Bana Aitsin~35

5.3K 186 14
                                    

Multimedia da Demir vardir ve youtube videosu ve sevdigim bir sarkı olan Mabel Matiz- Gel vardir keyifle okuyun ve oy vermeyi unutmayiiin :)

"Ben kantine iniyorum gelen?" diye sordum kafasını sıraya gömen Berna ve Sena'ya bakarak. Çıkardıkları mırıltıları duymazdan gelerek cüzdanımı alarak ayağa kalktım. Bana gülümseyerek bakan Burak ve Gözde'ye tebessüm ederek sınıftan çıktım.

Batuhan da derse girmemiş ve bahçede basket oynamaya karar vermisti. Kızlar ise bugun cuma oldugu icin haftanın yorgunlugunu bikac derstir uyuyarak çıkarıyorlardı.

Meyve suyunu ve kekimi alıp sıradan çıktığımda bir grup erkeğin gülme sesi dikkatimi çekti. O masaya dogru döndüğümde Batuhan'ı görmem uzun sürmedi. Batuhan'ın yanına dogru ilerlerken masadan bikac göz bana dogru çevrilmişti.

Onlara gülümseyerek elimi Batuhan'ın omzuna koydum ve bana dönmesini sağladim.

Batuhan gülerek ayağa kalkarken yanındaki cocuk görüş
alanıma girdi ve ufak bir çığlık attim.

"Demirr?"

Demir kafasını kaldırdı ve bana baktığında yüzündeki şaşkınlık gülmeme neden oldu.

"Ece"

Demir hızla ayaga kalkarken bende yanina ilerledim ve açtığı kollarının arasina girdim. Şu an çok şaşkındım. Demir'in bizim okulda ne işi vardı.

Demirden kollarimi ayırdığım da hemen elini saçlarima dogru götürdü ve ondan once davranarak elini hızla tuttum.

Gülerek bana baktiginda Batuhan yalandan öksürerek tüm bakışlari kendisine çevirdi.

"Siz tanışıyor musunuz diye sormak isterdim ama sormuyorum"dedi. "Asıl merak ettigim soru nereden tanıyorsunuz birbirinizi kafam karıştı"diyerek masadaki yerine tekrar oturdu. Demir bana gülerek baktığında bende ona gülümsedim.

"Demirle Ankara'da tanışmıştık ve burada karşılaşmamız çok tuhaf "dedim bana cevirilen yüzlere dönerek.

"Bende bu sene geldim okula Batuhan sagolsun" dediginde şaşırmıştım.

"İyiki de zorla getirmisim seni bu okula. Bak fena mi oldu karşılaştıniz"dediginde Batuhan'a dönüp güldüm. Hic de fena olmamışti bu karşılasma.

"Hadi biz biraz bahceye çıkalım ve hasret giderelim"deyip gulerek ayağa kalktığinda omzuma attığî elini indirdim. Demir gülerken Batuhan'a sınıfta gorusuruz diyerek Demirin arkasindan bahçeye çıkmaya başladım.

"Seni İzmir'de görmek"dedi banka otururken.

"Tekrar görüşcegimizi hic düşünmemistim" dedim havuz olayi aklima gelirken. Demir gulerek ;

"Çağatay simdi nereden çıkacak "dedi kafasiyla saga sola bakarken. Burukca gulumsedim.

"Neler oldugunu bir bilsen "dedim tebessum ederken.

Demir banka iyice yaslanıp ayak ayak uzerine atarken bana döndü.

"Anlat vakit çok"..

......

"İşte durum bu"dedim sıkıntıyla kafami manzaraya çevirirken. Demir konusmanin uzun oldugunu anlayarak bir kafeye gitme fikrini ortaya atmıştı ve bende neşeyle kabul etmiştim.

''Çağatayı çok özledin degil mi?"

Demirin sorusuyla yorgun bakışlarımı ona çevirdim.

"Özlememem gerek."dedim kırgın bir sesle.
Demir masanin uzarinda duran elimi tuttugunda bakışlarımı ona cevirdim.

~Bana Aitsin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin