Multi de Ecenin ve Çağatayin bu bölümdeki halleri var. Bir günde iki bölüm ha :) Keyifli okumalar. :)
Telefonumun sesi uykumu böldü. Kimdi bu saatte aramaya cesaret eden diye içimden
saydirirken telefonun saatine bakmamla yediğim darbe ayni anda oldu saat 12:30. Öğlen hem
de. Niye kimse beni uyandirmiyor ki bu evde. İyi ki Berna var arayan.
''Alo'' uykulu cikan sesimle beraber elimi gözüme götürüp gozumu ovaladim.
''Sen daha uyuyor musun"diye soran Bernaya ''Yok numara yapıyorum '' dedim.
''Neyse simdi gevezelik yapma da beni dinle. Biliyorsun ki yarin doğum günüm ''
''Ne dedin '' diye bagirdim. Yarin Bernanin doğum günü ve ben hediye bile almadim daha. Evet iyi arkadaş dediğin zaten boyle olur deyip kendimi teselliye basladigimda Berna ;
''1 saat sonra Forum AVM de buluşalım. Kendime elbise almam lazim. Alisveris yapmam lazim ya'' dediği an telefonu suratina kapattim. Yataktan cikip kendimi banyoya attim. Hemen dusa girip ciktim.
Ciktigimda saat 1'e geliyordu ve yarim saatim kalmisti. Geç kalirsam bana kiz tripleri atacagini bildigimden dolabimin karsisina geçtim. Elime geçen kot sortu ve beyaz üzeri çiçek desenli şifon tişörtü üstüme geçirdim. Elime cuzdanimi ve telefonumu aldim. Kafama da hava sicak oldugu için gri bir şapka geçirdim. Güneş gozluklerimde elimde yer alirken hizla asagi indim. Mutfağa girdiğimde Çağatay elindeki koca bir bardaktan su içiyordu. Bu saatte evde olması da sasirticiydi. Beni suzdugunde yutkundum. Bakislari hiçte iyi görünmüyordu.
''Ne oldu ne bu acele'' diye sordu. Mutfağa koşarak girdigimi hatirlayinca sorunun yersiz olmadigini anladim.
''Bernayla bulusmam lazim ve'' dedikten sonra telefondan saate baktim. Saat 1i çeyrek
geçiyordu. ''Sadece 15 dakikam var ve forum AVM ye gitmem lazım '' dedim. Çağatay
masanin üstündeki dosyaya uzanip eline aldi.
''Sirkete gidiyorum ve istersen seni birakabilirim'' deyip yürümeye başladı. O kapidan cikarken hala yerimde dikiliyordum.
''Gelmeyi düşünüyor musun'' diye bagirdiginda hemen ayakkabilarimi giyip arkasından ciktim. Çağatayinda üstünde acik mavi bir tişört ve hardal rengi bir pantolon vardi. Onunda gozluklerini taktıgını gördüğümde bende elimde olan gözlüğü taktim.
Hizli bir araba yolculuğundan sonra Çağataya tesekkur edip arabadan indim. Bernaya mesaj atip nerede olduğunu öğrendim.
Magazanin önune vardigimda eline aldiği bir elbiseyi incelemekle meşgul olduğundan beni farketmemisti bile.
''Ben geldiim '' dedim önüne geçerek. Berna burun kivirip ''10 dakika geç kaldin'' dedi.
''Kizim ben sevgilin olan Enver değilim. Ne bu sevgili tribi gibi'' dedim. Berna gulerek ''Haklisin ya pardon bi an karistirdim'' dedi.
Sonra elinde tuttuğu elbiseyi bana doğru uzatip ;
''Sence nasil '' diye sordu. Elbiseye baktigimda siyah mini üstünde sari çiçek desenleri olan
bir elbiseydi. Begenmistim doğrusu.
''Bence gayet iyi almalisin'' dedim. Elbiseyi tekrar yerine asip ''Bikac mağazaya daha bakalim
begenmezsem gelir aliriz'' dedi. Onu onaylayip diğer mağazalarda dolaşmaya başladık. Neyi gostersem burun kiviriyordu. Aklinin o elbise de olduğunu biliyordum. Tam onun zevkine