"Ya Ergin valla inanamıyorum bizde ki nasıl bir şans ya !"
Ergin söylenmelerimden bıkmış olacakki gözlerini devirerek valizleri arabaya sürüklemeye devam etti.
"Dido şans ile ne alakası var çok kapalıydı hava biz ne yapalım şimdi ?"
"Offf." Diye homurdandım bagajın kapağını açarken. "Ergin dünyanın en kuzeyine gidiyoruz ve 4 gece boyunca ışıkları göremiyoruz sence şanssızlık değil mi bu !"
Valizleri bagaja koyup bana döndü. "Didom valla çok yorgunum seni eve bırakıp işe dönücem hemen, olan oldu söz seneye bir daha gideriz hava durumuna bakarız gitmeden önce kapayalım artık bu konuyu."
Gözlerimi devirip ön koltuğa bindim ve kollarımı bağdaş yaptım Ergin'de sürücü koltuğuna binmişti o sıra. "Sen zaten orda bile çalıştın Eren denen çocuk bir saniye rahat bırakmadı seni, tüm gün tek başıma takıldım. Seninle camdan kar izlemek dışında bir şey yapamadık."
Ergin gözlerini açarak bana döndü. "Didooo." Dedi üzgün bir sesle. "Özür dilerim gerçekten çok mu yalnız bıraktım seni ? "
Başımı salladım tırnak etlerimi koparırken. Evet asıl sinirim kuzey ışıklarını görememek değildi asıl sinirim Ergin ile vakit geçiremememizdi.
"Balayımız olacaktı bu bizim." Diye mırıldandın dolan gözlerimi saklamak için tırnaklarıma bakarken.
Üst üste olan iki elimi tuttu tek eliyle. "Yolma şu ellerini yara yapıyorsun sonra."
Omuz silkip burnumu çektim.
"Bir daha böyle bir şey olmayacak söz veriyorum aslında herşeyi ayarlamıştım ama yaptığım çalışmalar kaybolmuş virüs girmiş bilgisayarlara."
"Peki." Dedim sadece.
Sakallarını boynuma sürttü arabayı çalıştırmadan önce derin bir öpücük bıraktı boynuma.
"Çok özledim kızım seni."
Kendimi geriye çektim.
"O yüzden 4 gecedir beni geri çeviriyorsun Ergin."
Ergin gözünü yoldan ayırıp şokla bana baktı sonra tekrar yola döndü. "Beynime sıçayım ! Sen o yüzden mi gecelikleri giymiştin ?"
Bende şokla Ergin'e baktım. "Ergin salak mısın o buz gibi havada popom donarken neden onları giyeyim cidden hiç mi anlamadın ya !"
"Didem valla kafam çok doluydu akıl edemedim ki hiç."
Başımı yavaşça salladım. "Sen bence artık beni sevmiyorsun ya valla bak hiç sevmiyorsun."
"Ya kızım." Diye yükselerek gaza bastı. "Allah çarpsın köpek gibi seviyorum sadece çok kafam doluydu şuan gerçekten aptallığıma yanıyorum."
Dudaklarım aşağı sarktı istemsizce. "Peki."
"Didom ya kurban olduğum sen böyle üzülüyorsun ben kendimi çok suçlu hissediyorum sen Ergo'nu tanımıyor musun ? Yapma böyle lütfen."
"Tamam yapmıyorum." Diyip başımı cama çevirdim ve evimize gelene kadar sessizce yolu izledim.
Valizleri eve çıkardıktan sonra Ergin montunu bile çıkarmadan kapının önünde dikildi.
"Seni böyle bırakmak hiç içime sinmesede gitmem lazım."
"Tamam iyi çalışmalar." Dedim arkamı dönüp koltuklara ilerleyecektim ki Ergin kolumdan tutup beni kendine çekti ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı. Bu sırada ellerinide belime sarmıştı ve vücutlarımızı bir bütün yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
ChickLitBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?