bolumun basligi cok duygusallastirdi
özel bir teşekkür bölümü yayınlamak istiyorum. kitabın büyük bir kitlesi yok fakat ben de cidden çok önemli bir yer kazandığı için buna değer olduğunu düşündüm. okumak zorunda değilsiniz tabii ki. okumayacaklara da buradan teşekkür ediyorum. Binlerce kez teşekkür ederim.bu fic icin son kez iyi okumalar 🥹
*************************************
Yazarın Anlatımından..."Ve şimdi denemelerde birinci sırayı kimseye kaptırmayan, sessiz fakat oldukça sıcakkanlı olan birisi geliyor!"
Genç çocuğun sınıfının oturduğu uzun masadaki herkes bağırmaya başladı. "Jeon Jungkook! Jeon Jungkook!" Tezahüratlar devam ederken Jungkook ve yanında oturan güzeller güzeli sevgilisi Lalisa gülümsedi. Güç verircesine ona bakıp gözlerini kırptı. "Zaten hepiniz kim olduğunu biliyorsunuz. Diplomasını takdim etmek için Jeon Jungkook'u kürsüye davet ediyorum!"
Büyük balo salonundaki herkes alkışlamaya başladı. Jungkook kürsüye ulaştığında okul müdüründen diplomasını aldı ve hocalarıyla sarıldı. Tekrardan kürsüye döndüğünde gözleri direkt sevgilisini buldu. O kadar güzel bakıyordu ki genç çocuğa. Jungkook o anda eriyip yok olmak istedi. Konuşma yapmak istemişti fakat kürsüye çıktığında vazgeçti. Söyleyeceği şeylerin bazıları fazla özele giriyordu. Bu yüzden çıktığı kürsüden indi ve sevgilisinin yanına geri döndü.
Sandalyesine oturduğunda Lalisa'ya sımsıkı sarıldı. "Seni çok seviyorum, biliyorsun değil mi?" Lalisa Jungkook'u başıyla onayladı. "Ben de seni çok seviyorum sevgilim." Bribirlerinden ayrıldıklarında Lalisa'nın gözleri dolmuştu bile. "Hadi kardeşim vıcık vıcık aşk koktu burası." Taehyung'un dedikleriyle ikisi de ona döndü. Cevap verecekleri sırada Lalisa'nın yanında oturan en yakın arkadaşı Rosè lafa atıldı.
"Sussana sen be! Zaten hocaları zar zor ikna ettik gelmen için. Arkadaşımın yaşadığı aşktan sanane?!" Lisa arkadaşının ani yükselişi yüzünden şaşırdı. "Chaeyoung sen iyi misin hayatım?" Chaeyoung elindeki çatalı bırakıp kıza döndü. "İyi olacağım aşkım benim. Şu öküz Jimin akıllanırsa iyi olacağım!" Sonlara doğru sesi daha öfkeli çıkmaya başlamıştı. Lalisa şimdi tamamen arkadaşına odaklanmıştı. "Ay yine saçma sapan bir şeye mi takıldı?" Derin bir nefes verdi. "Evden çıkmadan önce fotoğraf çekip ona attım. "Çok güzel olmuşsun" diyeceğine elbisenin boyuna laf söyledi. Neymiş ben bu boyda bir elbise giymemeliymişim!"
Lalisa arkadaşının kolunu sıvazladı. "Ben bunları atlatacağınıza inanıyorum. Sen canını sıkma, olur mu?" Chaeyoung gülümsedi. "Sen de iyice kaptırdın gidiyorsun bakıyorum?" Lisa utangaç bir şekilde gülümsedi.
Klasik müzik tüm balo salonunu doldurduğunda okuldaki birkaç çift dans etmek için piste çıktılar. Lalisa pisttekileri izlerken Jungkook ayağa kalktı ve elini tutması için genç kıza uzattı. "Benimle dans eder misin?" Lalisa gülümsedi ve gencin elini tutarak ayağa kalktı. Piste geçtiklerinde Lalisa'nın elleri gencin omuzlarındaki yerini aldı. Jungkook'un elleri de çok geç olmadan Lisa'nın belini buldu. Yavaşça süzülmeye başladılar dans pistinde. Aralarındaki o görünmez ip inceydi fakat güçlüydü. Onlar birbirlerine tam zamanında kavuşmuşlardı.
Jungkook beklenildiği gibi iyi bir üniversite kazanmıştı. Lalisa ise Jungkook ile çalıştığı üç ay boyunca cidden iyi sonuçlar elde etmişti. Zaten çok büyük hedefleri, hayalleri yoktu. İstediği üniversitenin puanı o kadar da yüksek olmadığı için rahatça kazanmıştı.
Lalisa geçen zaman içinde annesi ile olan iletişimini tamamen kesmişti. Evden atıldığı günden sonra sadece eşyalarını almak için o eve gitti. Kısa bir süre sonra annesi evi başka birine satmıştı zaten. Lalisa da temelli olarak Chae'nin evine yerleşmişti. Başta ne kadar istemese ve rahatsız olsa da Chae'nin annesi onunla ciddi bir konuşma yapmış, onu evladı olarak gördüğünü söylemişti.
Lalisa'nın artık bir değil iki annesi vardı.
Bayan Park'ın yanı sıra Bayan Jeon'da Lalisa ile iyi anlaşıyordu. Bayan Jeon Lalisa'yı gördüğü ilk gün kanı ısınmıştı genç kıza. Zaman geçtikçe birlikte akşam yemekleri yemiş, alışverişe bile gitmişlerdi.
Bazen başıma yıkıldı dediğin ev sana gerçek evini fark etmeni sağlardı.
Lalisa içindeki çocuğu iyileştirmeye çalışıyordu.
Dans ederken bir süre sonra Lalisa başını Jungkook'un göğsüne yasladı. Anın güzelliği ile gözyaşlarını tutamadı. Lalisa dans ettiği bu gencin kollarında küçüldü. O kadar küçüldü ki yaslandığı göğüs kafesini evi bildi.
Bir göğüs kafesi, iki kalp. Bir beden, iki ruh.
Bir hayatın bittiği ve başladığı yer.monalalisa: Yıldızları kıskandıran gözlerinin hep benimle olması dileği ile sevgilim. Siyah beyaz olan hayatıma en güzel renklerinle dahil olduğun ve içimdeki minik Lalisa'yı iyileştirdiğin için en büyük ve en güzel teşekkürüm her zaman sana olacak. Seni seviyorum 🤍
jjeonjk: Hayatımdaki en güzel kadın.
Bu gönderinin yorumları kısıtlanmıştır.*
___
son.
fuckin' genius by 505sokagi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanficYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...