duyuru

114 8 1
                                    

Öncelikle hepinize merhaba.

Bu açıklamayı yapmak cidden istemiyorum ve kendime çok kızıyorum fakat eğer yapmazsam daha da kötü olacak.

Fic belli bir kitleye ulaştı ve bunun için çok mutluyum. Hepinize teşekkür ederim.

Asıl konumuza gelirsek de benim şuan bazı şeyleri halledememem. Çoğu şey üst üste geldi. Sınav haftası, hastane işlerim ve saçma diğer şeyler, hepsi aynı anda gerçekleşti. Bunların fic ile ilgisi ne diyebilirsiniz fakat aslında çok ilgisi var. Her bölümü gelecek bölümlerle ve geçmiş bölümlerle bağlantılı olsun diye uzun uzun düşünüp yazıyorum. Kötü olmasını da istemiyorum çünkü dediğim gibi, belli bir kitleye ulaştı ve okuyanların da hevesini kırmak istemiyorum. Bu yüzden bölümleri olabildiğince güzel yazmaya çalışıyorum. Umarım başarıyorumdur.

Biraz dağınığım, yorgunum fakat toparlanabileceğimi biliyorum. İçimi dökebildiğim birisi yok maalesef ve moralim bozuk olunca bölümlere çok yansıyor, bu da ayrı bir eksi.

Hikayenin akışı bu yaşadığım kötü dönem yüzünden bozulsun istemiyorum ve bu yüzden bayrama kadar ara veriyorum. Bir bölüm atma aralığım gibi düşünebilirsiniz. Bu arada hem kendimi toparlayıp hem de taslaklarımı dolduracağım.

Herkesin hayatında inişler çıkışlar olabiliyor ve ben de bunları en derinden yaşayan birisiyim maalesef ki. Ama geri  döndüğümde inanın ki eskisinden daha hızlı devam edeceğim.

Tek isteğim fic eğer okuma listenizdeyse veya severek okuyorsanız ara verdiğim için lütfen okumayı bırakmayın. Bunu hem kurgunun devamı için hem de kendimi toparlayabilmek için yapıyorum çünkü eğer duygularımla hareket edip yazarsam batırabilirim. Sadece birazcık sabrınızı istiyorum.

Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim.
Çok daha iyi bir günde ve sağlıklı bir rosies ile buluşmak dileğiyle.
Koocaman öpüyoruumm 🥺❤️‍🩹

fuckin' genius | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin