32. Bölüm

4K 346 60
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz ❤️‍🔥

İyi okumalar😽

4 AY SONRA – YAKUP VE AYKUT'UN DOĞUM GÜNÜ
Alara

"İyi ki doğdun Aykut! İyi ki doğdun Yakup!" Elimde tuttuğum kamerayla bizimkileri çekiyordum.

Bugün Aykut ve Yakup abilerin doğum günüydü. 27 yaşlarına giriyorlardı. Selin elinde pastayla, Berfin ise hediye kutusuyla geliyordu. Onları zoomladığımda gülmeye başladım.

Berfin 7 aylık hamileydi ve karnı çok büyümüştü. O yüzden penguen gibi yürüyordu. Yakup abi pastayı beklemeden gülerek yanına yaklaştı ve yardımcı oldu. Kamerada çok şirin çıkıyorlardı.

"İkiz! Koş!" Aykut abinin seslenişiyle Yakup abi koşarak yanına geldi.

Kollarını birbirlerinin omuzlarına dolayınca poz verdiler ve pastayı üflediler. Sıkıca sarıldıklarında Selin, ben, Seda ve Aslı aynı anda 'yaa'layınca Evren ve abim gülerek bizi taklit ettiler. Göz devirdiğimde sustular. O sırada Aykut abi Yakup abiye bir şey söylüyordu.

"Hep böyle kalalım kardeşim. Yanımdan ayrılma, her yaşımız beraber geçsin." Yakup abi güldü.

"Öyle olacak tabi, ne sandın! Ama bir sonrakine kucağında kızımla beraber gireceksin!"

"HEDİYE!" Duygusal anların katili Aslı Aydın. Aslı'nın bağırışıyla kamerayı Çağrı'ya verdim.

"Berfin versin önce hediyesini." Berfin'e bakındığımızda bulamadık.

Yakup abi hızla koltuğa doğru gittiğinde Berfin'in oturduğunu gördüm. Pek iyi görünmüyordu.

"Bitanem, neyin var?" Yakup abiye bakarak gülümsedi ama canının yandığı belliydi.

"İyiyim, bir sorun yok. Hadi hediyenizi vereyim ben!" Ayaklandığında karnını tuttu hızla. Korkarak koluna sarıldım hemen.

"Berfin, sancın mı var senin?" Abimin sorusuyla başını iki yana salladı.

"Sadece bugün fazla tekme atıyor, çok kıpır kıpır." Gülerek elimi karnına koydum.

"Halacım, sen şebeklik mi yapıyosun!"

"Ya hadi!" Selin'in çirkef bağırışıyla Berfin hediyesini uzattı Aykut abiye. Mimar Aykut Aydın yazılı bir kutu çıktı. İçinde kişisel eşya vardı sanırım. Sarıldılar sıkıca.

"İyi ki doğdun canım."

"Teşekkür ederim güzellik." Kocasına döndüğünde orta boy bir kutu çıkardı. Yakup abi kutuyu açtığı anda Berfin'e sarıldı ve dudaklarından öptü.

"Teşekkür ederim sevgilim." Kutuya baktığımda bir çift Beşiktaşlı bebek ayakkabısı olduğunu gördüm. Üzerinde bir not vardı.

'Ben gelene kadar ayakkabılarımı saklar mısın babacık?" Ben gülerken Evren yüzünü buruşturarak bakıyordu kutuya.

"Ne biliyorsunuz benim yeğenimin Beşiktaşlı olacağını? Galatasaraylı olacak bir kere!" Abim nah çekince herkes kahkaha atmaya başladı. Seda eline vurunca kıkırdadı.

Masadaki tavuklu salatanın kokusu gelince burnuma yüzümü ekşittim ve lavaboya gitmek için çıktım salondan. Bu sıralar midem hiç iyi değildi. Normal miydi acaba? Elimi yüzümü yıkayınca kendime geldim ve salona geri döndüm. Berfin yine koltukta oturuyordu. Diğerlerine bakmadan onun yanına oturdum.

"Bef? İyi misin canım?"

"İyiyim Dalin, bir soru-" Hafifçe inleyince kaşlarım çatıldı.

"Bu hiç normal değil. Doktora gitsek ya?"

Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin