29. Bölüm

5.7K 524 102
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz 💗

İyi okumalar

"Ne oluyor lan burada!" Abim...

"Bir dakika ne?" Ne. Ne olmuştu?

"Berfin komiserim siz hamile misiniz?"

"Oha!"

"Lan!"

Herkes şok içindeydi.

"Ben şimdi hala mı olucam? Ay çok güzel!" Aslı mutlulukla Berfin'e sarılırken. Aykutta ikizinin resmen üstüne atlamıştı.

Selin ve Seda da, Aslıdan sonra Berfin'e sarıldı. Evrense donuk bir şekilde Yakup abiye bakıyordu. Yakup abi kimse görmeden Evren'e kapak çekince, gülmeye başladım.

Evren hala tepki vermiyordu. Yakup abinin kapak yaptığını görmediğini düşünmeye başlamıştım.

Abim kendi kendine konuşurken. Diğerleri Bebeği kutluyordu. Evreni yanağından öperek dünyaya döndürdüğümde. Abim homurdanmaya başladı. 

Evren Berfin'in yanına gittiğinde bir abi edasıyla sarıldı. Sıra Yakup abiye geldiğinde, Evren'in kulağına bir şey fısıldadığını gördüm. Evren ne dediyse Yakup abinin sıratı beş karış olmuştu.

Evren yanıma geldiğinde merakla sordum.

"Ne dedin de, Yakup abiye de suratı beş karış oldu?"

"Ne diyicem 'Hele benim kardeşimi üz. Seni belimde ki silahla delik deşik ederim müstakbel babacık' demedim hoş." Ben gülmeye başlayınca, abim konuşmaya başladı.

"Bir de hiç bir şey olmamış gibi gülüyorlar."
Evren abimi umursamadan kısıkça konuştu.

"Alara Tekin ha? Sevdim." Utanarak ona döndüm. Abim umrumda değildi şu an.

Alara Tekin. Cidden ayrı bir hoş durmuştu.

"Kendi soyadımı bırakıcağımı düşünmedin dimi?"

"Yok güzelim düşünmedim. Zaten öyle evli olduğunda belli olur." Homurdandığımda, gülmüştü.

"Düşündüğüm şeyi yapmadı bu Evren dimi?" Yaptı abi.. "Yapmadın dimi?!"

Evren sırıtırken abim başını elleri arasına aldı. "Yanlış görüyorum. Evet evet yanlış görüyorum. Bu bir rüya. Evren kardeşime evlenme teklifi etmedi. Etmedi." Bizle birlikte herkes gülerken abim söylenmeye devam ediyordu.

"Abi?"

"Etmedi dimi Alara?"

"Etti abi." Abim bir anda yere düşünce önce herkes bir olduğu yerde kaldı. Ta ki Aykut abi konuşana kadar.

"Lan yalan atma! Göğsün titriyor nefes alıyorsun!"
Herkes daha çok gülerken, Berfin ağlamaya başladı.

"Niye üzüyorsunuz Onurumu?" Berfin abimi yerden kaldırıp sarılırken. Abim de Berfine sarıldı. Görüntüleri o kadar komikti ki, telefonumu çıkarıp fotoğraflarını bile çekmiştim. 

Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin