saka gibi fakat okunma sayisinin 1k olmasina cok az kaldi
agliyorum sanirim 🥹🥹
kurguyu okuyan ve destekleyen herkese, hepinize cok tesekkur ederim. iyi ki varsınız.
iyi okumalarr********************
- Pazar Sabahı 12.25 -
LisaDehşet verici bir baş ağrısıyla gözlerimi açtığımda evimde olduğumu fark ettim.
Bir saniye.
Bambam??
"Bambam?" Yataktan kalkıp evi dolaştım çünkü beni Bambam'ın getirdiğini düşünmüştüm fakat evde kimse yoktu. Dün gece ne yaşandığını hatırlamıyordum. En son Bambam ile sohbet ediyordum ve gerisi... puf.
Ne olduğunu çözmeye çalışırken Bambam'a mesaj atmak için telefonu elime aldım fakat okulun gizli magazin sayfasından gelen haberle şoka uğradım.
"Okula geldiği neredeyse 1 buçuk hafta olacak olan 12. Sınıf öğrencisi Bambam, yüzü gözü yara içinde dışarıda gezerken görüldü! Ayrıca yakışıklı öğrencimiz dün akşam bir kızla lokantaya giriş yaparken fark edildi! Kızın kim olduğunu henüz öğrenemedik fakat yeni gelişmeleri en kısa sürede paylaşacağız."
Ve Bambam'ın gizlice çekilmiş fotoğrafı.
ŞAKA MI BU AMK?!
Dün akşam Bambam ile yemeğe gitmiştik ve yüzü kesinlikle böyle değildi. Dudağının kenarı patlamıştı, elmacık kemiklerinde hafif morluklar vardı ve gözleri şişti. Davuldu hatta, ne şişi.
Kafamdaki soru işaretlerini sıralarsak şöyleydi:
Beni kim eve getirdi?
Dün akşam nasıl uyuyakaldım?
Bambam'a ne oldu?
Bu olayların hepsine şahitlik eden magazin sayfası kime ait?Evet, kafayı yiyorum.
Bu soru işaretlerin hepsini kafamda bir rafa kaldırıp üstümü değiştirdim. Makyajım çok kötü bir hal almıştı fakat rimelim akmamıştı. İşte stok zamanı.
Bir şeyler atıştırdıktan sonra tekrar telefonuma döndüm ve Chae'ye yazdım.
sincap rosieCHAE
KOŞ
KOS
KOS
KOS
KOS
KOSNE
NOLDU
NOLDU
NOLDU
NOLDU
NOLDUsen niye bin kez yazdin amk
ne bileyim gaza geldim
neyse
ne oldu soyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...