12. Bölüm

17.2K 1K 276
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz🖤

İyi okumalar🏍️

İlahi Bakış Açısı

"Niye inat ediyorsun, kalsaydık biraz daha. Erken çıkıyorsun Berfin."

"Yakup bir şeyim yok, iyiyim. 1 ay yatacakmışım zaten evde."

"Benim anlamadığım hemşireyi nasıl ikna ettiğin."

"Arkadaşım o benim. Biliyordu çok kalmayacağımı." Berfin bütün hastaneyi ikna edip erken taburcu olmuştu.

Yakup ise hala pes etmemiş ikna etmeye çalışıyordu. Berfin son imzaları attığında çıkışa doğru ilerlediler. Diğerleri onları görünce hemen yanlarına geldiler.

"Eve gidiyorum, iyiyim."

"Tamam biz bırakır-" Berfin Evren'in sözünü kesip sandalyeden Yakup'a baktı.

"Beni eve bırakabilir misin?"

"Bırakırım tabi." Evren Yakup'a bakınca garip bir duyguyla gözlerini kaçırdı Yakup.

Ağzıma sıçmasa bari diye düşündü. Kimse bir daha konuşmayınca Yakup sandalyeyi çıkışa doğru sürmeye başladı. Sandalyeyi zikzak yapınca Berfin ilk başta korktu sonra güldü.

"Yakup manyak mısın?"

"Evet, başka soru?" Gülmeye devam edine o da güldü.

"Motorun anahtarını Çağrı vermişti, çantada olmalı." Yakup'un kaşları çatıldı.

"Motora binecek durumda değilsin, dikişlerin var. Arabayla gidiyoruz." Hemen dönüp baktı.

"Ne arabası?"

"Devriye arabası Komiser Hanım." Tip tip bakıp önüne döndüğünde arabanın yanına gelmişlerdi bile...

Yakup, Berfin'in müstakil evinin kapısını açtıktan sonra ayağa kalkmaya çalıştığını gördü ve izin vermedi. Yürümesi sinirleri açısından çok riskliydi, doktor öyle söylemişti. Yavaşça kucağına aldığında sinirlendi.

"Yakup napıyorsun?"

"Yürümen çok riskli, bacağını kaybetmemeni sağlıyorum." Yo, yalan. Yavşaklık olsun diye yapıyorum. Diye düşündü tekrardan.

İçeri girdiklerinde Berfin'i koltuğa oturttu ve çantasını içeri aldı. Saate baktığında restorana geciktiğini fark etti.

"Restorana gitmem gerekiyor, bir şey olursa nolur çekinme. Bir telefon kadar uzaktayım. Dikkat et ve ilaçlarını vaktinde al."

"Tamam anne." Güldüklerinde Yakup kapıya döndü. Berfin'in seslenmesiyle durdu.

"Her şey için çok teşekkür ederim."

"Rica ederim, benim için zevkti." Evden çıktıktan sonra Aslı'yı aradı.

"Naber Asoş?"

"Ya abi Asoş ne of!"

"Sus cevap verme abiye. Neredesin?"

Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin