Kapitola 9 - Ochrana zabezpečená

59 4 1
                                    

Uběhlo pár dní od Vitovy poslední návštěvy. Dnes se mělo konečně něco dít. Měla jsem bejt jejich osobní řidičkou na pohovor s Eddiem.

Přijeli za mnou svým autem, abych se nemusela k nim brodit sněhem. Přivítala jsem se s něma a vystřídala se s Vitem u volantu.

,,Sluší ti to, Valentino, vypadáš taky jako mafiánka," zasmál se Joe. To byl možná i trochu můj záměr. Abych jim nedělala ostudu.

,,I když ta sukně taky nevypadá nejhůř," zamumlal Vito.

,,Přestaňte rozebírat moje oblečení, snažím se řídit!" zasmála jsem se. Za těch pár dní jsem se u nich několikrát stavila. Jen si sednout, zaposlouchat se do jejich rozhovorů, vykouřit půlku krabičky a zase odejít. Ale stačilo mi to, abych doplnila společenskou potřebu.

Zastavila jsem u restaurace, kde měli sraz.

,,Pojď s náma," zaťukal mi na okýnko. Přikývla jsem a vylezla ven. V to jsem zrovna doufala. Šla jsem jako poslední za nima. Už při příchodu jsem si všimla nabručenýho chlapa, který seděl v rohu restaurace. To bude asi ten Eddie.

Přišli jsme ke stolu a sedli jsme si.

,,Kdo to je?" ukázal ten Eddie na mě. Otázku však nesměřoval ke mně.

,,To je Valentina," chladně odvětil Vito. ,,Nejlepší řidička ve městě. Nějaký problém, že tu s náma je?"

,,Ne, žádný problém. Co teda chcete? Asi jste slyšeli, že budu don Falconeho rodiny," řekl a projel si nás všechny pohledem Eddie. Cítila jsem se jak u policie. Až na to, že toto byl její pravý opak.

,,Můžeme ti nabídnout spolupráci. V rodině jsme už byli, teď jde jen o to, aby jsi nás nevyhodil," řekl povrchně Joe.

,,A co ta malá?" zasmál se Eddie. Hlavně klid, Valentino. Třeba to je naposled, co si z tebe dělá někdo prdel.

,,Zaprvý, není to žádná malá, zadruhý, dej jí šanci a uvidíš, že se ti osvědčí," řekl přísně Vito. Tak tohle není úplně kamarádičkovský setkání, jako jsem asi čekala. Ono mě to mohlo napadnout vlastně v ten moment, kdy mi za pas připevňovali bouchačku.

,,Dobře. Je pravda že Falcone mi už nějakou dobu lezl na nervy, ale nemyslel jsem to zas tak vážně. Chlapům řeknu, že to bylo nedorozumění, ale počítejte s tím, že já další zradu nestrpím," ukázal Eddie prstem. Znamená to, že jsme teda v pohodě? Té jejich řeči tolik nerozumím. Přišel číšník.

,,Čtyřikrát nejlepší whisky co tady máte," poručil Eddie. Nee, já whisky nepiju...

,,A co budeme teda dělat dál?" přispěl do konverzace i Joe.

,,Tak jelikož vás prst na spoušti svědil i po tom, co jste zabili Falconeho, a poslali do hlíny i Galanteho, je vám asi jasný, že po nás jde Vinciho rodina. A to i v případě, že byste byli mrtví. Proto nemám vlastně skoro žádný důvod vás vyhazovat," řekl pomalu a zřetelně Eddie.

,,Takže máme zničit Vinciho rodinu?" řekl trochu rozrušeně Vito. Nevím jaký vztahy spolu měli, ale co jsem poznala, Leo byl přítel?

,,Ano," potvrdil Eddie.

,,Však jich je tam tisíce! A ne jenom v Empire Bay!" trochu vykřikl Joe.

,,Šš, to je naše ale největší síla. Pokud se k nim nedostane informace, že se děje něco v Empire Bay, nemusí se sem hnát," pousmál se Eddie.

,,A jak je máme zlikvidovat, abychom na sebe neupozorňovali?" rozhodil rukama Joe.

,,Přestřelky mezi rodinami se dějou na denním pořádku. Někdo nasral někoho, tak si to s ním vyřídil. To není podezřelý. Podezřelý bude, když na ně najedem a vystřílíme to. Proto se jich musíme zbavit tak, aby to vypadala jako nehoda, nebo nejlépe, aby to vypadala jako vražda mezi samotnými chlapy Vinciho," řekl Eddie a napil se whisky. Já těm vztahům zas tolik nerozuměla, ale plán mi přišel geniální.

A teď jak to provést? Problém je ten, že těchto akcí se budu učástnit už i já.

,,Fajn, a kde začít?" zeptal se Joe. Eddie vytáhl ze saka obálku a položil ji před Joa.

,,V obálce máte nejbližší naplánované akce a krádeže, co Vinciho chlapi plánují. Informace máme od prostředníků. Udělejte to prostě tak, aby na ně spadly trámy, aby místo zhořelo, vystřílejte je a jednoho přimějte aby se zastřelil sám, aby to vypadalo jako spiknutí. Udělejte všechno pro to, aby k nám stopu nenašli."

Vyděšeně jsem se toho Eddieho dívala. Měla jsem sucho v puse a klepaly se mi nohy. Vito si toho všiml a po noze mě pod stolem pohladil.

,,Fajn, plán máme, můžete se na nás spolehnout šéfe," zasmál se Joe a obsah skleničky do sebe kopl. ,,Můžu vypít i to tvoje Valentino? Když řídíš?" koukl se na mě Joe a já příkývla. Stejně mi to nechutná.

,,Tak se dejte do práce, já mám ještě hodně starostí s tím mým povýšením," mrkl na ně Eddie a mávnutím se rozloučil. A zbyli jsme tu jen my tři.

,,Tak to dopadlo dobře kamaráde," chytl Joe Vita okolo ramen.

,,Já myslel že se poseru, když začal mluvit o té smrti Falconeho," podepřel si čelo rukou a taky se lehce zasmál. Teď jsem si přišla navíc.

,,Ale dopadlo to dobře, máme ochranu od Eddieho a ty Vinciho hovada si na pár dní ještě něco nezkusí. To půjdeme oslavit do bordelu, co říkáš?" zeptal se nadšeně Joe. A já si dám doma čaj s kočkou na klíně.

,,No, hele, víš, byl jsem právě domluvenej s Valentinou že by mi ukázala kde vyrůstala, víš? Je z jiný italský čtvrti tady," zamumlal zmateně Vito a všichni se obrátili na mě.

Zaprvý, nevyrůstala jsem úplně tady. Zadruhý, je tady jedna italská čtvrť, pokud vím. A zatřetí, domluvení jsme nebyli?

,,Jo, chtěli jsme si zajít na nějaký italský jídlo, protože jsme dlouho nic takovýho neměli," stydlivě jsem se zasmála. Tak aspoň z toho já budu profitovat. Doma zas nic na jídlo není a on se na noc stejně připlazí.

,,No dobrá, hrdličky, tak si hlavně italsky zapíchejte," zasmál se Joe a taky se zvedl.

,,Já si totiž zapíchám Barbarovsky, čau!" zamával nám a odešel.

,,Tyvole to je kretén," otočil se na mě Vito a já se tomu taky trochu zasmála.

,,Sorry, že jsem o tobě lhal, ale fakt se mi s ním nechce do bordelu. Čumět, jak strká bankovky pěti holkám za kalhotky zaráz."

,,V pohodě, já pozvání na italské ravioli nebo antipasti neodmítnu," řekla jsem s italským přízvukem a usmála se. Vito dopil a za ruku mě vytáhl na nohy.

,,Tak si ravioli nebo antipasti jdeme dát," napodobil můj přízvuk a taky se na mě usmál.

olověná růže | Vito ScalettaKde žijí příběhy. Začni objevovat