Herkese merhabalar 💗
Altta ki küçük yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın ⭐️
Bölüme geçmeden önde lütfen burayı okuyun. Uraz'ın oyun falan filan oynadığını düşünüyorusunuz. Bu bölümde öyle düşünmenizi kanıtlayacak bir bölüm. Ama hiç bir şey göründüğü gibi değil.
Keyifli okumalar dilerim 🦋
Sınır: 300 Vote & 300 Yorum
***
Kime cevap vereceğimi şaşırdığımda Uraz çenemde olan elinin tutuşunu sertleştirdi ve o yüzden ilk önce Uraz'ı halletmeye karar verdim.
''Bir dakika bekle'' diyerek Cengiz Bey'e döndüm ve ''Büyük ihtimalle yarın gideceğim'' dedim. Cengiz Bey bir şeyler demek için dudaklarını araladığında Uraz araya girerek ''işine bak sen, ben halledeceğim'' dedi gür sesiyle. Cengiz Bey tereddütle bana baktığında başımı salladım. Cengiz Bey daha fazla bir şey demeyerek iyi akşamlar diyerek yanımızdan uzaklaştığında maviliklerimi Uraz'a çevirdim.
''Sana bunu kim yaptı Lina?''
Tüm kelimelerin üstüne teker teker basarak sorduğunda kaşlarım çatıldı. Ona neydi?
Sen salak mısın?
Kendimle çelişiyordum resmen! Bir yanım onun kollarının arasına sığınmak isterken bir yanımda uzak durmam gerektiğini söylüyordu.
Kısacası aklım ve kalbim çelişiyordu ve baskın olan kalbimdi. Daha önce kalbimin sesini dinlemiştim aldatılmıştım. Şimdi yine kalbimin sesini dinleyecektim ama sonunda ne olacaktı bilmiyordum. Hata olacaksa da olsundu.
Zaten yaptığımız hatalardan ders çıkararak tecrübe edinmiyor muyduk bu hayatta? İlk hatam yüzünden kalbimin sesini dinlemekten vazgeçmeyecektim. Ve bu şu demekti kazanan kalbimdi.
Kaşlarım normale dönerken ''senin burada ne işin var ki?'' diye sordum. Sesim hâlâ kısıktı. Uraz derin bir nefes alarak ''seni için geldim Lina. Şimdi bana ne olduğunu anlat'' dediğin de gerilsem mi heyecanlansam mı bilemedim?
Neden benim için gelmişti?
Benim için geldiğini söylemişti dimi?
Bana gelmişti.
Benim için gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORENDA
ChickLitÜnsal ailesinin göz bebeği, mesleğinde oldukça başarılı genç biz kızın yolu, bu hareketli hayatından uzaklaşmak üzere en yakın arkadaşının yanına Şırnak'a düşer. Nereden bilebilirdi ki hayatının en zorlu günlerinin orada geçeceğini, büyük kayıpları...