⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️⚠️
-Oh, deci unde ai spus că ți-o găsesc?
La sfârșitul după-amiezii , pista de curse a fost închisă pentru întreținere. Doi tineri concurenți își petrec timpului liber ascunzându-se într-un apartament. În loc să iasă să exerseze șofatul la fel ca în fiecare zi . Desigur, s-ar putea să-i displacă puțin pentru un pilot pasionat ca Charlie, pentru că simt că ar trebui să exersez cât de mult posibil l. Din cauza ca trebuia să dea testul pentru a se alătura echipei, și aceea zi era din ce în ce mai aproape. Băiatul era neliniştit. A venit peste tot, puștiule. Cât timp durează să treci timpul? Beab nu pare îngrijorat de asta. Nici macar putin
-Nu este bine. La început scria albastru. Ce înseamnă asta?Trebuie să fie cea pe albastru. Cum poți să o schimbi acum? Babe, care stătea întinsă pe canapea, spuse emoționat și așa se întâmplase de ceva vreme de când frumosul Alpha vorbea la telefon cu un prieten apropiat ca Way Pe subiectul vieții și al morții pe care Pit Babe nu a putut să-i dea drumul ușor.
-Banii nu sunt deloc o problemă. Problema este că voi folosi doar acea culoare. Dacă iei altă culoare, nu o voi lua, înțelegi?
Nu erau multe lucruri pe care Pit Babe le-ar fi luat în serios ca acesta. Primul a fost când trebuia să-l învețe pe Charlie cum să conducă. Această poveste este foarte detaliată, chiar și urmele de anvelope de pe suprafața drumului, care este considerata foarte benefica pentru el. O alta chestiune care poate fi numita serioasa Cu atât mai mult...
Cuvântul „ia acea culoare” este doar o culoare. Ce înseamnă asta?
-Trebuie să-mi dai acel model, acea culoare. Nu există așa ceva ca să nu poți. Orice mașină ți-am spus că vreau, trebuie să o iau. Este încă o chestie cu mașini.
Chiar dacă Babe nu-i dăduse niciun detaliu înainte. Dar tocmai a auzit asta. Știu deja că celebrul pilot își dorește o mașină nouă pe care să o adauge la colecția lui ca de obicei. Și dacă a ghicit corect, Probabil că este mașina pe care Way a arătat-o la petrecerea lui Alan, se pare că este o mașină foarte rară. Babe părea înfometat. Îl poseda atât de mult până la punctul în care continui să amenințe persoana de la celălalt capăt al firului fără să se opresc si nu mi-a păsat deloc de el.
(Dar dacă luați negru, se va vinde la un preț mai mare. A spus că va continua și mai departe, mult mai mult.) Way încă încearcă să-l convingă pe Babe să se răzgândească. Chiar dacă probabil știai deja. Că nu era ceva ce i s-ar putea întâmpla cu ușurință unei persoane răsfățate precum Pit Babe.
-Nu sunt interesat să vând, am cumpărat-o ca să-o păstrez, a răspuns Babe cu nonșalanță. Oferta a fost și mai puțin tentantă.
-Și dacă se ajunge la punctul în care chiar trebuie să-mi vând mașina și să fac o pierdere de milioane, atunci așa să fie. Nu-mi pasă.
(Uau, Babe, dar este o investiție.)
-Nu este o investiție. Este fiul meu.
(Nu apare deloc.)
-Și chiar crezi că te voi asculta?
(Oh, nu asculti.) Way a făcut un ton sarcastic.
(Acum îl asculti doar pe Charlie)
-Ce legătură are cu asta? Babe și-a ridicat ușor sprâncenele în timp ce se uita la a treia persoană despre care se vorbește cu o expresie neutră
-Nici eu nu l-am ascultat. Nu schimba subiectul.
(într-adevăr?)
-Oh, acesta este Pit Babe. Ce e în neregulă cu tine?
(Nu este acolo? Cum îndrăznești să spui asta?)
-Continuă să vorbești, dacă nu rămâne cu mine, unde vrei să ajungă? Babe a scos un zâmbet câștigător în timp ce se uita la băiatul cel mare care avea o misiune importantă între picioarele lui.” Îl pedepsesc.”
(Ce altceva? Luptă din nou?)
-Va lua ceva bătaie, a chicotit Babe, întinzându-și mâna liberă i-a frecat capul fericit.
-În acest timp, este încăpățânat. Dacă nu îl lovești, o să o ia razna.
A spune singur pare că îți pierzi calmul. Pentru că, în timp ce vocea suna extrem de normal, talia subțire se zvâcni intermitent în ritmul pedepsei lui Charlie. Mâinile lui subțiri mângâiau și ciupeau părul negru al tânărului fără nicio atenție. Cât despre băiatul încăpățânat nu a simțit că acțiunile lui Babe il deranjează câtuși de puțin.
Pentru că acum Charlie își ține capul în jos cât poate de tare, fără să-i pese de cum își va pierde părul.
(Deci a fi cu un copil obraznic nu este obositor?) a întrebat Way cu o voce liniștită. Dacă încerci să asculți cu atenție, vocea joasă părea că ar fi comunicat ceva. Dar din păcate acum nu era suficient de conștient ca să-mi dea seama de asta.
-Sunt obosit, așa că trebuie să-l pedepsesc.
(Dar eu nu sunt încăpățânat)
-O, flirtez din nou.
Auzind cuvintele flirt, câinele prost și-a ridicat automat ochii pentru a întâlni ochii lui Babe. Buzele lui Charlie nu se mișcaseră încă de acolo, dar ochii lui, privind prin lentilele ochelarilor, păreau puțin nemulțumiți. Dar nu atât de rău încât a vrut să înceapa o luptă ca de atâtea ori în trecut. Pe de altă parte, încă a văzut o scânteie de amuzament care a apărut și în ochii mari ai lui Charlie.
Doar sunând și cerșind, cum poate concura cu cineva care stă întins untre coapse?
Este puțin enervant, dar nu se teme.
Babe a zâmbit când a văzut ochii lui Charlie privind spre el de îndată ce i-a auzit cuvintele.
Ca atare, Charlie încă își mișcă gura fără să scoată un sunet, de ce? Cu o față severă stiu că a fost interesant să văd reacția lui Charlie. Dar tânărul nu a răspuns. Cu excepția faptului că băiatul încăpățânat a acceptat-o și și-a târât încet vârful limbii peste canalul din spate, de parcă aceasta ar fi fost o răzbunare mai severă decât să răspundă prin cuvinte.
... iar rezultatele au fost satisfăcătoare. Charlie zâmbi recunoscător. Făcându-l pe Babe să scoată un geamăt. După ce frumosul Alfa stătuse întins pentru a-l răsfăța în timp ce vorbea la telefon cu cel mai bun prieten de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, chiar acum.
Babe Și-a ținut respirația când a auzit tonul surprins al lui Way. Chiar dacă accidental a scos un sunet moale doar pentru o fracțiune de secundă. Dar ținând telefonul la ureche a lăsat persoana de la celălalt capăt al firului sa poată să-l audă în continuare, să nu mai vorbim de ce s-a întâmplat cu sunetul geamatului chiar acum.
(Ce ai făcut?)
-Charlie doar ma tachina, se corectă Babe pe un ton care părea extrem de normal, în timp ce Babe se uita în ochii lui Charlie cu o expresie de entuziasm. Nu voiam ca Way să știe că face așa ceva, dar doar gândul că cealaltă parte ar putea afla oricând a fost extrem de palpitant.
(Ce glumești? De ce scoți acel sunet?) Vocea lui Way suna lin. Nu stia la ce se gândește Way acum. Va ști cealaltă parte ca în timp ce vorbește la telefon cu un prieten apropiat ca el stătea întins pe canapeaua din mijlocul camerei doar cu un tricou având partea inferioara goala. Și mai mult, Între picioarele lui netede era un băiat tânăr care își folosea limba pentru ai răsfăța gaura strânsă din toată inima.
Va ști Way cât de palpitant este?
-Mi-a rupt... ah.
Acum nu este doar o greșeală. Babe scotea gemete puternice. Nu avea de gând să mă mai abțina. Respirațiile grele au lovit microfonul telefonului. L-a ținut aproape de ureche până când sunetul a fost în urechile lui Way, care purta AirPod-uri în urechi.
Din cauza asta, tânărului de la capătul firului i s-a făcut pielea de găină din cap până in picioare pentru că chiar acum nu se simțea diferit de a-l auzi pe Babe gemând la urechea lui.
(Beep ...Beep...) Way își sună prietenul apropiat cu o voce profundă (Ce faci?)
-Nu, doar dorm, a ales Babe să răspundă astfel în schimb. Chiar dacă răspunsul nu este în aceeași direcție cu acel sunet gâfâit.
(Nu sunt un copil)
-Nu e ca și cum acesta ar fi un copil. Proprietarul figurii a râs încet când s-a gândit la asta. Până acum, Way trebuie să fi știut ce făcea. Și încă îndrăznea să spună ca doarme și să vorbească fără rușine la telefon cu o altă persoană,
-Dar eu chiar doar dorm.
(Obicei)
-De ce?
(Al naibii de prost)
Când la certat puțin celebrul concurent a râs și s-a bucurat. Dar in acelasi timp nu sa putut abține să nu gâfâi de plăcere. Când băiatul lui obraznic a început să-și introducă degetele si limba pentru al tachina. Charlie și-a îngropat fața în acea parte până la atins cu rama ochelarilor pe care îi purta cealaltă persoană si în loc să il deranjeze pe Babe, i s-a părut emoționant. Este mai bine să nu-ți scoți ochelarii azi.
-Poți să-mi dai mașina, spuse Babe încet. Când Charlie a luat ritmul, si-a introdus degetul și mușcările au devenit din ce în ce mai dese, parcă i-ar fi spus să închidă telefonul. Dar pentru că îl cunostea pe Charlie de aceea nu a vrut să închidă telefonul chiar acum.
-Îți mai dau niște bani pentru gustari.
(Acum ai de gând să crești încă unul ?)
-Pot avea grijă de tot. Dacă vrei să te cresc.
(Dacă vrei să-l ridici, ridică-l singur. Nu-i da prea mult.)
-Oh, atunci cred că trebuie să aleg. Limba fierbinte care il răsfățată s-a oprit când a auzit asta. Expresia lui Charlie părea iritată, dar nu era. Indiferent dacă este mulțumit sau nu, Babe nu este foarte mulțumit.
Nu era sigur la ce se gândea puștiul prost, dar cu siguranță a ghicit că cealaltă persoană nu s-a gândit la al mai tachina, pentru că Charlie s-a întors și a luat niște gel lubrifiant de pe partea de jos a măsuței Înainte de a se întoarce să-și aranjeze fără grabă pantalonii, Babe a deschis gura să-l întrebe pe Charlie în tăcere și a râs încet când faimosul băiat a dat din cap fără ezitare. În timp ce mâna aplică gelul pe pula care devenea dură de la sine.
(Trebuie să mă gândesc prea mult la asta?) Persoana de pe linie a răspuns de parcă ar fi vorbit serios, ceea ce se spune este complet opus a ceea ce este în capul său, pentru că ceea ce celebru pilot îi spunea lui Way chiar acum erau cuvinte obișnuite doar pentru a stârni persoana din fața lui
(Trebuie să alegi Babe)
-Te aleg pe tine, Charlie va regreta.?
(Deci nu ți-e frică că voi fi dezamăgit?)
-Este o muncă grea, a râs Babe și a continuat.
-Este foarte greu să te naști ca un copil. Sunt doar oameni care vor să...
Chiar dacă am crezut că ar trebui să-si poata controla corpul destul de bine. Dar Babe nu putea. A reușit să termine de vorbit când Charlie și-a folosit încăpățânarea pentru a-l tachina. Tânărul înalt la privit cu amuzament în ochi. În același timp, o mână mare a apucat penisul și la frecat de canalul său în mod deliberat Umiditatea din salivă și gelul lubrifiant face atingerea lui sa îi făca stomacul amețit și, pe măsură ce Charlie îl folosea în mod repetat pentru a lovi intrarea strânsă a lui Babe, acesta îi era din ce în ce mai greu să-și controleze respirația.
(Ce vrei?) întrebă Way când vocea lui Babe se stinge.
-...Vreau, răspunse Babe cu voce joasă. Dar nu era ca și cum el răspundea la întrebarea lui Way. Frumosul alfa se uită la pula lui Charlie, care se freca de propriul canal în timp ce-și mușca puțin buza, iar dorința era aproape insuportabila.
(Știi și tu asta?)
-Vreau... ah.
Charlie este un copil atât de bun, va muri. Pentru că Babe nu are nevoie să irosească energie repetându-se pentru prima dată.
În al doilea rând, Charlie era gata să răspundă de bunăvoie. Pula a fost împinsă atât de încet încât Babe și-a ținut accidental și respirația. Și când a intrat până la capăt frumosul Alfa a tras adânc aer în piept.
(Este prea mult?) l-a certat Way după ce a auzit gâfâitul și gemetele prietenului său apropiat. Nu par să fie atenti unul cu celălalt. (Până la punctul de a geme ca să aud?)
-Fac mişcare.
( Chiar )
-Oh, într-adevăr, a râs Babe în timp ce mângâia cu blândețe capul băiatului său preferat. În timp ce trupurile lor se legau, Charlie a încetat să mai poarte tricou. Trupul i se ridica deasupra pieptului. Înainte de a se apleca, și-a folosit limba pentru a tachina partea superioară a sânilor de culoare dulce într-un mod familiar.
-Corpul meu a început să devină lasat în ultima vreme. Mănânc mult.
(Du-te și vorbește cu câinele tău .)
-Iată, vorbim.
(Gură bună, nu-ți dau o mașină.)
-Oh, dragă, nu vreau, a spus rapid celebrul concurent către prietenul său apropiat. Aduce în discuție problema mașinii. Între timp, urechile cățelușului tâmpit s-au răsuflat de îndată ce a auzit sunetul gemetelor care a însoțit cuvintele lui Babe, Charlie și-a scos limba și și-a mângâiat vârful degetului înainte de a-l freca de vârful unei sfarc. Cât despre cealaltă parte, și-a folosit gura ca să o acopere apoi suge și trase cu putere până când Babe și-a arcuit pieptul și nu s-a putut stăpâni.
Când am vorbit puțin, m-a luat ... La naiba.
(Spune frumos dacă sunt într-o dispoziție bună. Voi găsit repede o mașină.) A spus tânărul de la celălalt capăt al firului. Parcă ar fi superior. Fără să știe ca singura persoană care se putea ridica deasupra lui Pit Babe. Era doar tipul prost cu ochelari care-i sugea pieptul chiar acum.
-Este adevărat... întrebă Babe cu voce joasă. În acest moment, el nu avea suficientă minte să răspundă. Ce poate fi mai mult decât asta? Parcă Charlie intenționa să-l lovească din ce în ce mai tare, în timp ce gura era ocupată sa ii sugă pieptul si refuza să plece. Soldurile i se afundă calm în pasajul îngust. Tânărul nu sa putut stăpâni și să trântit până când i-a tremurat pătrunderea a fost lentă, dar profundă și palpitantă până când vârfurile degetelor de la picioare ale lui Babe s-au ondulat
(Babe, sunetul ăsta este ca...)
Care este propoziția după aceea? Babe nu mai simțea asta pentru că mângâierile palpitante pe care i le dădea i-au lăsat picioarele fără putere. Ținea telefonul la ureche mai mult, el și-a lăsat mâinile pe canapea când picioarele i-au fost zdrobite. Talia îi trimite masculinitatea până la capăt. Chipul lui frumos ascunde o febră în gât. Și-a mișcat șoldurile încet dar a fost un moment extrem de trezitor. Trupurile lor erau aproape unul de celălalt deși erau încă îmbrăcați căldura care a fost transferată unul altuia a scăzut.
-Nu mai vorbi, îi șopti Charlie la ureche lui Babe. Înainte de a pune mâna pe telefonul mobil din mâna lui Babe si închise imediat. Fără să se mai gândesca să i-l dea lui Babe să-si ia rămas bun de la prietenul său mai întâi.
Dar uitându-se la atitudinea lui Babe acum nu parea ca îi pasă de asta.
- Acum ești și tu curajos, Charlie, spuse Babe încet, deschizându-și puțin picioarele pentru a-i permite băiatului mai mare să pătrundă mai adânc.
-Vorbesc cu alți oameni. Deci ce vrei?
-Mi-ai spus să te ling mai întâi.
-Ti-am spun să-l lingi, nu ți-am spun să-ti pui pula în mine.
