1.7

157 14 20
                                    

ölmedim ama ölüyordum
iyi okumalarr

********************

- Öğlen 12.02 -
Lisa

"Hisselerin yarısı benim üstüme zaten."

Son derse girmeden önceki uzun molada bahçedeki çardakta oturuyorduk. Yanımızdaki Jungkook telefonda konuşuyordu ve az da olsa ne konuştuklarını duyabiliyordum. Neden yanımızda oturduğunu bilmesem de pek sorun etmemiştim.

Gözüm daldığı sırada yanımdaki Chae'nin sesini duydum. "Hadi ama ya! O gün eve geldiğimde de anlatmadın ne olduğunu, söylesene!" Resmen mızmızlanıyordu fakat neler olduğunu öğrenmek hakkıydı. Bu yüzden küçük bir uyarıda bulundum. "Jungkook'un duymaması lazım, tamam mı? Söyleyeceğim ama sessiz ol." Başıyla onayladı ve fısıldayarak konuştum. "Annem kira istiyor. Bu pazar parayı yatırmam gerek." Ağzından küçük bir çığlık kaçırdığında hemen ağzını kapattım. Jungkook telefonu kapatmadan "Bir şey mi oldu?" dercesine başını salladı ve sorun olmadığını söyledim. Biraz daha sorguladıktan sonra telefonda konuşmaya devam etti.

"Dört yıldır o evdesin, neden şuan istiyor ki?" Fısıldayarak konuşmaya başladım. "Borç batağındalar büyük ihtimalle." Arada bir Jungkook duymasın diye ona bakıyordum ama neyse ki hala telefondaydı. "Çık o evden bizde kalmaya başla."

"Ne konuşuyorsunuz bakayım?"

Jungkook yanımıza yaklaştığında Chae bir şeyler daha söyleyecekti ama elimle ağzını kapattım ve Jungkook'a döndüm. Ne ara kapattı bu telefonu? Gülümsemeye çalışarak konuştum. "Hiç, öyle havadan sudan konuşuyorduk. Sen kiminle konuşuyordun?" Konuyu dağıtmaya çalışıyordum yoksa yalan söylediğimi anlardı. "Babam aradı öylesine, onunla konuşuyordum." Gözleri hala Chae'nin ağzını kapatan ellerime odaklandı. "Pek havadan sudan konuşuyormuş gibi durmuyorsunuz." Elimi o anki refleksle çektiğimde Chae lafa daldı. "Jungkook haddime değil ama baban ne iş yapıyor acaba?" Gözlerim kocaman açıldı ve Chae'ye döndüm. Salak bu kız?!

"Şirketi var babamın ama neden sordun ki?" Bu yaşadığım en utanç verici andı. Chae konuşacağı sırada sözünü kestim. "Sen boş ver onu ya. Kahve içmedi bugün, o yüzden saçma saçma konuşuyor." Chae'nin koluna girip ayağa kalktım ve bir yandan çardaktan çıkarken Jungkook'a seslendim. "Akşam konuşsak sorun olur mu?" Sorun olmayacağını belirttiğinde gülümsedim ve önüme dönüp Chae ile okula girdim.

Merdivenlerden çıkacağımız sırada Chae kolumdan kurtulup bana döndü. "Ya Lisa bıraksana konuşayım çocukla! Belki iş bulacaktık o şirkette?" Derin bir nefes aldım ve koridorun köşesine geçmemizi sağladım. "Olayı Jungkook'un bilmesi gerektiğini düşünmüyorum. Kendim halledeceğim." Emin misin? dercesine kaşını kaldırdı ve onu başımla onayladım. Daha fazla uzatmadan sınıfa çıktık.

*******************

*******************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
fuckin' genius | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin