Bana Aitsin~22

8.9K 290 9
                                    

Multide diğer karakterler vardır..

Annemin o guzel sesini duyarak yeni bir gune baslayip, gozlerimi acmak uzun zamandir

ihtiyacim olan birseydi. Ustelik bugun de cuma gunuydu ve Cagatay bugun dönüyordu. Yani

oyle heyecanli falan degilim ama.. Yanlis anlamayin hemen.

Ustume hizla siyah bir tayt ve beyaz bir tisort giydim. Saclarimi duz bir sekilde acik biraktim.

Cantama 1 tane test kitabi atip cuzdanimi ve telefonumu da elime aldim. Okul cikisi tekrar bu eve ugrayip sonra diger eve gececektim. Asagi indigimde annemin elime tutusturdugu tostu alip ayakkabilarimi giydim. Bernaya mesaj attiktan sonra tostumdan isiriklar alarak yavas adimlarla Bernalarin evine vardim. Tostu bitirip elimi, cikardigim islak mendille temizledim.

"Gunaydin canim". Bernanin sesiyle irkildim.

"Gunaydin" dedim bende ayni samimiyetle.

Buyuk bir sessizlikle taksiden indik.

Berna da yol boyunca sessiz olmayı seçmişti. Sanki birşeyler söylediğinde benim canimin

yanacagindan korktuğu için boyle durduğunu pekala çok iyi biliyordum. Ve bu kiza boşa en

yakin arkadaşım demiyordum.

''Selam millet'' dedim bizimkilerin yanina vardigimizda yapmacık bir şebeklikle. Berna bana

tuhaf tuhaf bakınca yanlis birşey mi yaptim acaba diye düşündüm.

''Selam,günaydın '' tarzında şeyleri dinledikten sonra ilk derse girmek üzere sinifin yolunu tuttuk. Çantamı masanin üstüne koyup siraya oturdugum sirada, Berna ;

''Bir derdin mi var senin'' dedi buz gibi sesiyle.

''Asil senin derdin ne sanki bana tavir aliyor gibisin'' dedim.

''Evet aliyorum kendini kandirip mutlu rolü yapıyorsun ve bu durum benim canımı sıkmaya başladı. Ne olmuş yani Çağatay bir tepki vermemişse ya da herhangi bir bok yapmamissa'' dedi. Uzun zamandan sonra benimle küfürlü konuşmasına mi sasirayim, yoksa dediklerinin hakli olmasına mi.

Ben susunca Berna yine devam etti. ''İnan senin bu halin beni daha çok uzuyor. Takma ya takma bu kadar mi zor. Buğra dan ayrildigin günlerini de yine en iyi ben biliyorum.'' Hah Buğra yi da hatirlattigina gore simdi tam oldu.

''İcinde bana karsi olan ofkeni mi kusuyorsun napiyorsun anlamadim.'' dedim.

''Tum bu soylediklerimde hakli değil miyim sence de ? Eski neşeli Ece gitti yerine ota boka ağlayan, sürekli Çağatayi düşünen efkarli bir kiz kacmis sanki.

Söylediklerini dusundugunde hakli olduğunu gayet iyi biliyordum. Ama inkar etmek işime geliyordu.

''Ne yani sende mi böyle düşünüyorsun artik benim hakkimda'' dedim sesimi biraz yükselterek.

''Evet bende boyle düşünüyorum. Su haline bak Ece.'' dedi. Yüzüne baktigimda gözlerinin dolmuş olduğunu benim ise gozyaslarinin gözümden hücum ederek aktigini farkettim.

Berna saskinlikla ban bakip kollarini açarak bana sarildi. Önce tepki veremesemde bende ona sarildim. Boyleydik iste. Birbirimizin hata yapmasini ne olursa olsun engelleyen insanlardik. Benim için hicbir zaman kotu dusunmeyecegini çok iyi biliyordum.

''Ben özür dilerim '' dedi Berna. '' Ama birseylerin de farkina varman lazimdi artik'' dedi kulagima doğru. Ondan ayrilip gozyaslarimi elinin tersiyle sildim.

''Haklisin yada haklisiniz. Her neyse.. Tamam artik eski neşeli Ece var '' dedim gülümseyerek. Berna sirtima vurup '' Helal koçum '' dedi.

....

~Bana Aitsin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin