gmailimi unuttum ve google notlara kaydettigim bolumlerim gitti.
YEMIN EDERIM AGLSYASIM GELIYOR neyse ki bolumleri hatirliyorumuzun aradan sonra yeni boluumm
********************
***3467 adlı numaradan bir yeni mesaj
*Rehberinizde kayıtlı olmayan bu numarayı
engellemek istiyor musunuz?*
***3467: Akşam sahile gidiyormuşsunuzevet?
***3467: Bir konu hakkında konuşacağım
Haberin olsun ayrılma bir yere(Görüldü...)
- Akşamüstü 19.34 -
JungkookDengesiz davrandığımın farkındaydım. Bu aralar kafam sınavlar yüzünden çok dağınıktı. Dış dünyadaki insanlara karşı hep sessiz biriydim fakat arkadaş ortamında çok daha farklı birisiydim.
Aslında Lisa'ya da bu sınav haftası yüzünden sert çıkışmıştım. Ders çalışıyor olabilirdi fakat bana göre yapamıyor diye bir mantık yoktu. İsteyen herkes her şeyi yapabilirdi.
Lisa ile telefonda tartıştıktan sonra o sinirle Tae'nin yanına gitmiştim ve ne olduğunu sorup durmuştu. Söylediğimde ise kızdan özür dilemem gerektiğini, fazla öküzlük ettiğimi falan söylemişti. Özür dilemem için sahile gelmemi söyledi ve karşı çıkmama izin vermeden telefonu kapatmıştı yüzüme.
Tae ve Jimin ile ateşin başında oturmuş, kızları bekliyorduk. Jimin'in Chae ile arasında bir şeyler vardı ama çözememiştik. Çözmesek bile mutlu oldukları belliydi. Bu yüzden pek de sorun etmedim.
"Selam" Gelen ses ile üçümüz de karşımızda duran Lisa ve Chaeyoung ikilisine döndük. Lisa yine sportif modundaydı. Kot şortu ve Üstünde bilmediğim bir dilde yazı yazan tişörtü ile güzel görünüyordu.
Cidden beğeniyor muydum onu? Güzeldi. Bunu Tae'ye veya Jimin'e de sorsam söylerdi. Genel birisi bile güzel bulabilirdi. Kişisel bir olayı yoktu.
Selamlaşıp geri oturmuştuk. Havadan sudan konuşmaya başladıklarında tek düşündüğüm şey Lisa ile nasıl konuşacağımdı. Burada konuşamazdım fakat başka bir yere de nasıl götürecektim bilmiyordum.
"Sen nasılsın Jungkook, fazla sessizsin." Chae'nin sorduğu soruya nazikçe gülümsedim. "İyiyim, aynı öyle." O da farkındaydı Lisa ile aramdaki gerginliğin. Aslında aramızda da değildi, sadece Lisa gergindi ve haklıydı. Cidden öküzlük etmiştim. Chae ise bunu düzeltmeye çalışıyordu.
Bir süre sonra herkes kendi arasında sohbete dalmıştı. Lisa gayet mutlu görünüyordu fakat gergin olduğunu -ya da sinirli olduğunu- hissediyordum. İnsanlara gülümsüyordu fakat içinde bir şeyler yaşıyor gibiydi.
Daha fazla dayanamayıp Lisa ile göz göze geldiğim bir anda benimle gelmesi gerektiğini ifade ettim. Tae'ye doğru eğilip sessizce konuştum. "Ben gidiyorum, gelirim on dakikaya." Onayladığında ayağa kalktım ve kumsalın arka kısmında bulunan yürüyüş yoluna çıktım.
Bankta gergin bir şekilde beklerken Lisa'nın buraya yaklaştığını gördüm. "Ne söyleyeceksin?" Yanıma gelip oturduğunda söylediği tek şey buydu. "Sadece özür dilemek istedim. O gün gösterdiğim davranışlar için." Bir süre bekledi veya bir şeyler düşündü. "Sorun değil." Gülümsemeye çalıştığında anladım. Sorundu.
"Baştan başlayalım olur mu? Aramızda bir düşmanlık falan kalsın istemiyorum." Başıyla beni onayladığında daha fazla bir şey diyemeyeceğimi anladım ve ayağa kalkıp diğerlerinin yanına geri döndüm.
Jimin ile Chae hala konuşuyordu ve Tae de onlara laf atıyordu. Tae yanına geldiğimi fark ettiğinde "her şey yolunda mı?" gibisinden şeyler sormuştu. Kısaca geçiştirdiğimde hepimiz toplanmıştık. "Kalkalım isterseniz artık?" Lisa'nın dediği şeyi onayladığımızda eşyaları toplayıp kalkmıştık. Sahilden çıkacağımız sırada bir müzik sesi duyuldu ve o tarafa yöneldik.
Gitarıyla şarkı söyleyeceğini anladığım genç bir kız etrafına toplanan kalabalıktan utanmış görünüyordu. Çok geçmeden arkasında beliren bir kız bağırdı. "Evet sayın dinleyiciler, geleceğin sanatçısı Jennie Kim'e lütfen sevgi göstermeyi unutmayın!" Adının Jennie olduğunu öğrendiğim kız utanarak arkadaşına vurdu ve sonrasında şarkı söylemeye başladı.
Şarkının sonlarına yaklaştığında herkes alkışlamaya başladı. Eve gitmek için yürümeye başladığımızda Tae'nin olmadığını fark ettim. Biraz daha etrafa baktığımda şarkıcı kızın yanında olduğunu gördüm. Bu çocuk ne ara tavlamıştı kızı?
Yanıma geldiğinde sırıtıp yürümeye devam etti. Böylelikle hem Lisa ile aramı düzeltmiş, hem de yeni yengemle tanışmış olmuştum.
********************
bu vmin de ne hizli cikti amk vay allah
bolumu begenmedim ama aktiflik olsun ve liskookun arasi duzelsin, artik normale donelim diye yazdim. yani ara bolum gibi dusunun. bundan sonra baya bir sure kavga cikmaz aralarinda.
VOTE VOTE VOTE.
bi de yorum lutfen 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...