YORUMATİPOYVERİRSENİZSEVİNİRİM... MULTİMEDYADA İREMDERİCİNİN BİR MİYİZ SARKİSİ VAR DİNLEYEREK OKURSANİZ SEVİNİRİM.. MULTİMEDYADA ECENİN BU BÖLÜMDEKİ HALİ VAR..
Uykumun çok ağır olmasına rağmen odamin kapisinin yavaşca acilip kapanma sesiyle gözlerimi actim. Daha yeni yeni uykuma dalarken kim gelirdi. Ayşe de hafta sonu olduğu için ailesinin yanına gidecekti. Evde Çağatay ve benden başka kimse yoktu. Yavaşca bana yaklaşan kişiye bakmayip gözlerimi hemen geri kapattım.
Karanlıkta goremedigim için bana yaklasmasini bekledim. O kişi bana doğru yaklasinca burnuma dolan elmali turta kokusuyla irkildim. Tuhaf gelebilirdi ama Çağatay gerçekten de öyle korkuyordu. Kendine has erkeksi kokusuyla ve kullandigi parfümle de birleşince kokusu gerçekten de iç cektirecek derecede güzeldi. Nefesimi düzenli bi şekilde alip verirken Çağataya uyuyor numarası yapıyordum. Çağatay bana iyice yaklaşıp alnima bir öpücük kondurdu. Bunun saskinligiyla agzimi açmamak için kendimi tuttum. Çağatay benden uzaklaşıp bi sure bana baktiktan sonra yavaşca nefesi benden uzaklaştı. Gozumu acip ona bakmaya cesaret edemezken kapinin tekrar acilip kapanma sesiyle gözlerimi actim.
Çağatay az önce sebepsiz yere gelip beni opmustu. Aciklamasi neydi bunun. Beni sınamak mi
istiyordu acaba.Ama uyanik olduğum bi zamanda değil, uyudugumu sandigi bi zamanda gelip
öpmüştu. Beniseviyorolabilirmiydi? Ah sacmalama Ece bir kere öptü diye bu düşünce de
nereden cikti. Üstelik gecen sabahtan ben onu opmustum o uyurken. Tamam ben seviyordum
ama Çağatay için bu söz konusu bile değildi.
Gecenin bir vakti geldi ve yine beni bu aptal ümit dolu düşüncelerle yalnız birakti. Tüm dengemi
alt üst ediyordu o.
.......
Hafta sonu olduğu için gece sabah erken kalkmak için alarm kurmustum ve su anda calip duruyordu.
Alarmi kapatıp yataktan gerinerek uyandım. Alarm kurmamin sebebi sabah Ayşe olmayacağı için
erken kalkıp bana ve Çağataya kahvaltı hazırlamaktı. Yataktan kalkip banyoya girdim. Hizli bir duş alip kendime geldim.
Banyodan sonra dizimin iki karis üstünde olan krem rengi elbisemi üstüme giydim. Sacimi kurutup ikiye ayirdigim bir tarafini taç orgu yaparak örmeye başladım. Elbisenin orgu seklinde olan kemerini de belime yerleştirdim. Elbisemle ayni renkte olan sandaletlerimi de ayagima geçirdim. Aynaya baktigimda gerçekten de güzel gözüküyordum.
Çağatayin kapisini yavaşca acip içeriye başımı uzattim. Hala uyuyordu. Onu uyurken izlemek isterdim ama önce bi kahvaltı hazirlamam gerekiyordu.
Hizla asagi mutfağa indim. Dolaptan cikardigim kahvaltiliklari tezgaha koyarken bir yandan da yumurtaları cikariyordum. Çağatayin omlet sevdiğini biliyordum. Tavayi cikarip içine biraz yağ koyduktan sonra yumurtalari tavaya koydum.
Alt tarafı piştiği için ters cevirecegim sirada tava elimden kayip yerle buluştu. Cikardigi gürültülü ses de ortaligi daha da alevlendirirken tavayi yerden almak için uzattigimda elim yandi.