-Dar ai spus că vrei asta. O voce profundă a șoptit la urechea lui Babe înainte de a simți o limbă fierbinte trecând peste ureche, urmată de o limbă care se introduce, tachinând înăuntru, făcându-i pielea de găină peste tot.
-Nu mă puteam opri să mă uit. Și apoi ai spus că o vrei.
-Am vorbit cu Way. Nu am vorbit cu tine... ah.
-O, atunci am înțeles greșit.
-Oh, nu este adevărat, a răspuns Babe fără să renunțe, deși vocea i se rupea uneori pentru că vârful care intră este atât de adânc și poate fi apăsat în atâtea locuri.
-Îmi pare rău, se trase Charlie de la gâtul lui. Apoi își muta fața pentru a face contact vizual cu frumosul Alpha cu un ușor zâmbet.
-Cred că îl vrei pe acesta. Dacă nu îl vrei, atunci îl voi scoate.
-Dacă o scoți acum, ti-as aruncat capul din apartament, Charlie.
Chiar dacă a fost o sentință aspră. Charlie a zâmbit slab.
-Mulțumesc că ai auzit asta. Nu-i păsa cât de jignitoare erau cuvintele pe care le folosea Babe, până la urmă, îi păsa doar de semnificația lor. Iar esența acestei propoziții este că Babe îl vrea pe Charlie. Asta e tot.
-Atunci e mai bine să nu plec. Vreau să fiu cu tine. După ce a spus asta, băiatul bun s-a aplecat in fața să mângâi buzele pline cu pasiune. Cele două buze s-au întâlnit cu familiaritate, trimițându-și limba să se tachineze unul în gura celuilalt. În timp ce soldurile se mișcă ei vin împreună în ritm tot timpul. Vrea să faca asta cu Babe de un milion de ori.
-Nu zâmbi, spuse Babe scurt. Pentru că după ce Charlie s-a mutat din poziţia lui sa intins deasupra lui și apoi se ridică. Puștiul prost doar a zâmbit și și-a mișcat șoldurile împotriva lui ca un nebun.
-De ce? a întrebat Charlie, încă zâmbind puțin și fără să rupă un zâmbet mare.
-Nu pot să zâmbesc, nu?
-De ce zâmbești? Ești așa de fericit?
-Da.
-Ia-l.
-Da.
-Nenorocitul naibii.
Cu cât era certat mai mult, cu atât Charlie îi mulțumea mai mult. Tânărul a râs încet în gât și și-a tras picioarele. Frumosul pilot s-a apropiat de el ca să se apropie in același timp șoldurile i se mișcau rapid. Acum putea să se miște mai tare, fără să se teamă că un sunet ar putea fi auzit de Way ca înainte, pentru că doar sa auda gemetele lui Babe, îl făceau destul de posesiv.
-Deci, ai terminat sa ma pedepsesti? a întrebat tânărul, cu ochii mari, după ce și-a dat jos tricoul pe care îl purta și l-a aruncat neglijent pe jos lângă canapea.
-Nu încă!
-Dar deja am lins mult.
-Nu este suficient, greșeala este foarte mare.
-Te joci doar la telefon în timp ce mănânci?
-Da, este o infracțiune gravă.
-L-am luat doar pentru o clipă. Charlie și-a strâns buzele ca un copil care plângea din cauza pedepsei. Dacă te uitai doar la fața lui, era adorabil. Dar când mă uit la tot, este minunat. Va fi enervant. Cum poate să facă o față atât de iritată în timp ce talia lui nu se oprește să se miște așa? E atât de drăguț.
- Ți-am spus să nu folosești telefonul când mănânci.
Babe a încercat să pară sever, ca un adult certând un copil. Dar sunetul care ieșea era moale. Și era atât de agitat încât era jenant pentru că Charlie nu-i dădea șansa să vadă.
-Tocmai acum, ai vorbit mult timp la telefon.”
-Nu am vorbit în timp ce mâncăm. Nu se putea certa. Tânărul alfa nu putea decât să-și țină gura în jos de nemulțumire, în timp ce Babe se gândea dacă acest băiat era într-adevăr supărat că a fost pedepsit sau nu. Pentru că părea că era probabil la fel de mulțumit de această pedeapsă ca și el:
-Ah... e palpitant.
-Ești atât de sexy.
-Asta înseamnă sexy?
-Nu știu. Ar fi bine să te uiți tu. Frumosul Alfa zâmbi, mulțumit de răspuns. În plus, cuvintele lui Charlie care îi spunea să urmărească meritau cu adevărat urmărite Abdomenul lui era ferm și ondulat, moale, iar pelvisul avea o formă frumoasă în timp ce bărbatul în vârstă își mișca șoldurile spre intrarea lui. Și fața încă poartă ochelari așa.
În fiecare clipă penisul il stimula, bătea tare din când în când, tinandu-si mâinile strânse strâns, își dădea seama că încă ținea telefonul în mână, dar în loc să se alarmeze, ganduri și mai bizare ii veni în minte .
Cineva a luat un telefon mobil inainte de a glisa ecranul pentru a porni camera apoi apăsa butonul de pornire înregistrare.
-Serios? Charlie a fost surprins când a văzut că Babe îndreptat camera spre el , pentru că în trecut nu mai făcuse niciodată așa ceva.
-Oh, nu-ți pot vedea fața, a fost răspunsul lui Babe, în timp ce ochii lui priveau cu emoție imaginea de pe ecran. Surprinzător mai excitat. Chiar dacă văzuse corpul lui Charlie de o sută de ori înainte, dar când l-a văzut printr-un ecran ca acesta, i-a dat un sentiment complet diferit:
-Lasă-mă să-l păstrez pentru ca tu să îl privești.
-Atunci de ce nu faci poze care să-ți arati fața?
-Dacă îți filmezi doar corpul, este ca și cum ai urmări un clip de la cineva pe care nu-l cunoști. În loc de a spus că propriul său chip va apărea în clipul pornografic. Tânărul a vorbit pe un ton atât de lejer, ceea ce nu se aștepta Babe să audă de la un copil ca Charlie.
-Nu vrei să-mi vezi fața?
-Chiar ești foarte rău, Charlie, a zâmbit Babe, mulțumit de mica nebunie care era în copilul lui speriat.
-Vreau doar să-mi vezi fața când te masturbezi.
-Deci te consideri o vedetă porno?
-Și dacă te uiti la clipul meu, vei fi terminat?
Aburul fierbinte s-a răspândit în tot corpul lui Babe. Doar propoziția aiurea a lui Charlie la făcut pe frumosul Alfa sa aiba furnicături în stomac. Mâinile lui au început să se simtă slabe, iar copilul nebun de putere, s-a izbit de el atât de tare, încât i-au tremurat mâinile. Nu stiu cum va arata clipul. Arata amețit? Dar Babe a vrut să facă o fotografie și să o păstreze. Pentru că vrea să se întoarcă sa urmăreasca momentul în care el și Charlie au făcut-o din nou împreună.
-Ah! Ah! Charlie.
-Dacă te uiți la clipul meu și ai terminat...
-Atunci pot fi o vedetă porno pentru tine
Babe habar n-avea ce s-a întâmplat după aceea. Creierul îi era complet încețoșat, tot ce știa era că nu-și putea lua ochii de la Charlie. Indiferent dacă este vorba de Charlie de pe ecranul telefonului mobil sau adevăratul Charlie care se impingea neobosit spre el. Acum nu putea decât să simtă entuziasmul și fericirea de parcă ar pluti în rai. Și mai mult decât atât Babe se gândește că raiul lui ar putea să nu fie un loc bun pentru a trăi dacă Charlie nu era acolo.
-Fă-mi o poză clară a feței mele.
-Atât de chipeș.
Din câte îmi amintesc, când ne-am cunoscut prima dată, Charlie nu era așa de frumos?
Indiferent cât de frică i-ar fi, astăzi va veni în cele din urmă. Nimeni nu este suficient de priceput sa poate opri timpul Fie că era un zeu pe care nu-l mai văzuse până acum, sau chiar zeul din inima lui ca Pit Babe, el nu putea face asemenea lucruri supranaturale.
