34. Bölüm

4.8K 278 121
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz 🐣

İyi okumalar🥹

Berfinle de mesajlaşmamız bittikten sonra kızlarla mağazadan çıkmıştık. Aslında hem birlikte yemek yemekte istiyorduk ama o kadar yorulmuştuk ki...

Eve geldiğim an kafamı yastığa koyarak uyumuştum.
Gece dokuzda uyandığımda kendime çok şaşırmıştım. Tabii sonra aklıma bebeğim geldiğinde bu kadar uyumamın normal olduğunu hatırlamıştım. Mutfakta yemekleri ısıtarak biraz atıştırıp odama geri dönmüştüm. Herkes bir kaç saat sonra gerçekleşicek kınam için erken yatmıştı. Tabi  bende o kadar uyumama rağmen gözlerimin kapanmasıyla tekrar uyumuştum. Şimdi ise makyajımı bittirmiş. Herkesin gelmesini bekliyordum.

"Alara abla?"

"Gel Aslı!"

Aslı içeri girdiğinde beni incelemeye başlamıştı.
Üstümde dekolteli bir kına elbisesi vardı. Tamam dekolteli elbiseleri çok seviyorum ne yapıyım. Kocamın benden çekiceği vardı.

(Alaran'ın kına elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alaran'ın kına elbisesi)

"Abla çok güzel olmuşsun!"

Diyerek bana sarıldığında güldüm. Birazdan ağlamıycak gibi gülüyordum. Odaya annemler ve Seda girince, Aslı benden ayrılarak odadan çıkmıştı.

"Kızım çok güzel olmuşsun."

Annemin gözleri mi dolmuştu? Annem hızlıca bana sarıldığında bende ona sıkı sıkı sarıldım.

"Benim küçük kızım büyümüşte evleniyor. Görüyor musun Gülce." Annem göz yaşlarını silerek benden ayrıldığında Gülce anne bana sarılmıştı.

"Görüyorum Sevim. Daha küçücüktü bunlar. Ne ara büyüdüler ya!"

"Ay yeter! Kızlı şimdiden ağlattınız!" Annemler bana döndüklerinde dolu dolu olan gözlerimi fark etmişlerdi.

"Oy kızım benim." Annem gözlerimi kuruladığında tekrar onu kendime çekerek sarılmıştım.

"Seviyorum seni Sevim sultan." Annem gülerek benden ayrıldı.

"Hanımlar bölmek istemem ama herkes Alarayı bekliyor!" Selin'in sözüyle herkes odadan çıkmıştı.

Dansözlerin odaya girmesiyle son kez anlaşıp odadan çıkmıştık. Selin bizden önce konukların olduğu odadanın kapısını kapamıştı.

'Bousher Kheir' şarkısının çalmasıyla içeri girmiştik.

Kızlarla çalıştığımız provalarda öğrendiğim kadarını yaparak harika bir dans çıkarmıştık. Genelde dans edebilen biri değildim ancak becerebilmiştim.

Ben koltuğuma oturduğumda dansözler hala dans etmeye devam ediyordu. Yeni şarkıya geçtiklerinde bende ayaklandım. Biraz daha oynadıktan sonra tekrar oturmuştum. Dansözler gittiğinde misafirlerin ayaklanmasıyla halay çekilmişti.

Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin