19. BÖLÜM

24.6K 1.7K 963
                                    

Herkese merhabalar 💗

Şimdiden hepinizin bayramı mübarek olsun.
Herkese iyi bayramlar 🎀💐🫶🏻

Altta ki küçük yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın ⭐️

Sınır: 400Vote & 400Yorum

Soluksuz öpüşmemiz sona erdiğinde nefes nefese kalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soluksuz öpüşmemiz sona erdiğinde nefes nefese kalmıştım. Tüketiyordu beni

Belimde ki tutuşu sertleştiğinde gözlerimi aralayarak koyulaşmış gözlerine baktım. Gözlerini kısmış bir şekilde bana bakıyordu. Dilimle dudaklarımı ıslattığım da bakışları dudaklarıma indi. Refleks ile benim de bakışlarım öpüşmekten kızarmış ve şişmiş olan dudaklarına indi.

Kollarında olan ellerimi boynuna çıkardım ve gözlerimi kapatarak dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Dudaklarını aralayarak anında bana karşılım verirken mümkünmüş gibi daha çok bacak arama girdi ve hiç beklemediğim bir şeyi hissettim.

İçim yavaştan giderken kalp atışlarım hızlandı. Tırnaklarımı ensesine bastırdığımda inleyerek dilini ağızımın içine itti. Belim yay gibi gerilirken dilini dudaklarımla kavradım ve emdim. Uraz bir anda uzaklaşıp kollarını sertçe tezgâha vurduğunda ''Sikeyim!'' diye hırladı.

Nefes nefese ona bakarken başını arkaya attı ve tezgâhı tüm gücü ile sıkmaya başladı. Her an tezgâh çatlayabilirdi o derece güçlü sıkıyordu yani.

Kendini o kadar çok sıkıyordu ki parmak boğumları bembeyaz kesilmişti.

Uyandı galiba küçük Demir?

O zaman boku yedik desene?

''Uraz'' diye fısıldadığımda ''Hmm'' diye mırıldandı. Sırıtarak ''Ne oldu?'' diye sordum.

''Şu an bir şey olmadı ama her an bir şey olabilir''

''Ne gibi?'' diye sorduğumda kendini bana bastırdı ve gözlerini bir anda açtı.

Korkmadım desem yalan olur.

Hissettiğim baskı ile istemsizce dudaklarımı dişlediğim de Uraz ''Yapma işte şunu yapma!'' diye inledi. Boynunda olan ellerimle ensesinden çektim ve alt dudağını kavrayarak öpmeye başladım.

BURADA ZOR DURUMDA OLAN BİR TEK KENDİSİ DEĞİLDİ! AYRICA KENDİSİNİ TUTAN DA!

İnleyerek kalçalarımı avuçladığında bedenim yay gibi gerilerek yükseldi. Dudaklarımı ısıra ısıra öpmeye başladığında ağzıma gelen metalik tat ile dudağımın kanadığını anladım ama aldırmadan onun dudaklarının tadını çıkarmaya devam ettim.

ORENDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin