96

27.4K 1.1K 769
                                    

5 sene sonra..

"İyi ki doğdun Mila !" Diye coşkuyla söylediğimiz doğum günü şarkısı sonrası hediyeleşme faslımız başlamıştı.

Mila'yı kucağıma alıp yanaklarını sulu sulu öptüm.

"Halammm." Dedim dişlerimi sıkarak yiyecektim bu kızı yahu.

Ergin Mila için aldığımız oyuncak evi bahçeye kurduğunda Mila koşarak Ergin'in kucağına atladı ve yanaklarından onlarca kez öptü kikir kikir.

"Zilli ya cilveye bak eniştesi için sattı hemen halasını." Diye homurdandım.

Abimde homurdanarak cevap verdi. "Kız halaya çeker demişlerdi çekmesin diye çok dua ettim ama daha 2 yaşında hareketlere bak ileride sinir hastası eder beni belli."

Abimlerin evin bahçesinde yürümeye başladık. "Ay sen ne kıskanç bir baba oldun abi beklemezdim bu kadar."

"Sus kız ben senden idmanlıyım zaten."

Gözlerimi devirdim. "Abart."

Fikret ve Beyza'nın oğlu Furkan Mila'ya hediyesini verdiğinde Mila ona kocaman sarılıp henüz dili tam dönmesede teşekkür etmişti. Furkan'da Mila'yı öpüp elini tuttuğunda abim bağırdı.

"Lan Fiko oğlunu benim prensesimden uzak tut almayayım ayağımın altına ha !"

Bu sırada gidip ellerini ayırmıştı bile. Furkan'ı ensesinden tutup kedi yavrusu gibi kenara çekti.

"3 yaşında çocuktan mı kıskanıyorsun abi !" Diye kızdım gözleri dolan Furkan'ı kucağıma alıp.

"Kaldıramam kızım kaldıramam! Bir Didem, Ergin olayı daha kaldırmaz bu bünye!"

Ergin bana bakıp göz kırptığında öpücük attım canım kocama.

Utku bahçeye giriş yaptığında hepimiz selamlaştık. Kendisi geçen 5 senede hala bekardı ve halindende memnundu.

Mila ve Furkan oyuncak evde oyun oynarken kayınvalidem oturduğu yerden derin bir iç çekti. "Biz ne zaman bir torun göreceğiz acaba."

İma ile söylediği şeye Tamer amca genzini temizleyerek uyardığında yalandan gülümsedim."Sabiha teyzecim Nida var ya onu torundan saymıyor musunuz ?"

Kendilerine anne baba demiyordum o tren kaçalı çok olmuştu. İyi bir ilişkimiz varda diyemezdim laf sokmalı alttan imalar etmeli falan..

Ergin gergin havayı dağıtmak için hemen araya girdi. "Keşke ablamlarda gelebilseydi bugün bi onlar eksik."

Bir de annem..

Kenarda oturan babama istemsizce baktığımda oda bana bakıyordu.

Ergin'e döndüm. "Ben bir Fatmanur'a bakayım."

Beyza'da arkamdan geldiğinde bahçeden mutfağa geçiş yaptık.

Abim bu geçen 5 senede çok çalışmıştı ve babamın iş yerini büyütüp fabrika açmıştı iş kolik olduğunu söylesem yanlış olmazdı. 2 katlı güzel bir villa yaptırmıştı.. Tabi ki de bana.. İlk işimide abimden almış olmuştum böylece.

Mutfağa girdiğimizde Fatmanur ve yardımcıları Zeliha abla pastayı tabaklara koyuyorlardı.

Fatmanur mor vücudunu saran bir elbise giymişti siyah saçlarınıda su dalgası yapıp salmıştı çok güzel olmuştu.

Abimin Arkadaşı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin