Bana Aitsin~37

6.2K 203 34
                                    

Sınav haftası gelmişti ve ben henüz hazır olduğumu sanmıyordum. İyi bir mimar olmam için çok çalışmam gerekiyordu ama ben İzmire geldiğim günden itibaren pekte sıkı ders çalışmamıştım. Simdi ise bir sonraki ders gireceğim sınava hazirlanmakla meşguldum.

"Ben sana kopya veririm" diye gülerek önüme oturan Batuhan'a bir tane vurdum.

"Senin bildiğin sana kalsin."dedim kitabın kapağını kapatarak.

"Vay demek öyle hocayı üstüne kışkırtayım da sen gör gününü."

"Kopya vereceksin değil mi Batucum"dedim gülerek.

"Bakarız" dedi dalga geçercesine.
İçeriye giren hocanın ellerindeki kağıtları hemen alip dağıtmaya başladı sınıftan bir kız.

Sınavım çok güzel geçmişti. Batuhanin yardımlarını da unutmamak lazımdı.

"Bu hafta çok yorucu geçiyor. Haftasonu biseyler planlayalim ."dedi Burak Gozdeye ve bize bakarak.

"Olabilir çok sıkıldım."dedi Demir Sena'ya doğru bakarak.

"Bende sıkıldım aynen."dedi Sena da sinirle Demir'e bakarak. Demir gülerek bana baktığında gözgöze geldik ve bende güldüm.

"Bizim yazlığa gidebiliriz."dedi Batuhan telefonunu masaya koyarak.

"İyi de yaz mevsiminde değiliz ki."dedim.

Batuhan alkış çalarak gülmeye başladı.

"Aferin zeki kız"dediğinde bende gülerek bizimkilere baktım.

"Bizde kışlık deriz o zaman"dedi Demir hala benle dalga geçerek. Ona dil çıkartıp titreyen telefonumu elime aldım.Emir arıyordu.

"Aloo"dedim harfleri uzatıp gülerek.
"Şirin "
"Evet benim o"
"Çok da mutevaziyiz yine."dedi Emir gülerek.
"Napiyorsunuz bakalım. Bak herkes yanımda sesin hoparlörde ona göre."

"Ama Emir ilanı aşk edecektim ben hoparlörden çıkarır misin."dedim gülerek. Karşı taraftan birinin öksürük sesi geldiginde Merve olduğunu anlamam kısa sürmüştü. Emirlerle ögle arası boyunca konuştuktan sonra bir sınava daha girip eve gelmiştik. Akşam yemeğinde Sena bizde olacaktı.

Berna'yla mutfağa girip akşam yemeği için birşeyler hazirlamaya başladık. Teyzem de işten gelecekti ve ona da güzel bir süpriz olacaktı.

.....
"Yalnız neyi fark ettim biliyor musunuz."dedi Sena agzindaki lokmasini Bize göstererek.
Yuzumu çevirerek ; "Öncelikle iğrençsin ve neyi fark ettin."dedim.

"Bu Demir harbi beni deli ediyor ve bu galiba benim hoşuma gidiyor."dedi.

"Şaşırmadım."dedim mantımı iştahla yerken.

"Demir kim kuzum."dedi Teyzem.

"Sena'nın flörtü teyze."dedi Berna gülerek.

Sena sinirle Berna'ya bakarak çatalını elinin üstüne batırdı. Ben dehşetle bir Sena'ya bir Berna'ya bakarken teyzem gülmeye başladı.

"Anladim ben."

"Ne anladın teyze ya valla bak yok öyle bişey. Hem annem duysa mazallah."dedi Sena.

"Annenin bu tarz şeylere karışmadığını biliyoruz"dedim.

"Allahim anneme gelecek tüm kotulukler bana gelsin. Allah anneme Demir gibi damat vereceğine bana Demir gibi koca versin Amin."dediğinde hepimiz gülmeye başladık.

"Ay galiba yanlış oldu yine" dedi eline bardağını alıp suyunu  içerken. Hepimiz onun bu hallerine  gulerken Sena bize kötü kötü bakarak yemeğini yiyordu.

~Bana Aitsin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin