1.0

203 16 3
                                    

ARKADASLAR MENTALIMI SARKILAR BILE TOPLAYAMIYOR YARDIM EDIN LUTFEN 😭😭

***************

- Gece 23.47 -
Jungkook

"Ne oldu, neden çağırdın gece gece?" Kahvesinden içip konuşmaya başladı. "Babanla ve o partiyle alakalı."

Babam tabii ya, babam.

"Partiyle alakası ne?" Anlatmakta zorluk çekiyordu, farkındaydım. Çok birlikte görünmesek bile birbirimizin dert ortağı olurduk. En ufak olayda bile haber verirdi ve birlikte çözerdik.

"Partinin sonlarına doğru bir şeyler oldu. Çakır keyiftim fakat hatırlıyorum. Bambam Lisa'ya bir şeyler söylüyordu. Lisa'nın yüzü düştü ve anlamaz şekilde baktı ama çok sarhoştu, büyük ihtimalle hatırlamıyor. İşin korkutucu yanı ise Bambam'ın babası, babanın düşmanı."

Hayatımın yarısından fazlası sevdiklerimi korumaya çalışmakla geçmişken neden yine ben, neden?

"Lisa'nın attığı gönderinin altına yorum yaptım ve tanıştığımızı ifşaladım. Şimdi de Lisa ile arasını iyi tutmaya çalışacak çünkü onunla bir ilişkiye başlarsa şirketin başına geçme olasılığı artacak."

"Aynen öyle kardeşim." Arkama yaslanıp bulunduğumuz terasın manzarasına odaklandım. Lisa ile iyi anlaşmaya çalışacaktı ve hatta peşinden bile ayrılmayacaktı. Tam sınav  zamanında kafasını da karıştırmış olacaktı. Resmen bir piç kurusu.

"Ee, plan ne? " Derin bir nefes alıp Jimin'e döndüm. "Plan falan yok. Kızı olabildiğince hızlı etkilemeye çalışıp sevgili olmak isteyecek. Bunun gerçekleşmemesi için de etrafında tutmamaya çalıçacağım."

"Tek başına mı yapacaksın?" Tek başına yapabilecek misin?
Cümlenin gerçek anlamı buydu. "Yapamazsam haber veririm." Cümlemle birlikte ayağa kalktım ve Jimin ile vedalaşıp eve doğru yol aldım.

İçimdeki küçük çocuk susmuyordu. Ağlıyordu çığlık çığlığa.
Neden yaptın bunu bize? cümlesi karışıyordu hıçkırıklarının arasına.

***************

- 17 Nisan Cumartesi -
Lisa

"KİM BU SABAHIN ALTISINDA KAPIYI KIRAN HÖDÜK?!"

Ve Chae ile bakıştım.

"Chae sen nabıyon sabahın altısında?" Telefonunu çıkartıp ekranını açtı ve bana doğrulttu.

12.54
Yuh amk.

Ayılmaya çalıştıkça bayılıyor gibiydim ama konuşmaya devam ettim. "Neyse, gelsene içeri." Chae bugün garip miydi yoksa ben ayılamadığım için mi anlamıyordum"Yok, hiç gelmeyeyim. Bugün Bayan Jiwoo'nun kütüphane etkinliği varmış da ona gideceğiz, haberin olsun."

Geometrinin de amk
Hocasının da amk
Böyle günün de amk

"Neyse sen uyuyorsun, ben gidiyorum." Kendime geldiğimde arkasından el salladım ve kapıyı kapattım.

İlk yarım saat kendime gelmek için binbir takla attım ve sonunda başarılı olduğumu düşünerek hazırlanmaya başladım. Evet, bugün eşofman & tshirt günü.

Evden çıkıp yakındaki kütüphaneye gittim ve Bayan Jiwoo ile göz göze geldim. Buyurun beş saatlik eziyete.

****************

- Aynı gün 19.30 -
Lisa

"Bugünlük bu kadardı çocuklar. Evde bol bol tekrar etmeyi unutmayın lütfen."

İki dönemdir işlediğimiz konuların hepsini beş saate sıkıştırdın, daha neyi tekrar edelim?

"Tamaam hocaam."

Chae ile kütüphaneden çıktık ve kısa bir sohbetten sonra evlere dağıldık. İkimiz de çok yorgunduk ve doğru düzgün cümle bile kuramıyorduk.

Eve gittiğim gibi pijamalarımı giyip yatağa attım kendimi. Deli gibi uykum vardı.

Tam dalacağım sırada telefonun bildirim sesiyle uyandım.

Jungkook: Lisa, haftaya Cumartesi müsaitsen buluşabilir miyiz?

Ve bir bildirim daha...

Bambam: Haftaya Cumartesi yemeğe çıkmaya ne dersin??

Düşün taşın bakalım Lalisa.

***************
NOLUYOR NOLUYOR
bir bolumde kaos yarattim ne yapiyor bu yazar
kisa ama olayli bir bolum oldu umarim sevmissinizdir

vote vote vote
yorum yorum yorum
optum koocamaann 🥺🥺

fuckin' genius | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin