Bana Aitsin~2

18.3K 503 20
                                    

Bana doğru soguk bakislariyla gelen yeni çocuğa bakarken Gozdenin sesi sinifi doldurdu

''Hocam benim yanim bos. Arkadaş.. Yani Çağatay buraya gelebilirsin. '' diyen Gozdeye yan gözle bakan Çağatay '' burasi iyi'' diyerek gelip yanima oturdu.

Gozdenin yaninda oturan epey yakin arkadaşı Sedayi hangi ara on tarafa attigini bile göremedim. Bu kizdan korkulurdu. Cagatayi

dikkatlice incelemeye basladim. Bakislarindaki soğukluk ve sertlik insanin tenini urpertecek cinsten olurken sert yzu hatlari da buna yardimci oluyordu. Kahverengi gözleri insanin içini isitacak kadar guzelken bir o kadar da soğuktu.

Çağatay bana dogru döndüğünde afallamis bir şekilde önüme döndüm. Bakislari hala uzerimdeyken bende ona doğru döndüm. Gözleri o kadar güzeldi ki. Bugün okulda bahçede bana carpip giden çocuğa o kadar benziyordu ki. Tabi çocuğu sadece arka profilden görmüştüm ama Çağatay olduğunu düşünüyordum.

''Sen bugün bana bahçede carpip özür bile dilemeyen o kişi olabilir misin'' dedim.

Hilal ve Merve de bize doğru donup baktiklarinda bi aciklama gereği hissedecek ki

''Belki olabilir'' dediginde sinirlerimin arttigini anlayarak onume dondum. Ozur dilemek yerine hala piskince konusuyordu. Anlasilan bu Çağatayla benim isim vardi. Kizlar tekrar önlerine döndüklerinde bende önüme dönüp test kitabimi actim. Merve ve Hilal heyecanlı bi şekilde ;

''Ece şunlara bak'' deyince Mervenin uzattigi telefona baktim. Bizim Berna ve Enver bi kafede oturup kahvelerini içerken sarmaş dolaş resim çekilmişler. ''Ask iste kizim bu'' dedim bizim

kizlara dönerek. Hep birlikte gulerken telefonumu cikarip Bernaya imali mesajlar

attim. Arkadasimi sevgilisinin yaninda utandirmak arkadasligin kutsal gorevlerinden biriydi.Zil calinca bizim grupla kantine inmek için ayaklandık. Çağatay bey ayak ayak üstüne

atmis gecmemi engelleyen bi şekilde oturuyordu.

'' Bi müsaade eder misin'' dedikten sonra Çağatay gözünü telefonundan ayirip bana bakti.

Cagatayin ayagini çekmesiyle hemen siradan geçip bizimkilerin yanina gittim. Hepsi imali imali bakarken elimi kaldırarak konusmalarini engelledim.

''İnanin sadece arkadasiz. Ama biraz ukala bir tip olduğu belli. Aklinizdaki o fesat düşünceleri bir kenara birakin'' dedim.

Hepsi bi anda bu sozlerime gülünce ister istemez bende guldum. Kürşat hepimize kahvelerimizi verdikten sonra o da masadaki yerine oturdu.Kahvelerimizi

içtikten sonra zil caldi ve sinifa doğru yürümeye basladik. Sinifa girdigim anda hic vakit

kaybetmeyip yerime hemen oturan Gozdeyi gormem kisa surdu. Bu kizin birgün benden fena bir dayak yiyeceği kesindi.

Benim siraya doğru geldigimi fark eden Gözde Çağatayin yanina mumkunmus gibi daha da yaklasmaya başladı. Bu durum sinirimi bozsa da bozuntuya vermedim.

'' Gözde kalksan iyi olur.'' dedim. Gözde bir bana bir Çağataya baktiktan sonra istemeye istemeye gidip yerine geçti.

Son dersin bitmesine yakin Cagatayin bana baktigini farkettim aldiris etmeden test kitabimi

çözmeye devam ettim.

Çağatay 'dan..

Şu an yanimda oturan bu masum kizin durumuna üzülüyordum. Onun hicbirseyden haberi yoktu ve rahatça hayatına devam ediyordu. Babam durumu bana söylediğinde verdiğim ilk tepki bagirip cagirmak olmuştu. Evlenecegimi duyduğumda küplere binmiş o gece fena dagitmistim. Babam beni zorla bu evliliğe ikna ettiğinde ise hala vazgeçmeyi istiyordum.

Ecenin babası Murat amca şirketimizin hatri sayilir ortaklarından biriydi ve su siralar şirketinde yolunda gitmeyen bazi şeyler vardi. Çok düşünceli ailelerimiz ! bizi evlendirmenin şirketi kurtarmanın tek yolu olduğunu söylüyordu. Mantik evliliği yapmamiz isteniyordu ama durum çok mantiksizdi.

Soğuk ve sert durusum herkes için geçerliydi. Ecenin hicbirseyden haberinin olmaması da isleri daha da zorlastiriyordu. Oniun da bu evliliği öğrendiğinde vereceği tepkiyi merak etmiyor değildim.

Ece'den..

Dersin bittiğini gösteren zil caldi ve kitaplarimi cantaya koymaya basladim. Çağatay ayağa

kalkip gidecekken bana kisa bi bakis atip öyle gitti. Biz kizlarla toparlanirken Berna ve Enver

sinifa girdi. Berna bana dogru gulerek geldiginde sinirli bakislarimi Bernaya yolluyordum.

''Hadi size gidelim de sende anlat neler olduğunu'' dedi. Bakisimdan durumu anlamis olduğu için içimden ona teşekkürlerimi iletim. ''Tamam gidelim'' dedikten sonra hep birlikte siniftan ciktik Banu Kürşat ve Hilal servise binerken Merve ve Emir de yanimizdan geçerek evlerine doğru gittiler. Kisa bi vedadan sonra Berna ve bende bize gitmek üzere bi taksiye atlayip evin yolunu tuttuk.

~Bana Aitsin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin