90

35.2K 1.2K 496
                                    

"Didom bırak artık şu bilgisayarı." Diye seslendi Ergin yemek yaparken.

Başımı kaldırıp ocağın başındaki kocama baktım. "Ergo şu salak programı öğrenemiyorum bir türlü ben burda nasıl düz çizgi çizeceğim yaaa."

Okul açılalı 4 ay olmuştu finallerim yaklaşmıştı ve ben bina çizmem gereken programda düz çizgi çizmeyi bile beceremiyordum hayali güzeldi ama kendisi çok zordu bu mimarlığın.

Kalçasını tezgaha dayayıp bana gülerek baktı. "Yemeklerimizi yiyelim beraber bakarız."

Bilgisayarı kenara bırakırken başımı salladım. "Olur çok acıktım zaten."

Tabakları ada tezgaha koyduğunda koltuğun üstünde ayağa kalkıp yere atladım çünkü neden yapmayayım ?

"Makarna yemekten 100 kilo oldum Ergo yaaa." Diye söylendim.

"Kız kendin yap o zaman." Dedi yanağımı yakalayıp sıkarken. "Elimden bu kadar geliyor."

"Aşk olsun." Omuzlarımı silktim. "Ben bize hep güzel yemekler yapıyorum ama şu sıralar vakit bulamıyorum."

Makarnasını çatala batırıp bana uzattı. "Şaka yapıyorum bitanem sen derslerine bak hallediyoruz bir şekilde hem bak bu sefer tavuk koydum içine protein al zihnin açılsın diye."

"Çok sağol yaaa çok iyisin."

Ergin tepkime güldüğünde bende gülmeye başladım devrelerim yanmıştı artık bilgisayar beyin hücrelerimi öldürmüştü.

Tabakları sudan geçirip makineye koyarken kapı çaldı Ergin gidip açtığında bende ellerimi yıkamıştım.

"Bebişiiiim biz geldik." Diye beyaz tüğlü kürküyle Pelin ve arkasından da abim girdi.

Bıkmıştım bunlardan gizli ilişki yaşadıkları için dışarıda pek görüşemiyorlardı ve bize gelip duruyorlardı.

Pelin'i öptükten sonra abimide öptüm. "Hoşgeldiniz." Dedim.

Ergin onları koltuğa yönlendirirken bende kahve yapmaya koyuldum.

"Pelin bir kaç gün sonra juri var yapabildin mi bir şeyler ?"

Pelin dudaklarını büzüp abimin kolunun altına girdi. "Yok bebişim ya başlayamadım daha çok zor."

Abim Pelin'in yanağını öpüp saçlarını okşadı. "Ben sana yardım ederim sarışın."

"Ayyy çok iyi olur Duhoş." Dediğinde Ergin ile birbirimize göz devirerek baktık.

Ben Ergin ile kendimi vıcık vıcık ve libidosu yüksek sanardım ta ki bunları görene kadar.
Karşımdaki kişi abim olduğu için bu vıcıklıklarından tiksiniyordum ama mutlu olduğu içinde mutlu oluyordum Pelin ile gerçekten mutlu olduğunu görmemek imkansızdı.

Fatmanur'a üzülüyordum aramızda bu konuları konuşmuyorduk ama Beyza hala Duhan'ı unutamadığını söylüyordu üzülsemde elimden bir şeyde gelmiyordu.

Kahveleri masaya bıraktığımda gülüşerek fısıldaştıklarını gördüm Pelin neredeyse abimin üstüne çıkacaktı. Yavaşça genzimi temizlediğimde dikkatlerini bize verip toparlandılar.

Sesimi kalınlaştırıp abimin taklidini yaptım. "Sınırlar Didem sınırlarrr."

Ergin kahkaha atıp elini omzuma attığında tek elimle elini tuttum.

"Ayyy kusura bakmayın öyle sohbete dalmışız biz sizi unutmuşuz."

Başımı salladım. "Her zamanki gibi."

Abimin Arkadaşı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin