Capitolul 14🔞🔥⚠️

102 1 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Notă ⚠️ Dragii noștri aici se încheie volumul 1 al poveștii iar din următorul capitol vom continua cu volumul 2 ..

Pupicei mulți 😘😘😘



Poarta automată se deschide pentru a primi în casă un luxos Aston Martin negru. Între timp, proprietarul care petrecea timp romantic cu uriașul Danez în grădină privea mașina de lux cu mare intimitate. Nu e nevoie să spun, știa cine vine.

— Bobo!

Proprietarul mașinii de lux și-a strigat cu voce tare numele câinelui imediat ce a coborât din mașină. Tricou, blugii, cizmele și ochelarii de soare sunt marca comercială a lui Babe și pot fi recunoscute de la o sută de metri distanță. Bineînțeles, asta include și atitudinea lui veselă și detestabilă.

-Înainte de a-mi saluta câinele, ai putea să mă saluti pe mine mai întâi? spuse Alan enervat pentru că Babe a alergat spre câinele său imediat ce a ajuns fără să bată din ochi la proprietarul casei. Oamenii pot face asta?

-Bună Bobo, ți-e dor de tata Babe? Ți-e dor de mine hmm? Oh, și mie mi-e dor de tine, Atât a spus el. Bărbatul care era în nebunie, a devenit surd și i-a vorbit cu voce scăzută câinelui Marele Danez, maro închis, care avea aproape aceeași mărime cu el, de parcă ar fi vorbit cu un mic Chihuahua.

-Oh, ești supărat pe Alan ? Nu-i place lui Alan  să te scoată Ow!

Înainte să-și poată termina cuvintele, Alan ridică piciorul și lovi cu piciorul oaspetele cu gura urâtă cu atâta forță încât aproape că căzu pe spate.

-Ești atât de nepoliticos! Babe strigă tare.

-Oh, îmi pare rău, Alan  nu a vrut să... a spus Alan cu o expresie plată pe față, ne simțindu-se deloc vinovat, înainte de a-i trage lesa pentru a-l duce pe Bobo la plimbare pentru a continua exercițiile, în timp ce Babe tocmai își trăgea în mână. Buzele și s-a ridicat în timp ce scutura iarba lipită de pantaloni, simțindu-se în secret supărat pe tatăl lui Bobo.

-Calatorind în fiecare zi, nu te-ai plictisit? A întrebat Babe care și-a grăbit pașii lângă Alan și Bobo pe un ton relaxat.

-Bobi trebuie să facă mișcare. El nu ești tu, care stai doar în pat.

-Oh, într-adevăr, nu doar dorm, fac multe lucruri în pat.

-La naiba, Babe...

-Păi, sunt doar excitat, ce  e rău în asta?

Alan chicoti. De fiecare dată când vorbea cu Babe, avea întotdeauna ocazia să râdă pentru că tipul ăsta era un bun vorbitor. De asemenea, îi place să spună lucruri pe care alții nu le spun. Prin urmare, trebuia să aștepte mereu și să vadă ce va spune în continuare.

-Atunci de ce ai venit la mine atât de devreme?

-M-am îmbunătățit pentru a fi o pasăre timpurie.

-S-a trezit pasărea devreme sau pasărea nu doarme încă?

-A doua opțiune este corectă, ești într-adevăr deștept. Babe i-a dat lui Alan degetul mare înainte de a-și împinge ochelarii de soare pe cap.

-Doamne, chiar dacă porți ochelari, tot poți vedea. La naiba wow!!!

-Nu mi se pare greu să văd, spuse Alan încet. Pentru alții, Bebe poate fi greu de citit, pentru că acestui bărbat îi place să-și exprime sentimentele care sunt opuse cu ale sale. Dar, potrivit lui, aceste caracteristici sunt caracteristici importante care îl fac pe Babe foarte ușor de citit.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum