23. bölüm: Hasan özel bölüm

69 13 21
                                    

Herkese helloooo!

Bu gün karşınıza Hasan'a özel bölümle geldim.

Böyle özel bölümler karakterlere ara bölümlerde gelecek.

Sınır koyuyorum bir sonra ki özel bölüm için.

20 vote, 50 okunma, 10 yorum

Vote vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın 💚


Şarkılar
Tuğba yurt: inceden, inceden
Pinhani: aşk bir mevsim
Çağan Şengül & emre ayd

Keyifli okumalar..

Doğunun çorak topraklarında, Kars'ta doğmuştu hasan, pek afilli bir hayatı yoktu da zaten, öğretmen bir anne, emekli bir polisin oğluydu.

Tercihini askerlikten yana kullanmış özel kuvvetler askeri olmuştu, aslına bakılırsa berenin rengi önemli değildi, vatana, millete, bayrağına toprağına hizmet eden herkes kıymetliydi bu topraklarda.

Kendini şanslı sayıyordu hasan çünkü vatanına ihanet eden o kadar insan vardı ki, aslında onlara insan demek bile hakaretti köpekler sadık hayvanlardır, köpek desen bile olmuyordu.

Her şeye bir iç çekiş buluyordu da uğradığı ihanete bulamamıştı, yüreğine o yangın bir kere düşüyordu.

Görevden yenidi ve zöhre onları kafesine yemeğe çağırmıştı, ne kadar gelmeyeceğim dediyse ısrar etmişti zöhre.

İlayda ile ayrıldıklarını duyduktan sonra aklına gelmişti böyle bir şey, toparlama bilirdi hasan ama acısının geçeceğini hiç sanmıyordu.

İlk günkü gibi değildi elbette, Simay ile
Konuşmuş, dertleşmişti.

Daldığı düşüncelerden çalan telefon ile sıyrılıp açtü telefonu.

Arayan simaydı.

"Aşağıda bekliyoruz seni çabuk ol, on dakikan var." Deyip kapattı telefonu Simay. Üzerine bir deri ceket aldı hasan, her yeri kontrol edip çıktı evden.

Aşağıya indiğinde arabada sadece 3 kişi vardı. Sezai, eşi ve Simay.

Arabanın arka kapısını açıp bindi hasan, eda ile selamlaşıp önüne döndü. Diğerlerine gerek yoktu, her saat birliktelerdi zaten.

Araba kafeye doğru yola çıkmıştı bile, havadan sudan konuşuyorlardı.

Araba durdu, hepsi dışarı çıkıp kafeye ilerlediler.

Mert herkesten önce gelip kurulmuştu bile masaya, hemen yanında kurtuluş onun karşısında da Ecem vardı.

Masadaki herkes ile selamlaşınca oturdular, Hasan'ın gözleri etrafta dolaşmaya başladı.

Tek bir noktada durdu.

İlayda..

Ne işi vardı onun burada, hemen masadakilere döndü, zaten onlar da Hasan'a bakıyorlardı.

Anka: geçmişin İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin