum e să iubești rău așa cum vorbești tu, a spus Charlie încet, întinzându-și ambele brațe pentru al îmbrățișa și mângâindu-l ușor pe cap, -Pentru că m-am născut și nu am iubit niciodată pe nimeni așa. Și tu ai fost primul meu.

-Și nu am simțit niciodată că este rău. Deci, nu te gândi dacă e bine sau rău. Pentru că nici eu nu știu.

-Doar să mă iubești este suficient.

Vocea lui Charlie a răsunat în capul lui, a răsunat iar și iar pentru câteva clipe. Anterior, el a simțit că-i furnică întregul corp, de parcă ar fi fost împins în jos de la un nivel fără sfârșit.

Și următorul lucru pe care l-a văzut a fost tavanul propriei camere.

Babe a inspirat adânc, încercând să rămână calm. Și-a spus iar și iar că acesta era un vis. Acel sentiment de căldură și plinătate nu este adevărat. Acum dormea singur în vechiul lui pat. Nu era nimeni lângă el, nici o îmbrățișare caldă, nici umeri largi în care să se cufunde, nici un parfum dulce și o voce blândă care să-i spună că il iubeste ca înainte.
Trebuia să-și amintească constant că Charlie nu era aici.

Babe a întins mâna sub pernă și a scos o pereche de mănuși vechi și le-a lipit de piept. A închis ochii și a încercat să inspire și să expire încet pentru a se forța să adoarmă. Totuși, cu cât încerca mai mult... a constatat că visul lui se îndepărta din ce în ce mai mult.

Din această cauză, lui Babe i-a trebuit aproape până dimineața, înainte să-și amintească că ceea ce a văzut în timp ce dormea nu era un vis, ci era o amintire subconștientă.


Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum