gubaydiiinnn
yani suan sabah 11.30 o yuzden
neyse iyi okumalarrr**********************
- Pazartesi Okul Çıkışı 13.25 -
Lisa"Lalisa yeter artık! Daha ne kadar bedavaya o evde yaşayacağını düşünüyorsun?!"
Okul kapısının önünde oluşan kalabalıktan kurtulmaya çalışıyordum ve annem ile konuşmak çok zordu.
"Küçük bir kız çocuğu gibi davranmayı kes! Eğer o evde kalmaya devam edeceksen kirasını da ödemek zorundasın!"
Biraz da olsa kalabalığın arasından sıyrıldığımda konuştum. Umarım birileri duymuyordur.
"Cidden kendi çocuğundan kira mı alacaksın anne? Daha ne kadar saçmalayabilirsin acaba?"
"Benimle böyle konuşamayacağını yıllar önce öğrettim sana Lalisa. Ne çabuk unutmuşsun o güzel günü..."
4 Yıl Önce...
"Neymiş burada tek başına kalacakmışmış! Sana bu evi emanet eder miyim sanıyorsun?!"
Lalisa'nın babası eşini sakinleştirmek için yanına gitti.
"Hayatım biraz sakin olsan? Daha çocuk o ne dediğini bilmiyor, lütfen uzatmayalım."
Kocasının kollarından kurtulup Lalisa'yı gösterdi. "Bu çocuk ha?!" Lalisa'nın burnunun dibinde bitti. "Eğer burada kalmak istiyorsan 4 yıl boyunca yardım için tek bir telefon ettiğini duymayacağım, anladın mı?" Gözleri kızının gözlerine ateş ediyordu resmen. "Madem çocuk değilsin, kendi başının çaresine de bak."
Kızı korkudan titredi. Tek ümidi olan babasına kayıyordu bakışları fakat ağzını açıp iki kelime dahi edemiyordu karısına karşı.
Lalisa oturduğu koltuktan kalkıp annesinin karşısına dikildi. "Tamam, git şimdi buradan. Nasıl olsa artık benim evim ya hani?" Kız kapıyı gösterdi ve tekrar bağırdı. "Git! Sen de git, babam da gitsin, gidin ikiniz de!" Bu sefer de babasının yanına gitti ve fısıldarcasına konuştu. "Sen babalık yaptığını mı sanıyorsun? Kızının böyle bir olayla karşı karşıya kalmasına müsaade ettiğin halde hala baba olduğuna mı inanıyorsun?" Adam derin bir nefes aldı ve konuştu. "Annen haklı. Tek başına kalamazsın burada." Kız sinirinden gülmeye başlamıştı artık. Nasıl bu kadat yüzsüz olabiliyorlardı? "Siz bana bu evi zindan etmeden önce düşünecektiniz, tamam mı? Sen şahit olmadın mı her şeye? Suçsuz olmama rağmen okul yüzünden kaç kez dayak yedim görmedin mi sen? Susmasana, susma artık!"
Babasını sertçe ittirdi ve büyük konsola çarpmasına sebep oldu. Bunun kötü olduğunu biliyordu. Zaten annesi de yanında bitmişti. "Nasıl yaparsın sen bunu babana, terbiyesiz!"
Ve geniş odada yankılanan ses.
Yüzü kızarık bir Lalisa.
Kız yediği tokatla yere düştüğünde kalkma zahmetinde bile bulunmadı. Çünkü kalkarsa yine o tokadı yerdi.
Annesi eşini kaldırıp valizlerini aldı ve son kez Lalisa'ya seslendi. "Ne halin varsa gör!"
Sertçe çarpan kapı sesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...