7

205 6 0
                                    

Lewis Hamilton

Hiába oktatott ki és szidott le az utóbbi időkben Toto Wolff még mindig ő volt számomra az egyetlen akivel őszintén tudtam beszélni, persze ott volt Nicholas az öcsém akivel jó kapcsolatot ápoltam és a családom is, nem szerettem velük érzéseimről beszélni. Ők csak aggódtak volna értem amit el szerettem volna kerülni.

Így mosolyogva nyitottam ki az ajtót a főnökömnek aki mára már inkább a barátom volt és a kapcsolatunk is inkább baráti volt mint üzleti.

-Kávé? - néztem rá kérdően.
-Igen, szeretnék. - ment a konyhába előre igaz már jól ismerte a járást hiszen ő intézte nekem ezt a házat, ahogyan az ő ötlete volt az ide költözéssem is.

-Egészségedre. - tettem elé a kávét és neki dőltem a konyha pultnak magamon viselve az osztrák férfi lelkembe néző tekintetét.
-Mit szeretnél hallani? - kérdeztem tőle érdeklődve mikor megelégeltem a bámulását.
-Instagram történet, ki ő? - mosolygott rám miközben bele ivott a kávéba.
-Pontosan én sem tudom. - ráztam a fejem, hiába él mellettem fél éve nem ismerem őt teljesen. Hiába beszélgettünk hajnalig, nem tudtam meg teljes információt arról miket is szeret, és hogy ki ő valójában.

-Hogy érted ezt? Nem tudod ki ő, de még is ennyire leköti a gondolataidat. - ráncolta össze homlokát.
-Gondolataim forognak körülötte, volt egy közös fél napunk még is így is alig ismerem. - sóhajtottam fel és úgy érzem tényleg nem jutok közelebb Adrianahoz.

-Több infót szeretnék. - kérlelt az osztrák.
-Még is mit?
-Mondjuk a nevét? Hogy mit is csinál? Meg úgy amit tudsz róla. - volt válat.
-Adriana a neve, nem tudom pontosan mit is csinál ő olyan rejtélyes. Annyit tudok mondani róla itt lakik a szomszédba, szereti az autókat és ért is hozzájuk meg van egy bátyja. - közöltem vele amiket megtudtam róla.
-Tehát a szomszédod? - nevetett fel. -Miért nem mész csak egyszerűen át hozzá? Ha a szomszédod az mindig jól jön.

-Megtettem vagy is ő volt itt. Beszélgetünk egy üveg whisky társaságában, megtudtam sokat volt Olaszországban és rossz gyerek volt. Igazából itt aludt a kanapén, reggel mikor felkeltem eltűnt. - húztam el a szám.

-Oh haver, egy lány aki pont téged hagy itt nem fordítva. Ráadásul te érdeklődsz iránta. - nevetett és igaza volt nem ehhez voltam szokva másoknak elég volt a nevem.
-Állítólag barátok vagyunk. - közöltem. -Én közel engedtem magamhoz, beszéltem a helyzetemről ahogy vágyom egy barátra. Az eleinte egymás idegeire mentünk, azt hittem utál így megkértem rá ne tegye. Végül abba ment bele barátok lehetünk. - összegeztem a dolgokat neki.

-Valld be, hogy inkább csak az zavart, nem a te rajongód. - mondta ki amit én magam is éreztem mélyen de nem akartam elismerni, de inkább az zavart ahogyan játéknak vet és nem is nagyon foglakozott a kilétemmel.
-Azt mondta vörösöké a szíve ezért is leszólta a Ferrarim tudván szégyen ha egy Mercedes pilóta vezeti. - nevettem fel bár ez inkább kínosabb nevetés volt. -De még így is megjavította az autóm. Sőt ki is oktatott róla.

-Egy nő kioktatott az autókról? Mindent értek Lewis, bántja a büszkeséged mert ő oda mert állni kimondani amit gondol ezzel kioktatott téged és hiába letettek barátok így se tudod ki ő igazán, ráadásul pont az olasz istálló táborát erősíti. - összegezte a saját gondolataimat amit én magam nem tudtam.
-Olyan tökéletes, és nem minket támogat. - sóhajtottam fel és talán most jött felszínre menyire is rossz az ő sosem fog mellettem állni futamokon és szurkolni nekem, akár hogy futamot nyerjek vagy egy dobogót érjék el esetleg újabb világbajnoki címet szerezek.

-Beakarod bizonyítani neki gondolja meg magát és legyen a rajongód, egyben sokkal többet akarsz tőle mint sima barátság. - mondta ki azt amit én magam is érzek csak talán kellet más is ahhoz elismerjem mert féltem ettől az érzéstől. -Érdekelne a lány, hogy ki is ő.

-Már láttad, mikor vele együtt mentem hozzád. - emlékeztetem rá.
-Oh, ő az! - kiáltott fel. -Domináns szépség fogott meg téged, mindent értek. - nevetett fel.
-Az együtt töltött esetből kiindulva nem hiszem azt tényleg utálna, nagyon is kedves volt velem.

-Mivel mostmár tudom kiről van szó. Tudod nagyon is hasonlóak vagytok, kellő önbizalommal rendelkeztek és mindketten dominánsak vagytok. Ha kell makacs is és ő egy olyan nő aki nem törődik azzal ki is vagy mert nem az érdekli amit a Wikipédia ír rólad. - tette keresztbe a kezeit maga előtt.
-Akkor se lenne ő az enyém.

-Miért ne lenne? Ha nem játszod előtte az egoista jellemed és egy kedves udvarias férfi vagy bármi lehet. - közölte szemrehányóan.
-Tudod küldtem neki virág csokrokat egyszerre többet is mert nem tudtam melyiket szereti. Lepakoltam az ajtaja előtt mosolygott mikor meglátta. Nem ismertem el neki én művem, de nem is tagadtam. - bámultam magam elé. -Ő egy okos nő levette én művem.

-Végre egy normális döntésed. - közölte és hangja talán kicsit dicsérő is volt.
-Akkor is ő túl kicsi hozzám. - simítottam végig idegesen a tarkómon.
-Kicsi? - kérdezett vissza Toto.
-Van köztünk egészen 11 év. - sóhajtottam. -Miért akarna egy jóval idősebb férfit?
-Mert meghódítod és bebizonyítod neki te vagy a kellő társ számára, ha már vonzódsz hozzá. - próbált biztatni.
-Nehéz ismerkedni vele.

-Csak tedd félre az arrogáns énedet és folytasd a virágos akció féle udvarlásodat! - közölte parancsolóan.
-Hívjam el valahova? - kérdeztem.
-Hívd. - erősített meg amire szinten szükségem volt.

-És ha nem ő az akire szükségem van? Itt vagyok már lassan 40 éves, családot akarok. Nem leszek fiatalabb. - régebben azt hittem akkor már családom lesz gyerekekkel de még mindig semmi pedig már régóta erre vágyok egy szerető családra, egy társa aki boldog mellettem és én is az vagyok mellette, szeretettel vár haza. Ha kell gyermekünkkel kísér a futamomra szurkolni nekem.

-Ne légy idióta Lewis, ha már ennyire be kavart a nem túl nagy agyadba akkor legalább próbáld meg! - parancsolt rám és Toto tényleg tisztában volt azzal bármit megadnék már ha le tudnék telepedni családot alapítani.

Money ||Lewis Hamilton||Where stories live. Discover now