bazen bir sokak kedisi kadar uzgun ve kırgın hissediyorum kendimi
sevgiye ve yuvaya muhtac biri gibi.
tamam icimi ufacik doktugume gore iyi okumalar*****************
- Akşam 19.26 -
Lisa"Sen varya hapı büyük yutmuşsun."
Ve buna benzer binlerce cümle daha.
Chae'ye olanları anlatmıştım ve fikir vermesi için eve çağırmıştım. Fakat pek bir işe yaramıyordu çünkü Chae de şoktaydı.
"Birisiyle buluşsam diğerine saygısızlık olacak." Chae onayladığında devam ettim. "Jungkook'la da yeni yeni düzeliyor aramız. Kabul etmezsem tamamen bozulur her şey." Cidden düşünmeden duramıyordum. Dün ikisine de cevap vermemiştim fakat yarın Pazartesiydi ve bugün mecbur cevap verecektim.
Sessizlik tüm odayı doldururken konuşmaya başladım. "Ben sanırım Bambam'la gideceğim Chae." Kurduğum cümleyle üstüme atlayacak gibi duruyordu ve korkunç olan şey ise bunu cidden yapabilirdi.
"Gece gece saçma salak konuşmaya başladın yine, Bambam ne alaka?" Cidden neden Bambam demiştim ki ben?
"Bilmiyorum. Jungkook'u okulda görüyorum zaten ama Bambam ile kırk yılda bir görüşüyoruz. Vakit geçirmemiz iyi olmaz mı?" Biraz düşündükten sonra devam etti. "Haklısın ama Jungkook'a da söyleyecek bir bahane bul bari."
Haklıydı fakat Jungkook manyak bir zekaya sahipti. Yalan söylerken mimiklerime bile dikkat etmeliydim yoksa anlama olasılığı yüksekti. Anlarsa üzülür müydü yoksa sinirlenir miydi bilmiyordum fakat bir şeyler olacağı kesindi.
Ben ne ara onu bu kadar düşünür olmuştum ki?
"Sen bu çocuğu fazla önemsemeye başladın, farkında mısın?" Sende bir şeyi anlama amk.
"Yo, ne alaka?" He aynen, ondan alayım ben.
"Neyse, ben gidiyorum. Yarın gözüm üstünde bak." Onayladım ve kapıya kadar eşlik ettim. Vedalaştıktan sonra salonu toparlayıp odama geçtim. Eğer Bambam ile gitmeye karar verdiysem cevap olarak ne yazacağımı düşünmeliydim.
Bambam biraz geç oldu çok özür dilerim ama
birkaç işim vardı.
Cumartesi tabi ki müsaitim.
(19.38)Bambam: Süper o zaman, ben sana haber
veririmTamamdır. İyi geceler
Bambam: İyi geceler güzelim
(19.40)*********************
- Bir sonraki gün sabahı 10.47 -
Jungkook
Tamam, cidden kafayı yiyorum.Çünkü bu pezevenk çaprazımdaki bankta Lisa ile bir şeyler konuşuyor.
"Jk biraz daha bacağını sallarsan yer delinecek, yeter." Jimin ile onları izlerken stresten çıldıracak gibiydim. Ne konuşuyorlardı, ona ne diyordu, rahatsız mı ediyordu?
"Rahatsız gibi de durmuyor." Hala onları izlerken cevapladım. "Çünkü kız hiçbir şeyin farkında değil ki olmamalı da." Söylediğim şey ile şaşkınca bana döndü. "Onun cumartesi Bambam ile buluşacağını biliyorsun dimi?" Maalesef.
"Evet." Konuşmaya devam etti. "Niye böylece duruyorsun o zaman? Bir şeyler yapsana" Tuttuğum tüm nefesi verdiğimde Jimin'e döndüm. "Baştan bir şey yapmam doğru değil. Onu kullanacağını biliyoruz ama olaya anında dahil olursam sanki suçlu benmişim gibi görünecek." Onaylar şekilde kafasını salladı ve o anda tahmin ettiğim kişi yanıma geldi.
Lisa.
Başka kim olabilirdi ki?"Jungkook, konuşabilir miyiz?" Jimin'in kalkacağı sırada kolunu tutup durdurdum ve Lisa'nın peşinden gittim.
Bambam bizi izliyordu.
Mükemmel deneğine zarar gelmesini istemiyordu demek ki.Okula girdikten sonra bir köşede durdu ve birkaç saniye düşündü. Bir şeyler vardı. Heyecanlıydı ve Lisa normalde çok rahat bir kızdı. En azından benim anladığım kadarıyla.
"Başka bir gün buluşsak sorun olur mu?" Tahmin ettiğim gibiydi. Bunu söyleyeceğini biliyordum. Bambam'la gidecekti.
"Sorun değil, ne zaman müsait olursan o zaman gideriz." Rahatça gülümsedi ve arkasını dönüp merdivenlerden yukarı çıktı.
Jimin'in yanına geri döndüğümde Bambam gevşek gevşek gülümsüyordu. Şiddeti tavsiye eden birisi değildim fakat böylelerini ıslak odunla dövmek gerekti cidden.
"Jimin."
İkimizde çaprazımızda bize bakana odaklanmıştık.
"Hıh?"
"Şiddet bazen çözüm biliyor musun?"
"Bazen değil, her zaman bence."
"Zamanı bir gelsin, çözüme kavuşacak o piç."
********************
jknin icinden ne cikiyor yahu oyle
bir dovus sahnesi gelir mi peki yumruk yumruga
neyse neyse 🤭🤭vote vote vote
yorum yorum yorum
öptüm yanacıklarınızdannn 🥺💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanficYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...