**********
-Nu te lovi de picioare
Babe a aruncat o privire supărată la mega-copilul care-i tremurase picioarele fără să se oprească de când l-a adus să stea în groapă în timp ce aștepta sosirea celorlalți. De fapt, el știa. Că situația actuală trebuie să-i provoace lui Charlie destul de puțină presiune în plus, acesta este un om mare dar are deja o inimă mică. Doar știind că astăzi trebuie să conduca pentru Echipa X il face nervos. Până aproape că a făcut pe el
-Vor veni cu toții? a întrebat Charlie, privind în stânga și în dreapta.
În groapă, în afară de ei doi, au fost prezenți și Yoshi, North, Sonic și Jay. Tipii ăia se adunau și vorbeau despre mașini și despre un Omega. Cu care Flirtează Sonic în această perioadă este la fel de distractiv ca întotdeauna. Și între timp, Charlie mai avea puțin timp să se pregătească înainte ca membrii rămași, Way, Din și Alan să sosească.
-Oh, bine. În mod normal, când există un test, toată lumea se adună, a răspuns Babe într-o manieră relaxată.
-Nu-mi amintesc cum să pornesc mașina.
-Calmează-te, Charlie.
-Ce să fac dacă sunt sub, Babe?
-Deci, ce s-a întâmplat astăzi? Cât ai făcut? Antrenorul personal impinge ușor capul băiatului speriat, . Chiar dacă am condus cu el de o sută de ori. Și Babe însuși a văzut întotdeauna dezvoltarea lui Charlie. Dar acest copil nu era încrezător sa conduca singur.
-Am spus da, da.
-Când sunt cu tine, nu mă simt atât de încordat, a spus Charlie cu o expresie tristă.
-La testare, poți să vii și tu să stai cu mine? Dacă stai cu mine, voi fi mai confortabil.
-Nu, trebuie să conduci singur.
-Nu poți să stai lângă mine? Nu trebuie să-mi spui nimic. Vreau doar să stai cu mine.
-Acesta este doar un test pentru echipă și este încă atât de negativ. Va fi bine în timp ce concurezi pe teren? Beb și-a încruntat ușor sprâncenele când Charlie se comportă de parcă nu s-ar opri din plâns. Chiar dacă înainte, el părea hotărât. Cu acest test, chiar este emoționat.
-În timpul competiției efective, nu pot sta cu tine, Charlie.
-Ei bine, mi-e teamă.
-Aţi venit cu toţii ?
Nu mai era timp ca copilul speriat să se mai planga. Pentru că după ce a stat și a așteptat o vreme, cea mai importantă persoană a ajuns în sfârșit pe teren. Charlie, care era deja palid la început, are acum și mai multe emoții, aproape devenind de aceeași culoare ca o bucată de hârtie . Când l-a văzut pe Alan intrând în groapă părând relaxat cu o ceașcă de cafea în mână privește echipa completă.
-Alan! Ieri, Joe și-a luat mașina în secret și a condus-o pentru a se arăta fetelor!
-Ah! Ți-am spus că nu o spun!
Când am văzut că a sosit căpitanul North a început imediat să provoace necazuri, dându-l în judecată pe Sonik, care a fost întotdeauna așa. Atmosfera când s-au adunat toată lumea este destul de încurcată de cele mai multe ori. Mai ales când Alan este prin preajmă, toată lumea are tendința de a se comporta ca niște copii fără niciun motiv.
-Oh, care? Nu știu deloc, spuse Alan, de parcă nu ar fi suferit. Sonic a furat în secret cinci bahți pe pachet de gustări. Nu este o supermașină de zeci de milioane, asta e sigur.
-Hai! Dacă nu o spui, n-o să știe! Sonic se întoarse și împinse capul lui North până când se clatina. Calamarul era uluit, dar tipul scund încă râdea.
-Alan nu știe, nu este o problemă. Problema este că până și fetele cred că valorează un milion de baht per mașină. Jay a bătut pe umărul lui Sonic și a râs până când umerii i-au tremurat. Pare omega cu care cochetează Sonic. Nu știu nimic despre mașini. Pentru a putea stabili prețul unei supermașini atât de ieftine Văzând asta, nu știu dacă să râd, să-mi fie milă sau să-l compătimesc pe tânărul care îl iubește .
-Animalule, nu conduce, se corectă rapid Sonic furios.
-Acesta nu înseamnă doar să nu mai conduci. Nici măcar nu știe de mașini deloc, treci peste. Alan râde că echipa lui pare că se străduiește atât de mult să cucerească oamenii cu farmecul lor, dar nu prea are succes.
-Și unde este Charlie? Sunteţi gata?
Tânărul s-a ridicat în picioare de îndată ce a auzit vocea căpitanului strigându-i numele. Ben, care stătea lângă el, clătină din cap dezgustat de furia aparentă a lui Charlie. Nu a scăzut deloc. Chiar dacă făcuse tot posibilul să-i cunoască pe toată lumea dinainte.
-Sunt gata... Răspunse Charlie pe un ton ușor nesigur. Expresia nervoasă a copilului uriaș era atât de evident încât Alan nu se putea abține să nu râdă. Tânărul căpitan s-a apropiat apoi și l-a bătut ușor pe umărul lui Charlie, ca un gest de încurajare.
-Calmează-te, condu ca și cum ai fi la un antrenat, a spus Alan pe un ton lejer.
-Profesoare, chiar dacă ești deja bun, de ce ți-e frică?
-Profesorul este bun, dar copilul este prost, ce sa faci” a spus Babe tachinător, în timp ce Charlie nu putea decât să-și întoarcă fața. A fost bine că Babe nu l-a lăsat doar pentru distracție. Domnul numărul unu încă s-a ridicat a ajuns să-l țină de mână în secret și în tăcere, ceea ce a ajutat inima lui Charlie să se îmbunătățească mult.
-Accepti un copil prost ca discipol? Alan ridică din sprâncene, prefăcându-se surprins.
-Nu știi nimic, Alan. Înainte ca Babe să poată răspunde, Way se apropie și îmbrățișăza gâtul lui Babe cu un zâmbet strălucitor.
-Acum lui Babe îi place să fie proast.
-Oh, chiar aşa? Ai schimbat încă specificațiile?
Alan a râs și de prostiile spuse de Way. Dar se pare că Charlie nu are multe. Cât de mult râzi? Babe a observat imediat că expresia băiatului s-a schimbat. Când Way s-a ridicat și l-a îmbrățișat de gât, deși încă se țineau de mână se uită la acea expresie probabil că nu a venit din ceea ce s-a spus. Dar pentru că persoana care vorbește este mai mult un prieten.
Charlie nu are deloc probleme cu ceilalți. Dar acestui copil îi place să-și dea ochii peste cap la Way de fiecare dată.
-Vorbești prea mult, se plânse Babe râzând și profită de acel moment pentru a-l îndepărta pe Way. Desigur, înainte de a avea un dosar împotriva lui. De fapt, nu era că îi era frică de acest copil sau altceva, ci doar că nu voia să se lupte între ei și sa îl doara capul, aproape de moarte.
-Orice vrei să faci, fă-o repede, Vreau să mă întorc la culcare. Mi-am făcut o programare. Ce naiba faci așa de dimineață?
-Bine, e bine să încep. Alan dădu din cap înainte de a se întoarce să facă semn către fiecare dintre ei. Oamenii care stăteau împrăștiați s-au adunat în jur pentru a afla despre test. De data asta domnul căpitan s-a întors să se uite la Charlie și l-a întrebat:
-Ai verificat deja mașina?
-Da, încuviinţă Charlie din cap.
-Deci, tu ai verificat? De data aceasta, Alan s-a întors să-l întrebe pe Babe cine stă lângă el.
-Ei bine, te ajut să te uiți, bine? Babe a răspuns în liniște, fără să se gândească la nimic. Se gândea doar la ce ar face Alan. Ca el să aibă grijă de mașina lui Charlie îndeaproape pentru că are cunoștințe.
Chiar dacă, astfel de lucruri nu trebuie să fie comandate, o va face deja.
-Nu, adică, ți-ai verificat deja propria mașină? Următoarea propoziție a lui Alan nu conta. Babe era confuz, dar ceilalți se uitau unul la altul cu expresii de neînțelegere.
-De ce să verific? Babe și-a încruntat sprâncenele, neînțelegând prea multe.
-Trebuie să intru și eu pe teren.
Deodată, groapa a devenit înfricoșător de liniștită. Strânge de parcă at vrea să spuna ceva, dar nu se poate gândi la cuvinte. Între timp, ochii lui Charlie s-au mărit de parcă ar fi fost deja în stare de șoc.
