8. BÖLÜM

42.4K 2.7K 1.2K
                                    

Herkese merhabalar 💗

Altta ki küçük yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın ⭐️

Keyifli okumalar dilerim 🦋

Sınır: 180Vote & 180Yorum

Sınır: 180Vote & 180Yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Camda olan kişi Demir'den başkası değildi.

Emlakçının bahsettiği Yüzbaşı Demir miydi? Yani Demir yüzbaşı mıydı?

''Heh sana bahsettiğim Yüzbaşı da cama çıktı'' diyen emlakçı ile Demir'in cidden yüzbaşı olduğunu anladım.

Demir şaşkın bir şekilde bana bakıyordu ve evde bile yüzünde maske vardı. Tamam özel bir tim oldukları ve tanınmamak için taktıklarını biliyordum ama mesela neden tanınmamak zorundalardı bunu merak ediyordum.

''Bildiğim kadarıyla bir de erkek kardeşi varmış, yani burada korkmana gerek yok'' diyerek beni bir nevi rahatlatmaya çalıştı. Bakışlarımı Demir'den çekerek emlakçıya döndüm.

Benim amcaya dönmem ile amcanın telefonu çaldı ve benden müsaade isteyerek telefonu açmak için evin içine girdi. Üstümde hissettiğim yoğun bakışlar ile tekrardan yan evde pencerede duran adama döndüm.

Bana göz kırpıp başını salladı ''sen burada ne alaka?'' dermişçesine. Şimdi bir dakika, Demir bana az önce göz kırptı dimi?

Ben yanlış görmedim dimi?

Demir yüzbaşı, Alkan komutan dediğimiz kişi bana göz kırptı?

Tamam tamam sakinim.

Ona küçük bir tebessüm ederek ''az önce komşu olduk'' dedim. Ama yüzümde ki tebessümün yalandan bir tebessüm olduğu açıktı. Demir benim dediklerim karşısında derin bir nefes aldı bana son bir bakış atarak içeri girdi ve camı kapattı.

Fazla kabaydı! İnsan bir hayırlı olsun falanda diyebilirdi yani.

Bu hareketine gözlerimi devirerek eve doğru döndüm ve eve doğru ilerleyecek iken amca içeriden çıktı.

''Kızım tamamsa gidelim mi artık?'' diye soran amcaya başımı sallayarak ''gidelim'' dedim ve bahçenin çıkışına doğru ilerlemeye başladım.

Amca ile arabaya bindiğimiz de kira hakkında konuşmaya başladık. Kısa sürede onun dükkanına bıraktığımda inmeden önce evin anahtarını bana vermişti.

Bu iş tahmin ettiğimden daha kolay olmuştu.

Şimdi gidip eşya bakabilirdim!

Telefonumdan alışveriş merkezinin konumuna baktığım da alışveriş merkezinin Cizre de olduğu gördüm. En azından hâlâ Cizre içinde olacaktım. Bu benim için fazlasıyla iyiydi. Navigasyonu açarak yola çıktım.

ORENDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin