havalar isindi diye gevsedi benim gonul yaylarim vallahi
millet hic boyle konusmuyor biliyor musunuz benim cenem dusuk sanirim uzun uzadiya konusuyorum hikaye baslarinda / sonlarinda.
sizinle konusmayi seviyorum, o yuzden yani
iyi okumalaarrrr************************
- Perşembe Okul Çıkışı 13.20 -
Lisa
"Lisa, konuşalım." Bir hışımla kolumdan tutan Bambam'a döndüm. "Ya ne konuşacağız, konuşulacak bir şey mi var ortada?! Ben gayet net olduğumu düşünüyorum."Kolumdan tutup okul bahçesinin köşesine sürükledi. "Jungkook'un attığı yumruklar yetmedi bir de sen vur diyorsun herhalde? Bıraksana lan kolumu!" Bağırışımdan korkmuş olacak ki elini çekti ve yine konuşmaya başladı. "Dedikodumuz çıktı Lisa. Şuanda ayrılık haberi mi gündem olsun?" Ya sabır, ya sabır... "Ortada belirli olan bir ilişki yok, tamam mı? Benim görüşlerimi önemsemeden hareket edip kendi kendine ümitleniyorsun." Konuşacağı sırada devam ettim. "Kendinden nasıl bu kadar çabuk soğuttun bilmiyorum fakat şunu aklına sok, bizim bir ilişkimiz yok ve hiçbir zaman da olmayacak."
Çıkışa doğru yürürken buz kesmiş olan Bambam'a seslendim. "Bir ara lezbiyen diye dedikodum bile çıktı benim. Yaşanmamış, kıçı kırık bir ilişki olayı korkutmaz yani, meraklanma sen."
Okuldan çıktığımda ara sokaktan sahile indim. İlkbahardaydık ve havalar çok güzeldi. Kışın bomboş olan sahil yılın bu zamanları en güzel haline bürünüyordu. Ne çok kalabalık ne de çok boştu.
Banklardan birine oturdum ve çantamdan bu sabah sıramın üzerinde bulduğum katlı olan kağıdı çıkardım. Büyük ihtimalle Jungkook yazmıştı. O notu bıraktıktan sonra hiç konuşmamıştık. Çocuğa resmen "hayatıma karışma" demiş olmuştum. Cidden benim öküzlüğümdü.
Notta yazanı okumamla gözlerimin dolması bir olmuştu.
"Duvarlarının olması sorun değil. Sadece bir pencere aç ve içeriye güneş ışığının girmesine izin ver. Böylece her şey daha iyi olacak."
Güneş O'ydu.
Kendinden bahsediyordu.
Onu hayatıma almam için izin istiyordu.Jungkook bir arkadaş mıydı? Jungkook'un rolü neydi hayatımda?
Sahilde oturduğum süreç boyunca bunu düşünmüştüm. Onu hayatıma alacaksam eğer hangi sıfatla alacaktım? Ona arkadaşım mı demeliydim yoksa başka bir şey mi? Ben onun hayatında hangi roldeydim?
Yarım saat sonra banktan kalktım ve eve doğru yürüdüm. Binanın önüne geldiğimde kapı açıktı. İçeriye girdim ve daire kapısının anahtarını aramaya başladım fakat anahtar sesi bile gelmiyordu.
Anahtarı cidden evde unutmuştum!
Yapabileceğim tek şeyi yaptım ve Chae'ye yazdım.
Siz: CHAE
ANAHTARI
UNUTMUŞUM
AMK KALDIM KAPIDA
KOŞ
koşup napıvaksan
BİRİNİ ARA CHAE BİŞİ YAPALIM KALFIM BURDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...