Yeni yılın ilk bölümü🤭
Ağğ! Sizi harika şeyler bekliyor!!
Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz🤍
İyi okumalar🐣
İlahi Bakış Açısı
"Olmaz Timur abi, kabul edemem ben bunu."
Berfin'in evi yanalı bir hafta olmuştu. Bu bir haftada Alaralarda kalmıştı. Daha fazla yük olmak istemediği için ev bakmaya başlamıştı.
Tek yaşamak istemiyordu çünkü korkuyordu. Bunu dile getirmese de sevgilisi bunu anlamıştı ve beraber yaşamayı teklif etmişti. Berfin çok kısa bir an düşünmüş ama sonra kabul etmişti.
Hayatı koskoca bir yalandan ibaret olsa da Yakup'a güveniyordu. Bundan sonra güvenebileceği sayılı kişilerin başında geliyordu.
"Güzel kızım ne var bunda? Yakup'la beraber olacaksınız zaten." Beyza'nın sözüyle ona baktı.
Denizlerin eski evi Timur Bey'in üzerineydi. Onlar taşındıktan sonra ev boş kalmıştı. Timur ve Beyza evi Yakup'la Berfin'e hediye etmeye çalışıyordu ama Berfin kabul edecek gibi değildi.
"Kirayı kabul etmediğiniz sürece olmaz Beyza abla."
"Vallahi paranın bir gramını almam! Hediye ediyorum kızım ben size." Timur'da inattı Berfin'de.
"Siz oturmazsanız bende kiraya verdirmiyorum orayı. Hadi bakalım!" Aykut'un sözleriyle şaşkınca ona baktı Berfin.
"Aykut..." Aykut omzunu kaldırıp indirdi.
Masanın altından sevgilisinin elini tuttu Yakup. Berfin'in gözleri ona döndü. Yakup gülümsedi ve başını bir kez salladı. Berfin derin bir nefes aldı ve kısa bir sessizlik oluştu.
O sırada Aslıyla bakıştı. Aslı hevesle onayladı. Beyza hızla içeri gidip geldikten sonra Berfin'in yanına oturdu. Avcunun içine anahtarı koydu ve sıkıca kapattı.
"Senin kalbinin güzelliği doldursun o evi." Berfin'in gözleri dolduğunda Beyza hızlıca sarıldı ona.
Anne şefkatini Gülce ve Sevim'de hissetmişti sadece. Şimdi ise sevgilisinin annesinde hissediyordu.
"Aslı'dan hiçbir farkın yok benim için. Artık sende benim kızımsın canımın içi." Berfin bu sözlerle daha sıkı sarıldı.
•—•
Motorlarını park ettiklerinde el ele alışveriş merkezine girdiler. Evleri için eşya bakacaklardı. Berfin notunu çıkardı ve Yakup'a baktı.
"Önce salondan başlayalım mı?" Yakup asker selamı verdi.
"Emrinizdeyim komutanım!" Berfin kıkırdadığında beraber salon takımı bakmaya başladılar.
Amerikan mutfak olduğu için ona uygun arıyorlardı. Kısa süre sonra karar kırdılar.
"Sırada ne var komutanım?"
"Yatak odası." Yakup bıyık altından güldü, sevgilisinin dik bakışlarını görünce sustu.
Evin ufak bir çatı katı vardı, orayı yatak odasına çevireceklerdi. Yatak odası ve dolapta da karar kıldıktan sonra mutfak eşyalarını seçmeye başladılar. Her şeyden ikişer veya dörder tane alıyorlardı. Yakup fazlasını aldırmamıştı.
Pelüş oyuncakların yanından geçerken Stich karakterli olanı gizlice arabaya attı Yakup. İkiside bu karakteri çok seviyordu.
Çevirdikçe yüzü değişen ahtapotlardan birini alıp Berfin'in kafasına koydu. Berfin'de maymunlardan birini Yakup'a sardığında gülüştüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!
Lãng mạnArkadaşının kardeşine 5 yıldır aşık olan Evren Alp Tekin ve duygularından emin olamayan Alara Arslan. Bakalım neler olucak... "İyi geceler Evren." "Artık iyi Civciv..."