...
7.5.2011 Bitlis
Kalp ağrısı ne demek bilir misiniz? Bağzılarınız için bir sızı bağzılarınız için bir burukluk. Ben hangisinmi yaşıyordum.
Kalp kırıklığı, hayır. Bir sızı, hayır. Aslında hiç bir şey hissetmiyorum ama neden böyle oldu bilmiyorum. Sanki kalbimin üzerinde milyonlarca fil tepiniyordu.
Ben, Zöhre kılıç 15 yaşında lise bir öğrencisiydim. Şimdi diyeceksiniz ki bu yaşta ne acısı.
Bazı acıların yaşı yoktur, acı acıdır. Ve sen o acıyı dindirmek için bir liman ararsın.
Ben kime gidecektim. Babam, görevde. Annem, hafta sonu kursunda, murat abi, adam deli gibi üniversite sınavına çalışıyordu. Begüm abla, kesin kulaklıklarını takmış müzik dinleyerek ödev yapıyordur.
Ali.
Tek çare oydu.
Zaten annem evde tek kalma git ayşe teyzenler demişti. Hızlıca telefonumu ve bu hafta okumak için ayırdığım kitabımı ve içinde ödevlerimi koyduğum kitabı alıp karşı dairenin kapısını çaldım.
Üzerimde gri bir eşofman, siyah bir t-shirt ayağımda muzlu çoraplar ve pembe plastik terlik. Muazzam bir kombindi şahsen.
Kapı açıldı. açan ayşe teyzeydi. "Hoş geldin kuzum" dedi bana doğru yaklaştı sevdiğim keklerin kokusunu alınca gözümü kapatıp burmumu havaya diktim. Hemen anladı tabi gülmeye başladı.
"Ayşe Sultan sen bir harikasın" dedim sarılırken. Annemden daha güzel yemek yapan biri varsa o da ayşe sultandı. Keşke beni evlatlık olarak alsalar.
"Gel hadi gel, kek yaptım en sevdiğinden" dedi. Bu kadını yerdim ben. "Hem Ali'nin yapamadığı bir kaç soru var onlarıda yaparsın ha" dedi. Ali bazen mal biri olabiliyordu.
"Yaparım tabi" dedim oturma odasında ki koltuğa oturarak. Ali odaya girince yerimde dikleştim. Tek arkadaşımdı, o benim.
"Hoş geldin zöhre" dedi karşımdaki koltuğa otururken. Ona bakmayı sürdürürken bana bakıp göz kırptı hayırdır der gibi.
"Şeyyy"
"Neyyy"
"Konuşmamız gereken bir konu var" dedim bir çırpıda. Ne bok yedin yine der gibi baktı yüzüme. Bir bok yememiştim aslında.
"Bir şey yapmadım sadece bu aralar kötü hissediyorum" dedim. Yüzüme öyle bir baktı ki 'ne oluyor bu aşağlık yerde der gibi'. Sorunda buydu zaten bilmiyorum.
"Hastalandın mı, ne oldu" gözlerimi devirdim. Alllahım ne olur beni yok et ne olur.
"Hastalansam bilirdim herhalde" dedim. Göz deviren bu sefer o oldu. Neye göz deviriyorsun yani neden yani sebep ne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka: geçmişin İzleri
Teen FictionKaderdi yaşadığımız şey.. Ali Deniz ve benim kaderim..