Her şeyin üzerinden dört hafta geçmişti. İlişkimiz seyrinde ilerliyordu. Hatta Ali deniz bu akşam buraya gelecekti.
Her şey hazırdı. Fazla uzak kalmıştık. Ama öyle çok hevesli gibi durmamıza da gerek yoktu.
Yatak odama girip içime bir gecelik takımı giyip üzerime Ali Deniz'den hırsızladığım t-shirtü giydim.
+Şimdi size gecelik bulurdum ama
Çok sapıkça olurdu ama beni bilirsiniz sizi bilgisiz bırakmayı sevmem ehe+(Az değilsin zöhre)
Tamam bir tık açık bir iç çamaşırı olabilir ama iç çamaşırı yani açık olur demi.
T-shirtü üzerime geçirip salona girdim. Beklediğim belli olmasın diye televizyon izlemeye başladım.
10 dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtığımda tabiki Ali deniz gördüm. İçeri girer girmez sarıldı.
"Hoş geldin" dedim. Boğuk, boğuk hoş buldum dedi. Güldüm bu haline.
"Özledim. Köpek gibi özledim." Dedi. Belindeki ellerimi boynuna çıkardım. Ense saçları ile oynadım.
"Uykum geliyor yapma" dedi.
"Ee uyu o zaman" dedim bende.
"Daha önemli olan şeyler var" dedi. Yüzüne baktım.
"Hmm neymiş o önemli şeyler" dedim. Kucağına almak yerine omzuna atıp odama ilerledik.
"Sevişeceğiz" dedi. Bana bir öksürme geldi tabi. Çok açık sözlüydü. Başıma belaydı.
"Ne diyorsun be" dedim. Sırıtmaya başladı.
"Azıcık seveceğim seni" dedi. Beni dik bir şekilde kucağına aldı. Gözlerimin içine baktı.
"Özledim ve azıcık sen beni, çokça ben seni seveceğim" dedi odama girerken. Kapı ile arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka: geçmişin İzleri
Ficção AdolescenteKaderdi yaşadığımız şey.. Ali Deniz ve benim kaderim..