23. Bölüm

7.8K 396 243
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz❤️‍🔥

İyi okumalar🐥

"Oğlum ne demek evlendik?! Nasıl olur? Neden?"

"Ay bana bir şeyler oluyor!"

"Tamam, sakin olun biraz!"

"Abi nasıl sakin olalım? Evlendik ne demek?"

"Alara-" Abim Seda'yı nazikçe susturdu.

"Ben açıklarım güzelim. Turgut şerefsizi Seda'yla evlenmek isteyen birine para karşılığında kızı vermiş. Seda'nın birkaç gündür rahatsız olduğunu fark ettim, sorduğumda anlattı. Adam Turgut'a ulaşamıyormuş, Seda'yı sözlü taciz ediyor ve tehdit ediyor. Yakında bulup takip ettirecek diye korktum. Aklıma bu geldi ve yıldırım nikâhıyla evlendik-"

"Adam beni istiyor efend-"

"İsteyemez! İstemeyi geç, seni düşünemez! Hayaline bile düşemezsin sen o adamın!" Seda şaşkınca başını kaldırdı ve abime baktı.

Abim de ona baktığında Seda'nın elini daha sıkı tuttu. Arkadaşlar, ship damarlarım kabarıyor...

"Siz ne derseniz deyin ben Seda'yı koruyacağım."

Turgut yine ve yine kızının hayatını mahvetmek üzereydi. Abim ise kurtarmıştı onu. Babam derin bir nefes aldı ve koltukta oturan annemin elini tuttu.

"Tamam oğlum, merak etme sen. Canım kızım senin de başımızın üzerinde yerin var. Berfinimizin emanetisin hem. Sakın utanma, sakın çekinme. Sende bizim kızımızsın artık." Babamın sözlerinden sonra annemde ayaklandı.

"Öyle tabi! Kusura bakma Seda, ben Onur öyle deyince korktum, şaşırdım. Başımızın üzerinde yerin var." Seda başını kaldırıp anneme baktı utana sıkıla. Gözleri dolmuştu.

"Çok, çok teşekkür ederim Sevim ab-"

"Anne. Sevim anne." Seda gülerek yutkundu ve abime baktı.

Abim gülümseyince bu kez bana baktı. Bende gülümseyerek başımı salladım. Seda'ya tripli değildim ama abime çok gıcıktım şu an. Hayır bana söyleyebilirdi!

"Haydi bakalım! Çay saati! Hanımım, çaylar nerede?"

"Hemen geliyor. Güzel gelinim, yardım eder misin bana?"

"T-tabi ki, hemen." Onlar mutfağa girdiğinde bende babama seslendim.

"Baba ben biraz hava alacağım."

"Tamam kızım, dikkatli ol." Başımı salladım ve kapıya ilerledim. Abim önümü kesince ona baktım.

"Nereye sarı kafa?"

"Hava almaya Onur bey."

"Hayda! Neyin tribi bu?"

"Bana söylememenin olabilir mi? Neyse ne, hava alacağım çekil." Konuşmasına fırsat vermeden montumu alıp çıktım evden.

Yavaş yavaş yürümeye başladığımda Evren'i gördüm ve gülümsedim. Bana arkası dönük olduğu için koştum ve beline sarıldım. Refleksle hızla bana döndü.

"Civciv?"

"Sevgilim?"

Güldü ve ellerini belimde birleştirip burnumdan öptü. Bende anın verdiği tatlılıkla gözlerimi kapattım.

"Sen neden dışarıdasın bu saatte?"

"Hava almaya çıktım. Yakışıklı birini gördüm." Anlamadı ve sinirle kaşları çatıldı.

Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin