14. BÖLÜM

42.4K 3.3K 2.1K
                                    

Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar 💗

Altta ki küçük yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın ⭐️

Keyifli okumalar dilerim 🦋

Sınır: 270Vote & 270Yorum

Sınır: 270Vote & 270Yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Çok fena bir kadınsın dedi bana.

Fena bir kadınmışım ben.

Biz dip dibe öylece birbirimize bakarken bir el beni elimden tuttuğu gibi kalırdı ve sürüklemeye başladı. Elin sahibine baktığımda bunun Tuğçe olduğunu gördüm.

Dans eden insanların arasına geldiğimizde Tuğçe beni kendi etrafımda döndürdü ve dans etmeye başladı. Ben de ona ve şarkıya uyum sağlayarak bedenimi kıvırmaya başladım. Kalçamı kıvırmaya başlayarak kollarımı havaya kaldırdığım da Tuğçe de aynı hareketi yaptı. Kahkaha atarak Tuğçe'nin ellerini tuttum ve ikimizde birbirimize yaklaşarak bedenlerimizi kıvırmaya devam ettik. Canım acıyordu ama şu an onu takmayacaktım.

Saçlarımı savurarak kendi etrafımda döndüm ve bedenimi kıvırmaya devam ettim. Tuğçe ile göz göze geldiğimiz de ikimizde sırıtarak ellerimizi kıvırttığımız bedenimizin üstünde gezdirdik ve etrafımızda döndük. O kadar kalabalığın içinden gözlerim onun gözlerine tutulduğunda sırıtarak dudaklarımı dişledim ve ellerimi bedenimde tekrardan gezdirdim.

Gözleri kısılırken bedenimi açlıkla süzdü.

Sen fenayı daha görmemişsin Urazcım, izle şimdi fena dediğin kadını!

Arkamdan biri kolunu belime doladığında sırtımı göğsüne yasladı ve benimle aynı hareketleri yaparak dansıma ayak uydurmaya başladı. Gülerek kollarımı havaya kaldırdım ve dansın dozunu arttırdım.

Kollarımı kıvırmaya başladığımda arkamda ki adam da kollarımı tutarak ellerimizi birleştirdi ve benim gibi kollarını kıvırmaya başladı.

İkimizde aynı anda bir sağa bir sola gitmeye başladığımız da dansın ritmini tutturmuştuk. Çalan şarkılar yabancı değil Türkçe olduğu için çalan şarkıya ritim uydurmak benim için daha kolaydı.

Adam bedenimi kendisine döndürdüğünde saçlarımı savurdum. Adam beni kendisine çektiğinde kollarımı omuzlarına koyarak dans etmeye devam ettim.

Dans etmeyi seven biriydim.

Tanımadığım adamla dans ederken bakışlarım ona kaydı. Dizini bir aşağı bir yukarı sallayarak bize bakıyordu. Gözlerinin içine bakarak kalçamı kıvırdım ve karşımda olan adama baktım. Elleri belimi sıkıca sarmıştı ve benim dansıma uyum sağlamaya çalışıyordu.

ORENDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin