"Damat geldi kapıda kim tutacak kapıyı ?"
Abim hemen atladı. "Tabi ki de ben tutuyorum."
Fatmanur abime gözlerini devirerek karşılık verdi. "Biz tutacağız Beyza ile."
Fiko Beyza'nın sırtına vurdu. "Hadi güzelim güzel bi para koparda kırışırız sana güveniyorum."
Beyza sarsılarak Fiko'ya ters bir bakış attı.
"Ayy." Diye çığlık attım duvağımı önüme örterken. "Kim tutarsa tutsun ama hızlı olsun kocam kaçıcak ağaç oldu dışarda !"
Abim gözlerini devirerek babama baktı. "Kocam diyor duyuyor musun ?"
Babam cevap vermeden güldü. Sessizdi genel olarak eski haline dönmemişti ama içimizde hep o korku vardı, onu affetmiş miydim bilmiyorum ama ondan nefret etmiyordum sonuç ne olursa olsun babamdı.
Utku abimin cevabını verdi. "1 saate nikahları kıyılacak Duhan."
"Hata mı yaptım ya." Diye söylendi. "Kızım çok erken gidiyorsun ben buna hazır değil mişim."
Fatma mırıldandı. "Sen neye hazırsın ki ?"
Evet abime laf sokuyordu çünkü abim bir ilişkiye hazır olmadığını söyleyerek arkadaşımı reddetmişti. E o zaman niye kızı öpüyorsun andaval ? Diyede sormuştum tabi ama herkesin hayatınada kimse karışamazdı.
Abim cevap vermeyip kollarını vücuduma sardığında saçıma ve makyajıma dikkat ederek sarıldım gözlerim bir miktar dolsada hemen toparlandım.
Kızlar kapıya gidip milli görevlerini yerine getirdikten sonra sonunda Ergin içeriye girmişti arkasından Elvin ablalarda gelmişti.
Ergin heyecanlı bir şekilde yanıma geldiğinde bende titrediğimi yeni yeni fark ediyordum duvağı kaldırıp alnımdan öptü ayrılırken kulağıma "Çok güzelsin." Diye fısıldadı.
Elimi tuttuğunda beraber evden çıktık dışarda davul zurna sesleri yükseldiğinde şaşırdım Sabiha teyzeler karşıda oturuyorlardı sanki gözlerine sokmak gibi olmuştu böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
ChickLitBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?