-Ce înseamnă asta? întrebă Way pe Alan. Pentru că el însuși nu înțelege. Și la ce se gândea exact Alan?
-Asta e testul de azi. În timp ce toată lumea era confuză, Alan a vorbit cu o expresie relaxată pe chip, de parcă ar fi normal să-l las pe Babe să intre pe teren pentru testarea noilor piloți. Dar uitându-se la atitudinea tuturor acum, au știut că nu este deloc normal.
-Charlie trebuie să concureze cu Babe.
-Ești nebun
-Concurează cu Babe!
-Uh.... ,phi, Charlie rămase fără cuvinte de parcă ar fi vrut să-i spună ceva lui Alan. El a crezut că nu era rezonabil să testeze un copil nou ca el cu cu unrege ca Babe Nu avea cum să-l învingă pe Babe.
-Cred că este așa...
-Încă nu mi-am verificat mașina, dar Babe interveni mai întâi cu voce tare și Expresia era atât de lină încât până și Charlie era surprins.
-Am verificst doar mașina lui Charlie. Nu știu dacă mă vei dezamăgi.
-Atunci du-te să verifici. Când ai terminat, poți începe. Alan a dat din cap, iar Babe a dat ușor din cap și a intrat în garaj. Cu Way imediat urmând în spate. Cu bună ştiinţă lăsându-l pe Charlie printre ceilalți concurenți profesioniști care îl priveau surprinși și amuzați la vederea noului concurent în această stare ca un pui gata de sacrificare. Se pare că această testare nu va fi ușoară.
-Nu mai fi atât de morocănos, Charlie. Nu știu câte ture l-am strâns pe Charlie. Copilul gemea din momentul în care i s-a spus să se îmbrace în uniforma de curse până în momentul în care a mers pe pistă. Ce copil de rahat. De teama nu s-a oprit din agitație.
-Cine ți-a spus cum să te alături echipei?
-Dar nu știam că mă va lăsa să concurez cu tine, a spus Charlie cu o expresie extrem de îngrijorată și, de asemenea, a fost foarte surprins că Babe nici măcar nu s-a obosit să protesteze împotriva acestei reguli ciudate de selecție, chiar dacă la început cealaltă persoană părea la fel de șocată ca și el:
-Nu este mai ușor să spui că nu accepti deloc? În orice caz, nu am cum să te înving.
-Dacă ai de gând să renunți așa, nu devii un concurent. Tânărul a încremenit când a auzit tonul lin al lui Baba în timp ce purta mănuși într-un mod atât de calm încât lui Charlie îi era frică să vorbească mai departe. Pentru că știa că atunci când era vorba de curse de mașini, Babe le va lua întotdeauna mai în serios decât orice altceva.
-Dacă crezi că vei pierde, atunci du-te și spune-i lui Alan că nu vei concura. Nu sta așa.
-Am exersat și am condus mașina de o sută de ori. Sunt sigur că nu te-am învățat niciodată să-ți pese de concurenții tăi. Mai mult decât mine
-Dacă intri pe teren și crezi că vei pierde orice ar fi, atunci nu juca pentru că este o pierdere de timp.
-Și nici nu vreau să concurez cu învinși.
La sfârşitul acelei fraze Babe s-a întors și l-a privit fix. Proprietarul figurii se uită de parcă aștepta ca el să decidă ce să facă.
-Vei concura știind că nu vei câștiga niciodată? Ai de gând să renunți chiar acum. Pentru Charlie, a simțit asta rezultatul final probabil nu este atât de diferit. Deci singurul lucru pe care l-a putut alege era calea înfrângerii sale
-Bine
-Ce înseamnă asta? Babe și-a ridicat sprâncenele și a întrebat.
-Hai să urcăm în mașină. Vreau să termin cursa repede. A fost un răspuns destul de satisfăcător.
Gura celebrului concurent s-a curbat într-un zâmbet și el a dat ușor din cap. Cel puțin Charlie nu a ales să se comporte neglijent așa cum se temea.
-Bine, hai să concuram, a răspuns Babe dezinvolt înainte de a se apropia de Charlie. Apoi a pus un sărut blând pe buzele băiatului atingerea a durat doar câteva secunde. Și acesta este atât un premiu pentru studenți excepționali și încurajare pentru noii concurenți.
-Acest lucru mă încurajează puțin.
Charlie a putut să zâmbească doar din cauza unui sărut blând de la Babe, chiar dacă înainte de asta a pus mereu o față tristă. Acest copil este cu adevărat rău.
-Condu cu grijă. Îl strânse ușor pe puștiul prost, enervat.
-Orice ai învățat, scoate-l și folosește-l. Nu este ca și cum aș sta din nou aici. Mi-e rușine de prietenul meu.
-Da, voi încerca să nu-ți fac de rușine numele.
Pilotul numărul unu și șoferul al cărui nume nici măcar nu este în tribuna glumesc la punctul de plecare să aștepte un semnal de la echipa de teren care se pregătește pentru curse neașteptate. Ochii celorlalți membri ai echipei stăteau în corturi pe margine și urmăreau meciul.
-Nu ești puțin rău? a întrebat Sonic în timp ce se uita în sus. Doi tineri pe câmp O persoană este atât bună, cât și cu pumnii. În timp ce oamenii sunt atacați Trupul lui a stat acolo și a râs recunoscător. Privind, cei doi nu erau diferiți. Un cuplu în ochii lui
-Dacă nu accepți, poți să ne spui frumos.
-Și când am spus că nu voi accepta? a replicat Alan, și-a luat cafeaua și a luat o înghițitură. Privind terenul cu o expresie obișnuită,
-Spunându-le să concureze între ei,Nu este diferit, a spus Sonic
-Dar nu ți-e teamă că Babe va fi moale cu Charlie
-Într-adevăr? Cum îi poți vedea pe cei doi? E încă noaptea târziu. Dacă ar fi, ar putea la fel de bine să renunțe.
-Vorbesti de parcă nu-l cunoști pe Pit Babe, scoase Alan un chicotit blând, ca ce a spus Sonic sună atât de ridicol.
-Babe, renunți?
-Nu este sigur.
-Pentru Babe nu va renunțe ușor, cred că e mai bine moare
Felul în care ochii lui Alan îl priveau pe Babe îl făcu acum să realizeze că erau împreună. Cât de mult îl admira? Nu s-a putut abține să nu fie surprins când s-a gândit la trecut, de când a pășit pe teren și i-a spus lui Alan că vrea să devină Rege. Pe atunci, el credea că este nebun. Ce fel de persoană ar intra și ar spune că vrea să devina un pilot de curse, chiar dacă nu avea propria mașină. În plus, nu a avut niciodată experiență în conducerea unei mașini. Dar ceea ce este și mai nebunesc este că Alan a acceptat să-i împrumute o mașină în schimb sa lucreze la propriul garaj și l-a învățat cum să conducă o mașină de curse, ceea ce a dus la apariția unei vedete în devenire numită Pit Babe. Vino sus Nu ar fi prea mult să-l spun făcut manual, nu?
-Probabil, a ridicat ușor Sonic din umeri, realizând că orice ar fi făcut Alan, probabil că s-a gândit bine și a luat o decizie bună. Și întrucât fusese de mult timp membru al echipei lui Alan, nu-l văzuse niciodată pe acest căpitan luând o decizie greșită sau făcând ceva greșit. Nu există niciun motiv. Chiar dacă uneori pare puțin nebunesc
-Sper că elevii o vor face bine, ai dobândit unele dintre abilitățile profesorului?
-Nu-ţi face griji, îl linişti Alan pe Sonic. Înainte de a se întoarce să dea din cap echipa de teren a trimis un semnal spunând că dacă totul este gata, putem începe imediat.
-Cred că, pe lângă conducere, Babe se pricepe la a-și alege elevii la fel de bun ca și el.
Nu știu dacă a fost o coincidență sau intenție că astăzi cele două mașini din teren au fost din aceeași clasă de mașini de la compania suedeză Königssegg. Mașina gri închis era cea pe care Charlie exersase să conducă încă de la început. Cât despre Königssegg Aguiara RS, lângă el a parcat o mașină albă.
Este încă unul dintre copiii îndrăgiți ai lui Babe care astăzi a fost ales ca concurent pentru elevul său preferat.
