"Ne bakiyorsun be pis egoist".
Sena'nin sesiyle ısırdığım tostumu tekrar masaya bırakıp arkama yaslandım. Sinirli oldugunu sandığım bakışlarim yüzünde gezerken mahcup bir sekilde gözlerime baktı.
"Yeter sena Allah aşkına yeter artık.1 haftadır bıkmadın mı uğraşmaktan."dedim. Sena sinirli bir sekilde ;
"Kendisi bana bulaşıyor ya. Simdi suçlu ben mi oldum. Bak hala gülüyor."
Bu sefer sinirli bakışlarını benden çekip Demir'e dogru bakmaya başladı. Demir'e dogru döndüğümde alaycı surat ifadesiyle Sena'ya bakıyordu.
Sena sinirle masadan kalkarken Demir kolunu tuttu."Seninle tanıştığım güne, çarpıştığım güne.." biraz durdu ve tekrar sırıtarak konustu." Binlerce kez lanet olsun"deyip güldükten sonra Sena'nin kolunu bıraktı.
Evet anladığınız uzere Sena'nin Bernayla bana hem kızarak,hemde kızararak anlattığı ve yolda çarpıştığı kisi Demir. Sena bikac gundur hala bu olayi sindiremedi malesef.
Sena sinirle ellerini saçına geçirip ufak bir çığlık attı.
"Delirecegim ya Allah'ım"diyerek yanimizdan uzaklasırken gülerek Demir'e döndüm.
"Uğraşmasan olmuyor degil mi şu kızla."dedim.
"Napayım onu sinir etmek hoşuma gidiyor."dedi.
"Hımm"diye bir ses çıkardığımda Demir bana sinirle bakmaya basladı.
"Saçmalama Ece ."dediginde gülmeye başladim.
"Bence sacmalamiyorum hem yakışıyorsunuz da"dedim gulerek.
"Yanıma yakışmaz çok çirkin"deyip yuzunu buruşturduğunda ;
"Sence de tanışmadan once o olaylarin olmasi guzel bir tesaduf degil mi"dedim.
Durup düşününce gercekten de güzel bir tesaduftu. Sena'nin Demir'le yolda ilk karşılaştıkları anı bana ve Berna'ya anlatirken dedikleri aklıma geldiginde güldüm.
"Sena cirkin degil"dedim az once dedigi şeyi yeni idrak edince. Demir ayağa kalkip beni de kaldırdı. Elini saçlarima atıp saçlarımı karıştırınca ;
"Arkadasını da savunurmus"dedi. "Ama benden sana tavsiye o kıza sen güzelsin deyip de boşa havalara girmesini sağlamayın."dedi. Saçımdaki elini vurarak ittirdim.
"Batuhan'in arkadaşı iste nolacak."...
....
Okuldan sonra direkt eve gekip hazırlanmaya başladım. Bugun hep birlikte bizimkilerle aksam yemegine gidecektik.
"Çok güzel olmussun." Berna'nin sesiyle elimdeki parlaticiyi çantama koydum ve gülerek ona döndüm.
"Ya sen.. sende harikasin"dedim.
"Sena'ya da guzel olmasini soyleseydik keske. Simdi Demir'in karşısına paspal bir sekilde cıkmasa bari"dedi gulerek.
"Ayıcıklı pijama giyme fikrinden zor vazgecirdik biliyorsun"dedim gulerek.
Sena en basından beri yemege gitmemek icin bir sürü bahane uyduruyordu.
"Demir arıyor"dedim elimde tuttugum telefonun ekranina bakarken.
"Geldin mi"dedim.
"Bir an once asagı inmezseniz şu kız yüzünden kafayı yiyecegim"dedi nefes nefese.
Ben şaşkinlikla Demir'i dinlerken Sena'nin sesi kulagima gelince güldüm. Önce Sena'yi alıp sonra bizi alacakti.