2 hafta sonra...
İyileşiyordum. Hızlı bir şekilde olmasa bile yavaş yavaş. Yanıklarım geçmişti. omzumdaki yara hala canımı acıtıyordu.
Canımı acıtan keşke bir tek bu olsaydı.
İki yıl boyunca görevde olmayacaktım. En acısı buydu. Sinir damarlarıma zarar gelmişti.
Annem, Ayşen teyze bile buradaydı. Annem burada olunca ege de buradaydı. Ali deniz de gelip gidiyordu ama şu an karargahtaydı.
Ege bana şebeklik yapıyordu. Telefonuma gelen bildirim ile telefonu elime aldım..
Ali Deniz: ne yapıyorsun güzelim
Ege bana şebeklik yapıyor bende onu izliyorum.
Ali deniz: hahhaha
Gelsene iki dakika aşağıya
Aşağıda mısınnn
Ali deniz: evet güzelim.
Tamammm geliyorum..
Anneme haber verip aşağı indim. Çınar ağacının altında beni bekliyordu Ali Deniz. Hemen yanıma geldi ve sarıldı.
"Seni 2 saat kaçırmam lazım" dedi. Tek kaşım havaya kalktı.
"Nereye" dedim elimden tutup arabaya bindirdi.
"Sürprizz"
"Sevgilim pijama ile indim" dedim
"Öncelikle sevgilin seni yesin, ayrıca nefes kesici görünüyorsun" dedi. Güldüm bu hallerine. Arabaya binip arka koltuktan Bir hırka aldı. Üzerime giydirdi.
"Nereye gidiyoruz" dedim. Yanağımdan makas aldı.
"Süpriz yavrum süpriz" dedi. Ofladım.
"Sevgiliye oflanmaz ayrıca ilaçlarını içtinmi bakayım" dedi. Başımı sağa sola salladım. Arabadan inip binaya doğru ilerledi. Ne yapmaya çalıştığını anlayınca arkama yaslandım.
Çok önem veriyordu ve benim için eriyordu o böyle yaptıkça. Biraz sonra geldi elinde ilaç poşetim vardı. Yüzüne gülümsüyerek baktım.
"Ne oldu niye öyle sırıtıyorsun" dedi. Aşkımdan öleceğim de ondan.
"Hiçç sadece sen böyle yapınca daha bir aşık oldum fazlası mümkün gibi." Bunu dememle o da gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka: geçmişin İzleri
Teen FictionKaderdi yaşadığımız şey.. Ali Deniz ve benim kaderim..