Astăzi pista de curse este închisă. Deci nu aveau o regină care să-i elibereze. Prin urmare, a trebuit să ne bazăm pe cel mai drăguț, precum North pentru a prelua rolul pilotului în Necessary, dar este mai enervant pentru ochi decât pare, așa că merită remarcat. Vreau să se grăbească și să-i dea semnalul de start. Se va îndepărta de imagine deloc edificator ca asta.
-Sunteţi gata?
Țipă North peste sunetul motoarelor celor două mașini în timp ce se întoarse să privească. Fiecare șofer stă la volan. Și a primit un semnal înapoi ușor din cap către pereche, Babe părea foarte calmă și concentrat, în timp ce Charlie părea vizibil nervos. Dar nu e prea ciudat pentru primul domeniu Important este de acum înainte. Ceea ce toată lumea așteaptă este să-și depășească temerile. Ca nou pilot Charlie este cel mai interesant .
-Trei....După aceea, a început numărătoarea inversă.
-Doi!
Zgomotul de la turația motorului suna ca un leu care răcnește. Și acesta este un semn bun. A competitiei Pentru că toată lumea se uita drept înainte cu hotărâre, fără să se întoarcă deloc să se uite la concurentul de lângă ei.
-Unu...Du-te!
Semnalul de eliberare a sunat. Ambele mașini au plecat cu viteză de la punctul de plecare regina cursei a trecut ca o rachetă. Ritmul de pornire al lui Charlie părea stabil. Până când Sonik a trebuit să se întoarcă și să dea ușor din cap către Jay, indicând că acest lucru nu este deloc rău.
Dar desigur, doar momentul pornirii nu spune mare lucru. După mașină a decolat o vreme. Distanța dintre cele două mașini a început să devină mai evidentă.
Deloc surprinzător, mașina lui Babe preia conducerea. Königsegg este alb elegant.
Se strecoară în curbe frumos și fără cusur, ca și cum ar fi un spectacol. Nu este o competiție de viteză. Cât despre cea gri închisă a lui Charlie, se consideră că nu sunt atât de îndepărtate una de cealaltă. Doar un incepator adesea își pierde ritmul în timpul virajului le facilitează concurenților să preia conducerea și cu atât mai mult un concurent ca Charlie care se întrece cu un rege ca Pit Babe. Depășirea este și mai dificilă.
Majoretele care se aflau în funcțiile de arbitri urmăreau cu interes, de la accidentul lui Babe. Este prima dată când îl văd pe rege că concurează serios. Care ar putea fi unul dintre avantajele lui Charlie pentru că, oricât de bun este el, Dar chiar acum, corpul lui Babe nu era considerat perfect. Faimosului rege i s-a îndepărtat recent pielea de albinos de pe încheietura mâinii. Dar inca trebuie să fie atent la genunchi, așa că performanța sa la volan poate să nu fie la fel de perfectă ca de obicei. Dar este încă mult mai bine în comparație cu un copil care tocmai a învățat să țină un volan ca Charlie.
-Începe să fie foarte departe, spuse Way cu o voce joasă. Expresia tânărului înalt părea mai serioasă decât de obicei până când alții au observat. Way, care avea mereu un zâmbet nervos, azi a stat acolo doar cu brațele încrucișate, uitându-se la competiție cu ochii fără să clipească. Chiar dacă în mod normal pe acesta aproape niciodată nu e incântat de o competiție a lui Babe.
-Nu este ciudat, Charlie chiar are o bază solidă. Dar tehnici și experiență incă nu se poate lupta cu Babe, spuse Alan într-un mod obișnuit, de parcă nu ar fi fost prea surprins de ceea ce a văzut.
-Atunci de ce vrei să concureze? Dacă gândești asa, indiferent de ce, nu poți lupta.
-Ei bine, va fi un concurent. Dacă nu are voie să concureze, ce trebuie să fac? Până acum, Way incă nu prea înțeleg la ce se gândea Alan. Dar chiar și așa, nu-i păsa cu adevărat. Pentru că acum era îngrijorat doar de un singur lucru.
Curba finală este din ce în ce mai aproape. Pe măsură ce Charlie se îndepărtează din ce în ce mai mult de Babe, se pare că domnul Number One nu are deloc rezerve în privința propriilor elevi, pentru că, deși tocmai s-a accidentat, tot pune piciorul pe accelerație fără ezitare.
Până acum, Charlie era aproape 100% încrezător că nu are nicio speranță. Pentru a câștiga pariul Între el și Babe, există încă multă distanță între ei.
În trecut, ar fi crezut că sa dezvoltat mult si am primit complimente de la un rege ca Babe tot timpul, dar când am intrat de fapt pe teren așa a putut să văd cum arată cuvântul niveluri diferite.
Dacă ar pierde astăzi, Charlie ar fi foarte trist că nu s-ar putea alătura echipei. Dar ceea ce este mai trist este toată munca lui Babe ar fi în zadar. Babe irosește o mulțime de bani și timp pentru un copil prost ca el. Dar ceea ce a fost returnat a fost un eșec de neiertat.
Cu cât se gândeam mai mult la asta, cu atât eram mai supărat pe el. În mod inconștient, picioarele lui Charlie au aplicat mai multă forță pe accelerație. Imaginea în mintea lui chiar acum era a tuturor sesiunilor de antrenament anterioare cu Babe, din ziua în care a început să învețe despre hypermasini până când vă fi familiarizat cu ele și va lucra cu ele ca niște parteneri care au trecut prin greu împreună. Fiecare cuvânt pe care îl învățase Babe, fiecare expresie facială. Sau chiar sunetul blestemului iese în cap în trepte, până când s-a simțit că corpul lui s-a mișcat brusc să urmeze acele sunete automat.
Iar distanța dintre cele două mașini a scăzut.
Alan, care privea, avea un zâmbet plăcut trăgându-i colțurile gurii. El nu știe. Ce se întâmpla în capul lui Charlie? Sau ce este în interiorul acelei mașini? Tot ce știi este că în timpul curbei finale, stilul de condus al lui Charlie s-a schimbat semnificativ. Acest lucru poate fi văzut de la intrarea în curbă. Mai ascuțit și unghiul de rotire al roților, care arată foarte asemănător cu al lui Babe nu l-ar surprinde dacă am spune că a învățat de la el.
Dar sute de schimbări în ultimul moment sunt adesea prea târziu. În cele din urmă, Regele va fi întotdeauna Regele. Și-a condus copilul iubit la linia de sosire înaintea lui Charlie. Aproximativ cinci secunde si asta înseamnă că competiția s-a încheiat.
Babe a ieșit din mașină de îndată ce mașina s-a oprit complet și-a scos casca a aruncat-o în mașină înainte să se întoarcă să găsească mașina concurentului său care era staționat fără ca șoferul să deschida portiera mașinii și sa coboare.
-Deschide usa. Spuse Beb cu o voce calmă. Când copilul ăla prost și-a ținut capul pe volan. În loc să cobori din mașină pentru că cursa se terminase deja stia ce simțea Charlie când pierdea, deși rezultatul nu era cu mult diferit de ceea ce se aștepta. Dar orice ar fi, nu este permis să te simți rău nu este bine pentru că oamenii nu se nasc cu voința de a pierde de la început, oricât de învinși ar fi, probabil că nu le va plăcea prea mult acest sentiment.
-Charlie, daca nu deschizi voi sparge ușa, șuieră cu voce tare proprietarul mașinii. Și chiar dacă Charlie știe că lui Babe îi place foarte mult mașinile, asta nu înseamnă că celălalt nu va îndrăzni să facă ceea ce spune el. În plus, combinat cu acea voce aprigă, cu atât mai mult nu va îndrăzni să fie jignit. Prin urmare, tânărul a fost nevoit să se conformeze.
Charlie întinse mâna și apăsă butonul pentru a coborî geamul. Cu faţa încă îngropată în volan, nici nu îndrăzni să-şi ridice privirea spre Babe. Nu vrea să îi vadă dezamăgire în ochii celuilalt nu vreau ca Babe să simtă că nu l-am învățat suficient de bine. La urma urmei, a fost vina lui pentru că nu a fost ambițios.
-Priveşte în sus, a comanda din nou Babe. Dar Charlie încă stătea nemișcat. Proprietarul slab nu putea decât să ofteze încet, epuizat. Apoi a decis să se introducă prin geamul mașinii și să sprijine chipul tânărului se înviora. Regele Pit Bebe a sărutat acel student prost Îl apăsă ușor înainte de a se îndepărta puțin și de a-l săruta din nou. A făcut asta de câteva ori până a fost sigur că frustrarea din inima lui dispăruse. Lucrurile lui Charlie încep să se estompeze puțin. Așa că s-a îndepărtat și a rămas drept, ca de obicei, cu o expresie calmă pe față. Indiferent de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat
-P’Beb...
