bolumun sonunda bir seyler konusucam lutfen erinmeden (usenmeden) iki dk okuyun ve yorum yapin ya :(
optum hepinizi (medyadaki foto cok hos bu arada geberdim)*********************
- Pazartesi 10.55 -
Jungkook"Kızı etkileyip şirketin hisselerinin hepsine çökmek isteyen benmişim gibi davranıyorsun."
Teneffüste bahçenin arkasına çağıran Bambam ile gayet sağlıklı (!) bir şekilde konuşuyorduk fakat o dinlememekte ısrarcıydı. Yani biraz.
"Kendini masum gibi göstermeye çalışma Jeon."
Bu dediğine sadece gülümsedim çünkü kafa göz dalmak hiç mantıklı gelmemişti.
"Diyene bak. Niye annesinin arkasına saklanan masum rolündeki çocuklar gibi Beni Jungkook dövdü diye Lisa'ya ağladın o zaman?"
"Aslında ayakta uyuyorsun, farkındasın değil mi?" Kollarını iki yanına açtı ve etrafına bakındı. "Lisa sana benim kadar güveniyor mu?"
Lisa bana güvenmiyor muydu?
Güvenirdi. Güveniyordur yani.
"Bence sen bana, Lisa'ya haberi kimin yaptığını söylememem için iyi davransan fena olmaz."
********************
- Öğle Molası 12.18 -
Lisa"Hoop, kahveler de geldi!" Jimin, Jungkook ve Chae'nin önüne kahvelerini koydum ve sandalyeme oturdum.
"Lisa özel değilse eğer şu Bambam haberini merak ediyordum." Hay Bambam'ı...
Yan tarafımda oturan Jungkook'un gerildiğini hissettim. Bazen ona karşı fazla haksızlık ettiğimi düşünüyordum fakat bunu nasıl değiştireceğimi de bilmiyordum.
"Beni sevdiğini söyledi fakat fazla hızlı davranıyor. O haber konusu da ayrı sinir bozucuydu zaten."
"Haberi kimin yaptığını biliyor musun?"
Söylediği şey ile Jungkook'a döndüm. "Sen biliyor musun?" Bilmem anlamında omuzlarını hareket ettirdi.
"Bence ona çok güvenme Lisa. Gözüm tutmadı." Chae'ye Bambam olaylarını anlatmıştım fakat şu şirket olayını daha söylememiştim. Zaten Jungkook ile beni yakıştırıyordu. Bu şirket olayından da bahsedersem nikah tarihi ayarlardı. O da Jimin ile alıp gidiyordu zaten, farkında değilim zannediyordu.
"Zaten öyle çok güvenmiyorum fakat kafam çok karışık."
Jungkook dediğime aldırış etmeden konuştu. "Bir gelebilir misin benimle?" Onayladım ve kafeteryanın dışına çıktığımızda tekrardan konuşmaya başladı. "Bambam hakkında bilmediğin şeyler var Lisa. Bunları ne zaman sana söylerim bilmiyorum fakat en yakın zamanda buluşup konuşalım." Duraksadı ve devam etti. "Ayrıca umarım bana o kavga mevzusu yüzünden kızgın değilsindir. Seni hayal kırıklığına uğrattıysam özür dilerim."
Hayır, beni hayal kırıklığına uğratmamıştı. Sadece bunu neden yaptığını merak ediyordum.
"Sorun değil fakat beni birilerinden veya bir olaydan korumaya çalışma, olur mu? Ne olucaksa kendim yaşayıp göreyim."
Suratı asıldı fakat dediklerimi onayladı.
Yanımdan geçip tekrardan kafeteryaya gitti.Bunun sebebi annemdi. Beni insanlardan o kadar uzak bir şekilde büyütmüştü ki ben kendimi korumayı öğrenememiştim. Evde ilk kez tek kaldığım zamanlar sudan çıkmış balık gibi ortada kalmıştım. Ben resmen ev kuşuydum eskiden. Tek odağım dersler ve sınavlar olmuştu.
Ben o küçücük, annesine saçlarını örsün diye yalvaran Lisa'ya keşke sarılabilseydim. Keşke saçları örülmüş olsaydı. Keşke annesiyle tek diyaloğu dersleri hakkında olmasaydı.
Duvarlarım annem yüzündendi. İnsanlardan kendimi uzak tutmamın sebebi annemdi. Tüm bebeklik fotoğraflarında ağlamamın sebebi bile annemdi.
Kötü birisi değildim fakat iyi de değildim. Hayatım boyunca gerçek benliğimi arayıp durdum.
Kafeteryaya geri dönmedim. Yukarıya çıktığımda Jungkook'un sırasına bir not bıraktım ve üstüne ismimi falan yazmadım.
"Özür dilerim. Keşke duvarlarımı yıkabilseydim."
**********************
iyi bayramlarr ask bocukleriiii 😽😽
bayram sekeri olarak bu bolumu hediye ediyorum , umarim begenmissinizdiirkonusmak istedigim konuya geleyim. aslinda bircok liskook kurgusu okudum ve hepsi birbirinden guzeldi. diger kurgulari dusununce ister istemez kıyaslama icgudusune giriyorum. biraz fazla sacma ilerliyor gibi hissediyorum. lutfen goruslerinizi paylasin benimle.
bolumleri kisa tutuyorum bu arada umarim rahatsiz degilsinizdir.son olarak hepinizin yanaciklarindan opuyoruumm
siz de bana bayram sekeri olarak bir oy ve yorumu cok gormeyin lutfen 😔
diger bolumde gorusuruuuuzzz 💖🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...