Muhteşem sayı...
Eğer başka bir hikayede olsaydık şimdi bir 31 patlatırdım ama kaosun ortasında birden tüm karakterler donunu indirip malafatı tükürükleyemezler... Bir dahaki kitabıma artık...
-----
Ufuk: Marco (22:03)
görüldü (22:04)
Marco: Efendim (00:32)
Ufuk çevrimiçi.
Ufuk yazıyor...
Ufuk: Görüldü atıp bırakınca konuşmak istemiyorsun sandım, başka bir şey mi oldu?
Ufuk: Sıkıntı mı var?
Marco: Yok, görüldü attığımı unutmuşum ders çalışıyordum sonra dönerim dedim
Marco: Özür dilerim
Ufuk: Hm
Ufuk: Özür dilemene gerek yok
Marco: Sen neden yazmıştın?
Ufuk: Bana yazdığında işim olduğu için konuşamamıştım sonra aklıma takıldı belki bir sıkıntısı vardı ondan mı yazdı acaba diye. Öyle bir yazayım dedim.
Marco: Ha yok ben de öylesine yazmıştım nasıl olduğunu sormak için
Ufuk: Anladım
Ufuk: Sen iyisin değil mi bir sıkıntı yok?
Marco: İyiyim.
Ufuk: Tamamdır.
Ufuk: İyi geceler
Ufuk: İyi bak kendine.
Marco: Sen de...
Ufuk'un sohbet kısmından çıkıp Ali'nin sohbet kısmına baktım. Hâlâ görmemişti mesajlarımı, aradığımda da ulaşılamıyor diyordu telesekreter. Normalde yazmamam gerekirken büyük bir süratle gittiği için endişe etmiştim.
Kaza geçirme ihtimali şu an yaptığı tüm şeylerin önüne geçmişti. Kalbim ağzımda atıyordu korkudan.
En sonunda, son çare diyerek saat daha fazla geç olmadan Furkan'a mesaj atmam gerekiyordu. O nerede olduğunu, iyi olup olmadığını bilirdi. Ne kadar nefret etsem de bu gece sabahı zor etmemek için mesaj atmam gerekiyordu.
Oflayarak onun sohbet kısmına girdim, silinen mesajları görüp yeniden öfkelenmemek için kendimi dizginledim ve klavyede seri şekilde parmaklarımı gezdirdim.
Marco: Bir bakar mısın (00:36)
Furkan çevrimiçi (00:43)
Furkan yazıyor...
Furkan: Ne var
Marco yazıyor...
Marco: Aliseydi yanında mı?
Furkan: Ne yapacaksın
Marco: Arıyorum ulaşılamıyor diyor merak ettim.
görüldü
Furkan yazıyor...
Furkan: Ben onun yanındayım, evinde
Marco: İyi mi?
Furkan:
Marco: Bu kim?
Marco: Ayrıca neden cevap vermedin?
Furkan: Onun iyi olup olmaması seni ne kadar ilgilendiriyor amk?
Furkan: Geldin siktin tüm düzeni şimdi bana masum ayakları yapma
Marco: Ne diyorsun sen yine
Furkan: Anlarsın ne dediğimi
Furkan: Bundan sonra yanımıza yaklaşma anladın???
Marco: Sen umrumda değilsin zaten
Furkan: Ay çok üzüldüm yaaavv
Furkan: Amk salağı
Sinirden ellerim titrerken küfür etmemek için kendimi bastırdım, o sırada yukarıdaki mesajlar tek tek silindi. Yine niye silmişti mesajları?
Marco: Mesajları neden siliyorsun geri zekalı?
Furkan: Lazım mı mesajlar?
Marco: Bana neden bu kadar kinlisin sana hiçbir şey yapmadım
Furkan: Yapacaksın çünkü
Marco: Ne yapacağım?
Furkan yazıyor....
Ekran fotoğrafı almak için kendimi hazırladım, yazıyor yazısı saniyede bir kayboluyordu. En sonunda durdu, daha sonra yine yazmaya başladı mesajı.
Saniyesinde mesaj geldi.
Furkan: Seninle daha fazla uğraşamam hadi sg
Tüm mesajları tek tek sildi, hiçbirinin kağıdını alamazken dişlerimi sıkıp telefonu kenara fırlattım.
***
Olum aliyi kazanalım derken marcoyu kaybettik....
Ana yemek olan kurgum gelecek, biraz daha bu çerezle idare etmeniz gerekecek sadece...
Instagram adresini soran olmuş, @khaleessiii_