-Doamne, de câte ori ai plecat astăzi? Charlie a plâns toată ziua.
Charlie și-a strâns ușor buzele, ca un copil care era extrem de enervat pe el însuși, dar nu putea face nimic. Babe știa că acest copil probabil se învinovățea iar și iar pentru rezultatele competiției. Și faptul că nu a putut să se alăture echipei așa cum a fost intenționat.
- Îmi pare rău, spuse tânărul încet.
-De ce îți pare rău?
-Nu sunt un șofer bun, așa că nu am trecut testul, a răspuns Charlie, părând că era pe cale să plângă, dar încerca din răsputeri să nu plângă chiar acum.
-Îmi pare rău că te-am făcut sa-ti pierzi timpul.
-Să mergem, vino jos aici, spuse Babe, deschizând ușa mașinii și trăgându-l de mână. Copilul acela prost a trebuit să iasă afară în loc să stea doar înăuntru.
-Dacă vrei să-ți ceri scuze cuiva, cere-ti scuze ție însuți mai întâi. Conducand astfel, este chiar o mușcătură amară?
-Dar am pierdut.
-Deci, vei câștiga prima dată când concurezi?
-Dacă nu câștig...
-Foarte bine, Charlie. Vocea lui Alan a rupt conversația lor, iar tânărul căpitan s-a apropiat de el cu un zâmbet amabil, ca întotdeauna. Și ceilalți membri l-au urmat și ei. Cu cât vedea mai mult asta, cu atât simțea mai mult nevoia să plângă. Credea că va face parte din echipă, dar până la urmă a ajuns doar până aici.
-Mulțumesc, a răspuns Charlie încet. Ii venea să spună ca este o pierdere de timp să te uiți azi cu un copil prost ca el conducând.
-Îmi pare rău că te-am făcut... Sa îți pierzi timpul.
-De ce îți pare rău? Când e distractiv, a râs Alan. Căpitanul echipei l-a bătut pe tânăr pe umăr. Stând cu umerii înfășurați ușor înainte de a continua:
-Pentru prima dată, este considerat foarte bine .
-Încă nu. Încă trebuie să mă perfecționez mult.
-Hm, este adevărat. Tânărul căpitan dădu din cap în semn de acord.
-Atunci începe să exersezi de acum înainte. Ce zici de mâine? Băieții ăștia vor veni și se vor antrena.
-Trebuie să fie așa? Charlie făcu o mutră. Imediat, a ridicat privirea. Parcă tocmai și-ar fi dat seama că cuvintele lui Alan care erau ciudate:
- Mâine?
-Da, ești liber? Dacă te-ai plictisit să studiezi cu Babe, poți trece la studiul cu altcineva. Vei obține alte două tehnici.
-Pot să studiez cu alți oameni?
-Oh, bine, a râs Alan ascuțit, de parcă Charlie tocmai ar fi întrebat ceva ciudat.
-Fiind în aceeași echipă cu el, trebuie să ne antrenăm împreună. Altfel, ce rost are să ai o echipă?
Cuvintele lui Alan, aceeași echipă, au răsunat în urechile lui Charlie, iar băiatului i-au trebuit câteva secunde pentru a înțelege ce însemna.
-Aceeași echipă? Asta înseamnă că ma-m alăturat echipei?
-Ce s-a întâmplat? Nu ești fericit? a întrebat Alan când l-a văzut încremenit pe tânărul care stătea acolo, a crezut că Charlie va fi și mai entuziasmat decât el. Am văzut că ai vrut să te alături echipei, Bine.
-Deci m-ai acceptat deja în echipă? a întrebat Charlie, de parcă încă nu-i venea să creadă ce am auzit
-Dar am pierdut cursa.
-Încă nu am spus că trebuie să câștigi pentru a intra în echipă. Ți-am spus să concurezi. Alan a râs cu poftă, de parcă ar fi fost complet mulțumit că a fost capabil să-l păcălească pe copilul prost al lui Babe, jucându-se cu el și știind adevărul. Micul Charlie părea și mai confuz.
-Nu mă așteptam să fi la fel de bun ca Bebe. Din cauza mărimii oamenilor din echipă? Nu a funcționat deloc.
-Oh, am crezut...
-Vreau doar să văd cum conduci. Și vreau să văd cât de mult vrei să concurezi, asta-i tot. A spus căpitanul cu voce joasă, ca un adult care învață un copil.
-Doar, am văzut că ai luptat până la ultima tură, știind că orice ar fi, nu ai castiga. Te-am acceptat, asta e tot ce vreau.
-Pentru mine, acesta este cel mai important lucru.
-Deci bine ai venit în echipă, Charlie.
Când este conștient și înțelege totul Tânărul care stătea în picioare cu capul plecat ca un câine a zâmbit larg de parcă ar apăsa un buton. Charlie a sărit în picioare de entuziasm. Apoi s-a întors și a apucat alfa subțire care stătea în spatele lui și l-a îmbrățișat strâns fără să ii spuna mai întâi. Copilul uriaș a fost purtat până când a plutit și s-a învârtit sălbatic în mijlocul râsetelor tuturor. Pentru că în sfârșit l-a văzut pe Charlie zâmbind pe toată fața.
-Suficient! Sunt ametit! s-a plâns Babe în timp ce mângâia umărul puștiului plin de energie, care era atât de fericit încât îl ținea în brațe, dar nu putea nega că era la fel de fericit. La început, a crezut că Alan chiar nu voia să-l accepte pe Charlie în echipă și a făcut regulile așa. Dar când știu că nu asta a fost intenția căpitanului de la început. Se simțea ușurat, ca și cum un munte i-ar fi fost ridicat din piept.
-Ma pot alătura echipei! Sunt bun la asta?! Picioarele lui au încetat să-l transforme într-o păpușă. Dar tot nu ii va da drumul. Tânărul l-a îmbrățișat strâns pe celebrul pilot. Apoi idi aplecă fața în jos și îi sărută repede gura, de parcă ai fi uitat că nu sunt doar ei doi aici.
-Oh, ești foarte talentat, ești foarte talentat, chip prost,
Chiar dacă a simțit că ceea ce a făcut Charlie a fost puțin jenant, combinat cu huiduielile puternice și sunetele lor nesfârșite de șuierat dar când l-am văzut pe tânăr zâmbind strălucitor Babe nu s-a putut abține și să nu zâmbească.
-Te iubesc atat de mult...
-Oprește-te, Babe și-a ridicat rapid mâna pentru a-i acoperi gura lui Charlie. Auzindu-l pe micuțul mega-băiețel spunând ceva ciudat, dar din fericire nu vorbea foarte tare, așa că nu ar fi trebuit să-l audă și alți oameni, dar îl auzea cu propriile sale urechi.
-Spune asta din nou și chiar o să-ți ciupesc cocosul.
-Oh, oh, oh, spuse Charlie, cu vocea înăbușită . Dar chiar și atunci, Babe era încă clar că tânărul lui alfa zâmbea larg, cu ochii închiși ca de obicei.
Pozele cu Babe și Charlie sunt drăguțe și tachinate în același timp de toți membrii echipei Pentru că nu este ușor să vezi pe cineva ca Pit Babe să cedeze cuiva ca acesta. Dacă ar fi fost în trecut, cu siguranță nu ar exista nicio cale ca cineva să vină să-l țină în brațe. Babe era capabil să plutească și să se învârtească ca un copil în fața altora așa. Dar Charlie o poate face.
Și de aceea Way a decis să se întoarcă și să plece fără să-și ia rămas bun de la nimeni.
-Zâmbește mult sau vei înnebuni. Spuse Babe sarcastic când a văzut că Charlie stătea încă acolo privind imaginile de pe ecranul telefonului, deși terminase de făcut duș și de îmbrăcat. Acest copil încă nu s-a oprit să zâmbească la acea poză.
-Mă bucur.
-Oh, stiu.
Babe a clătinat ușor din cap înainte de a se așeza pe pat lângă picioarele lui Charlie și de a arunca o privire la poza pe care tânărul a făcut-o pe pista de curse, era prima poză Polaroid pe care Charlie o făcuse vreodată cu echipa. Era obișnuit ca ei să facă poze de fiecare dată când există noi membri de postat pe forumul clubului. Fiecare fotografie are din ce în ce mai mulți membri. Totul a început cu ideea lui Alan și, din nou toată lumea a absorbit acest mic obicei fără să-și dea seama.
-Această poză este cu adevărat drăguță. Uită-te la ea. Spuse Charlie, întorcând ecranul telefonului pentru a-i arăta lui Babe o altă poză cu el și Charlie, a făcut fotografii împreună, doar ei doi. Atunci Charlie l-a tras brusc și își pune fața pe obraz. Înainte de a face o fotografie fără a se putea pregăti, deci fața lui ieși arătând zâmbetul extrem a lui Charlie care era atât de larg încât părea foarte prost.
-Nu lăsa pe nimeni să te vadă, a spus Babe încet după ce i-a văzut fața căscată.
-Da, nu voi lăsa pe nimeni să-le vadă, a spus Charlie, zâmbind de parcă ar fi mormăit pentru el însuși:
-Este drăguț. Îl voi păstra pentru a-l vedea.
Când a văzut asta, nu a putut decât să zâmbească și să râdă și, în același timp, ești un concurent celebru. Ezita dacă putea scoate sau nu ceea ce ascunsese în sertarul noptierei. După ce la plesnit în mod repetat în inimă pentru o vreme, În cele din urmă a decis să o fac. Orice ai face, grăbește-te și fă-o dacă nu acum, când o vei da?
Babe sa uitat la Charlie, care derula imaginile de pe telefonul lui pentru a fi sigur. Tânărul nu se uita la el. Apoi se întinse încet în secret și deschise sertarulbși scoase o pungă mică de hârtie albă.
-Charlie, strigă Babe numele figurii înalte cu o voce liniștită.
-Da? Charlie a răspuns fără să ridice măcar capul să se uite la el, iar când a văzut că puștiul prost era la nesfârșit entuziasmat de acele fotografii, nu s-a putut abține să nu ofteze puternic de enervare. Dar s-a hotărât să întindă punga de hârtie în fața celeilalte persoane cu o atitudine fără prostii, de parcă n-ar fi intenționat să i-o dea deloc.
-Ce este?
-Deschide-l și aruncă o privire, spuse scurt bărbatul în vârstă. În timp ce puștiul cu ochi strălucitori clipi, a luat punga de hârtie și a ținut-o cu o privire încă puțin nedumerită pe față. Chsrlie a așteptat să deschidă punga de hârtie când Babe a dat din cap, sa o deschidă
-Deschide-o și e suficient. .
Gura pungii era larg deschisă. A văzut un obiect negru acolo. Tânărul s-a întins și la scos pentru a arunca o privire mai atentă și a văzut că era... O pereche nouă de mănuși de conducere
-Fiind un concurent, trebuie să ai propria pereche de mănuși.
Babe vorbea liniştit. Între timp, Charlie a luat mănușile negre și le-a răsturnat. Era ca un copil care nu mai văzuse niciodată mănuși în viața lui iar când privi in detaliu l-a făcut să vadă că pe manșeta mănușii era litera C brodată cu fir alb.
-Litera C... mormăi el în timp ce își trecea vârful degetelor peste scris.
-Charlie, am puns numele pe ele, ca să nu se piardă, a explicat Babe pe un ton normal. Dar frumoasul Alpha habar n-avea cât de mult făcea acest scris să bată inima lui Charlie.
-Am comandat sa fie refăcut imediat. Nu le-am cumpărat gata făcut, încerca-e și vezi.
Tânărul a zâmbit și și-a pus una dintre mănuși pe mână. Zâmbetul său s-a lărgit când ai aflat că era dimensiunea perfectă și se conformează formei mâinii tale. Felul în care știe că sunt făcute cu adevărat pentru a fi al lui.
-Se potrivește?
-Este perfect. Charlie s-a întors și i-a zâmbit lui Babe cu un zâmbet care părea atât fericit, și recunoscător în același timp. Pentru o clipă, Babe a crezut că este un zâmbet care părea mai fericit decât atunci când i-a împrumutat mașina, deși a meritat prețul. Această pereche de mănuși este de un milion de ori mai ieftină decât o hypermasina poate de zece milioane de ori, Să spunem că este mult mai puțin.
-Mulțumesc. O sa le port când conduc de fiecare dată.
-Ei bine, pune-le deoparte cu grijă, nu-le pierde.
-Da. Charlie dădu din cap energic. Apoi ridică telefonul care stătea lângă el, din nou, de parcă tocmai mi-am amintit ceva.
Un băiat deschide aplicația Camerei si a făcut o fotografie și a trecut în modul video, înainte de a întinde mâna cu mănuși în fața camerei și de a o răsturna ca un copil tocilar.
-Prima pereche de mănuși. Phi Babe mi-a cumpărat-o. În timp ce își întoarse mâna pentru a arăta mănușile, Charlie vorbi încet, de parcă ar fi vrut să înregistreze amintirea de cum a obținut aceste mănuși.
-Comandă specială. Există și un C aici.
Când a terminat, și-a întors încheietura pentru a arăta camerei că într-adevăr era un C pe mănușă.
Babe nu s-a putut abține să nu zâmbească când a văzut asta. Charlie părea foarte fericit.
Ce-și imaginase
-C vine de la cuvântul Charlie. Aceasta înseamnă că există o singură pereche de mănuși în lume. Și îi aparține numai lui Charlie.
Tonul lui Charlie, expresia feței și comportamentul actual l-au făcut pe Babe să se simtă ciudat. Era ca și cum tocmai i-ar fi dat cuiva cel mai mic lucru, dar acea persoană s-a comportat ca și cum ar fi întreaga lui lume. Câți oameni din această lume își prețuiesc atât de mult darurile? În afară de Charlie, mai este cineva?
-Charlie... Babe strigă numele băiatului cu voce joasă. O mână zveltă se întinse pentru a-i sprijini chipul frumos. ÎSe întoarce și îl privi în ochii de parcă ar vrea să mai priveasca clar în acei ochi mari și rotunzi încă o dată. Babe vrea ca imaginea lui să fie reflectată în ochii celeilalte persoane. Ar vrea sa vad asta
Cum se uită Charlie la el? Și, în același timp, vrea să văd ce fel de fața face când se află în fața acestei persoane reflecția lui din ochii lui Charlie părea foarte fericită.
-Da? Charlie și-a înclinat capul să se uite la Babe de parcă ar fi vrut să spună ceva. Dar Babe a refuzat să vorbească.
-Eu sunt...
Babe a încercat atât de mult să o spuna dar s-a oprit din vorbit și a tras aer în piept de multe ori de parcă ar medita. Înainte de a se forța să spună ce are în minte. Cu cât vedeam mai mult ochii limpezi ai lui Charlie cu cât voia mai mult să vorbească.
Lasă copilul prost să audă cu adevărat, dar nu putea să vorbească deloc.
-Stai puțin, calmează-te mai întâi.
-De ce?
-Voi spune… În acest moment, Babe părea inconfortabil și enervat, și-a strâns mâinile strâns și și-a bătut ușor picioarele, de parcă s-ar pedepsi pentru că nu era în stare să spună nici măcar cuvinte simple. In viata, a întâmpinat multe lucruri mai dificile decât acestea.
Și ceea ce este și mai ciudat este că Babe încă nu poate spune acel cuvânt.
Dar a zâmbit de parcă ar fi știut ce înseamnă acel gest. Silueta înaltă și-a ridicat mâna îmbrăcată în mănuși pentru a mângâia obrazul lui Babe înainte de a-și mișca fața pentru a-l săruta blând pe celebrul senior. El doar și-a atins buzele apoi s-a apăsat pe buzele lui Babe și i-a ținut atingerea așa. Lasa inima sa funcționeze așa cum ar trebui Apoi s-au îndepărtat cu ochii încă ațintiți in armonie
-Dacă nu poți vorbi, e în regulă, a spus Charlie încet, aproape in șoaptă, iar în timp ce vorbea, băiatul încă îi zâmbea, așa cum făcea întotdeauna.
-Nu trebuie să o spui.
-Știu.
Charlie știa fără ca Babe să fie nevoit să spună un cuvânt pentru că Charlie este un copil prost. Care se pricepe numai la povestea lui Babe.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...