7. Bölüm

23.9K 1.3K 216
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın, seviliyorsunuz🐣
İyi okumalar🫂💗

Alarm sesiyle gözlerimi araladım. Sehpanın üzerindeki telefonumu görmemle kaşlarım çatıldı. E bu telefonun ekranı kapalıydı? Bu alarm kimindi o zaman?

"Alarmı kapatın." dememle yan tarafımdaki koltukta bir hareketlilik oldu.

"Kapatıyorum Alara abla." Aslı'nın sabahın köründe okul mu olur hayıflanmalarını umursamadan tekrardan gözlerimi kapatım.

•—★—•

Bu gün duyduğum ikinci alarm sesiyle gözlerimi açmadan konuştum.

"Alarmınızı kapatır mısınız?"

"O senin alarmın Alara, kalk kapa!" Selinin konuşmasıyla gözlerimi açtım. Hala karşı koltukta yatan Selini görmemle ofladım. Bu niye işe gitmemişti. Sehpaya uzanıp alarmı kapatmamla Selinde tekrardan uykusuna devam etmek için arkasını dönmüştü. Diğer koltukların boş olduğunu görünce Aslı ve Denizin çoktan okullarına gittiğini anlamıştım oldum. Deniz neden mi bu yaşında okula gidiyordu çünkü hanımefendi ana okulu öğretmeni olmuştu. Tamam bende çocukları seviyordum ama Denizin çocuk aşkı bir başkaydı.

Koltukta oturur pozisyona geçip başımı sağa sola çevirdim. Bu koltuklar fazla mı sertti yoksa bana mı öyle gelmişti. Selinin pikesini ittirmesiyle güldüm. Hanımefendi pişmişti sanırsam, e biz serinletirdik. Dün gece yıkadığım için ıslak olan saçlarımı toplayıp ayaklandım. Hazırlanmak için eve gitmem gerekiyordu ama önce, dünkü yumurtanın öcünü almam gerekiyordu. Sehpanın üzerindeki sürahiyi görmemle gülümsedim. Evet Selin hanım şimdi yandınız. Sürahiyi ses çıkarmadan sehpadan alıp,
Selinin yattığı koltuğun baş kısmına ilerledim. Suyu bir anda kafasından aşağı dökmemle,Selin aniden kalktı.

"Alara!" Hızlıca sürahiyi sehpaya bırakıp koşarak salondan çıktım. "Seni öldürücem!" Selinin tehtitlerini duymazlıktan gelip hızlıca ayakkabılarımı giydim. Etrafı toplama işini de ona yıkmış olmuştum.

Gülerek evden çıkmamla Evrenin arabasıyla göz göze geldim. Neden hala karakola gitmemişti? Etrafa bakınsamda görünürde yoktu. Bizim bahçeye girmemle evden çıkan abim ve Aykut abiyle göz göze geldim. Abimin beni görmesiyle sabır çekerek yanımdan geçmesi bir olmuştu. Aykut abiyse yanımda durmuştu.

"Selini sorucaksan hala evde."

"Sadece günaydın diyicektim Alara ama sağol." Desede inanmamıştım. Hanımcı. Aykut abinin yanımdan ayrılmasıyla hızlıca eve girdim. Odama doğru ilerlerken mutfak masasının üzerinde gördüğüm sigara paketi ve araba anahtarıyla gözlerim kocaman açıldı. Bunlar Evrenindi. Hızlıca evin içerisinde gezindim ama evde benden başka kimse yoktu. Unutmuş muydu? Geç kaldığımı hatırlayınca hızlıca odama girdim. Çıkarken götürürdüm zaten. Dolaptan beyaz kazağımı ve mini eteğimi alıp hızlıca giyindim. Rujumu ve telefonumu da küçük siyah çantamın içine atıp odadan çıktım. Tam mutfağa girmiştim ki kapı çaldı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin