Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz❤️🔥
İyi okumalar🦁
Sanırsam yaralarını kontrol edecekti. Seline döndüğümde telefonuyla ilgilendiğini fark ettim.
"Ay! Siz gençler de, bu telefonun kölesi olmuşsunuz!" Bana ters bir bakış atarak. Telefonunun ekranını bana doğru çevirdi.
"Oha! Berfinler mi onlar?!""Aynen! Biz burda sevgilimizle zar zor buluşalım. Onlar Pariste aşk yaşasınlar!"
"Şey yalnız, onlar evliler."
"Evlen mi diyorusun?"
"Lan! O sonuca nasıl vardın?!"
"E öyle dedin!"
"Demedim."
"İma ettin."
"Etmedim." Kapının açılmasıyla kavgamıza ara vermek zorunda kalmıştık. Gelen Seda'ydı ama sanki yanakları kızarmıştı. Selin de fark ettmiş olmalı ki lafa bodoslamasına girdi.
"Siz öpüştünüz mü?" E oha! Vur dedik öldürdün.
"N-ne?" Haklı bir tepki.
"Saçmalamayı kes Selin. Hem gitsenize siz ya!"
"Pardon. Sen, beni beni Bihterini nasıl kovarsın."
"Şey Gülce teyze Selini çağırmıştı." Kıza korkudan diyeceğini unutturdun ya Selin!
"İyi gidiyorum ama kovduğun için değil, annem çağırdığı için." Onun trip atarak odadan çıkmasıyla gülerek ayaklandım.
Odadan çıkmamla, Seda da arkamdan geldi.
Arada kaynamıştı ama cidden, Seda da bir haller vardı.Gülce teyze ve Evren ayakkabısını giyerken abimin yanında geçtim.
Kapıda dikilmiş dikilmesine ama dalıp gitmişti. Bilerek ayağına bastım. Ve inanır mısınız hissettmedi bile!
Kafamı iki yana sallayarak Evren'e döndüm.
Elindeki telefonu sallayarak, cebimi işaret etmişti.
Annem önümde, Gülce teyzeyle yemekte olan olayları konuşmaya başlamışlardı. Hayır anlamıyordum. İçerde konuşmak varken gider ayak bu konu mu açılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!
RomanceArkadaşının kardeşine 5 yıldır aşık olan Evren Alp Tekin ve duygularından emin olamayan Alara Arslan. Bakalım neler olucak... "İyi geceler Evren." "Artık iyi Civciv..."