1

330 12 0
                                    

Adriana Ragucci

-Milyen az új szomszédod? - nézett rám érdeklődve barátnőm.
-Idegesítő, egoista és egy mogorva pöcs. - írtam le pár szóval új szomszédomat aki mióta ide költözött boldogítja mindennapjaimat és lemerem fogadni még élvezi is a dolgot.
-Kár. Pedig elég jóképű. - húzta el száját a lány aki kedvére csábította el a szomszédomhoz hasonló férfiakat bár sose vágyót többre pár alkalomnál még is megkapta amit szeretet volna. 
-Túl idős. - ráztam meg fejem és az erkélyre indultam a mai nap újabb nikotin adagomért.
-Nem is igaz, olyan fiatalos és elegáns. - áradozott új szomszédomról a vörös hajú lány miközben az erkély korlátjának támaszkodott úgy bámulta az osztrák várost a két szintes ikerházból.
-Nekem ő akkor is túl öreg. - fújtam ki a marlbolo cigarettám füstjét ami igazán kellemes érzéssel töltött el, persze ez káros szokásom volt, de olyan jó érzés időnként el szívni egy szál cigit és megélni azt a pillanatot mikor a nikotin mennyiség megadja tested számára a kellő löketet és életérzést.

-Kicsoda túl öreg? - nézet át az erkélyen a kedves szomszéd aki szokásához híven mindent tudni szeretet volna. Mióta csak itt van nem tesz mást mint az én életemmel foglalkozik pedig tudomásom szerint pont azért menekült ide a külvilágtól, hogy piheni és kikapcsolódni tudjon.
-Nem intéztem feléd mondandót. - néztem át az erkély másik felére ahol a brit férfi póló nélkül fekete napszemüvegben bámult vissz rám, szemem megakadt kidolgozott és tetovált testén ami korához képest egész szép látvány volt.
-Túl öreg mi? - bökött oldalba Carmen a barátnőm ezzel csak még jobban növelve a velünk szemben álló férfi egóját mintha így is nem lenne elég nagy csak mert hírneve van.

-Ha így folytatod a cigizést előbb utóbb idősebbnek nézel majd ki tőlem. - nevetett fel ezzel villantva egy fehér fogas mosolyt.
-Az se a te problémád lesz. - eresztettem el felé egy gúnyos mosolyt még barátnőm továbbra is póló nélküli felső testén csorgatta a nyálát.

-Igaz, sose bújnék ágyba egy cigi függő nővel akiből nem csak az elegancia hanem maga a nőiesség is hiányzik és elég önkárosító életmódot él. - tárta szét a karjait amit szintén tetoválások sora borított.
-Ne tévesszen meg a látszat drága világsztár. - igazítottam meg magamon a nagyobbított fehér nike pólómat, itthoni viseltetnek szerettem a nagyobb méretű kényelmes ruha darabokat. -De megnyugodhatsz nem kellenek nekem se a magukról sokat hívő egy éjszakát kereső férfiak.

-Sose láttalak ki öltözve, na meg persze az edző terembe se. A mai nők túl nyomó része el van hívta, valószínűleg közéjük tartozol. - hagyta figyelmen kívül mondandóm egyik felét és próbált sértegetni.

-Talán mert fél éve sincs hogy itt élsz. - feleltem nemes egyszerűséggel.
-Monaco szebb és nem egy koszos város, koszos kurvákkal tele. - vette le napszemüvegét ezzel láthatóvá tette mogyoró barna szemét.

-Sajnálom ha ez a tökéletes dús gazdag úrnak nem felel meg, de ez itt Bécs. Nem valami holmi kő gazdagok játszó negyede. - közöltem vele a kelleténél talán kicsit hangosabban. -Te magad jöttél ide, hát mehetsz is el. Gondolom az autó vezetés nem okoz problémát, bár ki tudja a tv-ből úgy tűnt bár dolgot elfelejtettél azzal kapcsolatban melyik is a gáz.

-A kis hölgy mit tudhat az autókról? Gyenge, törékeny testedhez nem illik sport autót. - nevettet fel.
-Én a gázt nem keverem össze legalább semmivel, és kanyarodni is tudok. - szúrtam neki oda fel idézve azt a pillanatot mikor egyenesen tovább ment az egyik kanyarban.
-Megnézném egy magadhoz fajta törékeny nőszemély mit kezd egy autóval. Be indítani se tudnád az autót. - próbált kihozni a sodromból.

Eszem ágában sem volt azt ecsetelni neki mennyire is értek egy-egy autóhoz és ahogy azok között nőttem fel. Megtartottam magmnak a rengeteg luxus autót amihez közöm volt. Így kuncogva engedtem el fülem mögött a brit állampolgárú férfi megjegyzését tudván azt megkorát is tévedet.

-Hallgatás beleegyezés, melegítős cicababa. - nevetett fel.
-Fogd be pöcsfej. - mutattam fel felé középső ujjam amin a Carmen által készített rózsaszín műköröm volt, majd lazán csaptam be az erkély ajtót, ezzel megakadályozva azt hogy halljam a fonott hajú férfi idegesítő nevetését.

Money ||Lewis Hamilton||Where stories live. Discover now