84

47.8K 1.3K 446
                                    

"Buradan sola döndüğünüzde dümdüz ilerleyin restoran orada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Buradan sola döndüğünüzde dümdüz ilerleyin restoran orada."

Karşımdaki 50'li yaşlarındaki adama otelin restoranını tarif ettiğimde Ergin bir anda yanımıza sinirli sinirli geldi.

"Sen kimsin lan ?"

Kaşlarımı çatıp Ergin'e baktığımda adamda şaşkınlıkla bir bana bir ona baktı.

Adamın yakasına yapıştığında "Ne oluyor Ergin." Diye bağırıp ellerini adamın üstünden ayırması için sertçe bileklerini tuttum.

"Didem seni rahatsız mı ediyor ?" Diye bağırdığında adam şaşkınlıktan tek kelime edemiyordu.

"Saçmalama Ergin adam restoranı sordu!" Diye bağırıp tüm gücümle bileğine yüklendim.

Ergin ellerini adamın üstünden çektiğinde yüzünü sıvazladığını gördüm bu sırada bende adamdan yüzlerce kez özür dilemekle meşguldum. En sonunda adam gittiğinde Ergin'in ter içinde yere çöktüğünü fark ettim.

"Sen manyak mısın ?" Diye bağırdım tepeden ona bakarken.

"Ben mi manyağım ?" Diye yükseldi. "İki dakika havluları değiştirmeye gidiyorum döndüğümde seni bulamıyorum ve yanında bir adam görüyorum !" Diye bağırdı.

Gözlerimi kısıp ciddi mi diye baktım. "Babam yaşında adam yol sordu bende tarif edebilmek için adamı yola çıkardım iki adım ötedeydim ! "

"Off." Diyerek dirseklerini dizlerine yasladı ve yüzünü sıvazladı. "Korktum Didem." Dedi düz bir sesle. "Başına bir şey geldi sandım !" Tekrar sesini kontrol edemeyip bağırdığında irkildim.

"Tamam." Dedim sessizce. "Tamam hadi odaya çıkalım."

Sessizce odaya çıktığımızda duşa girmeyi akşama bırakıp boyundan bağlamalı uzun salaş bir elbise giydim çenemi ve boynumu tekrar fondötenleyip hafif bir makyaj yaptım.

Saçlarımı yaparken Ergin belinde bir havluyla duştan çıktı ne kadar bakmak istesemde bakmadım kendisine.

Aynadan bana doğru yaklaştığını gördüğümde kısa bir anlık göz göze geldik. Elini belime sarıp saçlarımı topladığım için açıkta kalan enseme bir öpücük bıraktı. "Didooo." Dedi uzatarak.

"Hım ?" dedim düz bir sesle.

"Özür dilerim." Dedi bu seferde boynuma doğru bir öpücük bıraktı hafif çıkmış sakalları huylandırdığında başımı yana doğru eğdim. "Sorun değil."

Bu sefer boynumun diğer kısmını öptü. "Kaçma benden."

Başımı bu seferde öptüğü tarafa eğdim. Ergin boş durur mu yine açıkta kalan kısmı öptü."Kızım seni çok fena yerim."

Abimin Arkadaşı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin